הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    איזה שלשול מפואר של פ.ס.וו בבית, מעניין אם ככה זה יראה אחרי אירופה אצלהם.
    למדו שיעור בלהכריז על טרבל מובטח בספטמבר
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,969
    לייקים שהתקבלו:
    720
    לא ראיתי את המשחק אבל זה לא כזה מפתיע. איינדהובן היו גם נחותים מול בנפיקה. יש להם כשרון אבל הרבה שחקנים שאוהבים לכדרר והמשחק הקבוצתי שלהם לוקה בחסר. בנוסף זהבי עם כל הכבוד זה לא חלוץ מוביל לקבוצת צמרת בליגה ההולנדית. אני גם מנחש שהוא בקרוב יאבד את המקום בהרכב, כנראה לורטאסן.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    פתיחות עונה גרועות במיוחד לAZ וויטסה.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    לא הייתי בבית ועקבתי אחרי התוצאה בשמחה. כשעוד היה שיוויון קרוב למחצית אמרתי שבסוף פ.ס.וו ינצחו. כשפיינורד הובילו שמחתי אבל כבר הסתפקתי בתיקו. ואז משום מקום ראיתי 3-0...הייתי באקסטזה ואמרתי לעצמי שהבלון של פ.ס.וו כרגע התפוצץ. כשהם ניצחו ביוהאן קרויף ארינה הם ניצחו בצדק, אבל תמיד אמרתי שבמחצית התוצאה היתה יכולה להיות 2-2. כשבחצי השני עם שחקן עודף פ.ס.וו המשיכו להתגונן ידעתי מה הניצחון הזה שווה. כן, לתחת, לא יותר. טן האח בצדק אמר שאנחנו עוד לא היינו מוכנים מבחינת כושר משחק וירדו עליו בגלל זה. עכשיו אחרי השבוע האחרון נראה לאט לאט שבאיינדהובן גם ירדו לקרקע. לחברים של זהבי יש קבוצה טובה, אולי יותר מלפני עונה, אבל המשחק היום הוכיח שהנבואה שייך לטיפשים. יש כזאת אימרה, נכון?

    אייאקס ופ.ס.וו יאבקו על האליפות ואני מסתכל רק על מה שקורה היום. אנחנו אחרי שבוע מצוין אולי נכנסים לקצב טוב, אבל זה לא יבטיח דבר אם במקרה נאבד נקודות בסיטארד. פ.ס.וו סוף סוף קיבלו את מה שמגיע להם ופיינורד? לא מן הנמנע שבמשחקים הבאים דווקא ייאבדו נקודות מול קבוצות קטנות. אגב, במחזור הבא באמצע המחזור היא תארח את היירנביין. הקבוצה מפריסלנד נמצאת בצמרת, אבל ההערכה שלי היא שפיינורד תנצח בבית. פ.ס.וו תצא למשחק חוץ די קל בדייבנטר מול גו אהד.

    מילה לגבי AZ וויטסה.
    הקבוצה מאלקמאר ממוקמת עכשיו במקום ה-17. זה לא יישאר להרבה זמן. מה שכן, היא גם לא תהיה השנה קבוצת צמרת, כך אני מעריך. כאוהד אייאקס ברור לי שמשחק חוץ באלקמאר עלול להגמר באיבוד נקודות לכן אני מאד נזהר להגיד יותר מדי עליהם. ויטסה היתה ותהיה גם העונה קבוצה נחמדה, אבל לא יותר מזה. כעיקרון לא מופתע שאחרי חמישה מחזורים היא נמצאת במקום ה-11 בטבלה. אני מנחש שבסופו של דבר היא תסיים במקום המוליך לפלייאוף אירופה.

    וולנטיין דריסן אוכל עכשיו את הכובע שלו אחרי ההערה המטומטמת שלו על סבסטיאן האלר ("הוא לא מתאים לרמה של ליגת אלופות") כשגם בליגה החלוץ הצרפתי עם דרכון מחוף השנהב מוביל את טבלת מלך השערים. זהבי? כבש בכלל בליגה כבר...? @wings , המחליף של הישראלי הוא ויניסיוס. לא וורטסן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/21
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    משהו שמאד כדאי להתחיל לשים לב אליו. אנחנו חיים רק בספטמבר ושמידט מחליף ללא הפסקה את שחקניו הכי טובים בגלל שהם עייפים. בטלוויזיה הראו איך מקס בשער הרביעי מחפש אוויר...הקהל מאד לא אהב שהמאמן הגרמני הוציא את גקפו, אבל לדעתי האיש שעל הקווים מנסה בכל דרך למנוע פציעות. ידוע שגצה ומרקו ואן חינקל "אנשי זכוכית" והיום הקשר הגרמני הוחלף בחצי בגלל שהוא כבר לא היה כשיר...לדעתי יש לפ.ס.וו סגל מספיק טוב בשביל לקחת דאבל, אבל ברגע שהמאמן אומר שמאדואקה גם לא שיחק תשעים דקות בגלל שהוא רק בן 19 ושיש הרבה עומס אז אני שואל את עצמי למה טן האח אף פעם לא מתלונן על דברים כאלה? אולי עכשיו כולם מבינים שבמשחק מגן הצדקה אייאקס עוד היו בהכנות לעונה הקרובה כשהדגש היה על כושר גופני...פציעות הן חלק מעונה ארוכה, אבל די מדהים לראות מה קורה בפ.ס.וו. לדעתי באמת זה יכול להתברר כאויב הכי גדול של הקבוצה של זהבי.
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  6. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    צד שמאל של אייאקס עם בלינד וטאדיץ חלש ביותר
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    איזה קאמבק נהדר של נוסא אחרי השנה הקשה שעברה עליו. ממש נפלא.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam, de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    יש 34 מחזורים. הייתי אומר שאיזה עשר מפגשים באמת יכולים להיות קשים בשבילנו. משחקי הצמרת ואיזה צהריים מעצבנים באוטרכט למשל. שם הקבוצה צריכה בנוסף ליכולת גם חדות ומקסימום ריכוז. במשחק כמו היום אייאקס באמת רק יכולה להפסיד. אחרי שראינו למרות הניצחון משחק מאד חלש בזוולה טוב לראות שבמשחק חוץ בסיטארד הקבוצה מיד רוצה לסגור עניין בחצי הראשון. כל כך קל להגיע שאננים ואז להסתבך בגלל חוסר ריכוז. אותי נורא משמח שהשחקנים מבינים כרגע שעדיף להתחיל חזק מאשר בצורה שאננה כמו שראינו באנסחדה וזוולה.

    המחליפים נכנסים וגם רוצים להקשות על טן האח. קודוס ודארמי נתנו דקות טובות. אפילו סחורס שקיבל חמש דקות לפני המשחק הודעה שהוא מחליף את טימבר היה בסדר. במציאות שבה יש עכשיו משברון קטן באיינדהובן לגבי כשירות השחקנים טוב לי לראות שאנחנו מתעסקים בדברים אחרים. ברחהאוס יקשה על קלאסן לחזור להרכב, אבל העונה ארוכה. אני סומך על המאמן שימצא את התלכיד שיצעיד אותנו קדימה.

    במוצאי שבת משחק מעניין. כרונינגן הצליחה בשנים האחרונות להקשות עלינו גם בארינה. אני מקווה שאנחנו לא נבוא שאננים ונחזיר את הצפוניים בחזרה הביתה עם הפסד טוב. אגב ידיעה מכיוון איינדהובן, גצה כבר פצוע...שמידט אמר שהוא נפצע בדקה העשירית מול פיינורד. אולי הוא ייעדר רק משחק אחד, אולי יותר, אבל בעיניי גצה הוא אחד השחקנים הכי חשובים בפ.ס.וו.

    אנחנו ממשיכים לאט לאט הלאה. הסתיו התחילה ובנתיים אין יותר מדי נזק. למרות איבוד שתי נקודות באנסחדה אנחנו שברנו עכשיו שיא קטן. יש לנו את הפרש השערים הכי טוב בהיסטוריה אחרי שישה משחקים. השיא לא ממש חשוב לי, העובדה שאנחנו בורחים בקטע הזה מפ.ס.וו כן משמח אותי. אני עדיין מקבל סיוטים מאותה עונה נוראית שבה הפסדנו את האליפות על חודו של שער אחד...

    @הרצליה עד המוות
    מאזראווי בכושר נהדר, אבל למרות כל הדברים החמים שהוא מפזר בתקשורת על הקבוצה הוא עדיין לא האריך חוזה...עם ראיולה ברקע אני חושש שנוס לא יחתום על חוזה חדש.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ואן חינקל בנגיחה ניצח לאיכרים את המשחק בדקה 86 (1-2). גאקפו הבקיע את הראשון מבישול של זהבי. קורדובה השווה זמנית. שמידט המשיך עם הרוטציות וכמעט שוב שילם על זה.

    אוטרכט ניצחה בניימכן 0-3. עוד כמה משחקים משוחקים כרגע בינהים פיינורד והירנביין במפגש צמרת (0-0 דקה 10') ויטסה מובילה בכרונינגן 0-1 כשהמארחת ב9 שחקנים (!!). כן כן, שני אדומים כבר בחצי הראשון.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @הרצליה עד המוות
    במוצאי שבת מחכה לפ.ס.וו דרבי. בכושר הזה ווילם טוויי תוכל לקחת נקודות מהיריבה העיקרית שלנו לתואר. לא יודע אם זה בגלל החילופים של שמידט או משהו אחר, אבל השוונג לגמרי יצא מהמשחק שלהם.

    לא יודע מה קורה בכרונינגן, אבל אנחנו משחקים נגדה במוצאי שבת בארינה...
     
    Ajacied ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    ראיתי את המחצית הראשונה באייאקס-סיטארד, לצערי הייתי צריך לנטוש בשל הלוויה של דודי.
    אני מאוד אוהב את האינטנסיביות במשחק של אייאקס, כל אחד בא ורוצה להוכיח את עצמו וזה נפלא.
    תראו איך ברחהאוס נכנס לעניינים יפה.
    המסר של טן האח אחרי טוונטה היה ברור לחלוטין והשחקנים מיישמים.

    אני מקווה שפ.ס.וו ימשיכו להתקשות. שמעתי את זהבי מדבר ב״הפודיום״ כמה הם חושבים שאין קבוצה טובה מהם בליגה האירופית (ווסטהאם, נאפולי, לסטר..). הניצחון שלהם על אייאקס בסופרקאפ כנראה הדבר הכי טוב שקרה לנו כי הם לא נשארו צנועים.

    שמידט אתמול עוד הפעם התחיל להתבכיין כמה התקציב של אייאקס גדול ושיש לה שחקנים בינלאומיים . אצלנו השחקנים הבינלאומיים חוזרים פצועים, אצלהם גאקפו משתחרר מהנבחרת בעקבות ״פציעה״ וכשיר לחלוטין יומיים אחר כך.
    ההגנה של פ.ס.וו כמעט שווה שער בכל משחק
     
    הרצליה עד המוות, de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    קודם כל תנחומיי על פטירת הדוד!

    כרגע אין הרבה מה להתלונן. בדיוק מה שאתה אומר, טוב לראות את האינטנסיביות. דה ליכט אמר בעבר שמאד לא קל להגיע מנטלית מוכן למשחקים בארהדיביסי כשמגיעים לשחק במגרשים של הקבוצות הקטנות. בטח אחרי דקות בליגת האלופות ירידת המתח יכולה להיות קיצונית. אני יכול להבין את זה, אבל בשבילי כאוהד מאד לא קל לראות את הגישה כמו שראינו באנסחדה ובזוולה. אז במקום אחד ניצחנו, אבל זה לא אומר שהיינו על הפנים.

    אני חושב שתמיד כיף לראות משברון באיינדהובן, אבל אני מנסה בשלב הזה לא לעשות מזה משהו רציני. לפני כחודש הם היו בדרך לזכייה בדאבל ועכשיו? העונה כל כך ארוכה שזה מאד לא חכם להגיד עכשיו שאייאקס תטייל לעוד איזה דאבל. זה לא רציני כי גם אנחנו נראה שלב של כמה שבועות עם משחקים לא משכנעים. פ.ס.וו בנתיים צמודה אלינו עם לוח משחקים יותר קשה. זה ששמידט יותר עקשן מטן האח זאת כבר עובדה, אבל בוא ניקח את הכל בפרופורציות הנכונות. אני בהחלט מקווה שבמוצאי שבת נוכל לפתוח פער קטן וזה למעשה הכל מה שאני מבקש. ווילם טוויי תשחק בבית והיא נמצאת בכושר טוב. טילבורח ואיינדהובן נמצאות במחוז ברבנט ובשביל המארחת זה דרבי לכל דבר. אם פ.ס.וו תקח את הנקודות, אפילו עם שער עצמי בדקה ה-98 היא תיקח שלוש נקודות שלא יעזרו לנו...אני חושב שבמחזור מספר שש כדאי פשוט להתרכז בעצמנו, ניצחון ביתי מול כרונינגן זה חובה. השאר יכול להיות בונוס. אגב פיינורד עם משחק חסר, אבל אם תנצח היא גם רק במרחק נקודה מאיתנו....
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    תודה על התנחומים.
    אני רק כמובן כותב על ההתבכיינויות של שמידט והשחצנות של פ.ס.וו כמובן ששום דבר לא גמור יהיה צמוד ומותח עד הסוף ואנחנו לא יכולים לזלזל באף אחד
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    לפי פברציו רומנו אוננה יעבור בקיץ בחינם לאינטר. מבחינתי נגמר הקריירה של השוער אצלנו. כפוי טובה. אין לי יותר מה להוסיף. דפק אותנו מכל הבחינות.
     
  15. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מקווה שיראה שם רק ספסל

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    AFCA ו-de Middenweg אוהבים את זה.