הפועל תל אביב 2023/24: חולמים באמריקאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/7/23.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,492
    לייקים שהתקבלו:
    25,838
    מין:
    זכר
    פגש בעבר את חוגג בדובאי במקרה?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,846
    לייקים שהתקבלו:
    6,476
    אולי אליהו אליהו חזר והפעם זה ספרא על תקן בני שטיינמץ?
     
  3. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,762
    לייקים שהתקבלו:
    1,117
    כשאומרים חלומית מתכוונים למישהו כמו גאיידמק שמתחיל להתפזר ולשים כמויות מוגזמות בקנה מידה מקומי?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב נגד מ.ס אשדוד לעיני 25 אלף אוהדים באצטדיון בלומפילד - שיא אדום. בשורות עצובות מאוד קיבלנו יממה לפני המשחק. כמו תזכורת לשים את הכדורגל בפרופורציה.

    אז ככה, עוד מיום רביעי אמרתי שהחיים הם לא ריאל מדריד והפועל תל אביב ‘תוריד אותי לקרקע’. לא ציפיתי להרבה מבית"ר ירושלים ואני לא בטענות אבל הנקודה שמ.ס אשדוד שבכלל בכושר טוב, השיגה - מאוד מלחיצה אותי. אני כבר “ויתרתי”, חשבתי שהפועל ירדה, והתקווה חזרה אחרי הניצחון ההירואי נגד מכבי נתניה. יש גבול כמה סלים טועמה שהוא איש מועדון, ריגש אותי הבכי שלו - יכול לעשות. זו קבוצה מתה בלי מרכז שדה, קבוצה שזה שיא עבורה אם היא מסוגלת לא לספוג. קצת עומרי אלטמן וקצת סתיו טוריאל זה מה שיש לנו מקדימה כשאצל הישאם לאיוס הכל הולך הפוך.

    זה באמת אמור להיות אירוע היסטורי, אני מתכוון להגיע למשחק הרבה לפני הזמן והבטחתי לעצמי לעודד בטירוף מהשריקה הראשונה ועד לסיום, “אין שקט היום” מה שנקרא, מקווה לראות לשם שינוי גם את כולם לא רק באדום אלא בחולצות של הפועל, מספיק עם כל הפרננדש-ג’ררארד-איברהימוביץ’ או חולצות של כוכבים מחו"ל, דיי.

    עולים לי פלאשבקים למשחק הירידה הלא רשמי נגד הפועל אשקלון ב-2017, הייתי שם, אמנם המושבה, אבל הפועל מאוד רצתה ולא הצליחה לתת גול, 13 אלף אדומים לא עזרו. הפעם הקבוצה שלנו עם הגנה איומה ושוער צעיר שכל כדור גובה הוא חצי גול, ועל הנייר כאילו יש לה מה למכור בהתקפה. הלחץ עלינו הרבה יותר גדול ולא רק כי אשדוד מובילה בנקודה. הפעם נצטרך ליזום, לא כמו במשחק נגד נתניה. ניזום ונהיה חשופים למתפרצות. אין להפועל קשר אחורי אחד נורמלי. מעלה את דן צמוד לבלמים רק בגלל הניסיון והאופי שלו. האמת שגם אם ננצח אני לא סגור על זה שלא נפשל במחזור הסיום. אני באמת לחוץ ומוטרד. קשה. הלוואי ויהיה בסדר. בתוך-תוכי אני סומך על הפועל שיחרבנו את זה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבו על הירידה שלנו קצת בפורום שדים, אולי אני מזוכיסט שאני קורא. זה העלבון הכי גדול של הפועל תל אביב איי פעם, הכישלון הכי גדול שלה מעבר לזה שזו קבוצת הכדורגל הכי חלשה שהייתה לנו. זו קבוצה שנבנתה לפלייאוף עליון על הנייר כביכול. קבוצה עם שכר שחקנים גבוה, חמישי בגודלו בליגה - 25 מיליון שקלים, בלי בעיות כלכליות, בלי בעלים שעל הנייר ניסו לחסוך כל הזמן, רק הקיץ עברנו ידיים, הפעם ירדנו בלי פירוק, עם אצטדיון בלומפילד ובשני משחקי הבית האחרונים עם המון קהל אנחנו מתבזים. זה אולי גם מהכישלונות הכי גדולים בליגת העל מאז שאני רואה כדורגל, יחד עם הפועל כפר סבא מודל 2007/08. מבין השחקנים, סתיו טוריאל ואור ישראלוב הם היחידים שאשמח שיישארו בעונה הבאה.

    אגב, כל הזמן מגינים על הצעירים. מישהו מהם לקח הזדמנות וניצל את הדקות וההזדמנות שקיבל במועדון עם קהל, עם קצת לחץ, קצת ציפיות?
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,387
    לייקים שהתקבלו:
    406
    יש לי הרגשה שרודפת אחרי הפועל קללת מאמנים שנמשכת כבר יותר מעשרים שנים ונראה לכאורה שאם למאמן שלה לא קוראים דרור קשטן או אלי גוטמן אז אין לה סיכוי להצליח ולא משנה מהו מצבה הכלכלי ומי משחק בה. אולי זה סתם חוסר מזל, אולי זה גם מעיד על הרמה הבינונית שלא לומר נמוכה של המאמנים שיש פה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל עברו כאן המון מאמנים לא ראויים, השנה מסתבר שיוסי אבוקסיס היה מחלה גדולה, ובורחה לאמה הוא באמת לא מאמן, יש יגידו שגם ולקאניס. קובי רפואה וניר קלינגר היו סבירים, מרפואה קצת החזקתי. אני חושב שכמעט כל המאמנים בכדורגל הישראלי הם אותו הדבר. אם נתאמץ נראה בהרבה קבוצות למעט "ארבע הגדולות" אחרי העדכון שהיו אצלהן גם כן מאמנים כושלים. הפעם הייתה זחיחות מטורפת בקרב ההנהלה וגם שחקנים שאני מקווה שיחליפו מקצוע. רן בן שמעון למשל שהגיע על תקן מאמן עולה בכדורגל הישראלי קיבל כמעט כל מה שרצה בקיץ 2013. זה הסתיים בהדחה מאירופה לפני שלב הבתים בימים שהפועל עוד הייתה אימפריה, הדחה מוקדמת מהגביע והבטחת פלייאוף עליון רק במחזור האחרון של הליגה הרגילה...
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,387
    לייקים שהתקבלו:
    406
    שרון מימר התבטא בעבר כמה פעמים שהחלום שלו הוא לאמן את קבוצת נעוריו ככדורגלן, האם הגיע הזמן להגשמת החלום? והאם הוא בכלל ירצה לאמן בליגה הלאומית אחרי ההצלחה המרשימה שלו בשנתיים האחרונה עם ריינה? מעניין...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/5/24 ב- 10:21
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יוסי אבוקסיס הציע את עצמו להפועל תל אביב בחזרה וביקש לאמן בליגה הלאומית| תוכלו לראות ציטוטים באמת ממש-ממש-ממש מרגשים (ציניות) שהודלפו באתרי הספורט.

    אני יודע שיוסי כואב את ירידת הליגה ושהוא אוהב את הפועל. אבל זה לא שנקלענו איתו למשבר ופישלנו במשחק המכריע. זה אפילו לא רק ה-5:1 העלוב נגד בית"ר ירושלים. זה היה כאוס מוחלט, עלבון לענף וגם לנו. אני פשוט לא מאמין בו יותר, התרסקתי. ראיתי שיש הרבה תגובות טובות של אוהדים - בפוסטים ברשתות החברתיות וכדומה. לא יודע מי כן יגיע, אבל אני לא רוצה אותו. יישאר אגדה כשחקן לנצח, כמאמן? לא צריך.
     
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,715
    לייקים שהתקבלו:
    7,151
    מין:
    זכר
    יכול להיות שהוא מפגר?
     
  11. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,975
    לייקים שהתקבלו:
    762
    מין:
    זכר
    הוא לא מפגר, הוא רוצה לארגן לעצמו מקום עבודה בחסות הבלאגן בהפועל. אסור לתת לו אבל.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אוהדים כתבו 'תנו לו לבנות את הקבוצה איך שהוא רוצה' - אפשר לחשוב שהוא לא עשה מספיק טעויות. כמובן שגם יהיו מגבלות תקציב וכדומה. יוסי מרגיש חרא עם העבודה האיומה שלו על הקווים - עבודת האימון הכי גרועה שהייתה בהפועל תל אביב מאז ומעולם יחד עם סזאר מנדיונדו האגדי - ורוצה לתקן את השם שלו אצל הקהל האדום. לא יצליח לו
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 62)

  1. Mahranlala