בית"ר ירושלים 2022/23: משדרים עסקים כרגיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏12/8/22.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה בכוונה שילמה מעל המחיר הנקוב על עזריאל וורד.
    ורד היה שחקן משלים די טוב במכבי חיפה וטיפוס נחמד. עוד בטרם נהיה פלצן מאוס.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    עומר אוהב/ת את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דגני נפצע יותר מדי בשנתיים האחרונות
    בעונה שעברה הוא רשם 23 הופעות בלבד
    את העונה הנוכחית הוא פתח עם פציעה. בעיה לבית''ר
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    בלם זר זה מאסט.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה הלפני אחרונה של אוראל דגני הייתה לא פחות גרועה עם 26 משחקים בלבד. הוא סובל מפציעות קצת יותר ארוכות טווח, אולי לעתים ניסה מהר מדי לחזור, לא יודע. ההעברה לא עמדה בציפיות. יש שם חברותה בין ג'קי לברק אברמוב, אני לא אפול מהכיסא אם בית"ר תנסה לעשות מהלך על סבטקוביץ' ובית"ר גם במצבה תמיד עדיפה על מ.ס אשדוד. אגב, אולי נקודת המבט שלי קצת לא טובה אבל חוג'ה לדעתי בלם לא רע בכלל, קצת מכל דבר. אבל אולי הציפיות שלי נמוכות ולא ראיתי את כל המשחקים המלאים של הקבוצה. אני רואה שחקן שעומד לא רע בלחץ ולא פראייר. אבוקסיס מביא זרים לא רעים אבל יש קצת לחץ של זמן.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אברמוב זה קוף של מישהו חזק, כנראה ג'קי ואבו יחד עם חוגג, שרוצים את העשרות אם לא מאות מיליונים של בית וגן , לא צריך להיות גאון. בית"ר ירושלים תוך 24 עד 36 חודשים - באותו מצב בדיוק, ולכן - אני מתפלל ליום שבו אוהדי בית"ר יקומו ויקימו קבוצה בליגה ג', כן, בלי הסחלה-פמיליה והזבל. ויהיה להם עתיד. היום בית"ר זה קבוצה לשום מקום, גופה. ההבדל אגב בין בית"ר לבין הפועל ירושלים, הוא, שאם כל הקהל יילך אחרי הקבוצה, אין שום סיכוי שבית"ר לא עולה את כל הליגות, תוך 4 שנים. ג', ב', א' ולאומית. בהליכה. שוב - פיורנטינה עשתה את זה. פאלרמו עשו את זה. לידס יונייטד עלו 3 ליגות אחרי כמעט קריסה.
     
  7. shons242 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/17
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר

    אבל יש קבוצה כזאת ביתר נורדיה ועדיין אף אחד מאוהדי ביתר שהם לא לה פמיליה לא עובר לשם....

    נורדיה זו ביתר לירושלמים בלבד ללא הקהל הלא ירושלמי של ביתר מהקהל הרחב כמעט ואין התעניינות שם
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בית"ר נורדיה היתה יוזמה של כמה אנשים בודדים שהרוב הבודד לא התחבר אליה, מסיבות כאלה ואחרות.

    כשביתר תגיע לנקודה של אל חזור, אולי זה יקרה. הלוואי שיהיה שם בעלים שפוי. פשוט מדהים שאין בעלים אחד שהגיע לביתר מאג'נדה של בעלים של קבוצת כדורגל. תמיד היה שם משהו אחר - נדלני (זאבי, קבוצת פניגל, חוגג) , פוליטי (ארקדי), לחלוב את קופת המועדון (טביב) לא יודע מה. נראה לי הכי נורמלי שהיה שם זה היה גומא אגייאר.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    לך תפתח קבוצה בליגה ג' ותספר לנו איך זה.
    אם נשתכנע אולי נעשה שם.
     
    קשר שמאלי, oranfu ו-Clock End Stand אוהבים את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    תרגום.
     
  11. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,294
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    לא מסכים ואר. נייג׳ל (לדעתי) יוצא כאן נגד הקונספציה שפירוק והתחלה מחדש בליגה ג׳ יפתור את כל הבעיות וזה לא נכון. מי אמר שזה יוקיע את הגזענות? מי מבטיח שכשהקבוצה המפורקת תעלה לליגת הראשונה, גם אם זה יקרה במינימום של 4 שנים, כל העסקנים והעבריינים לא יחזרו להתערבב שם?

    זו לא ערובה לכלום.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    דיון עמוק, אוהדים של קבוצות אחרות חושבים שהם אלה שיקבעו לי באיזו ליגה אני צריך לשחק ואיזו קבוצה אני צריך לאהוד כדי להיחשב לאוהד אמיתי ונאמן. אז אני אחזור ואומר, תקפצו אתם קודם מהצוק למים, אם אני אראה שהכל בסדר איתכם אני אקפוץ גם.

    אני אוהד את בית"ר ירושלים בכל ליגה ובכל מפעל, לא מסוגל להתחבר לקבוצה אחרת גם אם היא חיקוי ממש ממש מוצלח ואני נגד התרבות הרפורמית-קטמונית שהפכה כל אוהד שבגד ונטש את הקבוצה שלו בשביל צעצוע חדש בליגה נמוכה לאוהד יותר נאמן ומסור כאשר הוא שבר את הקוד האתי הלא כתוב בין אוהד לקבוצה שאומר שאתה איתה בכל מצב ובכל ליגה. אז כן, בינתיים אנחנו בליגת העל, אפשר לומר בזכות, אז שאיזה אוהד מכבי מפונק וקצת-הרבה לא מחובר למציאות, אולי בכוונה כדי לעורר טראפיק כותב שאני חייב חייב חייב לרדת לליגה ג' ולהפסיק לאהוד את הקבוצה שאהדתי כל חיי ולהתחיל מחדש כי בראש שלו כאוהד קבוצה אחרת זה עדיף כי קל לדבר מהצד בזמן שהוא לא זה שיישא בתוצאות של מה יקרה אם וכאשר זה מגוחך ולכן אני גם עונה לו בהתאם. ואר עושה שפגטים כדי להיות דמגוג בכוח, יצא לו מאולץ מדי.
     
    הרצליה ו-abcd אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני דווקא הייתי מאוד נגד הגישה הזו, כתבתי להרבה "אתם לא יודעים מה זה ליגה לאומית", לכמה כאלה שאמרו, לאו דווקא אתה - שעדיף שבית"ר תרד ליגה (מאשר להישאר 'רק גופה') ואז יהיה זעזוע או משהו. בשנה בליגה הלאומית (של הפועל תל אביב) הרגשתי שמשהו מת מהחיים שלי, לא ככה. לבית"ר בניגוד להפועל אין סימן שאלה עצום של חובות לאופ"א וחבל מבחינתה שעד שבא מישהו כדי לשים כסף הוא היה קצת מטורלל ואוהב תשומת לב בצורה מוגזמת. אפשר ליהנות מכדורגל גם בלי לרוץ לאליפות. בית"ר צריכה לחזור להשקיע בנוער ולשים סוף למה שקורה עם מתחם בית וגן לדעתי. אני כן חושב שיש עוד בעלים שהם קצת אייל סגל - מחובר לקהל, וקצת אלי טביב בלי הקטע של הקמצנות. יש עוד אנשים נורמליים. בית"ר הפגינה כוח עם מכירת המנויים והטירוף באימון הפתיחה. אנשים אולי רואים כמודל את הפועל תל אביב סל שעלתה ליגות בקלות שנה אחר שנה אבל כדורגל זה קצת שונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/22
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה זאת אומרת? למה ההנהלה של בית"ר נלחמת בגזענות? היא מנסה בכלל? הנהלת בית"ר לאורך שנים, מתרפסת, מלקקת, מלטפת את אנשי לה פמיליה - כי בלעדיהם אין גוש מעודד - אני רק מזכיר לכם מה קרה כשעוד איכשהו ניסו להילחם איתם, לה פמיליה שרפו את החדרי הלבשה וארון התארים של בית"ר. אוהדים מה אני אגיד לכם, אין כמוהם בעולם. לעשות קמפיין של ואהבת לרעך כמוך זה לא להילחם בגזענות. לתבוע את האנשים האלה כלכלית ושישלמו כסף 40 50 100 200 אלף שקל מהכיס - ואם אין להם שישבו בכלא - זה מה שנקרא להילחם. לשלול מנויים, להרחיק אנשים עד היום האחרון שלהם מטדי. אגב לא צריך ללכת רחוק - דודי מזרחי - בן אדם שעשה אבו עאלי - קורנפיין הלך איתו ראש בראש - מחק את הבן אדם. רק ככה. היום הוא שבר כלי? הוא הזמין את זה על עצמו. האם הוא למד מזה? זה כבר שלו להגיד.

    אגב אני לא בא בטענות להנהלה של בית"ר בהיבט הפלילי, אלא רק בקטע של התביעה האזרחית, הבעיה היא קודם כל של המדינה, מערכת המשפט והמשטרה הלא קיימת, שלא לדבר על הפוליטיקאים ששם לה פמיליה זה בכלל בני בית, אבל ההנהלה לא יכולה ללכת יד ביד עם הארגון הזה.

    כשאני אומר לאוהדי בית"ר שהם צריכים לקחת את גורלם לליגה ג' ולהתחיל מחדש, אני מתכוון שהם יהיו עם קבוצה נקייה, שהם ישלטו, הם יבחרו גם אם הם רוצים להכניס מישהו עם כיסים עמוקים, שיוכלו לעשות פה מודל בעלות של 50 + 1. אני לא מאלה שיגידלו לכם אוהדי בית"ר הם בבונים, א אינטלגנטים, לא יודעים בכלל מה קורה מחוץ לדלת ביתם. אם כבר הפוך. אוהדי כדורגל הם הרבה יותר מתורבתים ואינטליגנטים משנדמה לכם. אני פשוט רואה את בית"ר לא הולכת לשום מקום, ופרט לשנתיים של גאידמק, המועדון הזה שקוע בביצה תובענית 20 שנה.

    כל עוד המועדון הזה עובר בין אנשים שהדבר האחרון שמעניין אותם זה בית"ר ירושלים! אנשים פשוט יסבלו כל דקה שהם אוהדים את המועדון הזה. אז למה? לא תשכנעו אותי שכשטביב הגיע עניינה אותו בית"ר, כשגאידמק הגיע עניינה אותו בית"ר, כשחוגג הגיע עניינה אותו בית"ר, ועכשיו את אברמוב מעניינת בית"ר. היחידי באמת שבא נקי כפיים - זה לדעתי גומא אגיאר. אז נכון הבן אדם השתגע וקיבל סינדרום ירושלים - אבל זה יכל לקרות לכל אדם.
     
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,340
    לייקים שהתקבלו:
    4,226
    מין:
    זכר