ליגה או אירופה...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏21/5/05.

  1. יוגב אסולין Guest

    לקחתי אתזה מתוך כתבה בת 2-3 שורות שראיתי בעיתון.. והחלטתי לדבר על זה פה.

    בשנים האחרונות יש קבוצות שמצליחות באירופה אבל באותה עונה הם לא מצליחות בליגה וזה נחשב עבורם לכישלון. ניקח לדוגמא את מכבי ת"א של השנה האחרונה. היא שיחקה בתחילת עונה בליגת האלופות.. קודם לכן העפילה לשמה.. וגם בבתים עצמם נתנה הצגות לא רעות בכלל נגד אימפריות גדולות של הכדורגל כמו אייקס.. יובה ובאיירן... במקביל לכך היא נתנה עונה לא טובה בליגה שהסתיימה גביע המדינה. ובכל זאת מה שרוב האנשים מדברים וזוכרים פה זה את העונה הגרעה בליגה ולא את ההצלחה בגביע או בליגת האלופות.

    ניקח עוד דוגמא... מעולם הכדורסל הפועל י-ם בשנה שעברה זכתה ביול"ב קאפ.. הכל נשכח בגלל עונה חלשה בליגה הישראלית. ושוב גם פה בסוף העונה היו דיבורים על פיטורים וכו'..

    בכלל אפשר ליראות שמעולם לא פוטר מאמן בגלל איזה כישלון נגד קבוצה חלשה באירופה. לעומת זאת על הפסדים בליגה בהחלט אפשר ליראות שמפטרים. הקבוצות פה מציבות את זה לעצמם כבונוס למרות שהם משקיעות בזה מאמצים גדולים..

    והשאלה שלי אליכם היא. אתם מעדיפים שהקבוצה שלכם תשקיע בליגה תביא אליפות וגביע ותתן עונה טובה. או תתתרכז בעיקר באירופה תגיע לאיזה מעמד רציני אבל זה יכול לבוא על חשבון עייפות חומר השחקנים וכישלון בליגה.. מה חשוב לנו יותר כאוהדים?
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כאוהד חיפה, אחרי 4 אליפויות ב-5 שנים (לאחר בצורת של 7 שנים בלי אליפות אבל עם הישגים אירופאים נדירים), ועם התבזויות באירופה מלבד שנה אחת שעשינו העפלה הסטורית לליגת האלופות בפעם הראשונה (ודווקא אז איבדנו את האליפות), כמובן שהעונה המטרה העיקרית היא העפלה לליגת האלופות. אי העפלה יהיה כישלון. כשבאוקטובר כל מה שנשאר זה רק הליגה, אין מבאס מזה עבור האוהדים. פעם אחת העונה האירופית שלנו נמשכה עד מרץ, וכמה פעמים עד דצמבר, וזו השאיפה גם העונה.