החמישיה הפותחת חוזרת!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏16/9/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זוכרים את הפורמט מהעונה שעברה? החמישיה הפותחת הן חמש הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר של אירופה בשבועות האחרונים. מכיוון שעכשיו עברו מספר שבועות מפתיחת הליגות, אפשר לדבר על "שבועות אחרונים" ולפתוח את הדיון הזה מחדש.

    כמו כן, חשוב לנמק את הבחירות ולא לכתוב הודעה של 5 מספרים ו-5 קבוצות.

    ובכן, זו החמישיה שלי:

    1. יובנטוס. נמצאת בכושר הטוב באירופה ככל הנראה. ההרכב הוא אחד החזקים שנראו בשנים האחרונות עם חלק אחורי אימתני וחלק התקפי שמשאיר את דל פיירו, מוטו וזלאייטה על הספסל. למרות שבופון וזבינה פצועים, ותוראם לא שיחק בליגת האלופות השבוע נוסף לשני האחרים, יובה הפציצה רביעיה בקלילות בטוסקנה נגד אמפולי במחזור האחרון בליגה. באמצע השבוע היא ניצחה 1-2 בברוז' אבל התוצאה משקרת מאוד. אם היינו רואים 0-10 על הלוח בסיום המשחק איש לא היה מתפלא, על סמך מה שהלך במשחק. רק מסכת הצלות מרהיבה של השוער וקצת זילזול בסיום (שמנע מזלאטן לכבוש שער שהיה מתחרה על שער העונה כבר מעכשיו) מנעו זאת. השבוע יובה מארחת את אסקולי במשחק שיוצר את יחס הווינר הגבוה ביותר שאני ראיתי באופן אישי- 10.5 על כל שקל שתשימו על האורחים. יובה צפויה לטייל בדרך לעוד 3 נקודות, השאלה עם כמה כדורים ברשת תצא העולה החדשה.

    2. ליון. ורק בגלל שיובה ממש חזקה. ליון בעיצומו של תור זהב: 4 אליפויות רצופות בליגה ונראה שגם עזיבתו של המאמן פול לה-גוון שהביא שלוש מהן, או של מיקאל אסיין, לא משפיעות לרעה. בליגה אחרי שישה מחזורים ליון מוליכה עם חמישה ניצחונות ותיקו, אך מעבר לכך, בליגת האלופות מחצית ראשונה גדולה הביאה ל 0-3 על ריאל מדריד. פרד הברזילאי הגיע רק בשבוע שעבר וכבר כבש צמד, אבל הוא רק מתחמם ובזמן הקרוב התותח הזה צפוי רק להכנס לעניינים. בסופ"ש הזה לליון משחק לא קל בבורדו אבל כמובן שהיא פייבוריטית להוסיף למאזנה עוד 3 נקודות.

    3. באירן מינכן. פתחה את העונה בדהרה בליגה הגרמנית אבל ירדה למקום השני אחרי ניצחון 1-2 לא כל כך מרשים בנירנברג, ועוד ניצחון מינימלי על ראפיד בליגת האלופות. בעיקרון היא קבוצה חזקה ביותר, התואר הגרמני כנראה יהיה בכיס עד החורף, והיא תלך חזק גם על התואר האירופאי. חשוב לציין שמקאי לא שיחק במשחק האחרון בליגה, ובאלאק לא שיחק באירופה. חיסרונם היה די בולט במשחקים האלה אבל באירן ידעה למצוא את הנקודות.

    4. צ'רלטון. כן כן, צ'רלטון. הלונדונית הקטנה הזו פתחה את הליגה האנגלית בסערה. היא מדורגת שניה אחרי צ'לסי אבל יש לה משחק חסר. לשתי הקבוצות מאזן מושלם בליגה, אבל במקרה של צ'רלטון זה מפתיע הרבה יותר. דארן בנט, החלוץ של הקבוצה, כבש כבר 5 שערי ליגה ב-4 משחקים, מתוך 8 שערים של הקבוצה. בנט כבר זומן לנבחרת אנגליה ע"י אריקסון.

    5. צ'לסי. הלונדונית השניה ברשימה מדורגת אחרי צ'רלטון בגלל שבניגוד אליה, מקומה כאן בחמישיה טבעי. צ'לסי מוליכה את הטבלה האנגלית עם 5 ניצחונות במאזן מושלם. יש לה 10 שערי זכות ואפילו לא ספיגה אחת. ההגנה הזו פשוט מדהימה. בליגת האלופות השבוע ניצחה צ'לסי בבית רק 0-1 את אנדרלכט החלשה משער די מוזר וזה קצת גורע לה מהפורמה (הכוונה ליכולת), למרות שלמעשה היא עם מאזן מושלם.
     
  2. rami87 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/03
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזתומרת הייתה במקום הראשון, ניצחה וירדה למקום השני?
    לבאיירן יש 12 מ-12 אפשריות, היא במקום הראשון.
    ויש לה 2 חלוצים שנמצאים בממוצע של שער למשחק (מקאיי וגררו)
     
  3. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה מילאן בכל הסיפור הזה?
    רק לקאקה מגיע מקום נפרד בחמישיייה. אגב נגד מי כבר יובה שיחקו, נגד התקפה הכי גרועה באירופה(קייבו), נגד עולה חדשה מסכנה(אמפולי) ונגד אלופת בלגיה מסכנה, אז נראה אותם נגד קבוצות כמו פאלרמו, סמפדוריה ורומא לפחות.....
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    ננסה:

    1. צ'לסי - פתחו עד עכשיו בצורה מושלמת, לא הרשימו בכל המשחקים אבל התוצאה הסופית היא מה שקובעת, עד עכשיו הקבוצה עושה את שלה.

    2. יובנטוס - בערך כמו צ'לסי, עושה את שלה ונראית מאוד חזקה (למרות ששיחקה מול קבוצות חלשות יחסית).

    3. ליון - כמו שנאמר לאחרונה, הקבוצה הצרפתית החזקה יותר מאז מארסיי של תחילת שנות ה-90, העוצמה של הקבוצה הזאת פשוט אדירה, קבוצה התקפית עם כדורגל יפה, קבוצה שאוהבת לדרוס.

    4. באיירן מינכן - בעיקר בגלל הפתיחה הנהדרת בבונדסליגה, רוי מקאיי כל כך אנדרייטד, פשוט חלוץ ענק. לא נראו הכי טוב מול ראפיד, אבל עד המשחק הזה נראו נהדר.

    5. אודינזה - גם פתחה מצויין את הליגה האיטלקית וגם נראית מצויין באירופה.
    אחרי שהדיחה את ספורטינג החזקה מפורטוגל, הצליחה לנצח את פנא' 3-0 בלי בעיות במשחק הבכורה שלה אי פעם בצ'מפיונז ליג. כל הכבוד להם.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    1.יובנטוס-נכון שהם שיחקו מול יריבות קלות, אבל החברה של קאפלו נראים כמי שהולכים חזק על אירופה. החיזוק של ויירה רק הועיל, ואילולא האדום המטופש שלו השבוע היה מושלם. טרזגה נראה שחוזר לכושר, קאמורנסי ומוטו שחקני ספסל, וזלאטן איברהימוביץ'.
    2.צ'לסי-תגידו מה שתגידו על הכדורגל שלהם, הם מקום ראשון, והם במאזן מושלם. בכריסמס הם יקחו אליפות באנגליה, והם נראים לא רע בכלל. זוהי השנה של מוריניו.
    3.ליון-7 מ-7. 3-0 על מקום 2 באחת מ-3 הליגות הטובות בעולם, מול שחקנים ששווים כ-150 מיליון יורו, 48 מיליון פאונד שקיבלה על השחקן מס' 1 שלה. תמיד חלמתי לכתוב כזה משפט עם מספרים!
    4.באיירן מינכן-עוד אחת ב"מועדון המאזן המושלם", המכונה הגרמנית המשומנת עם החלוץ מספר 1 בהולנד ובאלאק אחד נפלא. עכשיו גם יש להם אצטדיון יפה...
    5.מנצ'סטר יונייטד-תקראו לי לא אובייקטיבי, אבל השבוע הלא מוצלח לא גורע מהפתיחה הטובה, עם 4 נצחונות רצופים בליגה, שניים על דברצן ורוד ואן ניסטלרוי שחזר לכושר (למרות שברור שהם יתדרדרו בהמשך).
     
  6. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי- כי יש להם מאזן מושלם והם עדיין לא ספגו... עם עובדות אי אפשר להתווכח

    ליון- גדולה בהרב דרגות מהליגה הצרפתית והוכיחה את זה ביום שלישי כשהיא פירקה בלי רחמים את ריאל. אם כישרון אדיר כמו פרד פותח על הספסל שם זה אומר הכל. מועמדת רצינית לקחת את ליגת האופות השנה.

    ברצלונה- נכון בארסה לא מרשימה בינתיים אבל היכולת הזאת לנצח קבוצות בהילוך שני או שלישי אומרת הרבה. בהמשך נראה מבארסה את מה שכולם מצפים לראות. לא לכל קבוצה יש על הספסל שחקנים כמו ואן בומל, מסי, אדמילסון ולארסון.

    באיירן מינכן- מאזן מושלם בליגה ובאירופה. מה צריך יותר?

    פאלרמו- הניצחון הענק על אינטר ביום שבת הספיק לי כדי לבחור אותם.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הובנתי נכון. הסבר: אם הייתם שואלים אותי לפני שבועיים נגיד, הייתי אומר שבאירן הקבוצה בכושר הטוב ביותר. בסקירה הנוכחית שמתי אותה במקום השני ואחר כך דחפתי את ליון לפניה. אז התכוונתי שבגלל שתי הופעות לא כל כך משכנעות השבוע באירן ירדה למקום השני (שלישי בסופו של דבר) בטבלת החמישיה הפותחת.

    פירלו, רציתי לשלב את מילאן אבל בסופו של דבר הם פתחו את העונה בתיקו מביך נגד העולה החדשה, ואמנם ניצחו שני משחקים מאז אבל בעיקר בזכות שני שחקנים. קאקה, אני אומר לך, נמצא בכושר שאם היינו עושים חמישיה של שחקנים (מחשבה...), בודאי היה נכנס אליה, אבל כשמדברים על הקבוצה כולה, קשה לדחוף את מילאן ל-5 הראשונות כאן.

    ואני כנראה לא הובנתי נכון. כל הודעה שתכלול סתם חמישה שמות של קבוצות תימחק.
     
  8. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז תורי
    1. מילאן- התיקו מול אסקולי הוא לא פקטור(גם מלר ששונא כדורגל איטלקי הודה בזה), ומאז היא נראת נהדר, כובשת שערים גדולים ומשחק נפלא, שלוש שערים ב3 משחקים לשבה וקאקה, פתיחת עונה גדולה לסרג'יניו, אמברו ופירלו, מאחדיני נראה נהדר. חוץ מזה מילאן, שיחקה נגד יריבות הרבה יותר חזקות, מאלו של יובה ובאיירן.
    2. באיירן- נראים נהדר, מה עוד צריך?
    3.- מאזן מושלם,נגד יריבות הכי חלשות ועם כדורגל הכי מכוער, אולי מלר אמר שעם ספיגה בכל משחק מילאן לא תגיע לשום מקום, אבל פראיירה אמר שלא אכפת לו לחטוף 1 אם הוא כובש 3 בחזרה, אצל צ'לסי המצב הוא שאם היא תספוג(והיא תספוג), אז היא כנראה לא תנצח, כי אין לה כלים התקפיים. רק בגלל סטטיסטיקה היא פה.
    4.- סלטה ויגו- תקראו לי משוגע, אבל עם 6 נקודות מתוך שש, עם 5 שערים, מהליגה השנייה, ועוד נגד מלאגה וריאל מדריד, מגיע קצת כבוד.
    5.- ליון- כמעט שכחתי, המועמדת שלי להיות הסינדרלה השנה, בעצם מישהו יופתע אם ז'וניניו ומאלודה יחגגו בפאריז עם הגביע?
     
  9. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל מדריד , http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx .

    1. ליון. ואילו רק בגלל שהיא ניצחה את ריאל. הקבוצה הזו פשוט קורעת רשתות, החלוץ פרד שהגיע לא מזמן יהיה כוכב ענק, לא פחות מאסיין. ליון נראית לי כמושבה לגידול שחקנים מצוינים, כמעט כמו אייאקס, אולי זו הקבוצה שתשים את צרפת על המפה ולא מבחינת הנבחרת.

    2. אינטר. ורק בגלל אדריאנו. משו טוב קורה באינטר וכולנו רואים את זה, בליגת האלופות ספרתי אולי 10 גולים בטוחים שלא נכנסו, ההחמצות זרמו אבל זה היה בגלל סיבה אחרת, אינטר תהיה ההפתעה של השנה.
    הלוואי וריאל תלמד קצת מאינטר, איך להסתדר עם כוכבים.

    3. ווסטהאם, יחסית לקבוצה שעלתה מהליגה השניה הזעירה הלונדונית מראה סימני התעוררות והיא בהחלט מתכוונת לתקוע יתד בליגה, עם שחקנים כמו שרינגהאם, בניון, והחלוץ המצוין מרלון הרוווד עם השלישייה בהחלט יכולים לגרום לזה לקרות.

    4. סלטה ויגו. וכמובן שאני הולך להכניס פה את הניצחון המשמעותי בחוץ על ריאל, למרות ש2 הגולים היו מאוד מאוד מפוקפקים, הקבוצה הזו לא מחמיצה נק', והיא כרגע במקום הראשון בליגה, היא אומנם לא תהיה בריבעייה אבל להילחם על התחתית אני באמת לא צופה לה.


    5. ורדר ברמן, החמישיה על קייזר באמת מראה שהיא תחזור לכושר שלה ובגדול, גם ההפסד לברסה בבית לא היה כל כך משמעותי ברמן יכלה להבקיע במשחק מאוד אנמי של ברסה, עם מיקו,פרינגס,קלוסה, ו-ורנאס, היא בהחלט תוכל לתת מענה גם לבאירן.
     
  10. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראתי את זה בעוד מקום...
    מאיפה אתם מפליצים את זה שקאמורנסי שחקן ספסל...??

    עד עכשיו הוא פתח בשלושת המשחקים וחוץ מזה איזה שחקן מחליף יש לו בעמדה,אוליביירה??
    כי יובה לא הולכת לשחק עם 3 חלוצים,כל עוד נדבד וקאמורנסי בריאים...

    חמשת הגדולות שלי:
    יובה:עם כל הכעס שיש לי למה שקורה במועדון ועל זה שאלכס לא קיבל אפילו דקה אחת,אני חייב להודות שהם משחקים נהדר,מאד מרשימים ובעיקר מפחידים...
    השילוב של ווירה ואמרסון נראה מדהים,וזלאטן וטרזגה ביחד לא פחות מפחידים למרות שאני בטוח שאם היה שם דל-פיירו היה עוד יותר מפחיד,אבל שיהיה...

    צ'לסי: אי-אפשר לא לשים אותם פה אחרי כזאת פתיחה מושלמת,הם אחרי יובה רק בגלל שביכולת עצמה הם לא מאד מרשימים...
    הפעם הם לא יעצרו בחצי גמר האלופות,הם יהיו בגמר השנה...

    ליון:איזה תוצאה מדהימה,3-0 על ריאל מדריד,אני לאט לאט מתחיל להבין שמדובר פה באמת בקבוצה גדולה ולא עוד צרפתית קטנה שתעלם בקרוב...

    באיירן מינכן: אין מה להגיד,גם הם פתחו בצורה מצויינת את השנה ונראים חזקים,הקטע שלטעמי הם רק נראים,לדעתי הם ייפלו השנה די מהר...
    אבל ביינתים,ניתן להם את הכבוד....

    אודינזה: אחרי קיץ בו שוחררו רוב הכוכבים הגדולים של הקבוצה,הייתי בטוח שהם יביישו את האיטלקיות באירופה,אבל מה מסתבר אודיזה פתחה בצורה חלומית,גם את הליגה וגם את האלופות וגם היא הופכת להיות קבוצה עם שם גדול באיטליה ואולי אולי גם משהו באירופה...
     
  11. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.ליון-נמצאת בכושר הכי טוב כרגע באירופה,ניצחון על ריאל והתחלת הליגה ברגל ימין מראה על עונה מזהירה עוד בדרך.
    2.אודינזה-פתחה את הליגה האיטלקית בסערה כאשר היא גם גוברת על רומא באולימפיקו ומביסה 3-0 את אולימפיאקוס בהופעת הבכורה בליגת האלופות,הקבוצה הזאת עוד תעשה חיל.
    3.יובנטוס-שלושה ניצחונות משלושה משחקים ורק שער חובה אחד,תסיקו את המסקנות למרות שזה מול קבוצות קטנות.
    4.באיירן-בליגת האלופות לא נראו משהו מיוחד,אבל בליגה דורסים.
    5.צ'לסי-לזכותם יאמר שלא הפסידו עוד שום משחק למרות שממה שראיתי הקבוצה הזו לא מרשימה במיוחד.



    את מילאן אני לא אשבח כאן כי תגידו שאני לא אובייקטיבי למרות שיש לי מה לומר... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/05
  12. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליון -המכונה מצרפת לא עוצרת,ולמרות הוייה הם ממשיכים ביכולת המופלאה שלהם
    צ'לסי -לא סופגת,לא מאבדת נק',לא מפסיקה לנצח .מושלם.
    צ'רלטון -מי בכלל חלם עליהם?והם כרגע במקום השני ,כל הכבוד.
    יובה -פתיחת עונה חלומית עם שלושה נצחונות משלושה משחקים (2 משחקים בליגה ועוד אחד בליגת האלופות)
    באיירן -פתחה מוחצת בגרמניה עם 12 נק' מתוך 12 .מדהים.
     
  13. יוגב אסולין Guest

    מזמן לא עידכנו פה..
    החמישיה הנוכחית שלי היא:

    מקום ראשון - צ'לסי
    צ'לסי ובענק! למה? באמת שלא חסר סיבות. 9\9 בליגה עם יכולת משכנעת. קשה ליראות את הקבוצה הזאת נעצרת בקרוב. ומה שיותר מפחיד שמשנה לשנה וממשחק למשחק הם מתחברים יותר.

    מקום שני - יובנטוס
    עוד קבוצה ששומרת על מאזן מושלם. מציגה משחקים טובים לצד די פושרים.. אבל בהחלט ניראת השנה טוב מאוד. בעיקר לשלב זה של העונה.

    מקום שלישי - ריאל מדריד
    נכון לכרגע היא השלישית. גם בגלל המשחק האחרון. גם בגלל הכושר האישי של השחקנים שלה. הם חזרו לשחק עם שמחת חיים ולכן תופסים את המקום השלישי.

    מקום רביעי - ורדה ברמן
    על עצם ההישג שלה קודם כל מגיע לה מקום של כבוד. לקחת את המקום הראשון לבאיירן למרות הפתיחה המעולה שלהם. הם נמצאים ברצף מעולה של משחקים. וניראים טוב. אולי הם באמת יהיו מסוגלים להפתיע.

    מקום חמישי - ליון
    על המקום הזה אפשר להכניס הרבה. קבוצות אבל אמרתי נמשך עם נציגה אחת מכל ליגה.
    ליון שמביאה שלשות בראש בדרך לאליפות נוספת בצרפת כמו שזה ניראה כרגע.

    מה הדירוג שלכם?
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ראשון- המיליונרים.

    סביר להניח שאיפשהו מחזור 15 כבר האליפות תהיה שלהם,קונים כל דבר שזז,וזה כולל גועל נפש גדול של לעקוף את אייאקס ולקנות את כוכבי הנוער שלה. לא יודע אם מישהו ב5 שנים הקרבות יעצור אותה בכלל.

    שני- ליון

    שמעתי שהם מככבים,אז שאני לא יכניס אותם? כל הכבוד להם.כל הכבוד הוייה. כנראה שכחו בליברפול את שלושת הגביעים שלו.
    כשיו שליון מצליחה אומרים שזה "למרות הוייה".הרי אם הם היו מתרסקים כולם היו נופלים על הוויה שהוא האשם. כל הכבוד גם לו.

    שלישי- פ.ס.וו

    אולי אלקמאר באמת הייתה אנמית בשבת,אבל בכל זאת, 3-0 על AZ לא הולך ברגל כולל הרבה רגעים שהזכירו את העונה שעברה.

    מקום רביעי- ברצלונה

    סתם כי משחקת כדורגל אטרקטיבי ויפה. חבל שזה לא מניב תוצאות בכדורגל המודרני.

    מקום חמישי-קדוסי? נו מי כבר נשאר? שיהיה יובנטוס.

     
  15. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx

    על ההפסד להמבורג שמעת?
    על תיקו נגד שאלקה ידעת?
    הם מקום שני כעת ובטח שלא מושלמים כמו שאתה מגדיר אותם