העברות הכי יקרות בתולדות ליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/7/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במכבי חיפה הכוכב הראשי היה יניב קטן שהיה גם אלוהים מבחינת הקהל, ליאור רפאלוב היה ילד צעיר שחייב לפרוץ מתישהו וגם גוסטבו בוקולי עוד רץ על המגרש. אולי גם זה היה שיקול בבחירה של מאור בוזגלו שחשש מהעדר דקות משחק, מעבר לאבא שהפריע. אני לא חשבתי שמכבי תל אביב תיקח אליפות אז, והפועל תל אביב, לצערה, עשתה קיץ מדהים יחסית, אבל לא ציפיתי שהצהובים יהיו כישלון כל כך צורם. כשקבוצה מתאבדת עליך ושמה סכומים בלי פרופורציה - זה מפתה.

    אני רואה את הרשימה הזו והדעה שלי משתנה מצד לצד האם זה טוב שיש הרבה כסף בכדורגל הישראלי או לא. האם זה דוחף את הקבוצות קדימה, למאבק אמיתי נניח כשגם למכבי נתניה היה הרבה כסף עם דניאל יאמר), או שהקבוצות מחסלות פה את התחרות כמו מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. בגדול, די בושה שהשם 'בן רייכרט' ברשימה כמושאל להפועל הוא היה נהדר אגב ועזר לנו לשרוד). נדמה לי שאלרואי כהן חסר, או שהעסקה ממש דגדגה את המיליון יורו. לא היה ולא יהיה כמו הטלנובלה סביב ברק יצחקי בקיץ 2010, גם הקריירה שלו הייתה יכולה להשתנות אם היה משחק בליגת האלופות בדי הפועל תל אביב שהייתה אחלה קבוצה, הוא היה האופציה המועדפת עלינו ולא בן שהר. אבל הוא ואיציק קורנפיין עשו לנו תרגיל. שוונקי היה פלופ עצום וגם מדוניאנין עם בעיטה, מסירה וטכניקה אדירה אבל שחקן שלא יכול לרדת לגליץ', קצת איטי, מניירות של כוכב..
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה שיש כסף זה טוב מאוד - השאלה לאן הוא הולך. כשקבוצה כמו מכבי תא רוכשת את בן רייכרט לדוגמא - אם הפועל לוקחת את הכסף הזה לכיסוי חובות ומעמיסה עליהם עוד חובות זה רע. כשקבוצה כמו הפועל לוקחת את הכסף הזה ומשקיעה אותו בנוער ובילדים אז בעוד 5-10 שנים הם לא ימכרו בן רייכרט אחד במיליון אירו אלא 3 בן רייכרטים ב-3 מיליון יורו יחד או יותר. זה כל ההבדל. כסף הוא מבורך ותמיד יהיה, השאלה לאן מנתבים אותו.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אשכרה הרווחנו 100 אלף על ירדן שועה
     
  4. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    הרשימה הזאת רק מוכיחה שלשפוך כסף גדול על ישראלים זה בזבוז מוחלט. יש פה מעט מאוד כאלה שהצדיקו את זה. עדיף להשקיע את הכסף במשכורת גבוהה לזרים יותר איכותיים.

    אני מסתכל על השושלת שלנו לדוגמא... כמעט כל השחקנים המשמעותיים הגיעו בחינם. ברדה, בוזגלו, מליקסון, ראדי, הובאן, אוגו, ויטור... רק על נוואקמה וצדק שילמנו וסכומים קטנים יחסית.

    ברגע שהתחלנו לקנות כל מיני "כשרונות" ישראלים במיליון יורו צפונה התחילה הנפילה