מחזור 18 בליגת העל: משחק עונה - מכבי חיפה יוצאת לטוטו טרנר כמוליכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/1/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 18 בליגת העל

    https://pbs.twimg.com/media/FAzLmz7WEAEfMT0.Xxx

    קצב האירועים בכדורגל הישראלי לא עוצר והאמת שאין תלונות. באמצע השבוע התרעננו מהליגה עם סיבוב גביע בדיוק כפי שהוא צריך להיראות: קצת סינדרלות, הרבה מתח (פנדלים בין מכבי ת"א לק"ש והכרעה דרמטית בין נתניה לב"ש ממש בדקה ה-120) וגם קונצרט - תשאלו את מכבי חיפה. מעבר לך, יכול להיות שאחת הסאגות הגדולות הגיעו לסופן כאשר בית"ר ירושלים מצאה רוכש? עדיין לא בטוח אבל 'יהיה מעניין'. בכל מקרה, עכשיו הליגה חוזרת בכל הכוח כאשר יש לנו מוליכה חדשה לראשונה מזה 12 מחזורים, משחק עונה אמיתי שממתין לנו ביום שני וגם חזרנו לשלושה משחקים בלבד ביום שבת - ככה זה.

    בשעה 15:00 ביום שבת, בפעם השלישית ברציפות - הפועל תל אביב תפתח את המחזור ותפנטז על ניצחון חמישי ברציפות(!) במשחק ביתי נגד הפועל נוף הגליל. האדומים במקום השלישי ועושים חייל עם קובי רפואה, הסגל מתרחב ומנגד שי ברדה צריך לאסוף את השברים אחרי ה-6:2 שספגה קבוצתו הלפני אחרונה בטבלה, נגד ק"ש, אבל כדורגל - אתם יודעים. נועלת הטבלה היא מכבי פ"ת שתפגוש הפעם קבוצה מהליגה שלה כשתתארח אצל הפועל חיפה הדועכת של אלישע לוי שפספסה בגדול במחזור שעבר. את הערב נסיים עם עוד צלע מהתחתית, הפועל ירושלים שבמקום ה-12, תארח את מכבי תל אביב שהחזירה את הצבע לפנים שלה עם הניצחון היוקרתי על הפועל ב"ש בבלומפילד. הצהובים, שאמורים לעשות שינויים בסגל - עדיין מדורגים מתחת ליריבה העירונית.

    הלאה ליום ראשון. הפועל חדרה כבר שכחה מתי ניצחה בפעם האחרונה. היא לא ממש בסכנה אבל כן צנחה למקום העשירי ומבחינת יריבתה, מ.ס אשדוד, שניצחה בקלות את בית"ר במחזור הקודם - שזה יימשך כך. דיברנו על הקבוצה מהבירה, זה היה שבוע לא פשוט בשבילה עם השפלה בגביע והפסד ללא מאבק בטדי לאשדוד, הנאום של איתמר ניצן עשה כותרות אבל אולי יש אור בקצה המנהרה. מה שבטוח שמחכה לה אתגר עצום נגד ק"ש של דראפיץ' שעושה אחוזים מעולים (16 מ-21) ובצדק התבססה במקום השישי המוליך לפלייאוף העליון. בית"ר במקום ה-11 רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום. אם נתעלם מהניצחון בדרבי שהושג 'על השולחן הירוק' הרי שבית"ר לא השיגה שלוש נקודות בזכות עצמה מאז הניצחון על מכבי פ"ת בנובמבר. במשחק שיהווה חימום למשחק העונה בשני - מכבי נתניה של בני לם תנסה להתאושש מההדחה מהגביע נגד בני סכנין שמכוונת לפלייאוף העליון גם כן.

    בזמן שבעלי המסעדות טוענים ש-'אין אנשים' - נסיים עם המנה העיקרית, משחק עונה של ממש. הפועל ב"ש, שרשמה הפסד בכורה בשבוע שעבר למכבי ובעיקר הציגה יכולת חלשה - רוצה לחזור לפסגה על חשבון מכבי חיפה שבכושר מטורף וניצחה בכל עשרת המשחקים האחרונים נגד יריבות מהארץ (כלומר להוציא את המשחק נגד פיינורד), כשבשני האחרונים כבשה רביעייה. שתי הקבוצות עלו בהרכבים משניים באופן מסוים בגביע וכעת הן מגיעות עם כל התותחים הכבדים - ניקיטה רוקאביצה, רמזי ספורי ומיגל ויטור בצד אחד מול עומר אצילי, צ'רון שרי ומוחמד אבו פאני מן הצד השני, כשכולם זוכרים את הדרמה האדירה מהסיבוב הקודם, אולי המשחק הכי דרמטי העונה, אז ב"ש הפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 בזכות צמד פנדלים של איאד אבו עביד. ב"ש לא ניצחה את חיפה בבית במסגרת הליגה מאז דצמבר 2017.

    לאן המחזור?

    יום שבת:
    הפועל תל אביב – הפועל נוף הגליל (15:00, אצטדיון בלומפילד);
    הפועל חיפה – מכבי פתח תקווה (17:30, אצטדיון סמי עופר);
    הפועל ירושלים – מכבי תל אביב (19:50, אצטדיון טדי);

    יום ראשון:
    הפועל חדרה – מ.ס אשדוד (19:00, אצטדיון נתניה);
    הפועל קריית שמונה – בית"ר ירושלים (20:00, אצטדיון ק"ש);

    יום שני:
    מכבי נתניה – בני סכנין (20:00, אצטדיון נתניה);
    המשחק המרכזי: הפועל באר שבעמכבי חיפה (20:30, אצטדיון טוטו טרנר);
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לא חושב שיש בליגה שופט ראוי שיוכל לנהל משחק כזה. מאוד אומוציונלי, לחוץ, עם שחקנים מאוד טעונים ושני קהלים גדולים.
    מקווה שהמשחק יעבור בשקט בלי טעויות שיפוט. זה כל מה שאני מבקש. דבר שני -- ניצחון.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מקווה שהגשם ונוף הגליל לא יקלקלו את התוכניות של עוד משחק ב-15:00 בצהריים. דווקא בגלל הפורמה הכל כך שונה (לא ציינתי 'כדורגל גדול' אלא רק מומנטום) אני קצת חושש מהמשחק הזה והפועל, ברוב השנים שאני רואה אותה, גם כשהייתה קבוצה גדולה - תמיד היה לה את התיקוים המעצבנים האלה נגד קבוצות נחותות כי לא עשתה מספיק. נוף הגליל תבוא להחנות את האוטובוס ולהילחם על הכבוד שלה אחרי הפסד באמת קיצוני נגד ק"ש, אם כי לדעתי אין לה כלים. הפועל צריכה לפתוח חזק אבל לא להילחץ אם הגול לא מגיע אחרי רבע שעה-20 דקות (רצוי גם לא לעשות טעויות מטופשות בהגנה), כדורגל משחקים 90 דקות לפי מה שידוע לי. לא להתמקד בבזבוזי הזמן של היריבה, בשופט (לא בדקתי מי יהיה עם המשרוקית אגב) וכן הלאה. יש כאן הזדמנות פז לניצחון חמישי ברציפות.
    הסגל שלנו מתמלא טפו-טפו-טפו למעט בן ביטון ואם עומר סניור יפתח בהרכב זה מרגש. מבחינתי, אגב, פארליי רוסה היה השחקן הכי טוב של הקבוצה עד לשיפור של אושר דוידה. שיעשו מחצית-מחצית - אחד חוזר אחרי פציעה ולא שיחק בעצם תחת המאמן החדש, והשני נעדר מהמשחק הקודם. כמובן שבהמשך העונה אני רוצה לראות את שניהם בהרכב ואיתם יש לנו מהירות ותחכום. חשוב לראות יציבות מאליאס אחרי משחק מצוין בשבוע שעבר. יאללה הפועל!
     
    Echte Liebe אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כאמור לרוני לוי מאזן חיובי מול בכר. 4:3 בניצחונות ו -5 תוצאות תיקו. שני ניצחונות של בכר בשני המפגשים הראשונים ביניהם בענות 2013/14 אז ק"ש ניצחה בליגה ובגביע והשלישי משחק האליפות אשתקד כמובן.
    למעשה בכר פספס שני ניצחונות לאחרונה, קודם בעונה שעברה בטרנר כשויטור הציל שער של חזיזה בתוספת זמן עם עירנות אדירה כשכל הקהל רואה את הכדור כבר ברשת וכמובן משחק העונה שב"ש גררה למכות ומכבי חיפה שיחקה לידיים שלה.
    בכר בהחלט מתקשה מול רוני. אגב בכר היה האחרון שניצח עם הפועל ב"ש את מכבי חיפה בטרנר במסגרת הליגה - 2:0 בדצמבר 2017 משערים של נוואקמה ומיכאל אוחנה. עוד ניצחון, 1:0, היה בעונה שעברה במשחק סופר לא חשוב על דירוג בגביע הטוטו.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לחלוטין מסכים איתך. הייתי מבקש מכל השחקנים שקודם כל ישחקו כדורגל לפני שהם צוללים או מנסים להשפיע על השופט. גם ככה יש לנו כבר בעיה קשה בארץ עם אנשי המשרוקית. לא פעם אמרתי שצריך למשחקים כאלה שופטים מחו"ל. כעיקרון יש לנו אחרי יום שני עוד שני קרבות כאלה. במשחק הראשון השופט איבד שליטה, בוא נקווה שהפעם הכדורגל ינצח.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    עוד משחק שאני בוחר לא ללכת אליו כי גשם, ובאיצטדיון ששופץ לפני 5 שנים לא טרחו לעשות גג. ולא בפעם הראשונה העונה. וכל פעם שזה יקרה אני אזכיר את העניין הזה ואדגיש כמה רון חולדאי הוא נוכל עלוב.

    מבחינה מקצועית הפועל בלי אדי גוטליב החולה.
    המספרים איתו - 8 ניצחונות, 3 תיקואים, 0 הפסדים, 81% הצלחה, 0.63 ספיגות למשחק.
    המספרים בלעדיו - 2 תיקואים, 4 הפסדים, 11% הצלחה, 1.71 ספיגות למשחק.

    מועמד לבלם העונה.
    ומבשר רעות לקראת היום.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בגלל ענייני קורונה אני נאלץ להחמיץ את המשחק בשני, בערך המשחק ה 2-3 שאני מחמיץ העונה ולא זוכר מתי החמצתי משחק בפרופיל כזה, למרות שבינינו עד לפני כ 7 שנים לא היו לנו משחקים בכלל עם פרופיל כזה. סיוט להתמודד עם האדרנלין אחרי הפסד או ניצחון בבית, התרגלתי לספוג את זה בגוף בשעה שיש לי על הכביש אחרי כל משחק.

    הפערים בין הקבוצות גדולים, אין לנו התקפית שום דבר שמתקרב למה שחיפה מצליחה לעשות, הדרך היחידה שלנו היא רק לתסכל את חיפה בין אם ספורטיבי או פחות ספורטיבי ואו/גם משחק הגנתי מושלם. בסיבוב הקודם זה היה משחק הגנתי טוב מאוד, כשחיפה בעצמה קצת התרגשה מהיתרון העצום שקיבלה בדקות הראשונות ואיבדה עשתונות. קל לומר שבאר שבע משכה לקרב מכות, אבל אם ניקח את האירוע האלים ביותר, שקרה כמה דקות לפני השיוויון, זה אירוע שהחל 100 אחוז בגלל חזיזה שהוא בערך השחקן הכי מטונף בתוך הסגלים של 2 הקבוצות יחדיו. בטופ 3 יש את חזיזה, אצילי ושכטר. חזיזה משך את דדיה כדי להוציא פרובוקציה ואז הוסיף הצגה לחימום האווירה. חיפה תרמה לא פחות למשחק הבאמת ביזיוני מבחינה ספורטיבית שהיה בסיבוב הראשון.

    היה לנו שם 99 אחוז מזל לנצח משחק שכזה, הברק לא מכה פעמיים ואין סיכוי שרוני לוי יצליח שוב לעקוץ מכלום ניצחון, בהתחשב ביכולת הרגילה שלנו קשה מאוד לראות איך אנחנו מצליחים לעמוד מול חיפה הנוכחית שנמצאת באמת בזון מטורף וראוי לכל הערכה, אלופה יוצאת מן הכלל שכרגע דורסת כל מה שבא מולה.

    מדהים שאנחנו מגיעים לשלב כזה כל כך קרובים לחיפה כזו, לא רואה איך אנחנו יוצאים פה עם נקודה ומעלה, אבל אף אחד לא יאשים את רוני לוי בזה, זו לא בושה להפסיד לסלבדור.

    העונה האמיתית של רוני לוי תתחיל מיד אחרי המשחק, הלחץ מכיוון מכבי ת"א כבר גובר, ומול הקטנות החרב יהיה על צווארו בכל משחק, היכולת מזעזעת והקהל לא ייתן לתוצאות לא טובות להשתלב.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני האמת רוצה ללכת ולחזור להרגיש צעיר, אין מרגש מזה שהקבוצה שלך נותנת גול ויש מבול (ויודע שרוב הסיכויים שאהיה על גבול החולה ויהיה כאן איזה 0:0 עם שלושה מצבים לאורך משחק שלם וזהו-זה). מסכים לגבי מילאות הגנאי לחולדאי על העבודה הלא ממש מוצלחת בבלומפילד החדש.
    לדעתי גוטליב אוברייטד בקרב אוהדי הפועל ת"א. הוא לא יכול להיות בלם העונה כשהוא חצי עונה פצוע. וזו לא השנה הראשונה שזה קורה לו. תראה זה גם משנה נגד מי הוא נעדר. הוא לא שיחק במשולש הקשה לכאורה דרבי-חיפה-ב"ש, גם נגד סכנין שהיא קבוצה טובה השנה ונגד הפועל חיפה גם כן אם כי הפעם מדובר באדום ההזוי שספג נגד מכבי פ"ת. אני בכלל עוד כועס עליו על הגול של יונתן כהן בגמר הגביע - איזה פראייר. בלם לא רע בכלל, אם הוא אחד הטובים בליגה זה מעיד יותר על הליגה מאשר עליו.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    האם אדי גוטליב עמד לרשות הפועל נגד מכבי חיפה ובאר שבע? כי אם לא, זה היה מיישר את הסטטיסטיקה. בלם מאוד בינוני.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    הוא לא, אבל גם בלי המשחקים האלה והדרבי, בלעדיו ספגנו 6 ב3 משחקים(נגד סכנין, הפועל חיפה והפועל ירושלים, כולם בבית), 2 ספיגות למשחק, ועדיין 11% הצלחה.

    לא רק שההגנה בלעדיו נראית שייקית מאוד(גם בלי שמסתכלים על הנתונים הסטטיסטיים), כל הקבוצה נראית פחות טוב כי חוסר השקט בהגנה מקרין גם על הקישור וההתקפה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא יודע, נגד סכנין ספגנו שני שערים עמוק-עמוק בתוספת הזמן, זה כמו בשכונה שפתאום אף אחד לא יורד להגנה, הלכנו על כל הקופה והיינו עצבניים, זה היה יכול לקרות יחד איתו. כמובן שעבור הפועל ת"א הוא נכס ואיתו ההגנה בטוחה יותר. אבל להיות בלם אמין יותר מקולו שהוא סביר או שאר היצורים בקבוצה - לא הישג גדול. הוא צריך לתת לנו ערך מוסף במשחקים בהם אנחנו נלחצים לשער שלנו, כשהוא פוגש את שחקני ההתקפה היותר טובים בליגה. כשהוא ודגני שיחקו יחד, לדעתי דגני לקח על עצמו קצת יותר וגוטליב התחבא. הייתה לו עונה טובה אצל רפואה, זה כן.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ברדה עולה עם 4 חלוצים ב4-4-2
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כל כך צפוי היה שפרייטר יחמיץ את הפנדל, הייתי בטוח שהוא יחמיץ גם את הריבאונד. שחקן כל כך חלש מנטלית
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/22
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אחלה נחמני. נוף הגליל עם ברדה לוחצת גבוה מדי פעם, חוטפת. עם הוכנבוים המורה לספורט היא לא ניסתה אפילו ללחוץ גבוה. ועכשיו החמצה איומה של נחמני, היה יכול לגמור את הסיפור
     
  15. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    לא אוהב את הטיפוס אבל זה יעשה טוב לליגה אם מאמנים כמו דראפיץ' וברדה יצליחו.
    הם לא גאונים גדולים אבל לרוב הקבוצות שלהם באות לשחק כדורגל.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.