חוויות האוהדים ממשחקים בחו"ל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י milanezi22, ‏11/5/05.

  1. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החלטתי לפתוח את הדיון הזה עלמנת להגביר את המודעות, של הכדורגל העולמי בליבם של אוהדים צעירים, שלא יצא להם להרגיש את העוצמה של הכדורגל מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
    רובכם אני מאמין כבר נכחו במישחקים בארץ ויודעים מה ההרגשה שחווים בעת שצופים במישחק באיצטדיון לעומת הטלוויזה. אבל מי שהספיק להיות במישחקים בחו"ל יודע להבדיל בין מישחק כדורגל המתקיים בארץ למישחקים שמתקיימים במגרשים שונים בעולם.
    ברגע הראשון שאתם נכנסים למגרש ורואים את הדשה והיציעים אתם מתחילים להבין את ההבדל ביננו לאירופה, הטקסים הדגלים הענקיים, הרצינות והאירגון,הכל שונה שם זו תרבות!! אצלנו זה רק "כדורגל", לא יותר מזה.
    ילד שנולד לפני 12-13 שנים, רואה עכשיו את שבצנקו,קאקא,רונאלדיניו,זידאן,ויין רוני,ואן ניסטלרוי,הנרי,רונאלדו ועוד המון כוכבים והחלום שלו זה לראות אותם בחיים האמיתיים ולהרגיש את הטאץ' בכדור שניתן להרגיש אך ורק כשנמצאים באיצטדיון.אותו הילד מתחיל להבדיל בין הכדורגל העולמי והישראלי ובוחר לו קבוצה שהוא הכי אוהב ומתחיל ללכת איתה כל הדרך, במשך חייו..
    ואולי אנחנו כאן באסוקר, נשמש לילד הזה דוגמא והשראה, לבחור קבוצה שלדעתו מתאימה לו יותר מכל...ואותה הוא יאהב כל חייו, אולי אפילו בזכות הדוגמאות שאנחנו מביאים כאן בפורום נפלא זה.


    הביאו לדיון זה סיפורים וחוויות שעברתם במגרשים השונים בחול, תמונות סרטונים כל דבר יתקבל בברכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/05
  2. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להיות קנה איתכם לי לא יצא לראות הרבה כדורגל במגרשים בחיים, בגיל 3 היתי באיזה מישחק ברוסיה עם אבא שלי, כאשר הגעתי לארץ יצא לי לעבור חוויה מדהימה ב3-2 של מכבי חיפה על פאריס סן ג'רמן...מישחק בלתי נשכח והחוויה שעברתי פשוט מדהימה. יצא לי להיות גם בבלונפילד,טדי, ורמת גן...
    אבל שום דבר לא משתווה להיכל הכדורגל "סן סירו" שמכונה הג'וזפה מיאצה, על שם שחקנה האגדי של אינטרנאציונאלה, שזכה איתה בהמון תארים ונחשב לאגדת כדורגל באיטליה, באותה המידה כמו שמאראדונה נחשב בארגנטינה.
    רק בגיל 23.5 יצא לי לראשונה לדרוך ביציעים של המקדש הזה, שמכיל 85,700 מקומות....הפעם הראשונה היתה בזמן שלא היה שם מישחק, עשיתי טיול במוזאון ובחדרי ההלבשה של הקבוצה....
    הפעם השניה שלי היתה יותר מוצלחת בהרבה, כאשר יצא לי לחזות בדרבי המילאנזי האחרון שהיה, שכמו שאתם בטח זוכרים פוצץ בדקה ה74 שלו...
    לא ניתן לתאר רגשות במילים, זה משהו כמו לרחף באוויר, ולא להרגיש שאתם עפים...חלום של כל אוהד כדורגל, לדרוך במיגרש שנוסד לפני 100 שנה, ועבר דרך אגדות כדרוגל מהלכות...
    אווירה של דרבי, שהרבה יותר מכובד מהדרבי התלאביבי,והחיפאי...כל העיר באקסטאזה, חולצות צעיפים צפירות לפני המישחק...המלחמות בין האוהדים לפני שהשקחנים דורכים על הדשה, שאגות אדירות שלא נשמעו בשום מקום,האקוסטיקה של האיצטדיון מעוררת בכם צמרמורת...

    אז אני התחלתי לערוך את קטעי הוידאו, שצילמתי בסן סירו, והייתי שמח לחלוק איתכם את החוויה האדירה שעברתי..העלתי את הסרטונים לאינטרנט...וגם למייל של ואלה...מה שאתם צריכים זה את תוכנת WINRAR כדי לפתוח את הקבצים...
    המייל הוא asocer2@walla.com
    הסיסמא היא milanezi2

    חלק מהקטעים העלתי לYUSENDIT, אבל זה ירד עוד כמה ימים אז מי שרוצה שיוריד מכאן, כל עוד זה עובד.
    למרות שאני יעלה את הכל למייל בוספו של דבר
    1.הצגת השחקנים של אינטר:
    כאן
    2.החימום לפני המישחק של שחקני מילאן:
    כאן
    3.קטעים מהמחצית השניה של הדרבי:
    כאן

    מי שרוצה מוזמן גם לצפות בתמונות מהמוזאון, של סן סירו והחוויות מהמישחק בדיון האיטלקי
    כאן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/05
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    חוויותיי מאולד טראפורד

    בקיץ 2003 נסעתי ללונדון לשבוע. באחד הימים הצפנתי למנצ'סטר כדי לראות את יונייטד מול בולטון במשחק פתיחת העונה. ברחובות הסמוכים לאולד טראפורד כבר יש דוכנים המוכרים מוצרים מזוייפים של הקבוצה, אבל זה כלום לעומת המגה-סטור הרשמי של הקבוצה. כשנכנסתי למגרש, הגודל קצת הפתיע אותי, אבל לא יותר. לפני המשחק הרכש החדש קלברסון הוצג בפני הקהל, וחבורת שחקני קולנוע המגלמים את שחקני יונייטד בסרט מיוחד עלו למגרש. בדקה ה33 יונייטד מקבלת כדור חופשי, וגיגס שולח אותו לרשת. בדקה ה60 ואן ניסטלרוי מחמיץ פנדל. דקה אחר כך גיגס כובש את השני שלו. לאחר כמה דקות, סקולס כובש מנבדל ברור. החלטתי לצאת, ובעודי בשירותים, הכרוז מודיע על שער של ואן ניסטלרוי. ביקורי בתיאטרון החלומות נגמר.
     
  4. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אין לי הרבה סיכומים וכאלה.
    אני רק יכול להגיד שבסוכות 2003 (או שזה היה ב-2002, לא זוכר כבר), במסגרת טיול הבר מצווה שלי בפריז, הייתי במשחק צרפת-ישראל בסטאד דה פראנס, זה לא היה מתוכנן או משהו למשחק, ממש במקרה, זה גם היה הפעם הראשונה שאני הולך למשחק של נבחרת ישראל. אני ואבי קפצנו על המציאה, לקחנו את רכבת המטרו מאמצע פריז הצפופה לפרוור שבצפון פריז. תחנת המטרו עצרה, הלכנו בערך 3 קילומטר לאיזשהוא כיוון, לא ידענו לאיפה באמת אנחנו צריכים ללכת כדי להגיע לאצטדיון. איך אומרים, הלכנו לפי הריח. טוב נו, לא בדיוק לפי הריח, לפי יהודים שרצו, אז רצנו אחריהם. וכשאני אומר רצנו, אז אני מתכוון רצנו, ריצה מטורפת של משהו כמו 25 דקות. למה? כי איחרנו את התחלת המשחק. הגענו למתחם האצטדיון (שזה לא רק 'אצטדיון' כמו בארץ, יש שם המון חנויות, דוכנים, פשוט כמו מרכז כזה. משהו ענק) ולא ידענו איפה הקופות, מישהו אמר לנו שזה בדיוק איפה שאנחנו עומדים, רק בצד השני של האצטדיון, מה שאומר שאנחנו צריכים להקיף אותו. אז עם כל העייפות, רצנו שוב וב-3 דקות הגענו לקופות (בדרך לצערנו שמענו את שני ההמנונים, מה שאומר שפיספסנו אותם). קנינו כרטיסים ליציע היחיד שנשאר (בדיוק באמצע, אבל בשכבה העליונה) ושאלנו איפה הכניסה ליציע הזה? נחשו מה אמרו לנו, כן זה בצד השני של האצטדיון, בדיוק איפה שהתחלנו. אז שוב רצנו (הפעם זה יותר נקרא-סחבנו) והגענו לכניסה ליציע סוף כל סוף!
    עכשיו, הכניסה היא כמו בערך הכניסה ליציעים הגבוהים של אצטדיון רמת גן, רק שזה כמובן הרבה יותר יפה, עם מדרגות כאלה, ואין את המסדרון הזה באמצע עם המזנון. כמו בסרטים, אני נכנס ורואה את כל הדבר הענק הזה, עמדתי שם משהו כמו 10 שניות בלי לזוז, ולא האמנתי איפה אני נמצא. אני רגיל לראות את אלקיים וחסארמה מ-10 מטר שזבל שנקרא קריית אליעזר, ופה אני רואה את כל הכוכבים הגדולים בכל כך קטן מלמעלה למעלה. אין לי כוח לפרט הרבה על המשחק עצמו, הפסדנו 3-0, הקהל הצרפתי היה ממש אחלה עם תזמורות וזה, עודד כל המשחק, אני ואבא שלי עודדנו עם איזה 100 יהודים שישבנו לידם. בסוף המשחק ירדנו ליציע תחתון (ממש קרקע) כדי לקחת את המצלמות שהפקדנו, ואני שומע בום מאחורי, נבהלתי, הסתובבתי ואני רואה 3 תותחים ענקיים של זיקוקים על הדשא, מסתבר שהניצחון הבטיח את העלייה של צרפת לאליפות אירופה.
    חזרנו למלון שמחים ומאושרים, ועד היום אני יכול להגיד שזה אחד המקומות הכי מדהימים שהייתי בהם בחיים שלי
     
  5. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמממ האמת שהייתי רק פעם אחת בטיול שנסעתי למשחקים גדולים. זה היה חצאי הגמר לפני שנתיים באיטליה (יובנטוס- ריאל מדריד, מילאן-אינטר) .. נסעתי וזה היה הטיול הכי כיף בחיים שלי. עלה לי אני זוכר כ-900 יורו כל הסיפור, והייתי שם חמישה ימים כולל המשחקים הגדולים הללו. הערב הראשון היה המשחק בין אינטר למילאן שהיה משחק כדורגל נהדר אווירה קלאסה מתח בדקות הסיום ומה שתרצו. למחרת נסענו לטורינו הגיעה החוויה האמיתית כי אני ואבא שלי אוהדי יובנטוס וגם חבר שלי אוהד יובנטוס בא איתנו וזה היה אחד המשחקים הטובים בשנים האחרונות של יובה בתצוגת כדורגל נפלאה איצטדיון מלא (חחח תאמינו או לא) אנשים בטירוף וזאת הייתה שיאה של החוויה שלנו. אחרי זה נשארנו עוד שלוש ימים באיטליה טיילנו וזה וחזרנו ועד עכשיו אני שומר תכרטיסים של המשחקים ותתמונות..
     
  6. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברה תעלו תמונות ותרחיבו יותר, אם אפשר שיהיה זמן...זה מאוד מעניין מה שאתם מספרים ואני מאמין שכולם רוצים לדעת איך זה להיות באיטליה,אנגליה,צרפת,רגמניה ועוד..
    תכניסו אפילו פרטים קטנים שגרמו לכם לזכור את הרגעים האלה עד היום...כאילו זה היה אתמול... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  7. hartkh Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/05
    הודעות:
    113
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני זוכר שב2000 נראה לי , או שזה היה ב 99 , אני דוד שלי , וחבר שלו ( אוהדיי באיירן , והדוד אוהד דורטמונד ) .

    נסענו לגרמניה , למינכן , שלב הבתים : באיירן מינכן - ריאל מדריד ( אחריי במשחק הראשון במדריד באיירן ניצחה 4-2 )

    שעתיים לפניי המשחק אנחנו ליד האצטדיון , כול החנויות , כול העיר במין התרגשות כזאת .

    אנחנו נכנסים למשחק , ורואים תצוגת כדורגל נהדרת שנגמרת ב 4-1 לבאיירן מינכן !!!.

    מה שהכי אצבן אותי , שברבע או חצי גמר נפגשנו שוב עם ריאל והם הצליחו להעיף אותנו !!!.


    ועוד משחק שבוא הייתי , ומשחק שלא נשכח - דורטמונד - שאלקה ( בשנת 96 נראה לי ) וזה בגלל דוד שלי - שהוא אוהד דורטמונד .

    אני זוכר שאת דורטמונד אימן היצפלד , המשחק נגמר ב 2-1 לדורטמונד נראה לי , מתיאס זאמר ומולר כבשו עם אני לא טועה , ודוד שלי בעננים !.

    שנתיים אחר כך או שלוש , הוא הפסיד לעקוב אחריי דורטמונד ( בשנים האלה הם היו מעצמה , גם בליגה , וגם בליגת האלופות ) .

    דוד שלי כבר לא הלך יותר למשחקים , אבל הוא עדיין אוהד ועוקב אחריהם .

    אבל אני חייב להגיד שלעמוד מול 75 אלף אנשים זה חוויה , אפילו שאני אוהד באיירן !

    תמונות אין לי ( מה לעשות באותם הימים לא היינו משוכללים )
     
  8. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    תעביר אותם בסורק ותעלה לנו לראות חחחחח
     
  9. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אמנם אני לא הייתי בחו''ל אבל פה בארץ כשראיתי את השחקנים של אייאקס ושל יובנטוס בכלל הייתי מאושר עד הגג לא רציתי להפסיק את החלום הזה באמת אני מודה לקלינגר שהביא את מכבי לליגת האלופות בזכותו ראיתי את שחקני יובנטוס דל פיירו בופון זלטן פאביו קנבארו נדבד וכל השאר היה באמת חלום והרגשתי כ''כ מאושר שראיתי את ''הקבוצה שלי'' ויותר מזה את האליל שלי דל פיירו היה ח-ל-ו-ם!!
    ''מי כמוך באלים אלסנדרו דל פיירו''
     
  10. Bufon Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/05
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי בחו"ל במשחק.. אוף.. :-(
     
  11. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הזה בדיוק שודר אתמול בלילה ב"משמרת לילה" בספורט 5
    באיירן פשוט לחצה על ריאל כל המשחק אבל לא הצליחה לעלות...
     
  12. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הועבר:
    בספמטבר האחרון יצאה לה מכבי ת"א למשחק באיטליה, אז על הדרך קפצנו חבורה של אוהדים למשחק בסאן סירו.
    היה מילאן סלטיק, ובחוץ היו מ-ל-א סקוטים שיכורים ומצחיקים בחצאיות ועם כוסות בירה ביד, החלפנו איתם צעיפים מהארץ בעד צעיפים יפים כאלה מי שראה שמתי תמונה באופטופיק.
    הקיצר קנינו כרטיסים ב10 יורו די זול אבל ישבנו בקומה השלישית, בחלק העליון, יענו משהו כמו 30 מטר מעל למגרש, רואים את כל המשחק אבל לא הכי טוב.
    נכנסנו לסאן סירו, הר טבור זה לא מילה. שיהיה באיר מי שהמציא את המדרגות לשם, לא היה כסף לסדר מעלית? חצי שעה טיפוס מגיעים למעלה. הנוף לא משהו, סה"כ סלטיק אז אין הרבה איטלקים. כמובן על הכרטיס כתוב באיטלקית וכל מיני מספרים לא מובנים, לפחות פעמיים הגיעו כמה איטלקים שטענו שהתיישבנו להם במקום, בסוף עשינו גוש ישראלי ולא זזנו משם.
    המשח קנגמר 3-1, את הגולים ראינו בקושי.
    היה מדהים בסאן סירו, חוויה ענקית, נקווה שיצא שוב פעם. (אם יהיה כסף...)


    תמונות למי שביקש:
    בחוץ:
    http://img263.echo.cx/img263/4336/645rz.Xxx
    http://img263.echo.cx/img263/5342/651jj.Xxx
    http://img268.echo.cx/img268/6064/724od.Xxx
    http://img263.echo.cx/img263/5765/700sp.Xxx

    המשחק:
    http://img263.echo.cx/img263/2492/261sv.Xxx
    http://img263.echo.cx/img263/2892/146ez.Xxx

    לגל והשאר שזה כל מה שמעניין אותם:
    http://img263.echo.cx/img263/8448/250yg.Xxx

    שימו לב באמצע יש כמה אוהדי מכבי ת"א שתלו שלט פורצה לוני(בערך):
    http://img263.echo.cx/img263/1023/325lj.Xxx


    לילך, :aaarse:
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/5/05
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לעזאזל מתי יגיע התור שלי להגיע למקדש הזה ולעשות עלייה לרגל?!
     
  14. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img263.echo.cx/img263/2892/146ez.Xxx

    תמונה יפה...
    אבל המקומות רחוקים מהמגרש לאללה... קצת מבאס לא?
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    אךךך אם היה לי את התמונות מהמשחקים שהייתי בחו"ל...

    כל יורו 2000...יורו 2004...אינטר - יובה (2:2)...לאציו - רומא (5:1)...ועוד מלא באנגליה, ועוד כמה באיטליה וצרפת