היכל התהילה של הכדורגל הספרדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏31/8/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,454
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמובן שלא שכחנו. בדיוק היום לפני שלוש שנים איקר קסיאס פרש בשל בעייה בלב. עוד גיבור ילדות שלנו שיורד מהבמה ובצורה לא הוגנת. זה היה באוויר זמן רב כשלא היה יכול לשחק כמובן לאחר התקף הלב שעבר במדי פורטו, אבל עדיין כשזה הפך לרשמי - ליבנו נחמץ. לשמחתי יצא לי לכתוב את כתבת המגזין לפרישתו באתר ספורט1 בימי שם. הפעם אעשה את זה בנקודות:


    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/f/ff208cc859e4195ad7e505774e2b97cdc276d780_2_351x500.Xxx

    -המספרים היבשים יספרו 725 הופעות במדי ריאל מדריד - שני רק לראול. שלושה גביעי אירופה, חמש אליפויות, אלו התארים הגדולים וכמובן יורו-מונדיאל-יורו.

    -בשבוע בו ג’יאנלואיג’י בופון הגדול פורש, אני עדיין אגיד - איקר קסיאס, סאן איקר כבר מגיל צעיר, בשבילכם - הוא השוער הגדול בהיסטוריה לפחות לפי דעתי.

    -כמה דוגמאות להצלות פסיכיות: תשאלו את דייגו פרוטי ב-2009-10 אבל לא רק. כעבור שנתיים זה היה נגד מאנו דל מוראל באותו ראמון סאנצ’ס פיחואן.

    -בשר מבשרה של ריאל מדריד. ילד תותח מהקאנטרה (כבר ב-1998 הוא זומן לסגל במשחק החוץ הקפוא בליגת האלופות), שעמד בגבורה בתפקיד הלא הוגן, הכי כפוי טובה בכדורגל - שוער ריאל מדריד. שיא הלחץ, ובמחצית מהדרך גם הייתה לו הגנה של ליצנים, נניח עד 2006/07.

    -האיש שהצליח לעצור הכל - חוץ מאת הדמעות - דמעות בגמר 2000 אחרי הניצחון על ולנסיה כשפתח בהרכב ושמר על שער נקי| דמעות ב-2002 אחרי סדרת הצלות מדהימה כמחליף| דמעות באליפות של קאפלו ב-2007| דמעות בגמר המונדיאל עם ספרד! איקר הוציא אותה מחושך לאור, זה קרה לא מעט בזכותו!| ודמעות בגמר הדסימה - הוא, מכולם, היה זה שהניף את הגביע.

    -בדירוג שלי לכבוד יום הולדת 30 הצבתי את איקר קסיאס במקום החמישי מבין השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אולי קצת הגזמתי אבל ברור שהוא גבוה-גבוה-גבוה (כריסטיאנו רונאלדו, אלפרדו די סטפאנו, ראול וסרחיו ראמוס הקדימו אותו).

    -מחכה כבר לראות אותו משחק במסדרת איזה משחק “האגדות” של ריאל מדריד, עומד בשער ומספק עוד איזה זינוק גדול שיגרום לתשואות בסנטיאגו ברנבאו. הוא כבר הרי עשה את זה במשחק המחווה לחואקין סאנצ’ס. הפרידה ממנו הייתה עצובה ולנצח תישאר יום שחור לדיראון עולם, אולי הפרידה הכי קשה שיש (כשהוא הקריא כמו מסכן מהדף בחדר האפור ההוא ואף נציג מהמועדון לא היה שם, כמובן שגם על הבוז שספג אני תמיד אכעס) אבל זה כבר מאחורינו. תודה על הכל.

    אגב זה עלה בדיוני בדף הפייסבוק שלנו: מבחינתי קיילור נאבאס יקבל את הטייטל של “שוער שלוש הזכיות הרצופות בליגת האלופות”. הוא היה חתול אבל ממש לא במשחק. טיבו קורטואה פנומנלי מ-2021/22, באמת הרמה הכי גבוהה שיש, הוא גם שוער שלם יותר - הגובה, האתלטיות, שליטה ברחבה, משחק הרגל - אבל עד שאני אגיד את השם שלו לפני איקר הוא יצטרך לעבוד קשה הרבה שנים, מצטער. קסיאס היה מגיע כמעט לכל כדור כשאתה אומר “איך הוא עושה את זה?” אבל בסוף זה קרה.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    2,669
    הייתה שם בעיקר התחזות וזה הספציאליטה של ואסקז למי שעוקב. מאוד מתחבר להשוואה של סאקה מול באיירן, אבל זה עוד פסיק בערב שכולו במעמד צד אחד. השער של לאמין זה אכבר פיאסקו ועוד לא הוצאנו מילה איך שההיילייטס של מודריץ נגמר עם צהוב אחד.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    2,669
    זה האירוע שאני הכי פחות נחרץ לגביו. ההגנה תטען שואלוורדה היה סוגר אותו, אבל יש פריים שמראה את קמאבינגה מתחיל לתפוס את לאמין לפני כל ההגנה של ריאל וכתוצאה מכך הוא מאבד איזון ונופל בסוף המהלך.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    2,669
    כל הסרה נוספת או ניסיון השתקה ממניע אישי מצד האפס עשייה הזה - יכפיל את התגובות האלה בכל הדיונים האחרים או ממה שנשאר מהפורום הזה.