אטלטיקו מדריד

הנושא בפורום 'פרשן אורח - נדב יעקבי' פורסם ע"י saviola, ‏1/8/06.

  1. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום נדב.

    1. אתלטיקו שוב בנתה את עצמה לקראת העונה החדשה כמיטב המסורת בשנים האחרונות, ושוב מדברים שם על מקום גבוה בסיום העונה, שמקנה השתתפות בליגת האלופות. אין ספק שאתלטיקו החתימה שחקנים במטרה לרבות את אפשרויות הרוטציה, ונכון למצב הנוכחי כמעט בכל עמדה יש שני שחקנים שיוכלו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. העובדה שגם הכוכבים הגדולים של הקבוצה (טורס, מקסי ופאבלו) נשארו, מצביעה על המשכיות, דבר שלא היה לה בשנים עברו. השאלות שלי הן כאלה: שאלת השאלות, האם אתלטיקו העמידה סוף סוף קבוצה חזקה מספיק, שיכולה להתברג במקומות 1-4? והאם פרננדו טורס עשה צעד חכם כשהחליט להעביר עוד עונה עם סרט הקפטן של אתלטיקו, או שאולי הוא היה צריך לעבור סוף סוף לקבוצה אירופאית גדולה באמת (ולא היו חסרות כאלו שרצו אותו)?

    2. רכש אחד של אתלטיקו היה בולט במיוחד. בכל זאת, לא כל יום מוצאים קבוצות שהיו משלמות 23 מיליון יורו על שחקן בגיל 17, שכמו רבים לפניו עומד כרגע בסימן של "הבטחה". אני מדבר כמובן על סרחיו אגוארו. אני (וכך אני מאמין שגם אתה) עקבתי אחריו הרבה לפני המעבר לאתלטיקו. אני חייב להגיד שהתרשמתי ממנו מאוד, אבל בדיוק את אותו דבר חשבתי על איימאר, ד'אלסנדרו, ובייחוד על השחקן האהוב עלי ביותר, חאבייר סביולה, שאת כולם אפשר להגדיר כאכזבה. השאלות שלי בנוגע לאגוארו הן: האם הוא היה צריך לקחת דוגמא מטבס, ולחכות עוד שנה-שנתיים עד ליציאה לאירופה? האם הבחירה באתלטיקו הייתה נכונה? והאם מדובר בשיגעון דרום אמריקאי חולף, או שמא זה יהיה סוף סוף שחקן שאפשר להשוות אותו לדייגו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/8/06
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    1.שאלה לחימום. יש כמה גירסאות איך אטלטיקו עברה מהכחול לבן של בלקבורן לאדום לבן של מזרונים. מה גירסה שלך?
    2. כשחסוס חיל היה ראש עיריית מרבייה הוא היה לוקח כסף מקופת העירייה. אתה טענת שחיל היה מעביר את הכסף לקופת המועדון. אבל חיל השאיר את אטלטיקו במינוס עמוק ואוהדים רבים בטוחים שהוא היה לוקח גם מקופת העירייה וגם מקופת המועדון. איפה הכסף, נדב?
    3. לפי התוכניות של המועדון ושל עיריית מדריד לה פיינטה תהיה איצטדיונה הביתי של אטלטי וב-2016 היא תארח את האולימפיאדה. אני מרגיש שמישהו יוצא כאן פראייר. מי?
    4.פרסומות. כמו בטלוויזיה, גם אני מכניס באמצע פרסומות.
    אני אוהב את הסירטונים שעושה Sra. Rushmore. הם יצירות אומנות של ממש והם גורפים פרסים בתחרויות פרסום כל שנה. אבל בשביל מה אטלטיקו צריכה אותם?
    5. השיפוט בעונה שעברה בספרד היה ברמה ירודה וכל אחד יכול לטעון שקבוצתו קופחה כמה וכמה פעמים. אבל לא כמו אטלטיקו בלה קורוניו ובבילבאו. בלה קורוניה שחקן דפור הבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן של תוספת הזמן אחרי שהוא מנטרל את המגן חואן ולרה בתרגיל של פוטבול אולי. רק שהמגן המסכן לא חבש קסדה עם מסיכה והזדקק ל-5 תפרים בגבה. בבילבאו המקומיים השיגו שוויון בהסוואת רימון עשן.
    האם יכולה להיות סיבה לאופטימיות?
    6. סוד הקסם של קושטיניה. אני יודע שהשחקן הזה זכה בתארים עם פורטו ושיש לו מקום קבוע ב-11 של נבחרת פורטוגל. אבל ב-10 של נבחרת פורטוגל אין לו מקום. וומאז שקושטיניה הגיע לאטלטיקו הוא לא מפסיק לחטוף קרטיסים. למה אטלטיקו רכשה את הכסחן הזה?
     
  3. alex de soza Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי נפילת ביאנצ'י, האם אתלטי של אגירה תצליח לחזור סוף סוף לטופ? אחרי רכישות מעולם שעשתה בקיץ הזה, האם אתלטי יכולה לחזור להיות כוח משמעותי בכדורגל העולמי?

    ותן לנו כמה מילים על היהלום החדש של אתלטי, אגוארו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/06
  4. נדב יעקבי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רואה שיש כאן קולצ'ונרוס רציניים!
    בקצרה, אני בהחלט מאמין שאגוארו יהיה סיפור שונה. יש בו משהו חזק מאוד מבחינה מנאלית. ההשוואה לטבס בהחלט מעניינת. אגב, אני לא בטוח שלטבס יותר קל בברזיל ממה שיהיה לו באירופה.
    אגירה בהחלט מתאים לאתלטיקו כי בניגוד לביאנצ'י הוא כבר עובד בספרד כמה שנים טובות והגיע להישגים יפים עם אוסאסונה.
     
  5. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בבקשה, דני.

    2. את זה רק חסוס חיל והאנשים הקרובים אליו יודעים באמת. נדב, בדיוק כמוני וכמוך, רק יכול לשער איפה הכסף נמצא.

    3. הכוונה שלך היא כאן לאוהדים?

    5. אופטימיות? לפי איך שזה היה נראה בעונה האחרונה, המצב מתחת לכל ביקורת, ויהיה צריך שינוי קיצוני, על מנת שנראה שיפור.

    6. קוסטיניה היה אחד השחקנים האהובים ע"י מוריניו ואחד משחקני המפתח בפורטו שלו, שזכתה בגביע אופ"א ובליגת האלופות בתוך שנתיים. אמנם גם אני עד עכשיו לא ראיתי ממנו משו מיוחד, אבל אם מוריניו העריך אותו, ואיתו הגיע להישגים שהגיע- גרוע כמו שאתה מנסה לצייר אותו הוא לא. גם לפי ההודעות שלך בספרדי, יש לך משו נגד השחקן הזה, ואתה לא הכי מחבב אותו. בכל מקרה, לאתלטי הוא יוסיף עומק העונה, זה בטוח.