מקורות, סטטיסטיקה וטקטיקות

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י Ampelmann, ‏27/10/05.

  1. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פעמים רבות אני מתוודע לעובדות חדשות הנשמעות מפי השדרים במהלך שידורי המשחק. מתי בפעם האחרונה שיחקה אינטר בפורטוגל, באיזה מערך יעלה הערב מרצ'לו ליפי את הסקוואדרה או מי מקושר לעמדת המגן הימני של יובנטוס?
    ההשוואה המתבקשת לשידורי חברת "צ'רלטון" או ערוץ 1 מניבה תמיד את פערי האיכות בין שידורי ערוץ הספורט למתחרים ועל כן, התעניינתי פעמים רבות היכן וכיצד אתם מכינים לפני המשחק את 'שיעורי הבית' ואיפה ניתן למצוא סטטיסטיקות ועובדות צבע, כמו גם טקטיקות וטכניקות ברורות?

    תודה מראש!
     
  2. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובנו מכינים את שיעורי הבית פשוט, מהרשימות שלנו. אני שומר רשימות מכל משחק שפרשנתי אי פעם, בכל הרמות. בנוסף, אני שומר ומכין רשימות כלליות שיכולות לעזור לי, ותיקיות לגבי שחקנים וקבוצות מובילות. יש גם עזרה שאנחנו מקבלים מהליגות שאותן אנחנו משדרים ובעיקר ליגת האלופות. מבחינה טאקטית ההתכוננות הטובה ביותר היא להיות באימונים של הקבוצות, זה לא תמיד מסתדר, אבל משלב מסוים בליגת האלופות כמעט לפני כל משחק אני נמצא לפחות באימן אחד של שתי הקבוצות, מדבר עם המאמן (או עם אחד מעוזריו) ולומד מה בדיוק הפילוסופיה של הקבוצה, מה התכנית שלה, פחות או יותר, למשחק הספציפי וכך הלאה. וחוץ מזה, אנחנו כבר כך הרבה שנים בעסק הזה שהמון דברים אנחנו לא מכינים: אנחנו פשוט נזכרים.
     
  3. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשש אני רואה שפרשן זאת עבודה רצינית כמעט כמו מאמן, תיקיות וחקירות, נשמע מהנה ומעניין! כל הכבוד לך ! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx