אירוח המשחקים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י טורינו, ‏17/7/06.

  1. טורינו Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    37
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הישראליות חוזרות לקפריסין?





    חוזרים לפאלרמו? ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2002 (רויטרס)באופ"א מרגיעים לגבי אירוח קבוצות מחו"ל בישראל, אבל מסייגים: "כולנו רואים חדשות". איצ'ה מנחם ביקש מהתקשורת להוריד את הנושא מסדר היום




    התסריט היה אמור להיות אופטימי. ועדה של אופ"א, ששהתה בארץ לפני כחודש, חזרה עם רשמים חיוביים, איצטדיון ר"ג אף נכלל ברשימה הסופית של המועמדים לארח את גמר גביע אופ"א ב-2008 או 2009, וערב ההגרלה של גביעי אירופה בעוד כשבועיים היתה אפשרות ריאלית שתוסר ההגבלה על אירוח משחקים באזור ת"א בלבד.


    אבל המציאות חזקה מכל דבר, ובאופ"א עוקבים אחרי המצב החדש. אתמול אף התעניינו נציגי הארגון בשלומם של אנשי מכבי חיפה בשיחה עם מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק.


    עוזרו של וויליאם גאלארד, ראש אגף התקשורת של אופ"א, אמר אתמול בשיחה עם "ספורט הארץ" כי "אופ"א לא עושה צעדים פזיזים ולא מקבלת החלטות על רגל אחת. בעיקרון אמור להיות דיון בעוד פחות משבועיים על המצב בישראל, ולא יהיה מוגזם להניח שלא יאפשרו הקלות לאור מה שקורה אצלכם. כולם רואים ושומעים חדשות, לכן כל תסריט אפשרי".


    פרסומתדבריו של העוזר עומדים בסתירה להערכה האופטימית שנשמעה אתמול בהתאחדות לכדורגל. ראשי ההתאחדות זועמים על פרסומים שונים בתקשורת בישראל, כי באופ"א מתכוונים לבטל את המשחקים במפעלים האירופים בארץ בשל המצב הביטחוני.


    חיים צימר, מנכ"ל ההתאחדות, נשמע נחרץ משום מה: "לא היתה שום ישיבה במוסדות אופ"א בנוגע למצב בישראל ולא מתוכננת ישיבה כלשהי. אם מישהו בישראל ממציא שבאופ"א שוקלים לבטל את המשחקים בישראל, הוא צריך לשקול את השטויות שהוא מפרסם. המשחקים יתקיימו כרגיל בישראל, כפי שסוכם עם אופ"א. פיטר פוסק, המשקיף הצ'כי שנכח במשחק בין מכבי פ"ת לאתניקוס הקפריסאית במסגרת האינטרטוטו, כתב לארגון כי המצב הבטחוני כאן מצוין. פוסק הוא אחד הבכירים באופ"א, כך שזה רק יכול לתרום לנו".


    ההתאחדות:המשחקים יתקיימו בארץ



    מוריד פרופיל. בפתיחת ישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (שני), התייחס היו"ר איצ`ה מנחם למצב הביטחוני בארץ והשלכותיו על אירוח המשחקים הבינלאומיים בישראל. מנחם ביקש מהתקשורת להוריד פרופיל בפניות לאופ"א בנושא זה ודרש את אותם דברים מעובדי ההתאחדות. בישיבת המזכירות צוין כי ההתאחדות משוכנעת שהמשחקים הבינלאומיים יתקיימו בארץ כמתוכנן.
     
  2. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש טימטום שהתקשורת בארץ מתחילה לעסוק בזה, ברור שזה מתבקש לשאול דברים כאלה..
    אבל תחשבו אם מישהו מבחוץ רואה שאנחנו שואלים את עצמנו שאלות כאלה ולא חושבים שצריכים לארח משחקים פה אז למה שהם יתנו לנו לשחק פה?

    בכל מקרה אני ממש לא מאמין שיתנו לנו לארח בארץ את המשחקים הקרובים, אלא אם כן יהיה שיפור משמעותי בימים הקרובים או בשבוע הקרוב..
    ולצערי זה יפגע בעיקר בבית"ר..
     
  3. טורינו Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    37
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בהחלט....
     
  4. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התקשורת פשוט רוצה בזה , התקשורת היא סרטן בלב המדינה אני אומר לכם ולא רק בספורט
     
  5. עומר דורות Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/06
    הודעות:
    93
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שנחזור לקפריסין וזה חבל כי ראיתם שמכבי בליגת האלופות שיחקו מצוין בבית ובחוץ גרוע!
     
  6. dani12 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    647
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראשי המועדונים וישראל בכלל צריכים להיות עם ביטחון.
    היה הכי טוב אם התקשורת הייתה לא עוסקת בזה,זה רק מוריד את הסיכויים לארח בארץ.