המחזור ה20 בליגה הלאומית: ב"ש של הפועל.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏3/2/06.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    המחזור ה20 בליגה הלאומית יעמוד שוב בסימן הקרבות הצפופים בצמרת. המוליכה מכבי הרצליה תצא למשחק חוץ קשה באשקלון מול הפועל המקומית. הפועל ב"ש שנמצאת כרגע בכושר הטוב בליגה,"תתארח" אצל אחותה הקטנה מכבי,בדרבי הבאר שבעי.

    הכח רמת גן תארח את הפועל ירושלים,קרית שמונה את ראשון לציון,הפועל חיפה תצא לרמת השרון וביום שני תארח הפועל רעננה את הפועל עכו במשחק שינעל את המחזור.

    לוח המשחקים במלואו:
    הכח עמידר ר"ג-הפועל ירושלים(14:30,שישי) וינטר
    עירוני קרית-שמונה-עירוני ראשל"צ(14:30,שישי) קרית-שמונה
    הפועל רעננה-הפועל עכו(14:30,שני) רעננה
    עירוני רמה"ש-הפועל חיפה(14:30,שישי) גרונדמן
    מכבי ב"ש-הפועל ב"ש(15:00,שבת) וסרמיל
    הפועל אשקלון-מכבי הרצליה(18:00,שבת) אשקלון

    לא לדחוף,יש מספיק פריוויואים לכולם...
     
  2. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עירוני "איתוראן" קרית שמונה - עירוני ראשון לציון (שישי,14:30,קרית שמונה)

    עירוני "איתוראן" קריית שמונה תהיה חייבת להשיג את מלוא הנק' היום מול עירוני ראשון לציון באם ברצונה להמשיך להוות פקטור מכריע במאבקי הצמרת.
    לאחר שחזרה מהרצליה ברגשות מעורבים לגבי התיקו המאופס,ינסו היום החניכים של אייל לחמן להשיג ניצחון,שאולי,יפתח פתח לרצף ניצחונות נוספים שיבואו בעקבותיו.
    המשימה לנצח לא תהיה קלה ולא רק בגלל העובדה שראשל"צ נמצאת בתקופה אדירה,אלא מכיוון ש"איתוראן" תחסר היום את צמד הבלמים שלה,יניב לביא שמורחק עקב צבירת צהובים וווהאב בראכת שפרק את הכתף באימון ביום שלישי האחרון.
    גם ברק בכר,שעדיין לא החלים מהניתוח בברכו לא יוכל ליטול חלק במשחק ביום ,אסף קריספיס הפצוע גם הוא בספק.
    את מקומם ימלאו ככל הנראה,אבי דנן ואוהד אלגרבלי הצעיר במרכז ההגנה,לעמדת המגן הימני 'יוזעק' עקביא מגרלשוילי שכבר הוכיח את יעילותו בתפקיד זה.
    שני הזרים החדשים,סרג' איילי ומרלין פיאנה צפויים ליטול חלק במשחק היום.
    במשחק הקודם נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2 דרמטי ואכזבה גדולה לקרית שמונה.
    הרכב משוער:שטראוס,נאסר א-דין,אלגרבלי,דנן,מגרלשוילי/קריספיס,סאני,צרפתי,איילי/עמר,תייר/בן-זקן,לוי,עמאשה/פיאנה

    מנגד,האורחים מעיר היין מגיעים למשחק לאחר שלא הפסידו שמונה משחקים ברציפות מאז הצטרפותו של מאמנם החדש,אבי פיטוסי.
    בשבוע שעבר ניצחנו האורחים מראשל''צ את הפועל רעננה מהמקום האחרון בתוצאה 1:0 וע"י כך הצליחו לברוח מהתחתית,ובכדי לא לחזור לשם הם יהיו חייבים להשיג לפחות נקודה. קל זה לא יהיה.
    הרכב משוער:קדוש,בן סימון,קופרלי,סבג,נוסבאום,אלברט,שום,פטלק,ורד,אברהם,אוקורה (גומס).
     
  3. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכח עמידר רמת גן – הפועל ירושלים (שישי, 14:30)
    אחרי התבוסה בשבוע שעבר להפועל ב"ש איבדה הכח את המקום השני בטבלה, ותנסה לחזור אליו כבר במחזור הקרוב. בשבוע האחרון לפני תום מועד ההעברות לשחקנים זרים, דווקא בהכח היה שקט יחסית. נבחנו 2 זרים מגינאה ומארמניה (מקבוצתו הארמנית של הספונסר החדש שלהם), ולבסוף הוחלט דווקא להחתים את הקשר הניגרי דניאל אוגבצ'ה, ללא מבחנים. המאמן אורי מלמיליאן הימר על השחקן הצעיר, וייתן לו הזמדנות ראשונה כבר בשבת. מלבד אוגבצ'ה לא נערכו שינויים בסגל השחקנים של הכח, למרות חוסר היציבות של הקבוצה בתקופה האחרונה (מאז המחזור הרביעי לא צברה רצף של 2 ניצחונות). מלמיליאן צפוי לעלות בהרכב התקפי מאוד שיכלול שלושה חלוצים וקישור התקפי.
    הרכב משוער: שמש, בצלאל, ליפנייה, רגב, צרפתי, דורה, רוזן, אוגבצ'ה, וילנר, גולן, אוחנה.
    מי שתעמוד בדרכה של הכח היא אחת הקבוצות הכי משתפרות בסיבוב השני, הפועל ירושלים. הניצחון הביתי על הפועל אשקלון בשבוע שעבר, הרחיק את הירושלמים 5 נקודות מהקו האדום, והנחית אותם בדבר הכי דומה שיכול להיות בליגה הלאומית למרכז טבלה. המגן הצעיר אורי פסו שהצטיין ב-2 המחזורים האחרונים, זומן לנבחרת הצעירה של ישראל. גם ז'אן טלסניקוב מראה בשבועות האחרונים את היכולת שמצפים ממנו, ואחרי שמוסיפים את ההתעניינות בקבוצה מצד קבוצת מיליונרים סעודית, מבינים למה מצב הרוח בבירה השתפר פלאים בתקופה האחרונה. אבל האופטימיות לפני המשחק מתנגשת עם סטטיסטיקה אחת חשובה שאיתה תצטרך ירושלים להתמודד: הקבוצה לא ניצחה במשחק חוץ העונה, ואפילו לא כבשה יותר משער אחד במשחק כזה. ניצחון חוץ על הכח יכול לתת תנופה רצינית לשחקנים של יאיר אסייג, אפילו יותר מהניצחון על יריבו משכבר הימים מישל דיין. עבדול עזיז ייאבד את מקומו בהרכב לטובת דן רומן.
    הרכב משוער: והבה, עמר סלמן, עזו, פסו, סולטן, טלסניקוב, בראטו, סטי, רומן, משה, טובי.

    עירוני רמת השרון – הפועל חיפה (שישי, 14:30)
    אחרי שכולם הספידו אותה לפני פתיחת הליגה, כשהייתה עם מינוס 4 נקודות ועם רגל אחת בארצית, הייתה רמה"ש הפתעת הסיבוב הראשון. 2 הניצחונות הרצופים בתחילת הסיבוב השני בכר לא הפתיעו אף אחד, אבל מאז הקבוצה מסבירה למה מיהרו להספיד אותה. יכולת ירודה מאוד של הקבוצה גרמה לה להידרדר על למקום ה-10 בטבלה, מרחק 2 נקודות מירידה לארצית. אפשר להסביר את היכולת במכת הפציעות שנחתה על הקבוצה, ואילצה את המאמן צביקה צמח לשלב שחקנים צעירים רבים כמו שי גריב ורון ברבי. הקפטן והשחקן החשוב ביותר בקבוצה, חיים שאבו, עדיין פצוע אבל יחזור כנראה סוף סוף בשבוע הבא. בעקבות התוצאות האחרונות, לאורך כל השבוע בחנו ברמה"ש זרים רבים, אך אף אחד מהם לא הרשים וכולם שוחררו. אם אוהדי הקבוצה מחפשים איזו נקודת אור, הם יכולים למצוא אותה בהתעניינות של איס העסקים צבי רכבי ברכישת הקבוצה. לקראת המשחק, לעומת זאת, הסגל שלהם הידלדל עוד יותר לאחר הכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר גל אדיר, שימנע את שיתופו במשחק.
    הרכב משוער: עזרן, ביטון, טואף, בן נחום, בסון, צמח, ברבי, גולדנברג, גריב, אבורמן, גרטה.
    המשחק שהציגה ביום שני הפועל חיפה, החזיר את אוהדיה לימים של תחילת העונה. יכולת עלובה הספיקה רק לתיקו ביתי מול עשרה שחקנים של אחת הקבוצות הגרועות בליגה. השבוע לפחות נסתיימה סופית סאגת מיכאל אניצ'יץ', שאחרי 1000 טוויסטים שונים, לא יגיע לבסוף לקבוצה. מי שכן חתם השבוע את רן בן שמעון, הוא הוא הקשר ההונגרי אקוש קובריג. החלוץ ויטאלי לדנייב שוחרר בגלל הפציעה ממנה הוא סובל לאורך כל העונה. עבור חיפה, שהתרחקה 3 נקודות מהמקום השני וצנחה למקום ה-6, מדובר במשחק חשוב מאוד, שיכול להצמיד או להרחיק אותה מהצמרת הגבוהה. לקראת המשחק ייהנה מאמן הקבוצה מסגל מלא, כולל ההונגרי שחתם ועבר בבקרה.
    הרכב משוער: שאלו, יובלדיו, סבג, בן מרגי, עמאר, סיבוני, שקורי, בוזגלו, רודריגז (קובריג), אבידור.

    הפועל אשקלון – מכבי הרצליה (שבת, 18:00)
    אוהדי אשקלון מחכים למשחק הזה מאז הקיץ. הקפטן והסמל של המועדון ב-6 השנים האחרונות, חיים מלכה, חוזר עם קבוצתו החדשה הרצליה לאצטדיון העירוני. האוהדים מתכננים טקס הענקת פרחים וגביעים לשחקן, כמו גם לשחקן נוסף מהעונה שעברה, מהראן ראדי. אלא שעם כל הכבוד להרצליה ולצמד האקסים מהעונה שעברה, את אנשי אשקלון העסיקו השבוע דברים הרבה יותר חשובים. אחרי ההפסד להפועל ירושלים, שהיה השלישי ברציפות, החליט המאמן מישל דיין לקנוס את כל השחקנים בפרמיה של 4 נקודות ליגה. את המגן תומר של טוב הוא קנס ב-3000 שקל בגין איבוד כדור שהוביל לשער, ואת הקפטן זוהר מאיר ב-2000 שקך לאחר שזה הביע זעם על חילופו. בנוסף, הזר המקדוני שחתם רק לפני שבועיים, כבר נחתך מהקבוצה, וניסו במהלך כל השבוע למצוא לו מחליף ראוי. כברירת מחדל הוחלט על זר ברזילאי שיוחתם, אך למרבה האכזבה של אשקלון הם איחרו את מועד ההרשמה, והשחקן לא יוכל לשחק העונה בקבוצה. כמוהו גם השוער הניגרי שגון אולוואני, שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע. במשחק יפתח בשער שוער המשנה הפצוע אשר אלחרר, ועל הספסל יישב שוער הנוער, צחי גיגי. מהמשחק ייעדרו בגלל צהובים תומר שם טוב ואלירן אסאו.
    הרכב משוער: אלחרר, בן סעדון, חדד, אוסטרוביץ', בוארון, לוי, זוהר, דגו, כבדה, מאיר, אהרון.
    לעומת אשקלון, המוליכה מהרצליה חיה בעולם משלה. הכל שקט, ולמרות התיקו הביתי נגד קרית שמונה, איש אינו מתרגש יותר מדי. היו"ר אריאל שיימן אמר שמדובר במשחק קשה, ושאין הבדלי רמות בין אשקלון והרצליה, אך מקולו נשמע בבירור כי מדובר במס שפתיים. למרות היעדרותם הצפויה של אילן בכר ורמי אבו לאבן המוצהבים, לא נראה שחניכיו של פרדי דוד ייעצרו דווקא אצל אשקלון החלשה. מהראן ראדי ופיטר אמולה (שחוזר מהרחקה) יפתחו בהרכב במקום המוצהבים.
    הרכב משוער: סמדג'ה, עזריה, מלכה, טיאר, טרטצקי, דייויס, איסיאקו, ראדי, לוזון, אמולה, קדוסי.
     
  4. HBSFC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    819
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי באר שבע VS הפועל באר שבע


    יום: שבת, ה-3.2.06
    שעה: 15:00
    מקום: איצטדיון וסרמיל
    כרטיסים: 20 שח כרטיס נועד/חייל/נשים
    40 שח כרטיס מבוגר
    * ילדים עד גיל 12 נכנסים חינם

    מתוך פורום האוהדים בתפוז http://forums.tapuz.co.il/hbs

    מכבי באר שבע

    מכבי ב"ש, נמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה שבמאזנה 18 נקודות. מאזנה הביתי של מכבי עומד על 4 נצחונות, 3 תוצאות תיקו, ו-2 הפסדים בלבד.
    היריבה העירונית מגיעה למשחק לאחר משחק טוב מאוד בחיפה, מול הפועל. מכבי ב"ש הצליחה להשוות כאשר הייתה ב-10 שחקנים לאור הרחקתו של עידו בוקובזה, ואף הצליחה להגיע לעוד מס' מצבים קורצים לשערו של קובי שאלו.
    הקבוצה מגיעה למשחק בשיאפה להשיג נקודות בכדי לעלות מעל הקו האדום, בעוד היא רחוקה ממנו מרחק 2 נק' בלבד.
    במכבי יחסר עידו בוקובזה. לבו בקאסו, ערן בן הרוש, צרלי פרץ,ווואסים עבאס, לא כשירים במאה אחוז, אך ככל הנראה יעלו למשחק עקב חשיבותם בהרכב.

    הרכב משוער: שקל; טייה, בקאסו, עאבד, ערן בן הרוש(צרלי פרץ); עבאס, אלעד אלקרט, אבו יונס, שרון לוי; אוצ'ה, גוטיירס


    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע ממוקמת במקום ה-2 בטבלה, כשהיא עדיפה על פני קריית שמונה בהפרש שערים. מאזנה במשחקי החוץ של של הפועל ב"ש עומד על 3 נצחונות, 6 תוצאות תיקו, ואף הפסד ברוך השם.
    הפועל ב"ש מגיעה למשחק אחרי קטיעת 7 משחקים ללא הפסד כאשר הפסידה במסגרת גביע הטוטו השבוע 5-3 בפנדלים ע"י הפועל עכו.
    בקבוצה מקווים כי "ההפסד לא יכניס אותנו למשבר" ומקווים לאפס את השחקנים לקראת הדרבי הקשה השבת. בנוסף, המשחק הוצא מטופס הטוטו 16, וזה גורם גם לדאגות בקבוצה מחשש לזלזול ביריבה המכבית.
    ב"ש תגיע כנראה בלי גבריאל וואחין, שעדיין לא החלים מהפציעה, והוחלט ככל הנראה לתת קרדיט לינאי דרעי. בנוסף ,אילן בוארון יחזור להרכב. בנוסף ייעדר תמיר פור(צהובים).

    הרכב משוער: רחמים; ציציאן, יפרח, דרעי, בוארון; אייל שן(אלימלך), רמי אליהו, יחיאל צאגאי, עטיה(בן שושן); ג'קיץ', פדידה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/06
  5. HBSFC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    819
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב הכי טוב בליגה.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    עירוני רמת השרון 3-0 הפועל חיפה
    לחיפה:רועי סבג(3), יוסי ג'אנח(19), קלבר רודריגז(37)
    הכח עמידר רמת גן 1-2 הפועל ירושלים
    להכח:לירון וילנר(18), מור גולן(86)
    לירושלים:רם סטי(9)
    עירוני קריית שמונה 0-0 עירוני ראשון לציון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/06
  7. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הפועל חיפה מתפוצצת ברמת השרון שהיא כבר מובילה 3-0 http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  8. HBSFC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    819
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3-0 חיפה

    איפה הבכיינים של חיפה שיגידו עכשיו "דיי כבר התייאשנו אנחנו בטוח לא עולים"

    עם כל הדמעות הם במקום ה-2
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/06
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מה נסגר? קשה להרים את הראש טיפה ולראות שכבר רשמו 3-0 לחיפה?. שלוש הודעות כשהמרכז זה תוצאה שרשומה כבר בהודעה הראשונה.תרימו תראש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/06
  10. Alexander Hleb Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/05
    הודעות:
    2,860
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צפיתי ניצחון של הפועל חיפה, אבל לא כזאת דריסה
     
  11. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת די כבר עם העידכונים על השערים. לכולנו יש one, ואם מישהו אחד כבר מתעקש לכתוב את התוצאה אז זה מספיק. לא צריכים לחזור אחריו. כשאתם לוחצים על "הוסף תגובה" זה אמור להיות בגלל שיש לכם משהו להוסיף לדיון, ולא כדי להקפיץ את מונה ההודעות.
     
  12. מכבי הרצליה ! Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/05
    הודעות:
    696
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רוצה לראות את האוהד ההוא שאמר שהוא לא הולך יותר למשחקים של הפועל חיפה...
    נראה אם הוא אוהד או לא..
     
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    לא יאומן לא יאומן הנאחס הזה שיש על הפועל ירושלים.
    כמה פעמים הם כבר איבדו נקודות בדקות האחרונות?
     
  14. סקאוזר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון גדול של חיפה
    סוף סוף קלבר רודריגז מתחיל לספק את הסחורה..
    חבל חבל על איבוד הנקודות במחזור שעבר מול ב"ש
    היינו יכולים להיות במצב יותר טוב

    המשחק בין קרית שמונה לראשון הסתיים ב0-0
     
  15. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז הליגה הלאומית כבר לא כזאת משוגעת. כל הפייבוריטיות להיום ניצחו, ואם המגמה תימשך עם ניצחון של עכו ברעננה ייפתח פער של 5 נקודות בין מקום 6 למקום 7, שזה פער גדול מאוד. שלא לדבר בכלל על פער 22 הנקודות בין המקום הראשון לאחרון.
    הליגה הלאומית השנה בסוף לא כזאת משוגעת, כשאפילו ליגת העל יותר צפופה ממנה (למעט מכבי חיפה כמובן).
    ראשון לציון קבוצה מצוינת בתקופה האחרונה. מאז שאבי פיטוסי מאמן, הקבוצה שונה לגמרי. יצא לי לראות אותם פעם אחת, והם באמת משחקים כדורגל מצוין יחסית לליגה הזאת. לא הייתי פוסל אפשרות שהם יעלו ליגה.