אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,712
    לייקים שהתקבלו:
    1,106
    למה בכדורגל הם לא יכולים ללמוד מהכדורגל של בארסה
    מאחורי הקלעים: כך נבנתה המטרייה האווירית של ישראל | ישראל היום

     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,581
    לייקים שהתקבלו:
    1,240
    בוא נרחיב את הדמיון. לנו יש את ג'ו ביידן, לבארסה יש את חבייר טבאס.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    https://rotter.net/forum/scoops1/845705.shtml

    ביידן הנוכל ניסה לנצל את חרבות ברזל בשביל לדחוף לנו מדינה פלסטינית. לא עבד לו. עכשיו הוא מנסה לנצל את היירוט של הטילים האירנים בשביל לדחוף לנו מדינה פלסטינית. על גופתו המתה.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,396
    לייקים שהתקבלו:
    4,722
    מוקדש לכל מי שבלע את הספין השבוע. אין לחבורת הזבל הזאת מה לעשות חוץ מלשחק משחקים קטנים ומלוכלכים, גם על הגב של חטופים ומפונים.

    מה עושה דובר הליכוד בוועדת החינוך של הכנסת כבר ב–10:00 בבוקר? מאימתי מתעניינים החבר'ה שם בנעשה בוועדות, בפגרה, ועוד מוקדם כל כך? אם ביבי יוצא מהווילה המבונקרת של המיליארדר סיימון פאליק בירושלים רק לקראת צהריים, ובדרך כלל לא פותח את היום לפני 12:00 — מה יש לגמדיו לחפש בבוקר בכנסת, ועוד בענייני חינוך?

    זה שבועות שמורי בתי הספר העל־יסודיים נוקטים עיצומים, לא מחלקים לתלמידים ציונים ולא יוצאים לטיולים. לאיש בממשלה לא אכפת — אפילו לא למשרד חינוך שמפרנס לא שר אחד, אלא שניים. אם הילדים המסכנים האלה שרדו את הקורונה וגם את המלחמה, לא נורא אם יסבלו עוד קצת. אבל אם יואב קיש וחיים ביטון משתינים עליהם בקשת ומסרבים להתייצב בכנסת כדי שלא יאלצו אותם להשיב על שאלות קשות לפרוטוקול — למה שדובר הליכוד יתייצב השבוע בוועדת החינוך על הבוקר? מוזר.

    עוד יותר מוזר שגם יועצו הפרלמנטרי של נתניהו הסתובב בין הוועדות, באותה שעה בדיוק. עולה ויורד בין הקומות. מציץ לתוך אולמות. סוקר את הנוכחים, סופר ראשים. זה כבר חשוד. לרגע הוא מגיח בוועדת הכספים, חומק לחינוך, ואז לוועדה שדנה בתוכנית לשיקום הצפון. מה לו ולמפונים האומללים?

    אם לביבי היה אכפת מהצפון, הוא לא היה מפקיד את התוכנית לשיקומו בידי המנכ"ל שלו, יוסי שלי, ואז שוכח שהפקיד אותה אצלו כבר לפני שלושה חודשים, בלי תוצאות. מנין אפוא צצה ההתעניינות בה עכשיו, דווקא באמצע פגרת חג?

    משהו בטוח מתבשל. מישהו זומם דבר מה. הפתולוגיה של החבורה הזאת לא מכירה בהתנהלות תמימה. מה אנחנו מפספסים?

    ב–11:00 ניתן האות. יש עתיד התכנסה אז לישיבת סיעה. חבריה נטשו לשם כך את הוועדות — מותירים מאחוריהם חברי קואליציה בלבד. מחזה נדיר. בדיוק אז, כמו במהלך מתואם, לפי תכנון מוקדם, ניתנה הפקודה והמבצע הוצא לפועל: מצלמות נשלפו, ציוצים הושחזו, מסרונים הועפו לכל עבר, קבוצות הוואטסאפ געשו. "ראו, ראו! אפס ח"כים מהאופוזיציה", "זוכרים את הקמפיין שלהם נגד היציאה לפגרה?", "צבועים והזויים!" וכו'. בקיצור, העם יכול להיות רגוע. השמאלנים שברו שמירה — ולכן לכולם מותר להתבטל בלי לחוש אשמה.

    חיילי התעמולה הצטוו להתרוצץ בין מסדרונות הכנסת ולתעד את הנוכחות הדלה של האופוזיציונרים. עיתונאים שודלו לצייץ או לרטווט תמונות של כיסאות מיותמים בוועדות. מהר, נו! למה אתם לא כותבים?! תעלו את הפוסט מהר! (לפני שתסתיים הישיבה של יש עתיד).

    אם כך, ההתייצבות המוקדמת, ספירת הראשים והמצלמות שנשלפו בדיוק ב–11:00 — הכל היו נדבכים במיני־קמפיין. מבצע תודעתי שנועד להכתיב נרטיב ילדותי מצטדק: "אם הם בפגרה — גם לנו מותר".

    אבל מה התכלית של זה? הדיון על פגרת הכנסת כבר נטחן עד דק, אז את מי או את מה אמור הספין לשרת עכשיו?
    אחר הצהריים, התברר, התעתדה מליאת הכנסת להתכנס לדיון פגרה מיוחד. הסיבה: דיון 25 חתימות במשבר החטופים ובמשבר המפונים מהצפון. אלא שלליכוד, לחרדים ולסרוגים — זה לא בא בטוב. בקואליציה זרמו פחות עם הרעיון, מכיוון ששום דבר חיובי לא יצמח עבורם מדיון מביך כזה מול מצלמות. אם אפשר, מוטב שהכל יעסקו כעת בכן/לא לתקוף באיראן.

    מצד שני, להבריז למשפחות חטופים ולמשפחות מפונים משלומי, שהגיעו במיוחד לביקור בכנסת והושבו ביציע, זה מסוכן. החרמת דיון כזה נושאת בפוטנציאל לנזק בקרב האלקטורט (שגם כך נדפק). לכן, בליכוד נערכו בשום שכל לקראת ההיתקלות. עם כל הכבוד להפצצה של קונסוליה איראנית בדמשק, כשזה נוגע לפוליטיקה ותקשורת, בממשלה לא מקלים ראש ומשקללים את כל התגובות.

    נותנים כל מה שיש. מקדימים תרופה למכה. ממציאים בתחכום מעשייה. החל בבוקר מלעיטים את התקשורת ואת הרשתות החברתיות בתיעוד פיקטיבי של כנסת ריקה, בדיווחים על אופוזיציה שלא נוכחת ועל שמאלנים נהנתנים. ממאיסים את העיסוק בפגרה עד שייצא לכם מכל החורים.

    "מי כמעט ולא טרחו להגיע? כמובן, רוב חברי האופוזיציה. יש להם דברים יותר חשובים... חבורה של צבועים והזויים", נשלח דודי אמסלם לצעוק מעל הדוכן במליאה (רגע לפני שירד מהבמה וחתך מוקדם הביתה).

    ואז, כדי לוודא הריגה, ממש לפני הדיון בעדויות החטופות שנאנסו, השתחלה דוברת של בכיר בקואליציה ליציע העיתונאים, כי רק משם אפשר לצלם מזווית מסוימת את החצי הריק של המליאה. הדוברת צילמה, יצאה, ואחרי חמש דקות צייצה עיתונאית בכירה תמונה חתוכה ומוטה של כנסת כאילו ריקה — המלאכה הושלמה.

    ראו, לא רק אנחנו הברזנו. המליאה ריקה. השמאל ויתר על החטופים והפקיר את צפון המדינה. ועד שהפרסום השגוי תוקן — ה"עובדה" כבר הודהדה הלאה. הכותרת על היעדרות הליכוד ושות' סוכלה. הפצצה פורקה. הניצחון הוחלט. מי אמר שלא למדנו כלום מה–7 באוקטובר?

    https://www.themarker.com/weekend/2...f14a-d92e-abfe-f76f353f0000?lts=1713514533998
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,424
    לייקים שהתקבלו:
    2,954
    רק ביבי! ובן גביר הוא השר עם הזין הכי גדול, עשו מדידה בשירותים.
     
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,671
    לייקים שהתקבלו:
    7,116
    מין:
    זכר
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    הטייק שלי על פרופסור נדירה קיבורקיאן. החקירה שלה זה סתם פיאסקו שברור לכולנו שיגמר בלי כלום. לא היה שום דבר פלילי בדברים שלה. עם זאת זה חרפה לאוניברסיטה העברית שהיא לא פיטרה אותה. אנשים צריכים להבין מה זה אקדמיה. זה המוסד שמכשיר את כל העובדים בשירות הציבורי. קיבורקיאן למשל היא מרצה בכירה לקרימינולוגיה, כל עובדי הפרקליטות והמשטרה עוברים דרכה. מילא אם קיבורקיאן היתה איזה דמות שולית אבל לא פחות מ-100 מרצים באוניברסיטה העברית חתמו על עצומה לא לפטר אותה, זאת גם הסיבה שהאוניברסיטה חזרה בה מההחלטה להשעות אותה. כשמדברים על דיפ סטייט זה בדיוק זה. ישות שמאלנית שמזינה את עצמה באמצעות האקדמיה, שאם תרצו היא הבקו״ם שלה. הרי איך יכול להיות שאנחנו מבקרים את האוניברסיטאות בארה״ב שמרעילות את הדור הבא של הממשל, ומתעלמים מזה שבישראל קורה אותו הדבר.
     
  9. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,392
    לייקים שהתקבלו:
    4,248
    מין:
    זכר
    אחרי 19848492095860 ציטוטים של אהבלים מה"מחנה" שלך הצלחתם להשיג ציטוט אחד של בן גביר בתקשורת הזרה!
    וגם עליו הוא מקבל בראש מהמון אנשי ימין. על "דרדלה" ולא פגיעה דה פקטו שעשו כל מיני בכירים לשעבר ואנשי תקשורת עם אמירות מסוכנות כמו "הפסדנו", "לעצור את המלחמה" ו-"תמורת הכל".

    טירוף. סמרטוט היה נעלב אם הייתי קורא לך סמרטוט.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,671
    לייקים שהתקבלו:
    7,116
    מין:
    זכר
    מפתיע שהצלחת לספור עד 19848492095860, שמח לדעת שהתוכניות לקידום בדואים בנגב עוזרות.

    עוד מהיום- מסתבר שאל בןגבירה סגר מאפיות בכלא רק בשביל לשלש את ההוצאות של שב״ס על מאפים למחבלים. איך אומרים- דרדל׳ה.

    https://x.com/netaelbandel/status/1781201843365757162?s=46
     
  11. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,392
    לייקים שהתקבלו:
    4,248
    מין:
    זכר
    מה מותק האמא הקרה שלך לא נתנה לך מספיק חיבוקים בילדות שאתה מנסה לבנות את הביטחון העצמי שלך דרך "ירידות" על דרומיים?
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    סקר מאד מעניין של מעריב. ביבי ממשיך את מגמת ההתאוששות ועולה ל-21 מנדטים. גנץ יורד ל-31. כרגע גוש גנץ עדיין מוביל ב-10 מנדטים אבל בשביל להרכיב ממשלה הוא יצטרך את רע״מ, ואחרי פרשת סיוע 48 תהיה עם זה בעיה ציבורית. כמובן שעד הבחירות המון דברים יכולים להשתנות. כוחות חדשים יצטרפו לזירה, יהיו איחודים, אבל הבשורה של הסקר היא שביבי מצליח להתאושש ציבורית מאסון השביעי באוקטובר. כמובן שזה לא אומר שהוא צריך לנוח על מי מנוחות. יש לו 2 מבחנים גדולים שהוא יבחן עליהם: 1.השמדת החמאס. 2.מציאת פתרון לגבול הצפון, אם במלחמה או אם בהסכם.
     
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,359
    לייקים שהתקבלו:
    2,064
    מין:
    זכר
    סקר לא יכול להיות מאוד מעניין, ביי דפנישן.

    ולביבי אין יותר שום מבחנים. וגם לא יחולו בו שום תמורות, או שאלות פתוחות, או סימני שאלה.
    אין. פשוט אין לגביו שום סימני שאלה. -מה שהיה, הוא מה שיש, והוא מה שיהיה.
    המבחנים היחידים הם לאלו שמקיפים אותו, האם הם יגדלו זוג ביצים ויקראו תיגר על ההנהגה או לא.

    כך - או אחרת - ביבי סיים את הסיפור שלו. והליכוד סיים את הסיפור שלו.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    הודעה מהווטסאפ של הפגנות השרון ״צריך תגבור בצומת רעננה, יש יותר שוטרים ממפגינים״
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,319
    מין:
    זכר
    רק עכשיו התפניתי לקרוא את התחקיר של חיים לוינסון על שקד-נווה-אורנשטיין. זה חתיכת בום ענק, פשוט השחיתו את מה שהוא קודש הקודשים-מינוי שופטים. זה לא שלוינסון גילה פה משהו חדש, על הקשר הבעייתי בין שקד לנוה ידענו שנים, אבל עכשיו אנחנו נכנסים לתוך מפעל הנקניקיות כמו שאמרה שקד. ברמה הפוליטית זה די חירב לשקד את הקאמבק שהיא בנתה עליו. קשה לי לבוא אליה בטענות, היא לא אשה רעה, היא באמת באה עם להט להכניס שופטים שמרנים ולממש את האידיאולוגיה שלה, מה שמצופה מנבחר ציבור, הבעיה שכדי לעשות את זה היא עשתה דילים מפוקפקים עם עבריין. השאלה מה היו האלטרנטיבות שלה? ללכת למשטרה? לא נראה לי. אבל גם אם היא באה עם כוונות טובות זה מצטייר רע, ואני מקווה בשבילה שזה לא יגיע לחקירות משטרה.
    אני כבר שנים כותב כאן שצריך להעיף מהועדה למינוי שופטים את לשכת עורכי הדין, בדיוק מהסיבה הזאת, של הניגוד אינטרסים הזה שעורכי דין צריכים לבחור את השופטים שהם עובדים מולם, שזה בדיוק מה שאפי נווה עשה. צריך שזה יהיה שליש לקואליציה, שליש לאופוזיציה ושליש לשופטים. אין לי גם בעיה שהשופטים יעופו משם, אבל זה לא יעבור ציבורית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/24

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 159)

  1. TooKy