"שנת 2007, הטובה בהיסטוריה!"

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י לירן, ‏28/12/06.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אז שנת 2006 עוברת חולפת לה מול עינינו, מי היה מאמין בשנת 1995 שבשנת 2007 הכל יהיה אותו חרא... אבל זה לא קשור.

    אז סיכמנו פחות או יותר את שנת 2006, חלקנו התרגשנו מאוד, חלקנו התרגשנו פחות וחלקנו נחלנו אכזבות...

    כולנו תקווה שבשנת 2007 נחווה חוויות ספורט בלתי נשכחות, שיחקקו בזכרוננו ונזכור אותן עוד הרבה שנים... אז מה צריך לקרות בשביל זה? מה יעשה בשבילכם את שנת 2007 שנה קסומה ומלאת זכרונות טובים?
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    למרות שזו שנה בלי שומכאר, אגאסי או אמסטרונג, אבל לספורט הגלובלי אף פעם לא חסר ריגושים חדשים לתת לנו. יש האומרים שפדרר משעמם, וכבר לא מרגש, אבל אישית נדהם ממנו, ופחות אוהב ילדים אהבלים כמו רודריק. הפורמולה 1 של אחרי עידן שומכאר קצת תתקשה בכל הנוגע לרייטינג כמו אחרי שמייקל עזב ת'כדורסל, אך עם השנים זה יתייצב כפי הנראה. עונה מותחת של מרוצים מרגשים בין כמה נהגים מאוד טובים בסבב שעברו לקבוצות חדשות.
    ה-NBA לחלוטין לא היה צפוי בשנה האחרונה, ואני מניח שהוא לא אמור להיות צפוי גם העונה. סן אנטוניו כבר שנים מעומדת וודאית, אך כבר ראינו שגם הם לא חסינים מהפסדים, וספורט הוא דבר שיכול להיות הכי לא צפוי. אולי פיניקס או דאלאס המרהיבות יתנו לנו אלופה חדשה, שוב.
     
  3. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גמר המערב ב-NBA: דאלאס מארחת את סן-אנטוניו למשחק מס' 7 בסדרה, 2 הקבוצות על הספסלים בפסק הזמן הכנראה האחרון של הסדרה הזאתי. התוצאה 122:120 לסן-אנטוניו, 15 שניות לסיום הארכה הראשונה, לדאלאס יש זריקות עונשין, שאותן לוקח דירק נוביצקי. נוביצקי עומד לחץ וקולע את הראשונה. נוביצקי זורק את הכדור השני. הכדור פוגע בטבעת, והכל נראה אבוד, אבל אז משום מקום מגיע אריק דאמפייר ומטביע את אחת ההטבעות הגדולות בקריירה שלו.
    דאלאס בגמר. לא משנה מה יקרה בהמשך. זה יעשה לי את השנה.
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    שסטיב נאש ייקח אליפות NBA. מבחינתי שיעבור באיזה טרייד ביזארי לראפטורס וייקח אליפות.
     
  5. מ.ח.א Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/06
    הודעות:
    782
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצלחה של הישראלים מכל התחומים
    כדורגל , כדורסל , טניס וכו...
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני הכי מחכה לפתיחת עידן הפוסט שומי בF1. כל כך הרבה שינוים השנה, הן בתקנות, הן בקבוצות, וכמובן הבולט שבהם הוא ששומי כבר לא בפרארי. ברור שמקלארן ורנו פותחות את העונה בפיגור מסוים אחרי פרארי,שנחשבים פייבוריטים בולטים לזכיה בתואר, אבל אני חושב שנקבל עונה מאוד בלתי צפויה, ואני לא יתפלא אם נקבל אלוף שונה לגמרי מהציפיות.(שימו לב טוב למאסה)

    בשאר הענפים, אני מחכה כבר למייגו'ר טורס באופנים, באסו בדיסקברי זה משהו שאני מחכה בקוצר רוח לראות.הטור דה פראנס של השנה לטעמי הולך להיות על הנייר אחד המאכזבים(כמובן שבפועל נקבל כמו כל שנה הנאה נהדרת).הוא עוד יותר "חלש" השנה,כשהאלוף אפילו לא יגן על תוארו ככל הנראה, ועם כל פרשיות הסמים מי יודע מי עוד יתפס.

    בסבב הATP לא לצפות לשינוי(למרות שלראות את רודיק זוכה בגראנד סלאם זו מיני פנטזיה שלי),ובWTA לנצל כל רגע מהבלגית האהובה עלינו(או שזה רק אני?) קים קלייסטרס שפורשת בסוף השנה.

    מבחינת הישראלים,אם לשפוט לפי ההתקדמות המטאורית של פאר בשנה האחרונה, אני לא יתפלא אם היא תמצא את עצמה בטופ 10 עם תחילת 2008. אנדיוני שוב צפוים להגיע להרבה גמרים ולזכות רק באחד,הראל לוי שוב ינסה להתקמבק ועדין ישאר מתחת לטופ 100, כמו כל שנה כמה מספורטאי סגל היהלום יסולקו משם, יוחזרו, ושוב יוסלקו,ושוב יוחזרו, ובסוף קופמן יצעק על ורשביאק.(ובצדק יש לצין)

    אה, ולמי שבאמת אוהב ספורט אחר, שימו לב לאליפות עולם ברגבי ובקריקט. אוסטרליה רק זכתה באשס, אנגליה מפוררת גם שם וגם ברגבי אחרי פיטוריו של רובינסון.
    בגדול,הולך להיות חם בכל הגזרות השנה.(פרט לגזרת פדרר כמובן)
     
  7. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלע אתה יודע, אני דוקא כן מחכה לפורמולה העונה בשקיקה. לדעתי עצם העובדה שיש דגיגים חדים בים דיי מפלפלת הכול. יריבויות חדשות שיצוצו להם, כשרונות שנזכה לראות מתפתחים... ובכלל, הענף הזה יותר מידי אטרקטיבי כדי ליפול, העולם ממשיך לחיות אחרי שומי... אתה יודע http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    האמת, שאני מתה לראות מרוץ נורמאלי ולא מבחני כלי. עצם העובדה שרוסי נכון לעכשיו חופר בלהט שאין לו כוונה לעבור לפורמולה, עצם העובדה שיש לו יותר מוטיבציה מתמיד לעלות למסלול ולקרוע זמנים(אחרי הפסד האליפות), עצם העובדה שהוא מלטף את האופנוע החדש (חרא של כלי) ומכריז, ''המוטו היה וישאר התשוקה האמיתית שלי''. גורמים לי לאדרלנין עצום לקרת המרוץ הראשון.
    יהיה מגניב לראות העונה את היריבות החדשה, מול פרטנר שכבר הוכיח שהוא יכול לקחת את האלוף האמיתי.
    בקיצר, יהיה פיקנטי.
     
  8. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הולך להיות מצויין! תאמינו לי !

    אני כבר רץ להודיע לאלי "קוקוס" כהן שיעביר לשחקנים של הבועל כדורסל קורס איך להרביץ מכות בבית ברנר כדי לקבל משכורות....פחחחחחחחחחח........

    יחי שמש העמים ! :aaagath:
     
  9. Tom Almadon Member

    הצטרף ב:
    ‏29/12/06
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שהישראלים יצליחו בקבוצותיהם! במיוחד אוואט, שכרגע ממש לא מרשים בדפור.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שבמקום הכדורגל הטקטי והמשעמם שקיבלנו ברגעי האמת בעונה שעברה בליגת האלופות ובמונדיאל, נראה כדורגל התקפי וסוחף יותר.