F1 2023 - מקס ורסטאפן מנצח גם במונטריאול

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏25/3/18.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @הרצליה עד המוות
    הפול פוזישן של סיינס היה אתמול מתנה היות שבסיבוב האחרון ורשטאפן היה צריך להוריד את הרגל מהגז בגלל דגל צהוב שנגרם בגלל לקלר. עד הרגע הזה לאלוף היתה את תוצאות הביניים הכי מהירות. בסך הכל התחרות היתה אתמול בעיקר על המקום השני, אבל כל הכבוד לסיינס שהוא היה שם בשביל לקחת את המתנה.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    איזו תאונה מחרידה. מחרידה.
    מדהים שהוא בסדר.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אלוהי הפורמולה לא רוצה לתת לורסטאפן את המקום הראשון היום.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    Damage control. זה הסיפור היום בשביל האלוף. לדעתי המכונית של מקס היה בסוף "אלטה זעאכן" כי אין שום סיכוי בעולם שללא נזק רציני מיק שומאכר עוד כמעט מנצח בקו הסיום.

    בסך הכל פנצ'ר גרם לבעיות קשות, אבל דברים כאלה קורים. לפעמים יש מזל, לפעמים לא. תשאלו את המנצח של היום. גם בשבת מזל עם פול פוזישן, וגם היום עם התאונה הקשה בפתיחת המירוץ. ורסטאפן פשוט עשה מהספרדי צחוק, אבל הדגל האדום העניק היום את המתנה דווקא לאיש של פרארי. כשרואים איך ז'ו מתהפך אז הספורט טיפה חשוב.

    לדעתי המפסיד של היום הוא לקלר. אין לי מושג למה הוא נשאר בחוץ מתי שהסייפטי קאר עלה למסלול. הוא נשאר עם צמיגים פחות טובים והפסיד נקודות יקרות. או שצ'רלס הימר או החברים שלו בפיט. זה שהוא נתן עוד פייט אדיר היה בהחלט מעורר השראה, אבל אחרי היום הפער בינו לבין ורסטאפן עדיין גדול.

    ללא ספק גם מירוץ טוב להמילטון, אבל קשה להגיד שהוא השאיר רושם שהנה הוא הולך לאיים על מקס. הם ללא ספק השתפרו, הם צמצמו פערים מרד בול ופרארי, אבל בסופו של דבר יש לדעתי עדיין פער בין החברה הגרמנית לבין שתי הקבוצות הבכירות האחרות.

    בשבוע הבא מירוץ הבית של רד בול...היום הדברים השתבשו למקס, אבל אין שום סיבה לדאגה.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    המירוץ הכי טוב ומעניין ומטורף השנה וכנראה בשנים האחרונות. זינוק מדהים, תאונה מחרידה, חידוש אחרי 40 דקות. עוד זינוק מרהיב, פגיעות במכוניות, פאנצר למקס ונזק לגוף המכונית. ואז סייפטי קאר 10 הקפות לסיום.

    בסיום שוב פרארי עם החלטות מבולבלות והזויות ולקלר רק 4. סיינס ניצח. המילטון שכבר ראה ניצחון 3 ופרז שחטף בזינוק השני נזק שהוריד אותו למקום האחרון סיים 2 אחרי שקיבל בטיימניג מדהים את הסייפי.

    אה כן, ומקס ורסטפן נלחם במייק שומאכר כל הדרך למקום ה-7. נשמע מצחיק, אבל עם נזק אדיר למכונית הוא מסיים 7 כשיריבו לקלר מסיים 4. במהלך המירוץ כשלקלר היה ראשון וורסטפן התקשה ברד בול היו חוגגים תסריט מוזר שכזה.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    ורשטאפן בפול האוסטרי. ספרינט אדיר להאס עם מקומות 7 ו-9.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/22
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לא ראיתי הרבה מהמרוץ. לקלר מנצח לפני מקס, המילטון מסיים שלישי.

    בסך הכל נראה שבין רד בול לפרארי יש קרב רציני. הפערים מאד לא גדולים וצפוי לנו עוד הרבה מאבקים יפים. היום זה היה לקלר עם ידו על העליונה. סיינס (פיצוץ מנוע) וצ'קו פרז (פרש בגלל תאונה באשמתו של ראסל) לא סיימו את המירוץ. מרצדס נראית כרגע בבירור כקבוצה מספר שלוש בגריד. הם בעיקר בעניינים אם ארבעת הנהגים המובילים מסתבכים בגלל כל מיני דברים. המילטון סיים היום שלישי, אבל פיגר בארבעים שניות אחרי מקס. זה אומר דרשני.

    בעוד שבועיים צרפת.
     
  8. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לא חושב שהתאונה הייתה באשמת ראסל. היה למקסיקני המון מרווח לבצע את העקיפה והוא בכל זאת החליט להצמד לראסל בחלק הפנימי.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ראסל נענש ב-5 שניות בעקבות התאונה אבל אם להיות הוגנים זה די מחמיר. לצ'יקו היה הרבה מקום.

    פרארי חיסלו היום את רד בול במהירות. למקס לא היה סיכוי. אבל שוב, האמינות, ולסאיינס המנוע שובק ומקס מסיים במקום ה-2 לא רע מבחינתנו.

    כמו ששי אמר הקרב צמוד. היום לכל אורך הדרך היתרון היה אצל האיטלקים.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ראיתי עכשיו את התקציר. מאחור יותר ראינו התנגשות דומה בין ווטל לגאסלי. גם שם האחרון נענש. מבחינתי בשני המקרים גם ראסל וגם גאסלי היו חייבים להזהר יותר. פרז וסבסטיאן ווטל כבר היו בסיבוב.

    למקס היה היום בעיה עם הצמיגים. השחיקה היתה מאד מהירה ושני הפרארי ניצלו את זה עד תום. לקבוצה האיטלקית יש בעיה אחרת, המנועים שלהם. קראתי מספר תגובות של אנשים הרבה יותר בקיאים ממני בדברים טכניים ויש סברה שאנשי פרארי פשוט מבקשים יותר מדי מהמנועים שלהם. הם לוקחים סיכונים כדי להשאר צמודים לרד בול. גם לקלר הסתבך היום בסוף המירוץ ולמזלו המירוץ נגמר בדיוק בזמן.

    לדעתי יש לנו בנתיים עונה טובה עם מירוצים יפים. טוב לראות שיש בסך הכל יריבות טובה בין רד בול לפרארי. גם עם הנהגים. יש הרבה הערכה הדדית ורואים את זה כל הזמן בין ורשטאפן ללקלר. לצערי המצב עם מרצדס ובעיקר המילטון זה שונה. יש לי הערכה לנהג שלקח 7 תארי אליפות, אבל ההתנהגות של המילטון ביחד עם טוטו וולף ממשיך לגרום להמון שטויות מסביב. קריאות השמחה של הצבא הכתום לא מתאים מתי שהמילטון עף מהמסלול, אבל ראינו רק לפני שבוע את הספורטיביות של האוהדים הבריטים בסילברסטון. נמאס לי מהצביעות כמו מההתנהגות של וולף שבימים האחרונים יותר מרמז שרד בול ופרארי מרמים. הוא טען שהרצפה של שתי הקבוצות לא כשרה. הצביעות של וולף לא מכיר גבול היות שעד היום אני משוכנע שמה שקרה בבאקו היתה הצגה אחת גדולה ("בעיות" הגב של המילטון). למרצדס אין פתרון לקפיצות והנה אחרי סוף המרוץ באזרבאיג'אן ההתאחדות משנה את הכללים דבר שבנתיים עוזר דווקא למרצדס לסגור פערים. חבל שוולף והמילטון (שיבח את לקלר לפני שבוע על ההתנהגות שלו במירוץ וירד על מקס על מה שקרה לפני שנה בסילברסטון) לא מוכנים להפסיק עם השטויות.

    ההצגה נמשכת בצרפת...
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אוי צ'רלס אוי. במקום מירוץ נחמד בין שני הנהגים המובילים העונה קיבלנו DNF מיותר של תושב מונאקו. בהתחלה דיברו על זה שדוושת הגז אולי היתה הבעיה בהתרסקות של לקלר, אבל כבר לפני סוף המירוץ צ'רלס בעצמו הודה שזה כנראה טעות שלו.

    ורסטאפן ניצח בקלות, שני המרצדסים סיימו מאחוריו אחרי שפרז נרדם בסוף הדגל הצהוב 3 סיבובים לסוף המירוץ. עם כל הכבוד לנהג השני של רד בול, מה שקרה לו עם ראסל היה אופייני לסוף השבוע של צ'קו.

    מקס ממשיך בשלו ונראה כרגע ששום דבר יקח ממנו תואר שני.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מרגיז צ׳יקו. מאז הניצחון במונאקו הוא לא מתפקד. מירוצים זוועתים שלו והיום השטות בסוף ממש הקש ששבר את גב הגמל. היה אמור להאבק עם לואיס על המקום השני, בסוף סיים רביעי אחרי הרדמות. פשוט לא נראה טוב בזמן האחרון.

    לקלאר ופרארי - מהירות, כישרון, פוטנציאל. הכל שם. ניסיון (בעיקר לנהג) ואסטרטגיה.... זה אין שם. וכרגע זה ההבדל.

    מרצדס מאוד מהירים וגם בלי השטות של צ׳קו ראסל היה חזק מאוד.

    יצטרכו להזהר עם סאיינז. אחרי החלפת המנוע והפאווור יוניט הוא ביי פאר הכי מהיר. היום השלים בקלות את הסיבוב המהיר ביותר, ובלי עונש אולי גם היה מסיים 2-3. קצת טעו לדעתי פרארי בטיימינג של הכניסה שלו.

    בשבוע הבא בלי העונש של להתחיל מהסוף הוא לדעתי פייבוריט לנצח. אבל זו פרארי, לך תדע. המכונית שם, המנוע שלו חדש, נראה מה יהיה. בכל מקרה מתקרבים לניצחון טוטאלי של מקס ורד בול ביצרנים. מירוץ הבא אם פרארי ולקלר לא יצליחו לצמצם את הפער ביצרנים ובנהגים זה לדעתי גמור. הונגריה מחכה, וגם שם צפוי להיות המירוץ הכי חם העונה מבחינת מזג האוויר. גם היום היה חם מאוד שהמסלול מגיע בפיקים למעל 60 מעלות על האספלט. מעניין מה יהיה שבוע הבא ואיך האסטרטגיה תהיה. בכל אופן, שמגיעים לתנאים בעייתים ומשחקי מוחות - על אף היתרון של המכונית של סאיינז אני הולך עם השוורים.

    ונראה מה מרצדס יעשו גם. על פניו, הם לגמרי שם.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @הרצליה עד המוות
    ראיתי עכשיו את התקציר בטלוויזיה ההולנדית והפרשן, יאן לאמרס (היה נהג פורמולה 1 בשנות השמונים) דיבר על מה שראינו בפתיחת המירוץ. ורסטאפן נסע מספר סיבובים לא קטן מאחורי לקלר, אבל לא ניסה להתאבד. הנהג ההולנדי התבגר וזה בא עם הניסיון. ללקלר אין עדיין שום ניסיון כשזה מגיע למלחמה על האליפות. ברור לי שהוא ילמד מהטעויות האלו, אבל העונה לאט לאט נגמרת ככה. שום דבר עוד לא סגור, אבל בנתיים כל המומנטום אצל וורסטאפן.

    לסאיינס יש כאמור עכשיו יתרון עם מנוע חדש, אבל מקס לא יכנס ללחץ מיותר. אז במקרה הכי גרוע הוא לא ינצח בהונגריה. אם יסיים במקום השני אין למעשה נזק. בגלל זה הצעקה של לקלר אחרי שיצא מהמרוץ היום היתה כל כך ארוכה ואפילו לא נעימה לשמיעה. התסכול של הנהג כל כך ברור בטח אם בסוף התברר שהוא בעצמו אחראי לתוצאה השלילית הזאת. בכל מקרה פרארי כרגע עלולה להסתבך דווקא יותר עם מרצדס שמצליחה לשמור על מכונית שלמה בכל מירוץ...
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    כל סיפור העונה במירוץ אחד. רד בול עם בעיות בדירוג מסיימת 10-11. ראסל בפול, שני הפרארי בעקבותיו.

    חצי מירוץ נראה נהדר מבחינת פרארי שמנקה את ראסל ועוברת לפיסגה. ואז, החלטה נוראית לשים את לקלר בקשים שלאף אחד על המסלול זה לא עובד (מי שניסה) ושברור שהתנאים לא מתאימים לכך. הכל הפוך.

    והאלוף הנהדר בנהיגה שקטה ובטוחה, בלי טעויות (למעט ספין אחד) לוקח מהמקום ה10 את המקום ה-1 ואולי סוגר את סיפור האליפות. הפרארי במירוץ שהיה צריך לתת להם 1-2 או 1-3 (שוב) מסיימים 4 ו6. ושוב מרצדס מרוויחה מהשטויות של פרארי עם המכונית האמינה שלהם והאסטרטגיה הטובה. שוב 2-3 למרצדס למעשה בדיוק אותו פודיום כמו בצרפת.

    האליפות מתקרבת להולנדי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @הרצליה עד המוות
    לא ראיתי היום את המירוץ, אבל עקבתי אחרי המתרחש. ממה שאני מבין פרארי יורה לעצמה ברגליים, אבל זה בעיקר בגלל חוסר הניסיון של כל הקבוצה עם המעמד של להיות מועמדים לאליפות. האליפות תלך למקס, אבל אם החברה האיטלקית תמשיך ככה היא תלחם בעונה הבאה ביחד עם רד בול ומרצדס על האליפות. קוראים לזה שכר לימוד...:)