מחזור 30 בליגת העל- פיינל פור גם בתחתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏6/5/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל נצרת עילית- הפועל פ"ת (שישי, 16:30, נצרת עילית)
    הנה דבר שהפועל נצרת עילית בטוח מפסידה בגלל המשחק היום- המשחק של מכבי ת"א מול פנאתנייקוס בחצי גמר היורוליג. כנראה שאת השחקנים של מוטי איווניר לא מעניין לסיים במקום השלישי או הרביעי (שיכול להוביל לאירופה, אם ערעורה של אשדוד לא יתקבל), ולמרות היכולת הדלה שהם מציגים בחודש האחרון הם מצאו את החוצפה להתלונן על שיבוץ המשחק. עמי אזולאי (מחלה) וגיז'רמו ישראלביץ' (הרחקה) יעדרו מהמשחק.
    הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, קובי נכטיילר, דודי פדלון, חיים בנון, יאלן פוקורן, שחר סימנטוב, יואב זיו, עוז ברנדווין, ז'וזה דוארטה.

    הפועל פ"ת, אותה קבוצה שפתחה את העונה בהכרות מעמיקה עם המקום האחרון והמשיכה לסיבוב שני מדהים תחת הדרכתו של דרור קשטן, הדרדרה גם היא בשבועות האחרונים, ולצד הדחה מהגביע ע"י פרדי דוד והרצליה בהארכה, היא מתקשה לאגור נקודות, אולם במחשבה שניה, זה גם לא ממש משנה- הקבוצה לא תשחק באירופה בשנה הבאה, עקב חוב שלא שולם לאדריאן אונגור. פ"ת כרגע ממוקמת במקום הרביעי, שתיאורטית מוביל לאינטרטוטו, אולם עקב העונש הדומה שהוטל על אשדוד היא הייתה יכולה ללכת למפעל השני בחשיבותו, אך כאמור, היא תישאר בבית באוגוסט. רפי כהן, שהורחק במחזור האחרון, ישב ביציע (אפילו לראות את המשחק של מכבי לא נותנים לו), ויחליף אותו קובי שאלו. גיא שמיר, הבן של, יפתח לראשונה בעידן קשטן בהרכב, על חשבון עומר בוקסנבוים. מנור חסן פצוע ולא יכלל בסגל.
    הרכב משוער: קובי שאלו, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', דושקו דוריצ'יץ', אדורם קייסי, אבי יחיאל, גיא שמיר, אמר יוקאן, יוסי שבחון, איליה יברויאן, שלומי ארבייטמן.

    מכבי פ"ת- בני יהודה ת"א (שבת, 17:00, פ"ת)
    סביר להניח שאכזבה כזו גדולה לא נרשמה במכבי פ"ת מעולם. הקבוצה, שרושמת את עונתה הטובה ביותר זה 52 שנה בליגה, שיחקה השבוע בחצי גמר הגביע נגד מכבי ת"א, אך הפסידה מגול עצמי של שי בנאי בדקה ה-113 והחמיצה הזדמנות לשחק בגמר הגביע מול מכבי הרצליה, ואולי להשלים "דאבל" מדהים שקשה לדמיין אם יוכל להיות מושג בשנים הקרובות. למרות ההפסד המתסכל, לא קיים בקבוצה כעס על השחקנים, שיהיו מעוניינים היום להבטיח את המקום השני, שלושה מחזורים לסיום. גל אלברמן וקובי רפואה הפצועים לא ישחקו.
    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי (תומר בן-יוסף), נאור פסר, סולי צמח, שי דוד, אסי משיח, סטניסלב דוברובין, עומר גולן (כפיר אודי), רוביל סרסור.

    בני יהודה היא הקבוצה האחרונה שניצחה את מכבי פ"ת, ואצל הכתומים, שגם להם יש שאיפות לאירופה, לא יתנגדו לסגור מעגל עם עוד ניצחון על הלוזונים. יניב והבה, שהיה מושעה מאז התקרית במועדון ה-MOVE לפני כשבועיים, יחזור לסגל, אולם הוא לא צפוי לפתוח. אימורו לוקמן ויאיר אזולאי, שנעדרו מהמשחק מול מכבי חיפה בגלל צהובים, יחזרו לסגל- לוקמן להרכב, אזולאי לספסל.
    הרכב משוער: יוסי שקל, אלי אברבנל, אדריאן דן גמאן (יאיר אזולאי), גבע ברקאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, קובי דג'אני, אסי בלדוט, מטה בטורינה, בן לוז, משה ביטון.

    הפועל ב"ש- בני סכנין (שני, 20:30, ב"ש)
    הפועל ב"ש עלתה פתאום מעל לקו האדום, ולראשונה מזה זמן רב, הדברים עברו להיות תלויים בה. נכון שהפסד במשחק ביום שני יחזיר אותה לברוך שהיא הייתה שרויה בו הרבה זמן, אבל הדחיפה המנטאלית עקב העליה למקום העשירי אמורה להספיק לשחקנים של לופא קדוש כדי לא לחזור לליגה השניה לאחר 4 שנים בבכירה. בקבוצה מקווים שלמשחק יגיעו 8,000 צופים. הקפטן סתיו אלימלך, שנעדר ממשחק הניצחון בטדי, יחזור להרכב. שוער הקבוצה, רונן דהאן, שהיה פצוע בימים האחרונים, התאושש וערך אימון מלא. גם רמי אליהו יהיה כשיר. אביתר אילוז ימשיך להחליף את מינטואן אלין בהרכב.

    לעומת ב"ש, בבני סכנין מודעים לעובדה שעכשיו הם בצד הלא נכון של הקו האדום, ושעכשיו העניינים נתונים לאללה (וגם להפועל ת"א וב"ש). אנגויי אלומיידה, שנעדר ממשחק ההפסד להפועל ת"א עקב פציעה בגבו, עדיין לא כשיר במאה האחוזים. החלוץ סובל מפריצת דיסק בגבו שגורמת לכאבים עזים בזמן מאמץ, והוא צפוי לעבור בדיקות שיבהירו את מצבו.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה - הפועל ת"א (שבת, 15:00, קריית אליעזר):
    קרב תחתית סוער יערך בשבת בצהריים בקריית אליעזר, במשחק שיפתח את ה"פיינל פור" בתחתית- מחזור שבו ארבע הקבוצות שנאבקות על הירידה יפגשו בשני מפגשים ישירים. שתי הקבוצות בתנופה: הפועל ת"א ניצחה במשחק חשוב בשבוע שעבר 0-1 את בני סכנין. זה סייע בהתרחקותה מהקו האדום רק למרחק של 4 נקודות, אבל מה שחשוב יותר הוא שבינה לבינו יש קבוצה נוספת, וגם היא מרוחקת ממנה, מרחק שלוש נקודות. הפועל חיפה גם כן בתנופה של נקודות. הקבוצה של ניר לוין חזרה לחיים וסגרה את הפער ל-4 נקודות. בשבוע שעבר ניצחה בדקה ה-87 1-2 את נצרת עילית, ובמחזור הזה שתי הקבוצות שמעליה נפגשות כך שהיא לא תעפיל אל מעל לקו האדום, אבל ניצחון ביתי שהוא בגדר חובה, על הפועל ת"א, ותיקו במשחק השני בהחלט יהיו לה לעזר ויהפכו את התחתית ללוהטת ולחוצה אפילו יותר.
    ניצחון של הפועל ת"א ישאיר אותה באופן כמעט סופי בליגה, מכיוון שהיא תפתח פער של 6-7 נקודות מהקו האדום, כשנותרו 9 נקודות בקופה. תוצאה כזו גם תוריד באופן כמעט סופי את הפועל חיפה, בעיקר אם תהיה הכרעה ביום שני בוסרמיל. ללמדכם על חשיבות המשחק.
    בהפועל חיפה לא מחליפים הרכב מנצח. ניר לוין ישאיר את עובד על הספסל ואת ורמוט בהרכב, ויובלדיו כשיר וישחק.
    בהפועל ת"א יערכו מספר שינויים בקישור- טל חן חוזר מהשעיה עקב צהובים במקום אנגסניה. הקונגולזי השני שכבש את שער הניצחון, ביסקוט, כנראה יפתח בהרכב וכך גם שי אבוטבול, זאת בגלל פציעה של יוסי אבוקסיס. רמי חאליס היה פצוע השבוע אבל כנראה שיפתח בסופו של דבר.
    הרכבים משוערים:
    הפועל חיפה: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איבו יובלדיו, אלירן אלקיים, תומר ברוקס, סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, ברנארד האגן, גילי ורמוט, שלומי אדרי, ג'ף טוטואנה.
    הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, טל חן, שי אבוטבול, כפיר אדרי, אבי קנפו, איביזיטו אוגבונה, ברק בדש.

    בסיבוב הראשון: 1-2 להפועל חיפה. בסיבוב השני: 0-0.

    מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א (שבת, 18:50, אצטדיון הי"א):
    משחק די משעמם צפוי בין הקבוצות בשבת, בעיקר כי לאף אחת מן הקבוצות לא נותר על מה להיאבק בליגה, באופן מעשי. מ.ס. אשדוד אמנם קרובה להבטיח את המקום השלישי שאמור להוביל לאופ"א, אבל עקב חובות לזרים מיידן וטריאק, ההתאחדות לא מתירה לה להשתתף במפעל. בקבוצה לפחות רוצים לסיים עונה במקום גבוה בטבלה ובטעם טוב כמו בניצחון בשבוע שעבר 1-3 על הפועל פ"ת עם שלושער של הולצמן שרוצה להיות מלך השערים. מכבי ת"א כבר מזמן איבדה עניין בליגה. למעשה, בשבועות האחרונים רצף תוצאות רעות (שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים) כמו ההפסד בשבוע שעבר 3-1 למכבי פ"ת קירבו את הצהובים דווקא לתחתית. רק 6 נקודות מעל הקו האדום. אבל בכל זאת מדובר במשהו קלוש ביותר. ניצחון אחד של הצהובים עד סוף העונה יסגור את הספקולציה הזו. למזלם של האוהדים, לפחות יש להם גמר גביע.
    אצל קלינגר ברונו רייס הוא הפצוע היחיד לקראת המשחק. פרוחננקובס, ארז מסיקה, תמיר כהן, משה מישאלוף ויקיר שינה שסבלו מפציעות קיימו אימון מלא וכשירים למשחק.
    באשדוד התעסקו השבוע בטרגדיה של משפחת טלסניקוב, שאחיו נהרג בפעילות מבצעית של צה"ל. מבחינה מקצועית יוסי מזרחי יחסר את אייל אלמושנינו ופאפו ישחק במקומו. בקישור ככל הנראה יפתח משה אוחיון אך קיים סיכוי המאמן יתחרט וירכיב את אחד הניגרים שלו.
    הרכבים משוערים:
    אשדוד: אסי רחמים, אמיר אלקריף, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, מאור פרץ, יוסי אופיר, דוד רביבו, משה אוחיון, יניב עזרן, שי הולצמן.
    מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, אבי סטרול, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, תמיר כהן, אורן זיתוני, אדוארדו מארקש, לירן כהן , ברוך דגו, אמיל אמבמבה.

    בסיבוב הראשון: 0-1 לאשדוד. בסיבוב השני: 0-2 לאשדוד.

    מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:40, קריית אליעזר):
    אמנם נראה שלמכבי חיפה, לאחר שהבטיחה את האליפות, אין על מה לשחק במשחק הקרוב מול בית"ר, אבל למעשה, יש משהו נוסף שהיא חייבת לעצמה- בית"ר סחטה מחיפה שתי תוצאות תיקו העונה, כלומר היא היחידה שהירוקים לא ניצחו. חוץ מזה, מאז התבוסה באשדוד חיפה עם תיקו וניצחון לסירוגין. בשבת, אחרי ה 2-2 נגד בני יהודה, מגיע התור של הניצחון. קולאוטי ודאי כבר רוצה להבטיח לעצמו את מלכות השערים. לבית"ר עוד סיכוי לא רע להגיע לאופ"א. עקב כך שהפועל פ"ת ומ.ס. אשדוד לא יכולות להגיע למפעל עקב חובות, רק נצרת עילית (2 נקודות מעל) ובני יהודה (4 נקודות מעל) עומדות בדרך, ו-4 נקודות ב-4 משחקים זה לא בשמים. אבל גם אלי אוחנה יודע שחייבים להציג יכולת טובה פי 10 מזו שהציגו חניכיו בהפסד לב"ש 1-0 בשבוע שעבר בטדי, הפסד שגרם אפילו ליוסי אבוקסיס לתהות על מידת ההתאמצות של שחקני בית"ר.
    רוני לוי יחסר במשחק את מיכאל זנדברג שעדיין פצוע, אבל אלון חרזי חוזר לסגל ויהיה המגן הימני במקום גזל. ללוי יש תירוץ לא לשתף את שחקני הנוער שרק ביום שישי חוזרים מטורניר נוער בשוויץ בו לא זכו.
    עמית בן שושן ועידן מליחי פצועים בסגל של אוחנה, אבל פבריציו בנטו, אנדריי קלדיירה וליאור אסולין שבים מהשעיה וישחקו. עופר טלקר יהיה המגן הימני במקום מיקי עטיה.
    הרכבים משוערים:
    חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, וואליד באדיר, עידן טל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.
    בית"ר: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, דוד אמסלם, עופר טלקר, טל בנין, אנדריי קלדיירה, אבי נמני, מאור מליקסון, ברק יצחקי וליאור אסולין.

    בסיבוב הראשון: 1-1. בסיבוב השני: 0-0.

    סופ"ש שקט ופורה בשערים לכולם!
     
  3. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-0 לנצרת עילית על הפועל פתח-תיקווה.
    נצרת עילית חוזרת לנצח,דוארטה חוזר לכבוש...

    (דקה 75)...
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    נצרת עילית מנצחת 3-1 את הפועל פ"ת.
     
  5. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצויין שהייס נפצע, לברוך יש עוד צ'אנס להוכיח את עצמו. אבל אני לא מצפה לכלום. עוד משחק משעמם וחסר השראה, עוד בונקר מכוער. אבל לפחות שיצא משהו מזה ונוציא תיקו מאשדוד. ונבטיח את הישארותנו בליגה.
     
  6. שחקן מקום 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/05
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "הגשמתי חלום - להבקיע שער בליגת-העל", כך אמר היום (שישי) אושרי לוי, שוער הפועל נצרת-עילית, לאחר הניצחון 1:3 על הפועל פ"ת בו כבש - ניצחון שקטע רצף ארבעה הפסדים לקבוצה.

    לוי: "היה לי פעם חלום לתת גול בליגת-העל ואני שמח שהגשמתי אותו היום. אני בעיקר מרוצה מהעובדה שהצלחנו לעצור את כדור השלג ועשינו זאת עם הרבה נחישות והקרבה מהדקה הראשונה. כולי תקווה שתהיה לזה המשכיות".

    מאמן נצרת-עילית, מוטי איוניר: "אני מקווה שעד סוף העונה נצבור עוד נקודות ונסיים כמה שיותר גבוה. העניין הזה של אירופה לא היה חשוב מבחינתנו אלא לעצור את הסחף אחרי ארבעה הפסדים רצופים. אני חושב שהשחקנים היום הגיעו עם הרבה יותר מוטיבציה מהמשחקים האחרונים והעובדה שהם השתדלו ונלחמו, היא זו שהביאה את הנצחון".

    עוז ברנדווין, שחגג היום יום הולדת עם שער: "אני שמח מאוד שהצלחתי להבקיע היום אבל בעיקר שסוף סוף חזרנו לנצח אחרי תקופה לא טובה. אני מאוד מקווה שנמשיך באותה יכולת עד סוף העונה".

    מאמן הפועל פ"ת, דרור קשטן: "המטרה שלנו מלכתחילה היתה להישאר בליגה והיא כבר הושגה. התוצאה לא משקפת את מה שהתרחש במגרש ולפי מהלך הארועים, היינו צריכים להבקיע חמישה או שישה שערים. יש דברים שבמומנטום של משחק משפיעים לרעה כאשר אלי חכמון לא שרק לפנדל ברור לזכותנו ובסוף המשחק הוא נותן פנדל מפוקפק לנצרת-עלית".

    "אני לא מבין מדוע באיגוד השופטים שולחים תמיד שופטים לניסויים דווקא למשחקים של הפועל פ"ת אבל בסיכומו של דבר הקבוצה שניצלה את המצבים שהיו לה היא זו שניצחה".
     
  7. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 להפועל חיפה על הפועל ת"א,טוטואנה.

    הפועל שלום ? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx
     
  8. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישששששששש... יואו זה לא יאומן החזרה של הפועל חיפה לעניינים...
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאמן. חשבתי שהם לא יצליחו לפרוץ את ההגנה ויגמר 0-0 אבל טוטואנה הפתיע גם אותי:

    הפועל ת"א - 30 - 33 - 6-
    הפועל ב"ש - 29 - 30 17-
    בני סכנין - 29 - 29 12-
    הפועל חיפה - 30 - 29 14-

    מדהים. תיקו בין הפועל ב"ש לסכנין יהיה מצוין להפועל חיפה (והפועל ת"א גם כן) ויצמצם את התחתית אפילו עוד יותר. בכל מקרה, ברור שבסוף המחזור הפער בין האחרונה למקום 9 הוא 4 נקודות בלבד. להזכירכם- להפועל חיפה עוד יש משחק בית מול הפועל ב"ש, ולהפועל ב"ש הפרש השערים הגרוע ביותר.
     
  10. שגיא Guest

    מדהים. אני לא יודע מי אחראי לזה, אבל הפועל חיפה נמצאת בעיצומו של קאמבק, שאם יוצלח, יהיה אחד הגדולים שהיו, לפחות בענייני התחתית. עכשיו זה ברור לכולם - הפועל חיפה מסוגלת להישאר בליגה, זה אמנם יהיה קשה, אבל היא הוכיחה וממשיכה להוכיח שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר.
     
  11. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה שיחקה מצויין היום,הפועל המשיכה את המשחקים האחרונים שלה,היבשים .
    כל כך הגיע להפועל חיפה לנצח וכמה טוב שהיא עשתה זאת.
    אני מחזיק אצבעות שבוע הבא לבאר שבע מול הפועל תל אביב,להפועל חיפה מול פתח תקווה ולבאר שבע נגד סכנין.
    אפו,חגגת מוקדם מדי.
     
  12. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מה שחסר עכשיו להשלמת השמחה זה ניצחון מחר במוסקווה על טאו ויטוריה - הרבה שמחה צפוייה בכיכר מלכי ישראל, הרבה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  13. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום דבר, לא חגגתי מוקדם מדי, אנחנו נישאר בליגה, אני יותר בטוח מכץ.
    פשוט לא ציפיתי לבונקר כזה מסריח מצדנו, פשוט ביזיון מה שהיה שם היום.
    בקטע שלא היה לנו מחליף בצד ימין ימין בהגנה למה לא לעלות מישהו מהנוער?
    ולמה אוגבונה? למה לא וסילוק?
    ולמה בונקר למה?

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx
     
  14. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה למה:

    http://www.nrg.co.il/images/archive/main/240/816.Xxx

    תהנה!
     
  15. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"רי, הנעל שלך פתוחה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx