נתניה - עדין עיר היהלומים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏21/2/06.

  1. יוגב אסולין Guest

    בעבר בנתניה היתה קבוצה גדולה. פתגמים כמו "נתניה ועוד 15" היו חלק מהנוף של הכדורגל הישראלי. בשנים האחרונות (יותר נכון) בעשורים האחרונים מכבי נתניה רושמת לעצמה ירידה והדרדרות מסויימת בליגה, הקבוצה בילת כמה שנים בליגה השניה, בנוסף אין לה כבר סמלים כמו בעבר ושלא נדבר על מאבקים על תארים.

    כל זה לא מפריע לדניאל יאמר לבוא ולרצות לרכוש את הקבוצה, ודווקא את מכבי נתניה, אבל יודעים מה בואו נגיד שזה במיקרה הקבוצה הראשונה שהוא ראה. הנה בעוד מדברים עם דניאל יאמר ובאמת שמתייחסים אליו לא יפה (כאילו הם עושים לו טובה שהם מוכרים לו חובות), מגיע עצמה נוספת למכבי נתניה וגם הם מעוניינים ברכישת 100 אחוז מהקבוצה.
    -------------
    השאלה שאני לשאול זה, האם לפי דעתכם, במכבי נתניה נשאר משהו מ"מסורת" מאותם יהלומים ואותם ימים שבהם היו יהלומים בעיר נתניה? האם הפונטציאל של הקהל שלהם כבר החליף דור ולא קיים או שהוא פשוט יושב בבית? האם למכבי נתניה יש את היכולת להרים מחלקת נוער חזקה והאם בכלל שווה ליכנס למכבי נתניה ודווקא למכבי נתניה ולא קבוצה אחרת?
     
  2. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לנתניה יש פוטנציאל אדיר,יש להם גם אחלה קהל שתומך .
    אין ספק שנתניה צריכה להסתגל לעולם המודרני : להחליף איצטדיון,להביא בעלים עם יותר כסף מאשר אלון.
    אם נתניה רוצה לשחזר משהו משנות ה-80 וה-70 היא חייבת לעבור לאיצטדיון אחר,היום בקופסא אי אפשר לזכות בכלום ואי אפשר להגיע ליותר ממקום 4 (שגם זה דבר יפה לנתניה).
    נתניה חייבת להימכר לאיש עשיר (אומנם לא בהכרח עשיר בסדר גודל של גאידמק אבל בסדר גודל של יאמר) שיוכל לתת גב כלכלי ואז אולי נתניה תחזור לעצמה.
    השנה נתניה קבוצה מאד אטרקטיבית,צבעונית,תוססת ,השאלה מה יהיה הלאה.
     
  3. d3fton3s Member

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    806
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבכים עם נדב, ובאמת התחילו שם בצעדים מבורכים של בניית אצטדיון חדש, אבל מדברים על מעבר לשחק בעונה שתיים הבאות מחוץ לנתניה עד השלמת בנייתו. השלב השני צריך באמת להיות מעבר לידיים חזקות ובעלות גב כלכלי חזק בהרבה משל הבעלים הנוכחי, בראשות אשר שלון שרק פוגע בקבוצה.
    הקהל של נתניה קהל תומך ובקופסא ידע לדחוף את הקבוצה שלו העונה..
     
  4. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לנתניה פוטנציאל לקהל גדול , השאלה הגדולה היא רק אם אשר אלון ימכור את הקבוצה ולמי הוא ימכור .

    מגרש חדש שזה הכרחי לקידום של נתניה כבר מתחיל להיבנות , רק צריכים גב כלכלי חזק .