"אם ננצח, אני אחתוך לעצמי את הביצים"

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י reda, ‏17/12/05.

  1. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ראגבי קרוב למעמד של משחק לאומי בווילס, והנצחונות על איטליה, סקוטלנד, צרפת, אירלנד ובעיקר אנגליה עוררו גל של גאווה לאומית, ששטפה את הנסיכות. אבל היה אוהד אחד שנסחף במיוחד בגל הזה, שהוא מוכיח את נאמנותו מעבר לכל ספר.
    ג'פרי הויש, 31, רווק מובטל, התווכח לפני המשחק מול אנגליה, אלופת העולם הנוכחית, עם חברו בנוגע לסיכויי הנבחרת הוולשית. "אמרתי שאין לנו סיכוי ואם ננצח אני אחתוך את הביצים", סיפר הויש ל"סאן" החודש.
    אחרי המשחק המרתק הלך הויש להשתין בביתו וראה בחדר השירותים מספריים חותכי מתכת שנותרו שם לאחר ביצוע עבודות שיפוץ בביתו. "חשבתי לעצמי שהחבר השאיר אותם שם עבורי ואמרתי לעצמי 'או לא, אני לא יכול לעשות את זה- כן, אני יכול'".
    עשר דקות מאוחר יותר [המספריים היו קהים] דג הויש את אשכיו מהאסלה, עטף אותם בשקית פלסטיק, ניגש לפאב הסמוך והתגאה במעשיו לפני שהתמוטט. הויש הוחש לבית חולים יחד עם האשכים שהושמו בכוס קרח, אבל כל מאמצי הצוות הרפואי לחבר אותם לאוהד כשלו. לאחר טיפול רפואי ונפשי שארך חודשים רבים שוחרר הויש לביתו, שם הוא עדיין לא מסוגל להבין את מה שעשה.







    חחחחחחח...איזה מטורף

    קרדיט ל"שם המשחק"
    אגב יש מצב שרשמתי טעויות כי לא ממש הסתכלתי על המקלדת..
     
  2. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע למה מגיע לזה דיון חדש, אבל בכל מקרה זה כבר די ישן. היו פרסומים על זה ישר אחרי המקרה, מעניין למה שם המשחק נזכרו בזה עכשיו.