רומא 2021/22 :: מוריניו חוזר לאיטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏22/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    זה אפילו לא היה 7, יותר לכיוון של 5. היו 2 דקות בדיקות ואר

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    DeRossi16 אוהב/ת את זה.
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ברור שאפשר להגיב.
    קודם כל להגיד לשחקנים לעשות עברות כדאי לעצור את הקצב של יובה,קצת לבזבז זמן,לפחות עד שיספיק לבצע חילוף או 2. הוא פשוט עמד כמו דחליל וראה מקרוב את מה שכולם בבית ראו וצפו,שנפסיד.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    2,938
    תמונה ראשונה, הרגעים שקייזה נמצא באגף, שים לב למיקום הקשרים (4 שחקנים בצד שמאל, 3 לכיוון קייזה) למיקום הבלמים(דאבל טים על קן? למה?) וכמובן לשטח העצום שדיבאלה מתהלך בו.
    Screen-Shot-2022-01-10-at-15-14-13 — ImgBB

    תמונה שניה - הרגע שלפני המסירה של קייזה - שוב שים לב למיקומים.
    Screen-Shot-2022-01-10-at-15-14-47 — ImgBB

    תמונה שלישית - רגעים לפני ההרמה של מוראטה - שים לב למיקום הבלמים, על מי סמולינג שומר? כריסטנטה(אפשר לראות בוידאו) אפילו לא מסתכל על לוקאטלי, אני אפילו לא מדבר על הכניסה של מקקני
    Screen-Shot-2022-01-10-at-15-17-22 — ImgBB
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא הייתי קורא לזה "צודק" כי זה מציב אותו מחוץ לקבוצה כאילו היה מדובר בפרשן, אבל בעיניי הוא חייב לעלות את הנקודה הזו ("character\personality"). בטריגוריה, בתקשורת, בשיחות לפני השינה, איפה שרק אפשר. יש אוהדים שמפרשים את זה כ"לא מופיעים למשחקים גדולים". בעיניי הם כן מופיעים, גם אתמול, אבל זה לא מחזיק מעמד כאשר משהו משתבש ומחייב אותם להגיב. גם מול יובנטוס, וגם מול ונציה ובולוניה.

    העלות של מוריניו לא משנה את הציפיות ממנו כמאמן רומא בטווח הקצר. הכיוון של המועדון אחר ממה שהתרגלנו לראות מהקבוצות שהוא אימן בעבר. זה נאמר בכל הזדמות על ידי כל המעורבים בדרג הגבוה. זה או לנסות להבין את זה או להמשיך לעלות מוסכמות לא רלוונטיות יחד עם צבא מומחי הטוויטר מהפרמייר ליג.

    גם סכומי ההעברות של הקיץ לא אמורים לשנות שום דבר. לא רק בגלל שהם לא משנים את העלות הכוללת של הקבוצה ביחס ליריבות או אפילו ביחס לרומא עצמה של השנים האחרונות. סוג הרכש פשוט מצביע על כיוון אחר. אף אחד ברומא לא סופר את הסכומים שהושקעו בשחקנים חסרי ניסיון כמו קומבולה, ריינולדס, יבאנייז, ויניה (הם יספרו כמובן בהמשך) או אפילו באברהם\אלדור שביחד לא מגיעים למשכורת אחת של דז'קו או זלאטן. השורה התחתונה בהקשר לקיץ האחרון היא שמוריניו לא קיבל את כל הכלים שהוא צריך. זה היה סוג של starting point שמצריך עוד 2 חלונות כדי לבנות קבוצה שלמה באמת.

    אגב, הייתה שם אמירה אחרת שתפסה את עיניי:
    "A high-level midfield player will arrive, who has personality and can help us get out of the comfort zone of sixth-seventh place."

    זה פחות או יותר הרושם שאוליביירה השאיר עליי בעונה שעברה בצ'מפיונס ליג (הגרינטה והאינטנסיביות במשחק שלו לאורך כל ה90 דקות), אבל מצד שני זה שם עליו יותר מדי פוקוס ואחריות, ולמרות הכל מדובר בשחקן עם 0 ניסיון בסריה א'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/22
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,302
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    כריסטאנטה במהלך הקריירה שלו ברומא - עשה כל כך הרבה טעויות והוא אחראי ישיר (ועקיף בדרגה גבוהה) - בכל כך הרבה ספיגות והפסדים: שאם נדבר מתמטית, זה בערך כמו כל הטעויות של דיווארה וייאר וכל שאר הקשרים האחוריים שדרכו במועדון בשנים האחרונות, כפול 10 של כולם ביחד.
    -ועדיין הוא באנקר בהרכב כמעט תמיד.

    זה דבר שאין אדם בעולם שמסוגל להבין אותו.

    @EsheD
    ההטפלות שלי לפלגריני היא בדיוק כמו ההטפלות שלי לכריסטאנטה.
    2 אינדיקציות שונות, לאותו עיוורון כרוני.

    מקבלי ההחלטות ברומא מסרבים לראות דברים ברורים.
    זה עיוורון שמוזן לעיתים מקבלת החלטות על בסיס אמוציונלי. ולעיתים באמת שאין לי מושג איך ולמה הוא בא לעולם...

    קשה לי לתת לך דיאגנוזה. אני לא יודע למה הדבר הזה קורה, אבל אני כן יכול להצביע עליו בבירור: רומא זה מועדון עם אפס הפקת לקחים. כרונית.

    פלגריני שחקן מצויין. מצויין בריבוע.
    אבל מנהיג הוא לא. בועט הפנדלים של הקבוצה הוא לא צריך להיות. וגם לא הקפטן.

    כל הזמן מדברים על הד.נ.א של רומא. על הצורך בשדרוג מנטלי. על הצורך להיפטר מהלוזריות המושרשת בקבוצה הזו. על הצורך בהנחלת ווינריות ומוטיבציה.

    אלו תהליכים קשים מאוד. סיזיפיים מאוד. -קשה לי לראות תהליכים כאלו מתחילים, ולא מהקפטן.
    וקשה לי לראות תהליכים כאלו מתחילים בקבוצה שהקפטן שלה הוא לורנצו פלגריני.

    צר לי.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,410
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    למה זה טוב שיצא עם זה החוצה? באיזה עוד תחום זה נשמע כמו רעיון טוב להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה במקום לתקן בדיוק את הדברים שהוא מתלונן עליהם ושמינו אותו בשביל שיתקן? אתה סבבה עם זה שהבוס שלך ילכלך באוזני כל החברה על כמה incompetent העובדים שלו בעיניו?
    אני מקווה באמת שהכיוון של המועדון הוא אחר מאשר אדמה חרוכה אחרי הפיטורין שלו. זה קרה בכל 4 המועדונים האחרונים שהוא אימן (אחד מהם גם מחוץ לפרמיירליג), והשאלה היא מה הוא הכיוון המוזר הזה שבמועדון חושבים שדווקא מוריניו הוא האיש המתאים עבורו? אחווה פורטוגלית בין המאמן והDS? או שאולי בונים על זה שהפעם קודם תהיה התרסקות ואז הצלחה יחסית בעונה השניה (= זכיה באיזה קונפרנס ליג) ולא להיפך כפי שהתרגלנו ממנו? מתי לאחרונה ראית קבוצה של מוריניו משחקת כדורגל שאפשר לומר עליו משהו חיובי? מתי לאחרונה ראית קבוצה של מוריניו משפיעה לחיוב על קריירות של שחקנים צעירים?
     
    itzik.miro ו-EsheD אוהבים את זה.
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כי עם כל הכבוד ליחסים האישיים שלהם או האם שחקן כזה או אחר יפגע מזה שקראו לו "nice guy", איבוד נקודות לאחר 70 דקות של שליטה\יתרון של 2 שערים זה לא אירוע שנולד אתמול. מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה לאורך שנים ואם הוא לא מתעלם ממנה ומעלה אותה לדיון סימן שהוא מנסה לטפל בה.

    *לא יודע מה הסיבה לכך. אולי השחקנים מרגישים שזה בסדר לא לנצח (מקסימום ינצחו במשחק הבא ויהללו אותם שוב). מבחינתי כל מאמן שינסה לפתור עד זה, אני בעד (גם אם לא תמכתי בהחלטה לבחור בו לתפקיד).

    כנראה שילוב בין ארון התארים שלו למוטיבציה שהציג לבעלים לחזור מתקופה לא מוצלחת. בעיניי מה הוביל לבחירה שלו זה שאלה פחות חשובה. חשוב יותר להבין את הvision של הבעלים להווה\עתיד הקרוב ולהפריד אותו ממה שנדרש ממוריניו בקבוצות הקודמות שלו (כשאימן סגלים הרבה יותר יקרים). אחרת תישמע בדיוק כמו צבא ההייטרים שפתאום "מתעניינים" ברומא לאחר כל הפסד.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    מבחינתי זה לא היה ריאלי בשום שלב. הוא מסיים חוזה, זוכה להתעניינות מצ'לסי\באיירן\ברצלונה וממנף את זה לדרישות שכר שברומא לא מוכנים\לא יכולים לשלם. אבל nice try.

    ללא הפתעות\הזדמנויות חדשות, המרקאטו צפוי להיגמר כך:
    ריינולדס -> מייטלנד ניילס
    ויאר -> אוליביירה
    +
    קלאפיורי -> ספינאצולה
    +
    ניסיון למצוא השאלות טובות לשלושת הילדים שחתמו על חוזים חדשים.
    +
    ניסיון לדחוף החוצה את דיאוורה, ללא מחליף. זה יחכה לקיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/22
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,410
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    ועם כל הכבוד לשדרן הרדיו המקומי ויו"ר האולטראס, לבנות קבוצה תחרותית ברומא שתדע לשמור על קור רוח כשהעסק מסתבך זה התפקיד של מוריניו, לא של אף אחד אחר. לצאת לתקשורת ולפרשן לנו את המציאות דני נוימן סטייל זה לבוא ולהגיד לכולם שהוא לא עושה את העבודה שלו הרבה יותר מאשר תהליך הסקת מסקנות בריא.
    ספר לנו על הvision הזה. מה רוצים לראות ברומא שלא רצו לראות בריאל מדריד, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם?
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  10. Zakutaroma Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    125
    מין:
    זכר
    יש דיבור גם על בלם נוסף וזול אם יסתדר, מניח שזה יהיה מישהו מבוגר אולי עם ניסיון כדי להוציא משהו מהעונה....
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לבנות ברומא קבוצה יציבה ותחרותית זה אכן התפקיד שלו, אבל לפתור בעיות שחוזרות על עצמן במשך שנים - תוך חצי שנה זה משהו שאף אוהד נורמלי לא מצפה לו. זה שהוא מדבר על בעיה (ידועה) בתקשורת לא אומר שהוא לא עושה את העבודה שלו. בין היתר כי זה חלק מהעבודה שלו והדרך בה הוא בוחר להעביר את המסר שלו.

    זיהית כאן משהו שהזכיר לך טופיק לא רלוונטי מימי מנצ'סטר על ריבים וקטילות של שחקנים בתקשורת ועשית 1+1=3. אני מציע שתחכה לתגובה מהקבוצה, כי בינתיים הם נראים מאוד מגובשים ומקבלים את הביקורת שלו בצורה די מקצועית.

    הקבוצות שציינת עובדות על מיקסום הכנסות (מאוד גבוהות). בניית הסגלים שלהם מבוססת על תחרות - מי יצרף את הטוב ביותר עם האימפקט המיידי ביותר. ברומא לא יכולים להתחרות בזה ולכן רוב תקציב הסגל מופנה לפרוספקטים ופרופיילים נמוכים יותר עם פוטנציאל לגדול בתוך הקבוצה לאחר תקופת עבודה ממושכת. מוריניו יכל להפסיד 10 משחקים בסיבוב (וגם לא היה רחוק מזה) והסטטוס שלו היה נשאר זהה. לא מצפים להצלחה מיידית.

    אני עדיין לא בטוח שהוא המאמן הנכון עבור רומא, אבל כל עוד ה"לו"ז" בצד שלו אני לא רואה סיבה לגרד עליו ביקורת מאמירות בתקשורת או מוסכמות העבר.

    חייב לציין שאני נהנה מהקרקס סביבו (גם מהסניף הקטן שנפתח כאן בפורום). זה אולי לא מוביל לדיונים טובים אבל תאר לעצמך איזה התקפלויות מצחיקות יהיו כאן במקרה שיחזיר את רומא לצמרת (גם אם רק בעונה הבאה).
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    קובי, אתה מסביר לנו בהצלחה רבה והמון פוסטים רהוטים (אני לא ציני, אמיתי לגמרי) למה כל פעולה של רומא נעשתה כמו שהיא נעשתה.

    איפה רומא טעתה מאז שהפרידקינים הגיעו? מה רומא עשתה לא נכון?

    אני לא שומע ממך ביקורת על רומא אף פעם. תמיד הסברים למה כל דבר קרה.
     
    EO11, DeRossi16, VAR ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פרט לשלל הפדיחות הניהוליות עליהן חזרתי לפחות פעמיים:
    א. לא החתימה את לוקאקו.
    ב. לא החתימה את חאקימי.
    ג. לא החתימה את קונטה.

    טעות על טעות על טעות.

    כי ביקורת זה שלב מתקדם יותר. קודם צריך להבין את נושאי הדיון או לגבש איזשהי דעה\מחשבה הקשורה לנושא. נדיר מאוד לראות כאן דיונים שמגיעים לשלב השני. איזו סיבה יש לי להביע ביקורת או (דעה בכלל) כשהפידבק מורכב מ: כלום, טוקבקים, לייקים מכותבים שלא מסוגלים לקשור שני משפטים, מפגן מושפעות, ודקלום אג'נדות עם קשר אפסי לנעשה על הדשא או פיד החדשות (כאילו המסר לא עבר כבר בפעם ה15)?

    דיונים עם "אורחים" (כמוך או VAR) זה דווקא אחלה, אבל זה לעיתים קרובות יגרר לאמירות טרוויאליות. אתה למשל רואה את הטבלה ובספר שלך זה דורש פיטורי מאמן. ברומא חושבים אחרת. אני (במקרה) עוקב אחרי זה על בסיס יומי. לא לציין את המצב כפי שהוא כי התרגלת לתסריט אחר שגם נראה לך הגיוני יותר?

    רוצה דיונים על רומא עם דעות וביקורות? לך לטוויטר.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם ממשיכים עם 3 בלמים מתבקש שיהיו לנו יותר מ4 בסגל. במיוחד אם פאציו וסאנטון יסכימו לעזוב. אבל כדי "להוציא משהו" דרוש מישהו טוב מהחבורה הנוכחית. אני אישית לא רואה אחד כזה בשוק הנוכחי.
     
    Bravo'Al'HaLancia אוהב/ת את זה.
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    אני אגיב בהרחבה מאוחר יותר אבל בשום אופן לא אמרתי שצריך לפטר את מוריניו. אם כבר מינו אותו צריך לתת לו זמן.

    מתי ראית שכתבתי שצריך לפטר מאמן אחרי חצי עונה?

    ועם זאת אני לא רואה שרומא מאומנת לעילא ולעילא עד כה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.