http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/aktuell/2006/11/30/_21buehnenteaser/1-1-sport-haekkinen-5822903.Xxx כן כן, זה מה שזה נראה. האקס פורמולה 1 מיקה האקנין עושה זמנים טובים בברצלונה, ואולי הבן 38 עוד יפתיע בהודעת חזרה למסלול.
זה המגאזין של ADAC ? ( שכחתי את השם...יש להם קטלוג מעולה שיוצא נדמה לי פעמיים בשנה ) רגע: אוטו מוטור אונד ספורט, משהו כזה?
פעם, כשכל מה שהיה לקרוא זה "טורבו" ז"ל, הייתי קונה אחת לחודש את הגליון של "אוטו מוטור אונד ספורט" , וככה הייתי מעודכן. אז גם היה לי מישהו שיתרגם לי, למרות שאת השרטוטים הטכניים הבנתי לבד... אירגון הנהגים הכי גדול בעולם, ADAC ,כמליון נהגים , הוא המוציא לאור של העיתון הזה. הרבה צילומי ריגול של הצלם ( האגדי ) האנס ליהמאן היו מתפרסמים שם. הוא בילה הרבה בעמק המוות בקליפורניה, ובשלגים הקשים בסקנדינבייה כדי להביא את הצילומים הללו.
לכל אוהדי מקלארן (לא מבין איך אתם מסוגלים להיות כאלו עלובים) השנה תראו את אלונסו שלכם פעולה. חוקי הפורמולה 1 העונה ממש משחקים לידי פרארי ורנו. הקפאת מנועים, שזה אומר שלא יבוצעו שינויים במנועים בתקופת הפגרה הנוכחית, ולכן בואו נראה את אלונסו גיבור עכשיו. אה כן, אני יודע שכולם יודעים, אבל בכל זאת אני אזכיר עוד פרט קטן... שלום למשלין ! ולא להתראות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx
החוקים של הצמיגים נשארו כן, אבל עכשיו יש ספקית צמיגים אחת. כולם שווים כמו בקיבוץ http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx זה מוסיף מימד תחרותי הוגן, והלוואי שיעשו כך גם בנוגע לשילדה ולמנוע.
הקידמה רק הרסה את הענף. פעם שהפערים היו קטנים יותר בין הקבוצות אז היה תחרות ספורטיבית נטו. אם נראה כזו סוף סוף לשם שינוי, אז יהיו יותר צופים, זכויות השידור יעלו לממדים של פעם וגם ספונסרים ישקיעו את כספם. פורמולה 1 לא כזו מרשימה בהבט הטכנולוגי כנראה (לפי רייטינג), לכן כדי לעשות תפנית.
אוי כמה שאתה טועה! פורמולה 1 היא פשוט מעבדה לכל הפיתוחים בענף הרכב! בלי פורמולה 1 תחרותית בהיבט הטכנולוגי - כל ענף הרכב ייתקע טכנולוגית! טוב שהשתמשת במילה "כנראה"...
עובדה שפעם הייתה יותר תחרות, עקיפות ואקשן. עד החריצים בצמיגים (98) הסבב היה מעניין יותר, והיו יותר אפשרות עקיפה. במירוץ האחרון של עונת 97 הרייטינג עמד על מיליארד איש!, ואז זהו, הפורמולה 1 בנסיגה כלשהי של חוסר עניין לא משנה כמה פיתוחים טכנטולוגים נעשו. את הפיתוחים הטכנולוגים לא חייבים לעצור, והמכוניות ישארו מרהיבות ומהירות, אך כדאי שיהיו שוות ערך אחת לשניה כדי שהתחרות בין הנהגים תשאר הוגנת.
איך לעזאזל יהיה ניתן להגדיר את הנהג הבכיר בפרארי??? מקווה שנראה את שניהם בתחרות חזקה עד הסוף משאירים את השחצן הספרדי הרחק מאחור...
לא יגדירו נהג בכיר כמו שעושים בהרבה קבוצות. הם ירוצו יחד הכי טוב שאפשר, וכנראה שאת המספר הבכיר על האוטו יקבל הנהג הוותיק יותר, זה הכל. גם האקינן וקולטאהרד קיבלו יד חופשית להתחרות כשווים מבחינת הקבוצה בימים הגדולים של מקלארן בסוף שנות ה 90, וזה נכון גם לאלונסו ופיזיקלה של השנים האחרונות ברנו. בסוף נהג אחד היה טוב יותר, וזהו זה.