מחזור 32- משחק ההזדמנות האחרונה בקריית אליעזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏20/5/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראשית כל, חבריי היקרים, הרשו לי לפתוח בהתנצלות: כידוע לכם, במשך כל העונה לא היה משחק ליגה אחד מבין 186 שלא סוקר מראש על כל ההיבטים של שתי הקבוצות, אך ברגע זה מתנהל המשחק ה- 187 שעליו, עקב סיבות כאלה ואחרות, לא קיבלתם סיקור. מאותן סיבות, הסיקורים לשאר משחקי המחזור יהיו מעט לאקוניים יותר. עמכם הסליחה, במחזור הסיום בשבוע הבא נחזור למתכונת שבה הלכנו בכל העונה.

    עם כן, דקה 85 בנצרת עילית, והמקומיים ביתרון 0-1 על בני יהודה משער של שחר סימן טוב כבר בדקת הפתיחה.

    ההרכבים שפתחו:
    נצרת-עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, יאלן פוקורן, שחר סימנטוב, ג'יז'רמו ישראלביץ, עוז ברנדווין, יואב זיו.

    בני יהודה: יוסי שקל, איציק עזוז, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, אסי בלדוט, אלי אברבנל, מטה בטורינה, משה ביטון.

    שאר משחקי המחזור (כל המשחקים בשבת):
    15:30 הפועל חיפה - הפועל ב"ש
    15:30 מכבי פ"ת - בני סכנין
    17:50 מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים
    19:45 הפועל פ"ת - מכבי ת"א
    20:30 מכבי חיפה - הפועל ת"א

    סופ"ש שקט ופורה בשערים לכולם!
     
  2. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    ישארלביץ' וכבודי כובשים בדקות 85,92 וקובעים את תוצאת המשחק
    נצרת עילית 0-3 בני יהודה
     
  3. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    יפוטר העצלן ! ( ממילא חוץ מפריוויואים הוא לא עושה כלום )
     
  4. יוגב אסולין Guest

    על פניו בני יהודה קבוצה טובה יותר מנצרץת עלית. אבל כניראה שבני היודה מאז שעפה מהגביע סיימה את שלה בליגה ולא ממש אכפת לה. תאמת גם לנו לו.. (רק חבל שהרס טוטו)

    בכל מיקרה המשחקים הבאמת חשובים של המחזור הזה הם המחשקים בתחתית. האם הפועל ת"א הולכת לישאר בליגה.. כאשר היא צריכה לפחות נקודה אחת נגד חיפה כדי לנשום אוויר. במידה והיא מפסידה והפועל חיפה מנצחת יהיה באמת בלאגן שלם בתחתית במחזור האחרון.

    אז בוא נעשה סדר במשחקים.

    הפועל חיפה - הפועל ב"ש..
    הפועל חיפה היתה ברצף של משחקים טובים עם ניצחונות שהחיזרו לה קצת תקווה ההפסד במחזור האחרון להפועל פ"ת עצר במשהו את התקדמות הקבוצה. שיודעת שכל הניצחונות האחרונות לא שווים כלום והפסד היום מוריד אותם סופית. הפועל ב"ש מבחינתה יודעת שהפועל חיפה לא תוותר לה על המשחק הזה אבל אם היא לא תידע לקחת את 3 הנקודות. אז אבוי לקבוצה שכניראה תירד ליגה עוד לפני הפועל חיפה. קרב תחתית קשה מותח ומאוד חם. אני אישית חושב שהיתרון ביתיות של הפועל חיפה.. יקזז על היאוש מההפסד הקודם. הפועל ב"ש מגיעה אחרי ההפסד החשוב בשבוע שעבר להפועל ת"א ויודעת שהיא לא יכולה להפסיד שוב. אני מהמר פה על איקס 2...

    מכבי פ"ת - בני סכנין - אם סכנין היתה משחקת פה נגד כל קבוצה אחרת מלבד פ"ת הייתי אומר שהיא תנצח. אבל פ"ת קבוצה שבונה את עצמה סביב ספורטיביות וחוסר רצון ליגרר לפרובקציות ופרשות כאלו ואחרות. אני חושב הם יתנו הכל כדי לסיים את העונה בצורה המכובדת ביותר מבחינתם. בני סכנין שקצת נשמה לרווחה במחזור האחרון עם ניצחון ענק על מכבי חיפה.. עשתה את שלה.. ואני לא חושב שהיא תנצח את פ"ת תאמת אפילו לא תוציא נקודה.


    מכבי חיפה - הפועל ת"א
    מכבי חיפה מגלה חוסר פסורטיביות במחזורי הסיום. נעזוב את זה שהיא לא מנצחת ואל מגלה יכולת טובה. הם אפילו לא עולים עם שחקני ספסל כדי לתת להם דקות משחק ב5 משחקים האחונים של העונה. פשוט ביזיון איך שהם ניראים. הפסד בשבוע שעבר לבני סכנין לפי דעתי היה הקש ששבר את גב הגמל וכדי שלא יזכרו להם מהעונה הזאת דווקא את הסוף.. הם חייבים לעצור את זה עכשיו. נגדם נמצאת הפועל ת"א.. שהיתה כבר עם המצב בקנטים תבוא לחפש עכשיו נקודה אחת בודדת. אני חושב שהלחימה שלה מול החוסר מעש של מכבי חיפה שווה לפחות תיקו.


    אשדוד - בית"ר
    אשדוד בכל מיקרה מסיימת מקום שלישי בית"ר לא ממש רוצה רביעי.. אני מניח משחק די מוזר עד משעמם הולך להיות פה. שתי קבוצותש לא הראו הרבה כדור טוב עונה. ימשיכו ככה וילכו פה לתיקו מעצבן ברמה של ליגה ארצית..




     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    טעות יש לך, בית"ר רוצה רביעי.
     
  6. יוגב אסולין Guest

    עד כמה שאני הבנתי מאוהדים ומכתבות בעיתונאים וגם לאור היכולת שהקבוצה מפגינה בתקופה האחרונה. קבוצה ש/באמת רוצה מקום רביעי צריכה להאבק. אבל כניראה שבבית"ר יודעים היטב שמקום רביעי (אינטרטוטו) זה הוצאות רבות עבור המעודן על טיסה אירוח משחקים ופוגע בהכנות הקבוצה לשנה הבאה. ולמועדון גדול לא שווה להשקיע בזה יותר מידי וללא השקעה יש כישלון תקציבי ומקצועי.. ולכן בית"ר לא באמת רוצה... יודע מה ניהיה איתך לארג' היא לא באמת תשקיע מאמצים לזכות במקום רבייע כמו בכל מקום אחר בליגה...
     
  7. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום יקבעו היורדות כמעט באופן ודאי .
    לדעתי ,מכבי פתח תקווה לא תנצח (תיקו /ניצחון לסכנין) ,מכבי תל אביב תפסיד ,בין בית"ר לאשדוד יגמר תיקו ,הפועל באר שבע לא תנצח את הפועל חיפה ובעצם כך היא תירד כבר היום ביחד עם הפועל חיפה ,ומכבי חיפה תנצח את הפועל תל אביב כדי להחזיר את הכבוד האבוד משבוע שעבר.
    בית"ר לא נאבקים על מקום 4,פשוט הם נמצאים קרובים לשם אז הם אומרים את זה .אין להם כסף בכלל,בית"ר לא מסוגלת לנצח קבוצות כמו סכנין אז למה שהיא תיהיה במקום 4 ? יותר טוב שהם לא יגיעו לשם בכלל,זה גם לא מגיע להם (לנצרת עילית זה מגיע יותר) וגם זה מוריד מהכבוד של בית"ר לשחק באינטרטוטו ולחטוף חמישיה במשחק הראשון .
    איזה כיף עוד שבוע הליגה ,העונה המשעממת הזאת נגמרת .
     
  8. יוגב אסולין Guest

    לדעתי מאבק מאוד מעניין יהיה בתחתית בין חיפה לב"ש משחק עם המון רגע המון לחימה והקרבה.. ושתי קבוצות שהראו לפרקים השנה גם כדורגל נחמד..

    באשר למכבי פ"ת. כמו שאמרתי קבוצה מאוד ספורטיבית וכל סוף עונה הוא תחילה של עונה חדשה בעצם. והיא מעולם לא נכנסה לפרובקציות של לא נתנה לא נלחמה מספיק. כל שחקן שמה רוצה להוכיח את עצמו ליקראת השנה הבאה.. ויהיה לסכנין מאוד קשה להשיג את היתרון. מה גם ששחקן באים שבעים מהישג של השבוע שעבר במכבי חיפה לפי דעתי..

    באשר לחיפה.צריך ליזכור שבסיום המשחק יערכו חגיגות אליפות. אבל הפועל ת"א מעודון מספיק גדול שירצה להוכיח שמגיע לו עוד שנה בליגה הראשונה בזכות ולא בחסד מלחמה נגד האלופה יכול להיות בהחלט תסריט ראלי וזה מה שיהיה. למכבי חיפה גם ביום טוב יהיה קשה נגד הפועל ת"א של היום.. חגיגיות האליפות של חיפה והפסד משבוע קודם לכן מאזנים את המצב לתיקו ומעלה לחיפה
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    תיקו של באר-שבע בקרית אליעזר וניצחון של סכנין בפתח תקווה מוריד רשמית וסופית את חיפה וב"ש.

    חמישה שחקני מכבי פ"ת לא ישחקו במשחק הזה , איסמעיל עמר (ערבי.....) חולה , אדאהם עדיה (ערבי....) יעדר בגלל חתונת אחיו , ורוביל סרסור (עדיין לא סגור על זה שהוא ערבי) גם פצוע , לוזון טוען שזה צירוף מקרים....
    ובנוסף לזה ,עומר גולן וכפיר אודי מוצהבים.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    דעתי סכנין לא תנצח את מכבי פ"ת אבל גם ב"ש לא תנצח את הפועל חיפה.
     
  11. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סכנין לא תנצח את מכבי פ"ת שאני בטוח שלמדו לקח מהעליהום שהעבירו את מכבי חיפה השבוע {ובתור אוהד מכבי אני אומר בצדק מוחלט!!}.
    יש לי הרגשה שב"ש תסיים בתיקו כך שההכרעה תעבור לשבוע הבא..
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב- 15:30 יפתחו (לשם שינוי) שני משחקים במקביל, עם חשיבות רבה עבור התחתית:
    המצב בתחתית נכון לשעה זו:
    הפועל ת"א 36
    בני סכנין 33
    הפועל ב"ש 31
    הפועל חיפה 29

    בקריית אליעזר יפגשו הפועל חיפה והפועל ב"ש. בלי להכנס לתסריטים שונים ומשונים, בלי קשר לתוצאה בפ"ת, הפועל חיפה תרד סופית אם תפסיד. לגבי שאר התוצאות, חשובה התוצאה במשחק המקביל כדי לקבוע תסריטים כאלה ואחרים.
    בהרכב של ניר לוין שינוי אחד- עידן בלסטרה חוזר לספסל, רמי עזיז המושעה חוזר לעמדת המגן הימני.
    הרכב משוער: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, תומר ברוקס, סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, ברנרד האגן, גיל ורמוט, ג'ף טוטואנה, שלומי אדרי.

    לופא קדוש יחסר השבוע את דדי בן דיין הפצוע. למזלו, המאמצים להכשיר את דהאן, השוער, עלו יפה והוא כשיר לפתוח (אבל בכל זאת, כדאי לזכור שהוא היה פצוע השבוע ולא התאמן סדיר). במקום בן דיין ישחק אליהו או אלול.
    הרכב משוער: רונן דהאן, תומר חליבה, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח, רמי אליהו (יניב אלול), סתיו אלימלך, אלין מינטואן, מרטין סאריץ', אביתר אילוז, יניב אברג'יל, אלון מזרחי.


    במקביל, בפ"ת, תגיע בני סכנין להתארח אצל מכבי המקומית שסיימה את העונה המוצלחת במקום השני.
    במכבי פ"ת כאמור אין הרבה על מה לשחק, אולי רק על מנת לא לחטוף את הקיטונות כמו מכבי חיפה. הבעיה של גיא לוזון: מההרכב ייעדרו עומר גולן וכפיר אודי המוצהבים, איסמעיל עאמר החולה ורוביל סרסור הפצוע.
    הרכב משוער: אוהד כהן, תומר בן-יוסף, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, אורי לוזון, סולי צמח, אסי משיח, שי דוד, מאור ג'נח, סטניסלב דוברובין.

    בבני סכנין יש פציעות למסודי ולאלומיידה שכבשו בשבוע שעבר. מסודי כנראה יפתח, לגבי אלומיידה, כלל לא בטוח.
    הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, בסאם גנאים, אחמד קסום, תומר אליהו, עבאס סואן, אלן מסודי, קלבר רודריגז, קאלי סאני (אגוי אלומיידה).


     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    יוגב, זה אכן הוצאה כשזה ב-2 הסיבובים הראשונים...לאחר מכן יש קבוצות ברמה...
     
  14. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל התחתית רוצה שב"ש תפסיד, נקווה לטוב.
     
  15. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    לצערי, אני לא רואה מצב כזה שהפועל חיפה נשארת בליגה, מה שנותר לשחקנים זה להילחם על הכבוד ולנצח את באר שבע.