הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    זה כמו הנבחרת בסוקטלנד.... פעם הבאה שנגיע לסיכוי כזה זה עוד 5-7 שנים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משהו כמו יום וחצי אחרי הסערה, ניר קלינגר פרסם תגובה ארוכה על האירועים בסיום הדרבי:



    אתחיל ואומר שלא משנה כמה מאמן 'יתחבר' לקבוצה או 'יתחנף' יגידו המלעיזים - הוא תמיד יקבל את נקודות הזכות על סמך הישג מקצועי, קהל הוא לעתים כפוי טובה וביקורתי אבל האוהדים לא מפגרים. מגנה את התגובה של קלינגר כמובן קצת מוזר שהוא חשב (לא אמר זאת מפורשות) שמה שנתן למכבי בעבר יעמוד לטובתו ולא יספוג קללות מגעילות כשהוא מאמן הפועל, ועליו להבליג, מצטער. אבל לא צריך להרוג אותו וראיתי כבר דברים יותר גרועים הלאה:

    1. הגיע למועדון חרבנא, אמנם לא לקח סיכון כזה מטורף, אבל אנחנו בסדר, מגיע לו צ'אנס לפתוח עונה עם כלים אמיתיים ובקיץ האחרון זה לא היה ככה. כעת הבסיס שלנו טיפ-טיפה טוב יותר. הפועל ת"א צריכה יציבות על הקווים והוא לא מאמן סמרטוט.
    2. מודה שהתחברתי אליו, הוא טוטאלי, ככה הוא בכל מקום, אני לא חושב שזו הצגה. זה עדיף על פנים קפואות של איזה שרון מימר או חיים סלבס, הוא מוסיף צבע ועניין ולעתים מתבכיין כמו 99% מהמאמנים בליגה, הכל בסדר. קלינגר כבר עשה מספיק כסף כשחקן וגם כמאמן, זה בוער בו והוא אוהב לאמן. הוא גם הגיע להישגים גדולים. הוא לא באמת צריך להוכיח את עצמו.
    3. משוטט בפורומים של הפועל וקורא הרבה תגובות, חלק ביקרו שוב את קלינגר על ניהול המשחק וכן הלאה, אז לטעמי הוא עשה הכל נכון. דוידה מתח שריר ובכל מקרה כשאתה קבוצה רודפת - ייגמר לך האוויר, אין מה לעשות, היה הגיוני להכניס שחקן קישור הגנתי כמו שי אייזן שרץ הרבה וגם במקרה הבקיע את השער שלא היה צריך להיפסל. החילוף הראשון בכלל היה עמנואל בוטאנג ששיחק נהדר לדעתי. זה לא שעל הספסל היו לנו אופציות מדהימות. רז שטיין לא עשה כלום עד היום. גיל יצחק אולי כן היה ראוי לקרדיט.

    כמה מילים על העונה הבאה: מקווה שישאירו את אלטמן, שדני גרופר ימשיך את ההתקדמות הנהדרת שלו. חלוץ בבקשה וגם שחקן כנף, עם כל השאר אני חי בשלום. ואם אפשר עדיין למכור את רז שלמה בהרבה כסף - אז קדימה. אני מקווה לראות הנהלה שתשקיע כמה לירות בקיץ ושלא הכל יתבסס על הנכונות של הקהל שלנו לעשות מנויים. אולי טוב שזה הזיכרון האחרון של הקהל - מעמד גדול, מלחמה, קבוצה נורמלית שאפשר להיות גאים בה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דברים שעלו לאחרונה:
    1. אני לא חושב שלמישהו במועדון היה ספק לגבי עומרי אלטמן, הזיה מבחינתי שחיכו שייגמר החוזה שלו כדי להגיש לו הצעה חדשה. אפילו תבקשו ממנו לקצץ 10%, לא יודע - זה מעצבן אותי הפאסיביות. אם היה נותן שלושער בגמר וגם אם היה מורחק בדקה החמישית זה לא משנה.
    2. עידן ורד - שחקן שבעבר הייתי אומר 'וולקאם' כי הוא שחקן כדורגל מצוין בלי קשר לזה שקפטן בית"ר ירושלים מגיע. אני חושב שהוא מעבר לשיאו, זה שהיינו פסימיים לגבי איינבינדר וטעינו לא אומר שבכל פעם זה יקרה. הפועל צריכה קשר התקפי במקומו של לידור כהן אבל בטח לא את ורד שהוא גם שחקן לא זול (גם אם תיאורטית מגיע בחינם).
    3. לעשות מאמץ להשאיר את דני גרופר, גמר הגביע לדעתי היה המשחק הכי טוב שלו. המהירות שם תמיד וגם הפס האחרון די בסדר, לדעתי השתפר גם הגנתית. מאבק בינו לבין דורון ליידנר שהלך אחורה - נשמע לי מעולה| על עמנואל בואטנג אפשר לוותר אם יש הצעה טובה, שי אייזן יהיה המחליף הראשון. בואטנג דריבליסט ושחקן מהיר אבל לא עשה את ההתקדמות המצופה ממנו לטעמי.
    4. תביאו את בן שהר, באמת, אני חושב שהוא כן רוצה להצטרף. כבר כתבתי - בהפועל תל אביב הוא יהיה השחקן הבכיר, בהפועל באר שבע או בקבוצה אחרת הוא יהיה 'עוד אחד'. אם תגיע מכבי ת"א ותניח הצעה שמנה זו בעיה, אבל אם לא - שיעשו מה שאפשר. לא היה לנו שחקן התקפי ברמה שלו מאז עונת 2013/14, הפעם האחרונה בה בנו כאן קבוצת צמרת באמת.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כצפוי, התחלנו עם הפירוק המסורתי של הקיץ.
    הבלמים היו העמדה הכי סבירה בסגל במהלך העונה, אז כמובן שהצעד המתבקש לעשות הוא לתת לאבו אביד ללכת לב"ש ולהציע לגוטליב שסיים חוזה, חוזה חדש עם שכר מופחת.

    כל שנה מחדש, עונת המלפפונים והעונה עצמה בתחרות קשה מי יותר מדכאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/21
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נראה שמה שתמיד בטוח זה שבקיץ יגיע הפירוק, אבל מה שלא בטוח זה שבינואר נצליח להתאושש.

    עוד קפטן שעוזב בשביל דג שמן יותר.

    מצב מבאס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/21
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין משהו שהפועל תל אביב אוהבת יותר מ"משחקנים חופשיים". כמו שאומרים לפני פאנג'ויה - "התחלנו". אבו עביד כבר הרבה שנים בקבוצה הזו כמצטבר, קפטן בפוטנציה, אני בטוח שלא עשו שום מאמץ כדי להשאיר אותו וכמה שב"ש צפויה להיות טובה מקצועית - הוא לא 'ברח' ועשה הכל כדי להגיע לשם. את רז שלמה היה צריך למכור במהירות. מה שכן, גוטליב* מיעט לשחק בשנה שעברה ואם הפציעה לא תהיה כרונית אז אולי יהיה בסדר. אבל התנהלות כזו רק מראה מה שצפוי לקרות - אלטמן בחוץ, ולא יגיעו כל הבן-שהרים או השחקנים הבאמת טובים שישדרגו אותנו והשם שלהם עולה בתקשורת.

    * העונה גוטליב שיחק 15 משחקים. תעשו לבד את המתמטיקה. הוא לא היה זמין. אני מניח שהוא מהמשתכרים הגבוהים בסגל. כמובן שההנהלה של הפועל תעשה הכל עקום, אבל..
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    איאד אבו עביד הוא כנראה לא השם הראשון שאוהדי שאר הקבוצות היו בוחרים בו כשחקן שהם הכי היו רוצים לראות בקבוצה שלהם, אבל הוא כן שחקן שהפועל ת"א הייתה צריכה לנסות ולהתאמץ יותר כדי להשאיר אצלה.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא הפועל ת"א הייתה צריכה להתאמץ, צמד הכושלים היה צריך.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא הפסד גדול אבו עביד. יש אז רז שלמה,וירין פרץ שחוזר מהשאלה. כולם על אותה סקאלה.
    במקרה הזה ,טוב עשו הניסנובים שלא נלחמו עליו, בינוני ביום טוב.
    לאבד את גוטליב זה כבר סיפור אחר,עליו אסור להם לוותר.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רז שלמה ממש לא ברמה של אבו עביד, ואני בטוח שכך לגבי גם ירין פרץ שירד עכשיו ליגה עם הקבוצה הכי גרועה בקפריסין.
    גוטליב נחשב טוב מאבו עביד, אבל העונה הוא רוב הזמן היה פצוע ואי אפשר להתעלם מזה.

    עצוב שאין לנו יכולת להתחרות עם ב"ש על שחקנים.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אבו עביד היה טוב מאוד השנה, אולי הטובה ביותר בקריירה שלו(בטח בהפועל), במיוחד מאז ינואר עם ההגעה של בן ביטון שגרמה לו לעבור לשחק רק כבלם. חלק מרכזי בכך שההגנה שלנו הייתה מהטובות בליגה ושחקן לגיטימי לכל קבוצה שהשאיפות שלה הן העפלה לאירופה או פחות מזה.

    וחוץ מזה יש חשיבות להמשכיות, אי אפשר לצפות לכלום כשכל שנה מסיימים במומנטום טוב ואז מחליפים חצי הרכב. מצב פשוט מדכא.

    ההשוואות לרז שלמה עם איך שהוא נראה השנה, ולירין פרץ עם איך שהוא נראה בעונה שהיה פה, הן מצחיקות. וגוטליב לא כשיר, וקולו לפי התקשורת גם בדרך החוצה.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הדבר שהכי היה חשוב לשמור עליו זה חמישיית ההגנה + איינבינדר.
    כל מה שקשור להתקפה אפשר היה להחליף בכיף כי זה לא שההפסד גדול מדי.

    ומתוך חמישיית ההגנה (אבו עביד, גוטליב, קולו, גרופר, בן ביטון) ואיינבינדר אחד כבר חתם במקום אחר כשאנחנו פחות משבוע מסיום העונה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לדעתי בן ביטון (מבוגר, לא רלוונטי לב"ש ומכבי, המעמד שלו גבוה) וסיאנדה קולו יישארו. אתה לא חושב שאדי גוטליב צריך להוכיח את עצמו, שהוא בריא למשל? בדרבי הוא היה קטסטרופה. דני גרופר מפנטז על בלגיה ואפשר להבין אותו. בסתר ליבי קיוויתי שאבו עביד יישאר כי הוא כן אוהד הפועל והוא לא קיבל הצעה מטורפת.
    גם את אושר דוידה הייתי משאיר כי הוא שחקן בית שהראה המון פוטנציאל, יהלום לא מלוטש. מעניין לראות אותו בעונה הבאה, אולי עם עוד שחקן התקפה טוב יותר. גם את עומרי אלטמן צריך להשאיר. כל השלומי אזולאי-גיל יצחק-רז שטיין-לא יודע מי - זה תלוי.
    אני כבר לא זוכר מה זה עונה שהפועל משדרגת את הסגל שלה במהלך הקיץ, באמת, וזו לא משימה מסובכת במיוחד כי לא בנו פה קבוצות טובות הרבה זמן. אולי ב-2013/14 ניסו לשדרג, היו שאפתנים וטעו בלי סוף אבל לפחות ניסו עם שכטר, הבלמים הזרים, ישראל זגורי שהיה שחקן מבטיח ועוד. אני גם לא זוכר מי היה השחקן האחרון ששילמנו עליו.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לקבוצה כמו הפועל זה כן בעיה לאבד שחקנים שהביאו יציבות, אבל כן יש בשוק שחקנים חופשיים/השאלות שיכולים להוסיף להפועל הגנתית. רק אצלנו נניח יש את טאהה שסיים חוזה, ואת קלטינס וקבהא שאמורים לעזוב ואם נצטרך אני מניח שגם נשתתף להם בשכר בעונה הבאה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה שאתה אומר נכון אבל מועדון נורמלי היה מציע לאבו עביד חוזה חדש כבר לפני כמה חודשים וכנ"ל לעומרי אלטמן. יש אפס מאמץ מצד הפועל, הן בעניין של לתת תחושה לשחקן שרוצים אותו (מעבר להעברת מסרים בתקשורת), והן בפן הכלכלי שזה לא הדבר החשוב ביותר. זה יותר גרוע ממקרה אוראל דגני אפילו. אלא אם כן יגידו לי שאבו עביד דרש 200 אלף יורו לעונה וזה לא נכון. לא שיחקנו בפלייאוף העליון אבל ההגנה שלנו סבירה לדעתי. לא הייתי נוגע בקלטינס (התכוונת כמגן ימני למשל?), יש לנו בקישור את אייזן שקצת נבלע, את שי אליאס ובתקווה שגם עמנואל בואטנג. השאפתנות של הקבוצה הזו שואפת לאפס, המטרה היא 'לשרוד', לעשות הכל 'איכשהו'. לקוות שהקהל יעשה 8,000 מנויים כמו עיוור ויתגעגע.
    כבשנו 24 שערים בעונה שעברה וזה עלוב, המטרה הייתה לשמור על השלד ולהתחזק, וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון שהקפטן יילך. ימכרו לנו את השם 'בן שהר' עוד הרבה זמן ולא נראה לי שזה יקרה, החוכמה היא לעשות מהלך עוד לפני שמכבי ת"א תגיע. לא מבקש שההנהלה תחזיר את הפועל למקומה הטבעי, שתעשה צעד קטנטן בדרך לשם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.