הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    @alexshw
    ברגע שיש לך עונה כה קשה כמו שיש לנו עכשיו אז גם הקונפדרציות נחשב לתחרות רצינית...ברור שמבחינת סטטוס אייאקס צריכה לשחק מינימום באירופאית, אבל מאז פרשת אוברמרס הקבוצה נמצאת במשבר ניהולי מאד רציני. ברור לי שעם טיפה שקט וסדר אנחנו נחזור לימים יותר טובים, אבל כרגע יש עוד סיכוי שלא נעפיל בעונה הבאה לקמפיין אירופאי!

    @Andrei Kanchelskis
    לכדורגל ההולנדי אין הרבה הצלחה עם משקיעים זרים. רק בימים האחרונים ירדה קבוצה מהליגה הבכירה שנמצאת בידיים של זרים. זה לא רק ויטסה אלא למשל גם אדו דן האח ( משקיעים סינים) או רודה (מכסיקני, שוויצרי) שגרמו לנזק רציני. ממה שאני יודע רק פורטונה סיטארד באמת מצליחה בקטע הזה. יש לה בעלים טורקיים שעד עכשיו בשקט עושה עבודה שקטה.

    נגיד שאני אלך עם הרעיון שלך. מה תהיה המטרה שלך? מישהו כמו הבעלים הקטאריים של פריס סן זרמן? אתה צריך לזכור כמה דברים מאד חשובים. ראשון, לליגה ההולנדית אין כח משיכה כמו שיש לליגות הבכירות ביבשת. לא יגיעו לפה זרים מהרמה הכי גבוהה. צעירים מוכשרים? אולי, אבל חשוב לקבוצה גם הזהות המקומית. האוהדים לא רוצים לראות 11 שחקנים זרים. העונה נרכשו כ-11 זרים ועכשיו שומעים ללא הפסקה שהם לא יודעים מה זה ללבוש את החולצה שלנו.

    לדעתי הפתרון הוא לא כסף זר אלא אנשי מקצוע טובים כמו שהיה לנו לפני מספר שנים. בכל קבוצה יש עליות וירידות. אולי עם משקיע זר אתה מצמצם את התנודות, אבל בשביל המציאות ההולנדית ושל אייאקס, אין צורך למכור את הקבוצה למישהו שאין לו זהות עם הקבוצה. אגב, אנחנו גם נמצאים בבורסה, אם רוצים לעזוב זה יעלה מעל למאה מיליון אירו. אם אתה שייח ערבי זה אולי כסף קטן, אבל כסף זה כסף :D
     
  2. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,608
    לייקים שהתקבלו:
    1,281
    מין:
    זכר
    דעתכם על ארנה סלוט לליברפול?
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,368
    לייקים שהתקבלו:
    405
    ההיסטוריה עד כה מוכיחה שמאמנים שאימנו רק בהולנד ועברו ישירות לקבוצה שיש בה הרבה לחץ וציפיות גבוהות קרסו מהר מאוד:רונלד קומאן בעונת 2008 בולנסיה(שנחשבה אז לקבוצה חזקה),פרנק דה בור באינטר ב-2016(ע''ע הפועל באר שבע מנצחת בסן סירו),פיטר בוס בדורטמונד ב-2017,פיליפ קוקו בפנרבחצ'ה ב-2018, וכמובן שעכשיו כולנו רואים היטב את הקריסה של טאן האח ביונייטד.

    האם סלוט ישבור את הרצף?באמת שאני לא יודע אבל אני כן בדעה נחרצת שמאמן שהצליח רק בהולנד(וגם בפורטוגל) צריך להשתפשף קודם בקבוצה שהיא לא יותר מסבירה בליגה חזקה יותר מההולנדית, מן ווסטהאם כזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/24
    EO11, Esomech, Cup of Tea ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    אנסה להיות אובייקטיבי כי אני אוהד אייאקס, אבל לא ממש ברור לי למה ליברפול כל כך רוצה את סלוט. מבחינתי "אנדריי קנצ'לקיס" כבר נתן לך את התשובה. יותר מזה, גם שחקני פיינורד צריכים להזהר כי אם המאמן רוצה לקחת איתו לליגה הקשה בעולם כמה חבר'ה אז אני מצפה לכשלון נוסף. יש כמה חבר'ה עם כישרון, אבל לדעתי אין בסגל הנוכחי של אלופת הגביע ההולנדי שחקן שבאמת כבר מתאים עכשיו לרמה הכי גבוהה.

    נראה מה יקרה, אבל לדעתי סלוט לא יצליח באנדפילד. אם כן, תמיד מוכן להודות שטעיתי.
     
    oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
  5. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,469
    לייקים שהתקבלו:
    160
    Middenweg אין לך מה להצטנע.
    אתה ועוד כמה פה טענתם שטן האח וכל רכבת השחקנים שהגיעה לפריימר ליג לא לרמות האלו וצדקתם.
    מה יש בסלוט הזה או בסגל של פיינורד? שום דבר לטעמי.

    רק את מו קודוס שיבחתם ובהחלט קודוס מראה סימנים של שחקן לרמות האלו.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    @MaxAaRons
    שמע, כשאייאקס הגיעה לחצי גמר האלופות באמת חשבתי שגם מישהו כמו דוני ואן דה בייק יצליח להשתלב ביונייטד. המציאות הראתה משהו אחר לגמרי. ברגע שאתה מככב בליגה ההולנדית זה דבר אחד, אבל להצליח בקבוצת עליתא אירופאית זה כבר משהו אחר. היום, מספר שנים אחרי אותו הישג אפילו שחקן כמו מתהייס דה ליכט לא הפך לסופרסטאר באירופה כמו שבאמת רציתי. חוץ מפרנקי דה יונג שהוא לדעתי היחיד שאיכשהו הצליח להתברג ולתפוס לעצמו מקום מכובד בברצלונה השאר די נכשל.

    יותר מדי שחקנים שבלטו בליגה ההולנדית התקשו אחר כך מחוץ לגבולות הולנד. היום רק גקפו איכשהו משתלב בליברפול. שחקני פיינורד יכולים להוכיח שאני טועה, אבל כשבאמת מסתכלים על הישגי הקבוצה בשנים האחרונות רואים כמה השגים יפים, אבל סלוט וחניכיו לא הגיעו למעמד של אייאקס לפני זה. אני באמת מעריך את ההגעה לגמר הקונפדרציות, אבל אייאקס הגיעה כאמור לגמר האירופאית וכמעט לגמר האלופות וכולם רואים עכשיו מה קרה למאמנים שהובילו את אותם קבוצות. פטר בוס נכשל באירופה, חזר להולנד ויזכה עכשיו לראשונה כמאמן בתואר אליפות. טן האח גם לא בדיוק הגיע להצלחות אדירות עם היונייטד.

    אני באמת לא יודע למה ליברפול רוצה ללכת על מאמן שאפילו לא לקח שתי אליפויות בהולנד. שוב, להגיע לגמר הפדרציות זה בהחלט דבר שברוטרדם יכולים להיות גאים בו, אבל חוץ מזה? אני בהחלט מבין שסלוט והשחקנים הבכירים רוצים בעונה הבאה לאמן/לשחק בליגה יותר טובה, אבל לדעתי הם לא יצליחו ברמה הכי גבוהה.
     
  7. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,608
    לייקים שהתקבלו:
    1,281
    מין:
    זכר
    אבל מבחינת סגנון המשחק?
    אתה חושב שהוא כן הצליח להטמיע ולעשות משהו שונה שלא היה קיים שם לפניו ובנה שם קבוצה טובה טקטית? או שמדובר במאמן שנהנה מהכשרונות שיש לו.

    לא יודע למה בוש נכשל בדורטמונד, ביונייטד גם גדולים מכאן האח נכשלו.

    סלוט בליברפול לא יבנה את הקבוצה, לא יהיה אחראי על רכש, אלא נטו יצטרך לאמן ולהטמיע צורת משחק עם הסגל הקיים שיעבור שיפוץ קל.

    ומה מבחינת אופי? יחסי האנוש שלו, יחסים עם התקשורת?


    בזמנו של טן האח באייאקס היה פה יוזר בשם ארז הרצליה או משהו כזה שהיה נכנס בו די קבוע על רבעון טקטי ובחירת שחקנים (חייב להגיד שהרמתי גבה שהייתי קורא את מה שרשם, אבל זה דברים שאני רואה שבסוף תורגמו גם ביונייטד) מעניין אותי לדעת איך סלוט מתנהל מהבחינה הזאת ממישהו שצופה בליגה באופן קבוע
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    @Esomech
    סלוט אף פעם אימן קבוצות "פייבוריטיות". למרות שפיינורד מועדון צמרת היא לא צריכה בכל שנה לזכות באליפות. זה כן המצב באייאקס ופ.ס.וו. בתחילת העונה לא היתה לו את הסגל הכי טוב בליגה כך שהוא בהחלט יודע להוציא דברים טובים מהסגל.

    מבחינת אופי הוא בסך הכל בן אדם מאד רגוע. סלוט לא יחפש להתנגש עם התקשורת, אבל העיתונות באנגליה פחות נעימה מאשר בהולנד. בקטע הזה יהיה בסדר.

    ללכת על סלוט זה הימור כי אין לו ניסיון ברמה של ליברפול, אבל אולי זה יעבוד.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,377
    לייקים שהתקבלו:
    6,373
    סנטי חימנז מתאים בלי ספק לדעתי ואני לא מתפלא שמקשרים אותו גם לארסנל.
    טכני, חזק, תנועה טובה, בעיטה אדירה, סיומת מגוונת.
    אני רואה אותו מצליח ברמות הגבוהות של אנגליה.

    ווייפר- לדעתי זה תלוי סיטואציה וסגנון. כן יש שם קשר אחורי חזק, מגוון, טכני שיכול להתאים לקבוצות מסוימות באנגליה בחלק העליון(לצורך העניין, לדעתי בטוטנהאם הוא שדרוג על הקיים).

    באובראול אני חושב שלסלוט היה את הסגל החזק בהולנד בשנתיים האחרונות.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,377
    לייקים שהתקבלו:
    6,373
    מה? הם התלהבו מאוד מאנטוני ושנתיים אחורה סיפרו לי כמה דוני ואן דה בק שחקן חכם ששווה צ׳אנס ברמות הגבוהות.
    מזכיר לך, שקבילתי גנגבנג של אוהדים הולנדים בדיון שלנו שהיו צריכים להסביר לי כמה אני לא מכיר את האיכויות של דוני וששווה לי לתת לו צ׳אנס....

    אגב,
    לא לנסות לגנוב דעת. דוני לא נכשל רק ב״לחץ״ של יונייטד. הוא נכשל באברטון, הוא נכשל בפרנקפורט(ברמה שכבר הודיעו שהוא לא נשאר שם). הוא לא שווה כלום. יחזור להולנד? יהיה יותר חלש מקלאסן.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    אלוהים ישמור. העונה שוברים כמעט את כל השיאים השליליים. אקסלסיור יכלה בפעם הראשונה בהיסטוריה לנצח באמסטרדם, אבל אקפום מנע את זה בדקה האחרונה. 2-2 בסיום. ברחוויין עם אדום שאולי לא היה, אבל בעונה כזאת הרבה יותר קל לא ללכת איתנו. אפילו אם זה לא היה פנדל ברור זו כבר בושה איך אנחנו בכלל בפעם המיליון העונה שוב מסתבכים.

    אין לי חשק לדבר על השופט כי לדעתי הוא היה צריך להרחיק גם שחקן אקסלסיור וגם את גאיי. בסופו של דבר זה באמת כבר לא מזיז לי. אם אתה מסתבך ככה אז חבל על הזמן. בימים טובים 1-0 בפתיחה היה נגמר בתוצאה של איזה 6-0, בטח בארינה. היום?

    המקום החמישי שוב בסכנה רצינית. האם AZ תקח נקודות בניימייכן? האם אוטרכט תנצח בוואלווייק קבוצה שנלחמת נגד הירידה? את זה נדע ביום ראשון. אלוהים ישמור, עונה ארוכה ומתישה...
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,368
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אם היית אוהד של אייאקס בעונות 99 ו-2000 אז הכל אמור להיות קטן עלייך.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    @Andrei Kanchelskis
    גם אחרי תחילת המילניום עוד עברנו עונות קשות. אין מה לעשות, לפעמים זאת המציאות. היום אני כן יכול לדווח שאלכס קרוס יהיה המנג'ר הטכני החדש שלנו. אחרי שהוא סולק ממשרת המנהל הכללי (יחקרו אותו עוד לגבי רכש המניות של הקבוצה) האיש קיבל עכשיו ג'וב חדש. לפי התקשורת ההולנדית כבר יש מו"מ בין קבוצת הפאר ההולנדית לבין גראהם פוטר. "אלחמיין דאחבלד" כתב שיש פער כספי לגבי המשכורת. המאמן האנגלי כן ככל הנראה כבר אישר שהוא מעוניין להגיע.
     
    Andrei Kanchelskis אוהב/ת את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,368
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אז כנראה אנשי הנהלת אייאקס החליטו סוף סוף להקשיב לי ולהשתחרר מקיבעון המאמן ההולנדי. פוטר בהחלט יכול להיות הברקה והלוואי ויגשרו עמו על הפערים ויחתימו אותו.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,810
    לייקים שהתקבלו:
    5,900
    @Andrei Kanchelskis
    אני באמת לא יודע אם פוטר הוא התשובה, אבל מינוי מאמן זר הוא בהחלט משהו אחר. אני גם מקווה שהשקט יחזור במהרה לקבוצה. כל הבלאגן בראש הפירמידה גם מוביל להמון בעיות.

    האליפות בדרך לאיינדהובן. פ.ס.וו מביסה בחוץ 8-0 את היירנביין וקובעת על ידי כך ניצחון חוץ שיכנס לספרי ההיסטוריה של הקבוצה. מדובר בתוצאה הכי גבוהה מאז הקמת המועדון.

    פיינורד מנצחת בחוץ 3-1 את גו אהד איגלס, אבל היא תסיים את העונה כסגנית האלופה. במחזור הבא יש משחק הכתרה בפיליפס סטדיון, פ.ס.וו מול ספרטה.