אתה עושה את עצמך, יוני, או מה? אמרת שאלונסו הביא איתו דור חדש של נהגים? אז אמרתי, שבאטן היה עוד לפני אלונסו.
אויי לא ככה ציפ]ינו ששומאכר יגמור את העונה. בדיוק בזמן שהוא עושה עקיפה פנטסטית על פיסיקלה יש לו פנצ'ר שגורם לו לאבד כמה מקומות ואת הפנטזיה לסיים את המרוץ האחרון שלו לפחות במקום הראשון
מאיפה באה הסדרה המעבנת הזאת של תקלות במכונית של שומאכר מאז סוזוקה... לא חושב שזה מה שייזכרו לנהג הענק הזה מהקריירה ונקווה שהשילוב של מאסה ורייקונן בעונה הבאה יענה על הציפיות הרבות...
הנה שומאכר כבר במקום ה7 ונדמה שיש עוד בעיה :| מה קורה פה? עריכה: כבר מקום 8...אין יותר עצירות...לפחות אין עוד תקלות... עריכה2: מקום 6...יאללה מייקל :>
יוני הבכיין http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx תמשיך לאהוד נהגים סוג ב', ושומכאר ישאר מספר 1 ובפער בכל הבט ושיא ששבר. :aaa025:
פורמולה 1 ספורט מעט מורכב יותר מזה, ודווקא אני מחזיק ממך אחד שועקב תקופה לא קצרה. מה שמונע משומי לקחת עוד אליפויות זה לא אלונסו או כל נהג בינוני אחר, אלא המרכיב המאוד מסובך שיש בספורט - התלות ברכב! אלונסו נוסע ברכב הטוב יותר בשנתיים האחרונות, שבעונה שעברה זה היה מאוד קיצוני ומורגש, והעונה פרארי קצת צימצמו פערים, ועדיין לא היכולת של שומי היא שדפקה את האליפות...
1. תן לי להתלהב מהאליפות של הספרדי, כי כל עוד שומאככר לא זוכה באליפות, זה שינוי מרענן בשביל הספורט. 2. שומאכר אכן הנהג הטוב ביותר מבחינה סטטיסטית, אני לא יכול להתווכח עם זה. אבל כמו שאמרת - תלות ברכב. לא היה ולא יהיה נהג כמו איירטון סנה. 3. לגבי התלות ברכב - אני אוהד מקלארן. נראה לך שאני לא יודע מזה תלות ברכב? 4. ברור שהיכולת של שומי לא דפקה את האליפות, אבל לולא הבעיות המכניות של רנו, שומי אפילו לא היה קרוב לאליפות, שלא לדבר על כזה קאמבק "מארץ הקאמבקים" של פרארי. אתה לא מבין כמה אני מחכה לעונה הבאה.
עונה הבאה מרתקת ביותר. זו הזדמנות של מלקארן לחזור לתת תחרות, וכמו כן גם לשאר הקבוצות בסבב (אלו עם התקציב שמאפשר). קימי עובר אלינו לפרארי, ומעניין מה יהיה שווה הספרדי החצוף במקלארן. המון שאלות מסקרנות לראות את הפורמולה 1 ביום שאחרי שומי. מה שבטוח, יהיה חסר קצת פילפל ושם גדול כמו שומי לסבב, ואת זה כבר אמרו לא מעט אנשי הפורמולה 1. יש סיכוי שהרייטיניג ירד אולי אפילו משמעותית, ואז גם התקציבים של הקבוצות ירדו כי ספונסרים ידרשו לשלם פחות. שומי היה חשוב לענף כמה שלא תאהבו אותו, ואני מקווה מאוד מאוד כאחד שאוהב את הענף שלא יהיה תרסקות כמו שקרה ל NBA כמה שנים ראשונות אחרי מייקל ג'ורדן.
רוב הספונסרים כבר דיי חתומים, תודות לברני אקלסטון, שככל הנראה חזה את הירידה בעיניין בפרישה של שומאכר. אבל מה שכן, הירידה של הקהל תיהיה אך ורק ירידה של קהל שמבחינתי לא רצוי בפורמולה. אוהדי שומאכר, אוהדי ההצלחות של פרארי. אני עדיין לא יודע מי יהיה הנהג השני של מקלארן, דה לה רוסה או המילטון, אבל לפחות ההיררכיה תיהיה שם ברורה, בניגוד לפרארי.
לא נכנס כאן לוויכוח יותר מדי,כבודו של שומאכר במקומו, אבל שהנהג האהוב עלי ואחד הסימפטים ביותר שיש היום בפורומולה 1 קימי רייקונן עונה לשאלה : היכן הייתי בטקס הפרידה משמוכאכר ? בשירותים בדיוק חירבנתי, אני חושב שזה אומר המון על חוות הדעת המאד שלילית לה זוכה שומאכר.