יצאנו לדרך - מחזור הפתיחה בליגת העל: ב"ש מנצחת, חיפה ות"א מאבדקות נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/8/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ליגת העל חוזרת - 2021/22: יצאנו לדרך| יש כאלה ששום דבר לא מרגש אותם כמו ניצחון של הקבוצה שלהם בדקה ה-90 במגרש בנתניה בחום של אוגוסט. לא מרתון היורו, לא המדליות באולימפיאדה ולא המעבר של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן. במאי זכתה מכבי חיפה באליפות אחרי עשור ונראית פייבוריטית לעשות זאת שוב גם בעונת 2021/22 שבא עלינו לטובה החל ממחר - שבת, עם שלושה משחקים, כמות זהה ביום ראשון ומשחק נוסף ביום שני בין העולות החדשות. חיכינו וחיכינו "לדבר האמיתי", "הלחם והחמאה" זמן רב, עם כל הכבוד לאלוף האלופים או המשחקים באירופה, ולקבוצות אין הרבה זמן לנוח אחרי משחקי הקונפרנס ליג ביום חמישי.
    נכון לכתיבת שורות אלה הקורונה עדיין לא הביאה להגבלות במגרשים אז בואו נהנה ממה שיש גם בלי משחק ענק של ממש. אז מה יש לנו? משחק אטרקטיבי שיריץ את העונה החדשה, קרב בין שתיים שיהיה להן אתגר לשחזר את העונה שעברה בפלייאוף העליון, משחק מרתק בבלומפילד; אוסאמה חלאילה פוגש את האקסית ופטריק ואן לוון שאין מקום לתירוצים; האלופה נגד הפועל חדרה; בית"ר ירושלים נגד הפועל באר שבע זה משחק גדול על הנייר אבל האם זה באמת ככה?

    מתחילים בשבת, הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה כששתי הקבוצות סוחבות אכזבה של הפלייאוף התחתון מהעונה שעברה. ייתכן וגבי קניקובסקי לא ישחק שכן הוא בדרך החוצה וזו מכה ליהלומים שיהיו צריכים להיערך מחדש; בדיוק כמו מכבי פ"ת שאיבדה את ליאל עבדה, העשירה את הקופה אבל סבלה ממזל רע עם הפציעה של דור ג'אן. היא פוגשת את הפועל ק"ש שהחליפה מאמן על הקווים ואיבדה את הבלמים הבכירים שלה.
    ב-20:30 יתחיל האקשן האמיתי ביום שבת, בבלומפילד, כאשר הפועל תל אביב שחולמת על פלייאוף עליון אחרי החיזוק ההתקפי בקיץ - תארח את מ.ס אשדוד שגברה עליה פעמים אשתקד בלי מאמץ, ואיבדה לא מעט שחקני מפתח, כמו שלומי אזולאי הקשר, לדוגמא. האדומים לא הרשימו כלל בגביע הטוטו למעט שחקן החיזוק העיקרי 'שער עצמי', וקלינגר שיישב ביציע - יתחיל להרגיש את הלחץ.

    עברנו ליום ראשון: ב-20:00, מכבי ת"א שבצליעה משהו העפילה לשלב הבתים בקונפרנס-ליג - תתארח בדוחא אצל סכנין שמקווה לעונה נטולת תחתית. דן גלזר אמר שעליו לשפר את המספרים שלו אבל מכבי צריכה גולים משחקני ההתקפה שלה. פריצה צפוי לערוך את הבכורה שלו בליגה. חצי שעה קדימה - האלופה מכבי חיפה שמחוררת רשתות בקונפרנס ליג ומציגה את עומר אצילי בכושר מדהים - תתארח אצל הפועל חדרה, תצטרך לעשות 'את הסוויץ' המנטאלי' כמו שאלי גוטמן אוהב להגיד. חדרה, שהביעה אמון מוחלט במנחם קורצקי, הייתה בצמרת הפלייאוף התחתון. ביום שני הפועל נוף הגליל תארח את הפועל ירושלים שחוזרת לליגת העל אחרי 21 שנה ובגביע הטוטו כבר הצליחה לנצח בדרבי.

    המשחק המרכזי? בבית"ר ירושלים תמיד מעניין, גם אם היא עושה רושם 'בעונה פיננסית'. על המגרש נראה את ארווין קומאן בהופעת בכורה בליגת העל על הקווים, הסגל עצמו מעלה לא מעט סימני שאלה וביציע בוודאות נראה את משה חוגג שנכנס למלחמות עם הקהל ואיים 'תחזיקו אותי'. הירושלמים היו די חלשים בגביע הטוטו ומיעטו לכבוש אך הליגה היא סיפור שונה, לטובה ולרע. אצל ב"ש אסור לה לתת לעייפות ולתסכול מיום חמישי להשפיע ולרוני לוי יש לא מעט אפשרויות בסגל בגדול.


    https://pbs.twimg.com/media/E9ZTojyXsAIk6-J?format=Xxx&name=medium
     
    oranfu ו-שי אוהבים את זה.
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    הימורים שלי:
    הפועל חיפה - מכבי נתניה (לא מהמר על הקבוצה שלי)
    מכבי פתח תקווה 2 - 1 קרית שמונה
    הפועל תל אביב 1 - 1 מ.ס. אשדוד
    בני סכנין 0 - 3 מכבי תל אביב
    הפועל חדרה 0 - 2 מכבי חיפה
    בית"ר ירושלים 1 - 3 הפועל באר שבע
    הפועל נוף הגליל 0 - 1 הפועל ירושלים
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    3:0 למכבי בסכנין? חחחח גם בחלומות הלילה זה לא נראה לי יכול לקרות. יותר כמו אולי 1:0 קטן במשחק אנמי עם גול די מקרי.

    דווקא חיפה נראית לי בכושר כזה שצפוי לפרק את הפועל חיפה 3 ומעלה.

    גם נתת יותר מדי קרדיט לבאר שבע שמגיעה גם אחרי הדחה וגם משחקת אחרי 3 ימים מול בית"ר, שעם כל הכבוד, זה שהם לא היו טובים בגביע טוטו לא אומר כלום - זה עדיין גביע הכנה לליגה. אני רואה את המשחק הזה הרבה יותר צמוד. כזה שיוכרע עם שער לטובת אחת הקבוצות.

    נוף הגליל הפועל ירושלים זה הכי איקס שיש בתכניה
     
  4. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    לא יודע למה.
    אבל שנים לא התרגשתי ככה לפתיחת עונה כמו השנה
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מבין על מה יש להתרגש? בטח לא ממכבי...מזוכיזם במיטבו
     
  6. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    כל דבר חוץ מניצחון נגד בית"ר יהווה כישלון מבחינתי, יש יותר מידי בעיות מקצועיות בבית"ר שהפועל באר שבע חייבת לנצל. כמובן שאני לא חושב שזה יהיה פשוט.

    אני מניח שהאוהדים של בית"ר יכולים להרחיב על הבעיות שלהם לקראת המשחק. אצלנו אני מקווה שהתאוששו מנטלית מההדחה ובעיקר שרוני לוי ידע לא לפתוח עם אבו עביד או אקולטסה חס וחלילה
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מסכים איתך כי משחק ראשון בליגה, הרבה הפתעות יכולות ליפול, זה לא משחק 4, 5, 6 או 10. משחק פתיחה כשיש מולך יריבה שבאה אחרי הדחה מאירופה, ולא משנה איך אתה נראה, זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לרצות.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    לא אמרתי שאני מצפה להביס. פעם אחרונה שהבסנו זה היה באליפות האחרונה ככה שזה לא רלוונטי. אני פשוט חושב שאנחנו פייבוריטים.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יכול להיות שיש לי תמונה דבילית של גמר הגביע בראש ועדיין אני מתרגש מאוד לקראת המשחק ומתכנן להגיע מוקדם לבלומפילד, וזה לא ממש קשור לקבוצה שבנו או למה שהבטיחו לי או למה שיש על הנייר (מה גם שאני פסימי כטבעי - תחליטו אם זה בגלל שאני אוהד הפועל ת"א או שלא - שההגבלות בפתח, לכו תדעו מתי יהיה קהל בפעם הבאה). באמת שבגמר הגביע צילמתי סרטונים ותמונות כאילו אני בברנבאו.
    הפועל צריכה לא ליפול בפח ולשמור על ה-DNA שלה, יחסית, של קבוצה שנלחמת ויורדת לגליצ'ים למרות שהביאו הרבה שחקני התקפה. תן לי היום שלוש נקודות שקצת ירגיעו את הלחץ שהצטבר אחרי ההפסד המביך למכבי חיפה והיכולת הבינונית. לאשדוד אין מה להפסיד, היא תנסה לעקוץ במתפרצות עם אור אינברום ומה שנשאר. קודם כל המטרה היא לא לספוג בהנחה שאולי הכישרון בהתקפה יעשה את שלו. אולי קלינגר חושב על אושר דוידה כקלף מהספסל ל-20 דקות אחרונות עם המהירות ומעדיף את הניסיון של עידן ורד לדוגמא אבל המשחק שלנו שבלוני מדי. תלויים באיינבינדר ושלומי אזולאי ואני מציע בעיטות מרחוק. יאללה הפועל!
    * המספר הנוסף (והמתסכל) - הפועל לא ניצחה במחזור הפתיחה מאז עונת 2014/15, עם 0:1 על מכבי נתניה משער עצמי| ניר קלינגר לא ניצח מעולם את רן בן שמעון.
     
  10. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    קלינגר טכנית לא על הקווים
     
  11. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לא יודע לגבי הגדולות, אבל ההימור שלי שהפסד של הפועל ים לקבוצה החלשה ביותר בליגה מלבדה די יפוצץ את בלון ה ״המפתיעה״ שהתקשורת הדביקה לה.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כן זה הטרנד החדש, לסגוד להפועל ירושלים.
    האמת שראיתי אותם והם מניעים כדור יפה מאוד רק שלטעמי התקפית הם בבעיה.
     
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    יש לירושלמים מושג אם הקופות יהיו פתוחות בראשון?
    ואם לדבר מקצועית, מבלי לזלזל זה משחק של מאסט ווין. יש בבית"ר יותר מדי בעיות בשביל להרשות לעצמנו להסתפק בפחות מניצחון, ואני באמת חושב שהבעיות מסביב למועדון הן מה שמונע מבית"ר להיות קבוצה הרבה יותר מאיימת, הסגל שלה לא עד כדי כך רע.
    אם רוני לוי יעיז להזכיר את אירופה כתירוץ אפילו הכי קטן במקרה של איבוד נקודות צריך לשלול לאיש הזה את תעודת המאמן, זה כבר יהיה שיא השיאים.
     
    hbs7 ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  14. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    פשש. הפועל חיפה נראית לך בכושר כזה שצפוי לפרק את עצמה 3 ומעלה
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין לי מושג (בטח בעולם עם קורונה) אבל מה הבעיה לקנות באינטרנט?

    לגביי המשחק, אני לא מתרגש מקבוצת "שער השבת" שבנו בב"ש. הבעיה זה שהסגל של בית"ר כל כך מחורר (לא זוכר מתי לקבוצה היו כ"כ הרבה היעדרויות במחזור הראשון) שאני חושב שיהיה לנו קשה לנצח.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.