מספר שאלות הקשורות לריאל מדריד ול-CL

הנושא בפורום 'פורום אירוח - שגיא כהן' פורסם ע"י Engel Del Madrid, ‏26/10/05.

  1. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1). האם לדעתך יש לריאל מדריד סיכוי ריאלי לא רק להתמודד על האליפות אלא גם לקחת את התואר?

    2). מי לדעתך תיקח את ליגת האלופות ולמה?

    3). האם אוליגרכים כדוגמת אברמוביץ' וגאידמק יוצרים מונופול מסוים בליגות ומציבים רף גבוה מאוד לתקציבים של הקצובות האחרות והאם צריך לקבוע כאן מין תקדים שיגביל במידה את המשקיעים הללו כדי שתהיה תחרות פחות או יותר שקולה ושווה?
     
  2. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    שלום שגיא וברוך הבא!
    יש לי עוד שאלה להוסיף בקשר לריאל מדריד:
    האם אתה חושב שוונדרליי לושמבורגו הוא מאמן מהרמה הגבוהה ביותר?האם הוא ברמה של מאמנים קאפלו מוריניו ונגר ומאמנים אחרים שמובילים קבוצות גדולות באירופה?כי ממה שאני רואה השנה,ריאל היא קבוצה חסרת סדר וארגון,דברים שהמאמן אמור להכניס אליה...
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום שגיא ותודה רבה שהסכמת לתרום מזמנך ולהתארח!

    אותי מאוד מעניין לדעת מה דעתך על הקאמבק (אפשר כבר לקרוא לזה ככה אני מניח) של ראול השנה, מבחינתי הסיבה להיעלמותו מלכתחילה הייתה צירופו של חלוץ רעב (לכדורhttp://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx) בדמותו של רונאלדו. אבל הנה, רונאלדו עדיין שם, וראול סוף סוף חוזר עם המספרים שהתרגלנו לראות אצלו בשנים הטובות, מהן הסיבות לדעתך?
     
  4. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אם כבר ריאל מדריד.

    הייתי שמח לשמוע את דעתך בכלליות על שיטת הגלאקטיקוס (אם זה ריאל מדריד בחו"ל, אם זה מכבי ת"א בארץ ואם זאת הקבוצה שתצוץ מעבר לפינה מחר).
     
  5. שגיא כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. לא יודע. נדמה לי שלהתנבא על ריאל מדריד השנה זה טירוף. אני עדין לא מבין בדיוק מה הולך שם, אבל מזמן לא ראיתי קבוצה שהתנודות אצלה לא מחודש לחודש אלא מעשר לדקות לעשר דקות הן כל כך קיצוניות. בכל מקרה, אם אתה רוצה רמז לעתידה של ריאל, שם לב למצב בריאותם של רונאלדו וזידאן, בלי שנייהם, ריאל לא תיקח כלום.
    2. ההימור שלי הוא משהו בסביבות של יובנטוס, צ'לסי. אבל עוד פעם: אני ממש לא רוצה להתנבא על מה שקורה עם הספרדיות, יכול להיות שבדיוק ההיפך מאשתקד, שאז הכל היה מחובר בנובמבר והכל התפרק במרץ, השנה זה יהיה בדיוק להיפך.
    3. אנא ראה את תשובתי השניה לשאלה הקודמת.
     
  6. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    ומה אתה חושב על לושמבורגו?אתה חושב שהוא המאמן המתאים לריאל?
     
  7. Liran Cohen15 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לריאל אין שום סיכוי לקחת את הצ'מפיונס אם או בלי זידאן או רונאלדו.
    רונאלדו השמין הוא כבר לא מצליח לייצר מצבים לעצמו, הוא עוד מעט בן 30 והוא מרבה להיפצע אבל אי אפשר לקחת ממנו את את הסיומת הפנטסטית שלו.
    זידאן זה סיפור דומה גם הוא כבר לא זז על המגרש המסירות הם לא אותם המסירות הכושר הוא לא אותו הכושר התרומה שלו למשחק היא לא אותה תרומה והוא כבר עוד מעט בן 34 אם אני לא טועה.

    חוץ מזידאן ורונאלדו אם הגענו לזמנים שכוכב הפופ בקהאם מניע את הקבוצה זה כבר לא טוב.
     
  8. dkaro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/05
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום. יש לי מספר שאלות בקשר לריאל מדריד:

    1) האם אתה חושב שלושמבורגו באמת מתאים לאמן את ריאל. הרי ראינו שכל מה שהוא עשה זה להביא ברזילאים, ולבנות הגנה יותר חזקה. אבל בינתיים אנחנו לא רואים השנה תוצאות מריאל. אמנם זה נובע בעיקר מהפציעה של רונאלדו(בליגת האלופות ההפסד לליון - רונאלדו לא שיחק, ועכשיו שהוא פצוע כבר שני הפסדים).

    2) האם אתה חושב שסרחיו ראמוס, השחקן היחיד בינתיים שאפשר לקרוא לו מוצלח השנה חוץ מצמד החלוצים של ריאל, יכול ויגיע להיות הבלם הטוב בעולם? הילד רק בן 19...

    3) אנחנו רואים עכשיו נפילה של ריאל. לכולם ברור שזה בגלל הפצועים שיש שם. אבל הפצוע העיקרי הוא רונאלדו. כמו כן לכולם ברור שאם רונאלדו לא היה נפצע, ריאל לא הייתה נופלת. ואני שואל - למה??? הרי יש לריאל מדירד סקורר בלי רונאלדו - ראול כמובן. הוא עושה השנה קאמבק מדהים!!! אז למה אם רונאלדו פצוע לא הולך לכולם כלום. נסכם את זה ככה: למה לפי דעתך ריאל מדריד כל-כך תלויה ברונאלדו??? אם היית אומר שהנפילה בגלל שזידאן פצוע/לא בכושר, הייתי מבין, אין לריאל, ואין גם בעולם שחקן שיכול להחליף את זידאן מבחינת יכולת. אבל הרי הבעיה עכשיו של ריאל זה לא זידאן, כי כשרונאלדו היה בלי זידאן ריאל נראתה השנה טוב, וכשזידאן היה בלי רונאלדו, ריאל נראתה גרוע. והדבר הכי מוזר. עם רונאלדו, שהוא חלוץ, ההגנה של ריאל מדריד נראתה מושלם!!! עיין ערך המשחק נגד אתלטיקו מדריד. בלי רונאלדו ההגנה נראית גרוע, עעין ערך דפורטיבו. למה ריאל כ"כ תלויה ברונאלדו???

    4) בקשר לשוער. זוהי סוגיה רבת מחלוקות. אבל רובם חושבים שקאסיאס ובופון הם שני השוערים הטובים בעולם. אלה שחושבים לצד קאסיאס אומרים: תראו, אין לקאסיאס בכלל הגנה, והנה הוא מציל את ריאל פעם אחר ופעם. ומנגד טוענים שבגלל שאין לקאסיאס הגנה, יש לו יותר הזדמנויות להציל שערים מבופון.
    מהי דעתך בעניין? מי יותר טוב???
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/10/05