אייל ברקוביץ דורס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י דם ירוק, ‏17/5/06.

  1. דם ירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/06
    הודעות:
    78
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משפחה מתלוננת על זה שאייל ברקוביץ דרס את הבן שלהם וברח
    הבאתי לכם את כל הפרטים בכתבה הבאה

    לא הצלחתי לשים את זה בלינק
    יש איזה בעיה במחשב שלי

    הכתבה:
    תלונה: "ברקוביץ' דרס את בני - וברח"

    משפחת אבו-קוטוב מיפו טוענת כי הכדורגלן אייל ברקוביץ' נהג ברכב שפגע בבן המשפחה - וסירב לעצור. ברקוביץ': "זו המצאה מרושעת". המשטרה: "המקרה עדיין בחקירה". בלעדי
    "לא אני ולא אחי". ברקוביץ'. (גל"צ)

    17/05/06 19:12
    מאת: דוידה חיימוביץ'




    מי דרס ילד בסיום משחק הדרבי בין הפועל ומכבי תל אביב בבלומפילד, ומיד ברח במכוניתו? האם זה הכדורגלן אייל ברקוביץ', כפי שטוענת משפחתו של הילד? האם ייתכן שזה אחיו של אייל, כפי שנאמר למשפחה על-ידי המשטרה? או שמא אין לדורס קשר למשפחת ברקוביץ', כפי שטוען שחקן הכדורגל?

    "הוא עלה על הרגל של הילד, וסירב לעצור"

    הפרשה התחילה ב-10 באפריל, כאשר בסיום משחק כדורגל יצאה משפחת אבו-קוטוב מאיצטדיון בלומפילד שביפו. "יצאנו משער שמונה, לכיוון שער שבע ממנו יוצאים השחקנים, ופתאום נפתח השער לשחקן שנהג ברכב, וזיהיתי שזה אייל ברקוביץ'", מתאר אחמד אבו-קוטוב. "הוא דרס את בני ועלה מעט על הרגל שלו, אך הוא התעלם מקריאותיי לעצור את נסיעתו".

    על-פי תיאורו של אבו-קוטוב, סגר ברקוביץ' את חלון הרכב, והמשיך בנסיעה. כאשר המשיך האב לרוץ אחרי הרכב הפוגע, טוען האב כי הנהג ניסה לדרוס גם אותו. "באותו רגע פניתי לשוטרים, והם עצרו את המכונית 25 מטר אחר כך", מספר אבו-קוטוב. "אני בינתיים רצתי עם בני לבית החולים".

    "אני יודע לזהות שזה אייל"

    את המשך התגלגלות האירועים ניהלה משפחתו של הילד מול משטרת מחוז תל אביב-יפו, בעת שהגישו תלונה נגד הנהג שפגע וברח. אך במשטרה, כך נאמר להורי הילד, דווקא סבורים כי אחיו של אייל, ניר ברקוביץ', הוא הדורס האנונימי.

    "אני יודע לזהות שזה היה אייל", מתעקש אבו-קוטוב. "אייל נמוך יותר מאחיו, יש לו שיער יותר ארוך, ובכלל - אני יודע מי השחקן. המשטרה מנסה לכסות על אייל, ואחד הקצינים אף אמר לי שאחיו הודה בכך שהוא דרס את הילד, אך אני לא מאמין. זיהיתי את אייל".

    המשטרה: המקרה עדיין בחקירה

    גורמים במשטרת תל אביב-יפו אמרו לנו כי בוודאות אייל הוא לא זה שנהג ברכב הפוגע, אך בתגובתם הרשמית הם סירבו למסור פרטים נוספים כיוון שהמקרה עדיין בחקירה.

    אמו של הילד, מירה אבו-קוטוב, מספרת כי קיבלה מהמשטרה מסמך כתוב, ובו פרטי הרכב הדורס. הפרטים משייכים את הרכב לבעלותו של האח ניר, אם כי אין בכך עדיין לקבוע את אשמתו. המשפחה ממשיכה לטעון כי מדובר באייל.

    ברקוביץ': "המצאה מרושעת"

    "זו המצאה מרושעת", אמר לנו אייל ברקוביץ'. "אין לי מושג במה מדובר. דרסתי ילד? חס וחלילה". גם בנוגע למעורבות אחיו בפרשה טען אייל כי אינו מכיר את המקרה.

    לגבי השאלה האם גם אייל נחקר בפרשה, המשטרה מסרבת למסור פרט זה, ואייל עצמו הגיב: "לא נחקרתי במשטרה. איני מכיר את הסיפור".

    לטענת האב כאשר הגיע למשטרה להגיש תלונה אחרי שהילד שוחרר מבית החולים, נאמר לו: 'בוא נסגור את הסיפור הזה'. "הם רצו להשתיק את העניין", טוען האב. אמו של הילד מוסיפה: "אתמול הייתי במשטרה, ובוחן התנועה שחוקר את המקרה אמר לי שניר, האח, ייחקר רק בעוד שבועיים, כי הוא בחופש כרגע".

    עורך הדין של המשפחה: המשטרה מסייעת לאייל

    משפחת אבו-קוטוב אמנם הגישה תלונה, אך טרם הוגשה מטעמם תביעה, לטענתם בשל חוסר פרטים שאמורה לספק המשטרה וחוסר שיתוף פעולה של זרועות החוק עם החקירה.

    עודך הדין ששכרה המשפחה, עבד אל נבאלסי, מתאר את השתלשלות החקירה כאיטית ומתמהמהת במיוחד. "המשטרה בכלל לא נותנת פרטים. מאז שהיה הדרבי עבר כבר יותר מחודש וחצי. כשהייתי במשטרה אמרו לי שהתיק הלך לאיבוד, בינתיים מצאו את התיק, אך אין תוצאות לחקירה. הם מסרבים לתת פרטים, אז איך נתבע? וכשהם יטענו שזה היה ניר, למרות שמשפחת אבו-קוטוב בטוחה שזה אייל, נתבע את הבנאדם הלא נכון?"

    עורך הדין נבאלסי טוען כי הסברה הרווחת במשטרה שהדורס הוא בעצם האח, זהו רק סיפור כיסוי לאייל. "למה הם מחפים עליו, למה עוזרים לו פה? בגלל שהוא אישיות מפורסמת? אז מה?".

     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/06
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1