רונאלידיניו, ארסנל, הגבולות הפתוחים, ליגות

הנושא בפורום 'פרשן אורח - נדב יעקבי' פורסם ע"י Rudess, ‏31/7/06.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. ידוע לכולנו שאתה מחבב כדורגל לטיני, ובמיוחד את הליגה הברזילאית והספרדית, אך יש לך ידע גם בליגות אחרות. איזו מן הליגות בעולם היא הליגה שהכי מרתקת אותך מבחינת עניין, ואם תוכל להסביר מדוע דווקא הליגה הספציפית הזאת.

    2. במספר שידורים בעבר בערוץ הספורט סיפרת שאתה אוהד ארסנל. כיצד אתה מעריך העונה את סיכויי התותחנים לזכייה באליפות הפרמיירליג?

    3. מה דעתך על תופעת הגבולות הפתוחים בכדורגל העולמי כיום, ובמיוחד כשזה בא לידי ביטוי באירופה עם ריבוי שחקנים זרים בקבוצות מסוימות בפרמיירליג. האם לדעתך אופ"א צריכה להגביל את מספר הזרים על מנת להגן על השחקן המקומי בכל מדינה, או האם צריכה להיות תחרות חופשית בה השחקן הטוב והמקצועי יותר זוכה למקום בהרכב?

    4. כיצד תשפיע ההופעה הרעה של ברזיל במונדיאל על שחקן כמו רונלדיניו, אותו כל תקשורת הספורט העולמית מעריצה? האם לטעמך יחס התקשורת אליו ישתנה?

    5. מהי דעתך על תופעת הצלילות שהולכת וגוברת בכדורגל העולמי בכלל ובכדורגל הלטיני (הספרדי ודוגמה טובה היא גם פורטוגל במונדיאל) בפרט?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/06
  2. נדב יעקבי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה הספרדית היא האהובה עלי ביותר, בגלל השילוב בין האיכות ובין הסגנון. אכן, ארסנל היא הקבוצה שלי באנגליה ואני מקווה מאוד שהעונה היא תצליח לעצור את צ'לסי. אני בחלט מאמין שיש סיכוי. לגבי רונלדיניו, היה לו מונדיאל גרוע, אבל זה ממש לא ישפיע על העונה הקרובה שלו בבארסה. אולי להיפך. ולגבי הצלילות, זה חלק מהכדורגל של היום, שבו הכסף הוא הדבר החשוב ביותר. עונשים כבדים אולי יפחיתו את התופעה