לא יודע...אני לא אוהב את הקטע הזה שאתה יודע בוודאות מראש איזה שינוי יקרה לציונים שלך בעקבות ההודעות לתקשורת, ואני עוד יותר לא אוהב ללכת לפי זה...במיוחד עכשיו, אחרי שראיתי את הגולד דמו של 2006, זה יותר משמעותי אפילו. התגובות שאני נותן לתקשורת, לשחקנים ובזמן משחק אני משתדל להשאיר אותן אמיתיות, ולא לתת את התגובות שאני כביכול "צריך" לתת בשביל התוצאה הטובה ביותר. למשל, אם אני הייתי משחק עד עונת 12/13, אני די בטוח שהטמפרמנט שלי היה בסביבות ה1 http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx אם אני מתעצבן מהקבוצה במחצית או בסוף המשחק, אני כן אעשה "angry" בשיחת חדר הלבשה, למרות שאני כנראה יודע שזה יתן תוצאה יותר גרועה מאשר "sympathise"...
הודעות של "אתה מאמן אפס" וכו'. אתה יכול לפרגן תמיד, אבל ברגע שאתה מפרגן לשחקן שלא שיחק יותר מ-3 מתוך חמשת המשחקים האחרונים- יורד לך פרופשונאליזם, או אם אתה מפרגן לשחקן שהציונים שלו לא היו וואו לאחרונה או הכי מסוכן- אם פרגנת יותר מדי, מורידים לך ממש הרבה נקודות.
איזה באסה, אני בעונה החמישית עם מכבי והסקאוט התותח שלי (קיט קרסון) המליץ לי על ישראלי תותח, אלון ששון שמו, ויתרתי על החתמתו בגלל עודף של קשרים במרכז . הוא חתם בליון וכרגע הוא שווה 7.5 מיליון יורו (הישראלי הבכיר כרגע) ואני נתקעתי עם יוסי בניון החלש. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx כ"כ חבל....
סתם שאלה.. חשבתם למה אתם מחזקים קבוצה שאתם מתחילים איתה עונה חדשה? הרי היא גם ככה בנויה ומחוזקת כפי שצריך לפי המציאות, אז למה לחזק אותה?
למה לא? למה לי לשחק עם קבוצה כמו שהיא במציאות? זה הקטע במנג'ר שאתה משחק אותה מאמן ומשנה את הקבוצות לפי הטעם האישי שלך... אחרת בשביל מה המשחק הזה שווה?
אני גם לא הכי אוהב להפוך את הסגל שלי לרודף הצלחות(לקנות כל שנה שחקנים בחינם סתם). רק חיזוק פה ושם איפה שבאמת צריך..אבל כמעט ולא משנה את ההרכב. רק ברשת... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
אגב רשת...נגיד ואני עורך שינויים באידיטור (בהנחה שכל אחד ערך שינויים אחרים), לפי איזה database נשחק? הרגיל? זה של המארח?
כל הקטע זה להצליח עם המשאבים שאתה מקבל בפתיחת עונה. דהיינו, סגל השחקנים הקיים + המזומן שעומד לרשותך לרכש. אף אחד לא אומר שזה לא אתגר להצליח בלי רכש, אבל זה ידוע שרוב המנג'רים שמגיעים לקבוצה חדשה, תמיד יעיפו כמה שחקנים ויביאו אנשים "שלהם", או שחקנים שהסיגנון שלהם מתאים להם.