אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    שיפוץ קל מתוכנן בקיץ לאצטדיון טרנר. בין השינויים שיכללו בשיפוץ - התקנת תאורת לד פנימית צבעונית שמאירה את הגג כמו באצטדיון סמי עופר, החלפת כר הדשא, החלפת ספסלי הקבוצות, הריצוף שמסביב לדשא ועוד. השיפוץ אמור להיות להסתיים בחודש ספטמבר, כאשר אם וכאשר הקבוצה תצטרך לארח משחק לפני ספטמבר - היא תאלץ למצוא פתרון אירוח באצטדיון אחר.

    טרנר יעבור שיפוץ אסתטי בחודשים הקרובים

    אני תוהה מה עם חלומות הרחבת האצטדיון שלא עדכנו לגביהם כבר מזמן, לא הציגו הדמיות, לא דיברו על משרד אדריכלים מחו"ל שנבחר לפרויקט או משהו, לא עלויות אפשריות ולו"ז אפשרי לביצוע. אומנם אני מעריך שגם אם הפרויקט ייצא לפועל (בשלבים או בבת אחת?), לא יתחילו בביצוע כל עוד אצטדיון אשדוד לא נחנך כדי ליצור אלטרנטיבה קרובה יחסית בזמן שטרנר יהיה סגור לצורך הרחבה, אבל הצגת תוכניות וגיוס תקציבים אפשר כבר להתחיל כי אצלנו כל נושא תכנון, אישור תכנון וגיוס כספים לביצוע, מכרזי בחירת קבלנים וכל השאר נמשך שנים.

    ובינתיים משחק בטרנר לגיוס כספים
    למען העוטף: צפו במשחק החגיגי בטרנר - ערוץ הספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/24
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    נ.ב. כמצופה טדי לא נבחר לאירוח גמר הקונפרנס ליג ב2026 או 2027 (והאמת זה לא נראה קשור רק לתדמית ישראל בשל המלחמה וחשש מהמצב הביטחוני בישראל או לבחירה בהגשת טדי במקום הגשה נוספת של סמי עופר או בלומפילד, אלא גם בבחירה מושכלת של אופ"א במדינות גדולות יותר ואצטדיונים גדולים יותר). במקום זאת בחרו בלייפציג לגמר 26 ובאצטדיון של בשיקטאש באיסטנבול המכיל כ41,900 מקומות לגמר 27 (אגב ב2026 יארח אותו אצטדיון את גמר הליגה האירופית ובעבר אירח ב2019 את הסופר קאפ האירופי). מה שגם אומר שאופ"א התרחקה מהכוונה הראשונית של מתן אירוח לגמרים של המפעל השלישי בחשיבותו למדינות קטנות יותר ולאצטדיונים קטנים יחסית. טורניר שנפתח עם גמרים בטירנה-אלבניה, פראג-צ'כיה והאצטדיון של אאק אתונה-יוון אבל הגמרים הבאים כבר מגיעים לאצטדיונים במדינות אירופאיות גדולות כמו פולין (ורוצלב), גרמניה (לייפציג) וטורקיה (איסטנבול) שכולם מכילים מעל 40,000 מקומות ולא לישראל, שווייץ, סקוטלנד או נורבגיה (אני מניח שגם אם יבחרו באצטדיון במדינה קטנה יותר כמו איזו סקוטלנד, עדיין זה יהיה רק באצטדיונים של 40,000 מקומות ויותר שבשנים הקרובות לא יהיה לנו אצטדיון גדול כל כך בישראל וחבל על המאמץ להגיש הצעת אירוח עם המתקנים הנוכחיים שלנו ולהתאכזב, גם אם נצליח לייצב את המצב הביטחוני ולהציג גם איזה הסכמי שלום עם סעודיה וכדומה).
    לא בירושלים: טדי היה מועמד, אך לא יארח את גמר הקונפרנס - וואלה ספורט
    אופ"א הודיעה: גמר הקונפרנס ליג לא ייערך בטדי
    טורקיה הועדפה על פני ישראל: ההחלטה המאכזבת של אופ"א | ישראל היום
    אופ"א החליטה: גמר הקונפרנס לא יהיה בטדי - ערוץ הספורט


    ושוב פספוס לישראל באירוח איזשהו משחק אירופי אחרי פספוסי העבר לארח את גמר הליגה האירופית (יותר נכון גביע אופ"א בשמו הקודם) באצטדיון רמת גן, הסופר קאפ האירופי בסמי עופר, וכל המועמדויות שנכשלו לאירוח גמר הקונפרנס ליג (בסמי עופר, בלומפילד או טדי) ולהשתתפות באירוח משחקי יורו 2021 שפוצל ברחבי אירופה (באצטדיון טדי שהכין גם תוכנית הרחבה לטורניר אבל מצד שני ממילא לא העפלנו לטורניר וממילא הגבלות הקורונה היו פוגעות בכל תוכניות אירוח האוהדים מאירופה והתוכניות להכנסות מאיכלוס מלא של האצטדיון שלא היה אפשרי בעידן הקורונה). כל מה שנשאר לנו זה נוסטלגיית האירוח של יורו הנבחרות הצעירות עד גיל 21 (2013), פעמיים יורו הנערים עד גיל 16 (2000) ו17 (2022) ויורו הנערות עד גיל 19 (2015). כרגע אני גם לא בטוח שיותירו את אירוח היורו נערים עד גיל 19 ב2027 בישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/24
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    בדרך כלל אצטדיון טדי לא מוכר כזירת הופעות ארצית (למעט טקסי פתיחת המכביה). ב2007 רצו להביא את בלאק אייד פיז לאצטדיון טדי (עוד לפני בניית היציע הדרומי)
    מי יחמם את הבלאק אייד פיז?

    אבל בסוף כמות הצופים המצומצמת העבירה את ההופעה לבריכת הסולטן.
    ג'רוזלם רוקס עובר לבריכת הסולטן

    לכן נחמד הסיפתח שעושה עדן בן זקן המהמרת על טדי להופעת ענק. בטח לא הפקה בסדר גודל סדרת ההופעות של אייל גולן בבלומפילד, אבל אולי הצלחה שלה תביא הופעות נוספות לטדי בפגרות הקיץ (בקיץ הבא בטח כבר תפוס הלו"ז לפתיחת המכביה ביולי).
    לראשונה בקריירה: מופע הענק של עדן בן זקן

    עדן בן זקן בטקס פתיחת המכביה ב2022 בטדי, עם ביצוע משלה ללהיט של יהורם גאון שבוצע מחדש גם השנה, "לא תנצחו אותי"
    עדן בן זקן - לא תנצחו אותי (מתוך טקס פתיחת המכביה ) - YouTube

    קידום המופע של עדן בן זקן בטדי הקיץ שאמור לכלול גם 40 נגנים. אני גם תוהה האם 15 באוגוסט זה לא קצת מאוחר לקיום הופעה בהתחשב בצורך לשקם את הדשא לקראת העונה הבאה. אומנם בית"ר לא צריכה לארח איזה מוקדמות אירופאיות (שממילא כרגע לא יארחו בארץ) אבל משחקי מוקדמות גביע הטוטו ופתיחת הליגה צפויים הרי להתקיים די סמוך למועד ההופעה.
    עדן בן זקן - DIAMOND - טדי | 15.08 - YouTube
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/24
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    עוד עדכונים לגבי השלמת אצטדיון טבריה שהשלמתו מתעכבת וההנחה שבמקרה העפלה לליגת העל תשחק באצטדיון גרין יחד עם ריינה והפועל נוף הגליל מה שמסביר גם למה אין מצב שקריית שמונה תארח בו גם היא כקבוצה שלישית בליגת העל וכקבוצה רביעית במגרש.. נ.ב. זה סופי, טבריה העפילה לליגת העל יחד עם קריית שמונה, בני יהודה נותרה בלאומית.

    תמונת מצב: מתי אצטדיון טבריה יהיה מוכן? - ערוץ הספורט
    פוטו פיניש: הקרב הלוהט על הכרטיס השני לליגת העל מגיע לנקודת רתיחה

    המלחמה עיכבה את סיום בניית האצטדיון החדש בטבריה (שדרושים לפחות עוד 10 מיליון שקלים כדי להשלימו), וכרגע הצפי הוא שאצטדיון
    (העומד בדרישות אירוח) לליגה הלאומית יהיה מוכן בעוד עשרה חודשים, ואצטדיון (העומד בדרישות אירוח) לליגת העל עוד שנה וחצי (גם אם ינסו לזרז את העבודות זה עדיין ייקח למעלה משנה). המשמעות היא שטבריה שעלתה לליגה הבכירה, תיאלץ לארח עונה שלמה מחוץ לבית, ככל הנראה באצטדיון גרין בנוף־הגליל. ונזכיר שהיא עוד נדרשת גם לתוכנית הקמת מגרש אימונים/נוער נוסף ליד האצטדיון החדש בשל מחסור המגרשים בעיר (לאצטדיון הישן יש תוכנית פינוי לבינוי למגורים).

    אגב נשמע שטבריה תהיה מוכנה לארח באצטדיון קריית שמונה במקרה שיחזור לשימוש עד שאצטדיון טבריה יהיה מוכן (ומקווה בשביל עירוני קריית שמונה שלא יהיה הפוך, שאצטדיון טבריה החדש יהיה הבית שלה בעוד יותר משנה כי לא תוכל לארח בקריית שמונה עצמה, אלא אם יהיה זה בשל סיבה משמחת יותר, מימוש תוכנית הבנייה של אצטדיון קריית שמונה המורחב).
    שלומי אזולאי בראש רשימת הרכש, גם שחקן מכבי חיפה מועמד להצטרף | ספורט 1

    ובלי קשר ניסיונות להתנגד לפרויקט הרכבת המורכב שכולל הארכת מסלול הרכבת מעכו וכרמיאל עד קריית שמונה (התחנה בקריית שמונה מתוכננת בקרבת האצטדיון, חבל שלא כוללת הארכה לקמפוס תל חי וכפר גלעדי ואפילו למטולה או לחלופין מזרחה עד אתר החרמון) וניסיונות להציע לו חלופות כמו רכבת קלה.
    פגיעה בנוף ובערך הנדל"ן: תושבים מתנגדים לתוכנית מסילת הרכבת מכרמיאל לקריית שמונה | כלכליסט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/24
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    עכשיו כשכבר ברורה יותר מפת ליגת העל בעונת 24/25 נבחן שוב את מפת הקבוצות "הגולות" המצפות לשינויים עתידיים.

    חדרה עדיין לא התחילה בבניית אצטדיון וממשיכה לשחק בנתניה
    ריינה עדיין לא התחילה בבניית אצטדיון וממשיכה לשחק בנוף הגליל
    טבריה עדיין לא השלימה את בניית האצטדיון החדש וצפויה לשחק בנוף הגליל
    קריית שמונה גולה מסיבות ביטחונית וכנראה תאולץ לעבור לשחק בפתח תקווה אחרי שהעונה אירחה בנתניה
    אשדוד עדיין לא השלימה את בניית האצטדיון החדש אך אולי זאת כבר השנה האחרונה שמשחקת באצטדיון הי"א בטרם תעבור לאצטדיון החדש.

    ועוד טרנר יעבור שיפוץ קל לחידוש הדשא והריצוף סביבו, החלפת ספסלי השחקנים ותוספת תאורת לד צבעונית לאווירה בגג כמו בסמי עופר שיימשך עד ספטמבר, התל אביביות ימשיכו לחכות לפרויקט קירוי בבלומפילד. הירושלמיות ימשיכו לחכות לתוספות בטדי כמו טרקליני אירוח במקום אוהלים, שדרוג חדרי ההלבשה ושטחי מסחר ומוזיאון לספורט הירושלמי שהיו אמורים להיות מוכנים עד למכביה של 2025 וגם להפעלת קו רכבת קלה ראשון המוביל לקריית הספורט במלחה, בסכנין ימשיכו לדבר על אצטדיון חלופי לדוחא שנראה רחוק ממימוש (כי לא היה קיצור דרך של לקבל חלקי אצטדיון מוכנים מאצטדיון 974 ממונדיאל קטאר), בבאר שבע וקריית שמונה ימשיכו לחכות לתוכניות הרחבות לאצטדיונים שלהם (כמובן כל פרויקט בקנה מידה שונה, ולא נדבר על תוכניות ההרחבה המחכות למימוש עתידי בנתניה ופתח תקווה ומי זוכר את חלום האצטדיון החדש בקריית חיים של אוהדי הפועל חיפה ושגם אוהדי הפועל ירושלים לא הכי מתלהבים מגודלו של טדי).

    האמת יש בזה משהו מרענן של ייצוג יותר פריפריה בליגת העל. למשל לת"א תהיה העונה רק נציגה אחת בליגת העל. אבל אי אפשר לשכוח שמפסידים פה בליגת העל ייצוג של "שווקים" גדולים, קבוצות עם הרבה אוהדים מערים גדולות כמו אוהדי הפועל ת"א או אפילו אוהדי הפועל פ"ת, ומחליפים אותם באוהדי טבריה וקריית שמונה וגם במקום עוד משחקים בבלומפילד או המושבה, נראה עוד משחקים בגרין (בזמן שלערים גדולות יותר כמו ראשל"צ, חולון, רמת גן, רחובות, אשקלון, בת ים ועוד אין נציגות בליגה). בוא נגיד שככה יתקשו לשבור שיאי נוכחות במחזור ושיא נוכחות שנתי באצטדיוני הליגה.
    לראשונה: קבוצה אחת בלבד מת"א בליגת העל

    לגבי הליגה הלאומית שנה הבאה הרשימה לא מגובשת עדיין סופית אבל עדיין
    הרצליה תארח זמנית בנתניה כל עוד נמשך השיפוץ החלקי באצטדיון הרצליה
    רעננה תארח בגרונדמן ברמת השרון כי אין לה כרגע אצטדיון שניתן לשדרג ללאומית
    כפר קאסם עדיין לא התחילה בבניית אצטדיון וממשיכה לשחק בפתח תקווה
    תל אביב יפו וכפר שלם יוכלו לשחק באצטדיון בשכונת התקווה ששודרג, אבל רק בעוד כמה חודשים, ומשחקים ראשונים יצטרכו למצוא אלטרנטיבה

    ונמשכים גם תופעות של חוסר היגיון. למשל הפועל רמת גן נאלצת לשחק באצטדיון הלאומי לשעבר במקום לעבור לוינטר הקומפקטי יותר (גם בני יהודה היתה מוכנה לשקול לעבור לוינטר במקום לארח בבלומפילד הגדול עד לקידום חלום עתידי לאצטדיון חדש כמו אצטדיון הפארק) ושלא לדבר על מימוש הבטחות עבר לבניית אצטדיון עירוני חדש ברמת גן להפועל ר"ג בלי קשר לחזון אצטדיון לאומי חדש. בראשון לציון ימשיכו לחכות למימוש תוכנית השדרוג וההרחבה לאצטדיון הברפלד, בכפר סבא ימשיכו לחכות להריסת לויטה ובניית אצטדיון מודרני, ברעננה ימשיכו למרוח את הזמן בבחינת חלופות מהחייאת תוכנית היציעים למגרשי לב המושבה דרך אצטדיון חדש במיקום חלופי ועד למעבר קבע לאצטדיון מחוץ לעיר אצל אחת השכנות מהשרון. בכפר קאסם ורמת השרון מחכים לקידום אצטדיונים חדשים. באצטדיוני אום אל פאחם ולהבנתי גם בנוף הגליל מחכים לפרויקטי קירוי לטריבונות. במקרה העפלה של טירה לליגה הלאומית על חשבון הפועל כפר סבא, אני תוהה היכן תוכל לשחק שכן האצטדיון שלה רחוק מרמת הליגה הלאומית (וגם לטייבה הסמוכה אין אצטדיון ללאומית). דווקא אצטדיון לויטה הכי קרוב אבל נחזור לזה שכשרעננה ביקשה לשחק בו בלאומית, הבהירו לה שגם כך יש בו עומס פעילות אימונים ומשחקים של הקבוצות מכפר סבא עצמה. אין שום אלטרנטיבה קרובה זמינה (נגיד פרויקט ההרחבה של אצטדיון באקה אל גרביה ייקח זמן) וזה יהיה כאב ראש רציני למצוא לטירה אצטדיון חלופי כשקבוצות השרון הקרובות בעצמן סובלות מאצטדיונים לא ראויים ללאומית ומעומס על האחרים. אגב גם אם דימונה, היריבה שהתמודדה מול טירה על משחקי המבחן להעפלה ללאומית היתה מנצחת, גם היא היתה במצוקת אצטדיון ללאומית כי עדיין לא בנו את האצטדיון החדש בדימונה ואין אופציות באזור ברמת הליגה הלאומית למעט אצטדיון טרנר. נ.ב. טירה נותרה בליגה א', והפועל כפר סבא בלאומית.

    בעבר כבר טענתי שהיה צריך כצעד ראשון להעלות את רמת הדרישות למגרשי ליגה א' שכיום אין הרבה הבדל בדרישות ביניהם למגרשי ליגה ב' וג'. מגרש ליגה א' לא צריך להסתפק ב500 מקומות בלבד ולהפוך בכך את משימת שדרוגו ללאומית למורכבת. מגרש ליגה א' בהחלט ניתן לדרוש כצעד ראשון שיכיל לפחות 1000-1200 מקומות שמשם הדרך ל2000 מקומות ללאומית קלה יותר (אף שמול גל התוכניות, בהחלט יהיה לגיטימי תוך כמה שנים לדרוש מאצטדיון ליגה לאומית להכיל אפילו 5000 מקומות ומאצטדיון ליגת על להכיל 10,000 מקומות לפחות) מהדרך ממגרש של 500 מקומות ללאומית. דבר שני צריך להיות ממוקד מטרה בסיוע למגרשי ליגה א' לעבור את הרף ללאומית בהליך זריז (לא כמו השיפוץ היקר והמסורבל של אצטדיון שכונת התקווה), בעיקר כשמדובר במגרשים גדולים מבחינת קיבולת קהל אך זקוקים לשדרוגים אחרים כמו זרקורים, מלתחות, תא שידור, יציע תקשורת, התקנת כיסאות על טריבונות בטון וכו' או גם פתרונות זמניים וזולים יותר כמו יציעים מודולריים, תא שידור מודולרי, חדרי הלבשה בקרוואנים ואפילו זרקורים מודולריים עד למימוש הרחבה קבועה יותר או אפילו בניית אצטדיון עירוני חדש (נזכיר למשל את אצטדיוני גרונדמן ורמלה שבגדול מיועדים לפינוי עתידי אבל נבנו עם פתרונות של יציעים מודולריים זמניים, את תאי השידור המודולריים ברמלה, סלה באשקלון, הי"א באשדוד וכו' גם כשמקודמים תוכניות לאצטדיונים חדשים, את עלויות השיפוצים בסכנין גם כשכבר ברור שבטווח הארוך צריך להחליפו באצטדיון חדש). למשל האצטדיון בטירה יחסית גדול (שופץ לליגה א' ב2017 וכבר ב2020 דיווחתי בפורום שהחלו לקדם בו תוכנית שדרוגים לרמת הליגה הלאומית, וחבל שלא מימשו אותה עד היום) אבל זקוק לקרן המתקנים ולא יודע עוד מי, שיסייע לו להשתדרג ללאומית. כמה שנים לקח שיפוץ פשוט יחסית כמו של אצטדיון בת ים לרמת אירוח בלאומית, שיכל לשמש את בית"ר ת"א-בת ים כשעוד היתה בלאומית? לא חבל על מריחת הזמן במגרשים קיימים כמו וינטר והרצליה שצריכים רק שיפוץ קוסמטי פחות או יותר? וגם אם מדובר על הרחבה משמעותית יותר כמו בבאקה אל גרביה, למה כל כך קשה לממש אותה במקומות אחרים. למה כפר קאסם שהתחילה מתוכנית ביצוע בשלבים לאצטדיון היתה צריכה לעבור לתוכנית כוללת למתקן ברמת ליגת על שלא יכולה לממש ובפועל שנים ממשיכה לארח בערים אחרות. אם באקה יכולה כעת לבנות יציע של 2500 מקומות, גם כפר קאסם יכלה לבנות אחד כזה (ואת החלום לבנות יציעים ל8000 צופים לבצע בהדרגה בהמשך). וכמה עוד יחכו למימוש רעיונות פשוטים יחסית כמו יציע משני בנס ציונה או יציעונים נוספים באצטדיון עפולה להגדיל אותו עד לדרישות ליגת העל המינימליות או הוספת שערים אלקטרוניים לספירת קהל (סבסבות בשערים) ותיקונים מינימליים נוספים שיכשירו את אצטדיון עכו לליגת העל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/24
  6. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    836
    לייקים שהתקבלו:
    179
    תרשה לי לתקן אותך...
    הירושלמיות בניגוד לתל אביביות, ב''ש וכל השאר לא ימשיכו לחכות כל כך הרבה כי בניגוד למה שרשמת באצטדיונים האחרים, בטדי ההקמה והשיפוצים של כל מה שציינת מתרחשים בימים אלה ממש וצפויים להסתיים בתחילת העונה הקרובה.
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    לא כל השיפוצים בטדי יושלמו עד תחילת העונה. למשל הכשרת החנויות בפינה הצפון מזרחית לא התקדמה ככה. ושלא לדבר על קו הרכבת הקלה שספק אם באמת יופעל ב2025.
     
  8. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    836
    לייקים שהתקבלו:
    179
    לגבי שדרת המסחר כבר יצא מכרז לפני מס' חודשים והתחילו העבודות במקום והרכבת הקלה בחודשים האחרונים בהתקדמות מאוד גדולה.
    מאמין שבסיבוב ה-2 של העונה הבאה הכל יהיה מוכן.
    לעומת זאת בבלומפילד גג לא נראה בכלל באופק ובטרנר הרחבה לא נראית באופק, בטח ובטח לא במושבה ובנתניה.
     
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/24
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    הפועל חיפה צריכה להיות בעד סיפוח קריית חיים לקריית מוצקין? או שעל קריית מוצקין להיזהר שבסוף לא יספחו אותה לחיפה (או לקריית ביאליק או לקריית ים..) ואולי בכלל הגיע הזמן לאיחוד ערי הקריות לעיר אחת (אולי בלי קריית אתא שיש לה תוכניות בינוי גדולות מספיק משלה), ושוב שאלה עם או בלי קריית חיים.
    ניוז חיפה והקריות » קריית חיים: ראש עיריית קריית מוצקין ציקי אבישר רוצה לספח. ראש עיריית חיפה יונה יהב מתנגד

    בתכל'ס זה כמו שאלת האיחודים שנידונו בעבר גם לגבי גבעתיים, בת ים וכדומה. בסופו של דבר גם קריית ים ללא מקורות הכנסה משטחי מסחר ותעשייה בהרבה מקריית מוצקין, אבל מצליחה לקדם למשל תוכניות פינוי בינוי שאפתניות ועוד הכנסות.
     
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    הבעלים של מ.כ. ירושלים שהעפילה לליגה א' החליט שמשחקיה המיועדים לשידור ישוחקו באצטדיון טדי. שאר המשחקים שאינם משודרים ישוחקו במגרש הנוכחי שלה בהר חומה או במגרשי עמק הארזים (ספורטק קראפט). מסתבר אגב שזה כמו במשחקי נורדיה ירושלים שגם היא בליגה א' מארחת משחקים משודרים בודדים מטדי והשאר ממגרשי עמק הארזים
    ההחלטה הראשונה של לורנט לוי: נארח משחקים בטדי

    אם אפילו חלק קטן מהחלומות של בעלי הקבוצה יתגשמו, תוך זמן קצר כל משחקיה כבר יתקיימו בטדי אם תעפיל לליגה הלאומית (ומעלה)
    ליגת האלופות עד 2030: ההצהרה של הבעלים המיליארדר של מ.כ ירושלים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/24
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    סיכומי נוכחות הקהל באצטדיוני ליגת העל העונה מראה את לקט ההגבלות השונות, מהגבלות הבטיחות ועד לעונשים שקשורים לקהל ולסיכום שאוהדי חדרה מאכזבים במיוחד גם במשחקי הבית (שמתקיימים בכלל בנתניה) וגם במשחקי החוץ
    מי בפסגה? נתוני הקהל בליגת העל נחשפים - ערוץ הספורט
     
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    הבעלים של בני יהודה על משחקי הבית של הקבוצה שנותרה בלאומית
    יוצא לאור. בלעדי: בעלי בני יהודה, אלירן עובד, נחשף - ערוץ הספורט

    אלירן עובד התייחס גם לסוגיית המגרש הביתי - והאפשרות שאחרי עשרים שנה, הקבוצה תחזור לשחק בשכונה. "מוזר לחשוב שבני יהודה תשחק כאורחת בשכונת התקווה. מבחינתי, אני רוצה לשחק בשכונת התקווה. העירייה השקיעה 30 מיליון ש"ח והמגרש הוכשר ל-2,000 צופים - זה לא ריאלי ולא רציני עבור בני יהודה. חשבנו שנהיה בליגת העל, לצערנו נצטרך להעביר עוד עונה בלאומית. עשינו בדיקות, אפשר להכשיר את המערבי לעוד 2,000 צופים ללא השקעה גדולה. האצטדיון בשכונה צריך להיות מוכן באוקטובר, אבל בלי השיפוץ הנוסף זה לא ריאלי".

    מסתבר שבינתיים הבעלים של בני יהודה במו"מ עם העירייה כדי לשכנע אותה לשפץ את היציע המערבי בעלות של כמיליון שקל (חוץ מכ30 מיליון שעלה השיפוץ עד כה) ובכך להגדיל את הקיבולת במגרש לכ4000 ולאפשר גם לבני יהודה לארח בו.
    האצטדיון יורחב? כך בני יהודה תשוב לתקווה - ערוץ הספורט
    בני יהודה ביקשה פגישה עם מנכ"ל עיריית ת"א

    כאמור האצטדיון לא יהיה מוכן במחזורי העונה הראשונים. מכבי יפו תשחק עד שייפתח בנס ציונה ואילו כפר שלם באצטדיון הלאומי בר"ג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/24
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    כמה ברדק תחבורתי יש סביב ארגון משחק אחד של גמר גביע המדינה, הפעם בבלומפילד, שחל בדיוק כשיש עבודות להקמת גשר בראשל"צ שמשבית את התנועה בחלק מתחנות הרכבת ונתיבי איילון ליד אתר העבודות (מפריע בעיקר לאורחים מהדרום). ועוד טענו שבלומפילד הוא הכי נגיש לקבוצות מבאר שבע ופ"ת בהשוואה למרחק הנסיעה לסמי עופר או טדי המשתפץ..
    "סגן השר אמר 'אני לא יודע איפה זה בלומפילד'"
    "לא ידעתי שיש כדורגל": השערוריה בדיון הכנסת
    נתיבי איילון ייחסמו בזמן הכי עמוס בשבוע - וואלה חדשות
    איילון ייחסם מהערב כדי לא לעבוד בשבת. סגן השרה: גמר גביע? לא ידעתי שיש משחק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/24
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,557
    לייקים שהתקבלו:
    648
    מין:
    זכר
    שינויים נוספים באצטדיוני הליגה הלאומית בעונה הקרובה.
    משכונת התקווה ועד בת ים: מפת האצטדיונים

    הפועל נוף הגליל, עירוני רמת השרון, הפועל אום אל פאחם, הפועל עכו, הפועל עפולה, עירוני ראשון לציון והפועל כפר סבא ימשיכו כמובן לארח במגרשיהן הביתיים

    הפועל כפר שלם תיאלץ לשחק באצטדיון רמת גן עד לפתיחת אצטדיון שכונת התקווה בסביבות אוקטובר
    מכבי יפו תיאלץ לשחק באצטדיון נס ציונה עד לפתיחת אצטדיון שכונת התקווה בסביבות אוקטובר
    בני יהודה עוד לא יודעת אם תיאלץ לשחק בבלומפילד, עד שתשכנע את עיריית ת"א להסכים לשפץ את היציע המערבי באצטדיון שכונת התקווה כך שיכיל 4000 מקומות, או שיאפשרו לה לשחק באצטדיון שכונת התקווה מאוקטובר גם כשיכיל כ2000 מקומות זמינים בלבד
    כפר קאסם תיאלץ כנראה לעבור מאצטדיון פתח תקווה לאצטדיון בת ים
    לויטה יארח לא רק את משחקי הפועל כפר סבא אלא גם הפועל רעננה
    מכבי הרצליה שמחכה להשלמת השיפוץ באצטדיון הרצליה, לא תוכל לארח יותר בנתניה ותיאלץ לשחק באצטדיון גרונדמן ברמת השרון יחד עם עירוני רמה"ש (מזכיר שלפני זה רעננה בנתה על רמה"ש כי טענו שלויטה עמוס מדיי)
    הפועל ר"ג אולי היתה רוצה לעבור לוינטר או משהו כזה, אבל כנראה תאולץ לשחק שוב באצטדיון הלאומי הענק המתפורר והריק

    מזל שטירה לא צריכה לשבור גם את הראש איזה אצטדיון לארח בלאומית כי לא העפילה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/24