מחזור 29 בליגת העל- התחתית מתלהטת!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏28/4/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פ"ת- מ.ס. אשדוד (שבת, 14:45, פ"ת)

    אחרי שהיה נדמה להפועל פ"ת שהיא יכולה לרשום מיני דאבל היסטורי (גביע טוטו וגביע המדינה), הגיע שער הזוי של מכבי הרצליה מחצי מגרש בהארכה של רבע גמר הגביע שהדיח את הקבוצה של דרור קשטן מהמשך משחקי הגביע, והרס את החלום. בקבוצה לא הסתירו את האכזבה מההדחה, ובמספר הזדמנויות הוטחה ביקורת לא קלה בשחקנים על ההפסד. עם או בלי קשר, חלום אירופה מתרחק מהמועדון לאחר שנפסק עליו לשלם 250 אלף דולר לאדריאן אונגור, ונקבע שאם הסכום לא ישולם פ"ת לא תוכל לשחק בגביע אופ"א (או באינטרטוטו, חס וחלילה). אנשי הקבוצה לא ממהרים לשלם, במיוחד עקב העובדה הפעוטה שאין ממש כסף, ואם מאיר שמיר לא יפתח את הכיס יאלצו האוהדים לחלום שנה נוספת על שחזור אפשרי של הניצחון על פיינורד לפני 9 שנים. עם זאת, לפני כל הספקולציות של כן תשלום או לא תשלום, פ"ת צריכה לסיים במקום השלישי, או בתסריט מסוים במקום הרביעי, על מנת להגיע למצב שבו היא תוכל (לאחר התשלום כמובן) בכלל לחשוב על הזמנת טיסות לסוף יולי. כדי לסיים באחד משני המקומות האלו, פ"ת הציבה לעצמה כמטרה ראשונה ניצחון על מ.ס. אשדוד המגמגמת, ולאחר מכן "האוויר לארבעת המשחקים הבאים יבוא לבד", לפי קלמי סבן. רפי כהן ימשיך לעמוד בשער, למרות הגול שקיבל מול הרצליה, וקובי שאלו יאלץ לחכות להזדמנות הבאה. קשטן צפוי לשנות מערך, כששלומי אברייטמן ואיליה יבוריאן יעלו בחוד. אולג מוזגובוי, שהחלים מפציעה, יפתח על הספסל וצפוי להיות משולב במהלך המשחק.

    גם מ.ס. אשדוד נתקלת בבעיות לגבי השתתפותה האפשרית בשנה הבאה במפעלים האירופאים, ואתמול פורסם במעריב שהיא תאלץ לוותר על משחקים בגביע אופ"א בשנה הבאה, עקב חובות שלא שולמו, ושהעניין סגור עקב פספוס של הארכות זמן רבות שנתנו לקבוצה. אנשי הקבוצה מצידם טוענים שהם לא חייבים שקל, אבל בניגוד למצב של המלאבסים, פה העניין נראה קצת יותר בטוח, ולא לכיוון הטוב מבחינתם. למרות זאת, עניין המיקום משנה גם בשביל הכבוד והכסף, ובלי קשר למה שיהיה (ויהיה הרבה) בשנה הבאה, מכל האספקטים שהם, נחושים אנשי עיר הנמל לסיים במקום השלישי. שלשום חששו בקבוצה לכמה שעות שעמנואל פאפו שבר את היד עקב החלקה בביתו, אולם לאחר בדיקה התברר כי הכל בסדר והוא סובל מפגיעה שטחית, וכבר אתמול הוא חזר לאימונים. גם הבלם השני של הקבוצה, אריק אג'יפור, הדאיג את הצוות המקצועי שהוא יעדר עד תום העונה עקב פציעה (ספורטיבית), אך לבסוף גם הוא חזר לאימונים ויהיה כשיר כבר למשחק בשבת.


    בית"ר ירושלים- הפועל ב"ש (שבת, 18:35, טדי)

    אוהדי בית"ר ניצבים בפני דילמה (תיאורטית)- לנצח או להפסיד במשחק בשבת? מצד אחד, כל אוהד רוצה שהקבוצה שלו תנצח. מצד שני, כמה פעמים זוכה אוהד בית"ר לאפשרות לקרב את הפועל ת"א לליגה השניה? בינתיים מסתמנת פשרה בין כל הגורמים המעורבים בעניין, למעט השחקנים כמובן- אם לא ניצחון, אז הפסד. תיקו לא בא בחשבון. אבי נמני וטל בנין, שהיו פצועים בתחילת השבוע והיה ספק לגבי שיתופם, יהיו כשירים למשחק, לעומת דוד אמסלם שלא יהיה בהרבה ויחליף אותו אלירן דנין. פבריציו בנטו (אדום), קלדרייה ואסולין (צהובים) לא יהיו בסגל עקב הרחקות. אם כבר אסולין, החלוץ מתרחק מהקבוצה עקב מחלוקת בין אריאל שיימן ומאיר פניג'ל על התשלום שבית"ר צריכה להעביר. בנוסף ל-980,000 השקלים שעליהם מסוכם בכתב, טוען שיימן שדובר בע"פ על עוד סכום כסף, ומאיר פניג'ל מצידו מכחיש את הדברים. היו"ר הממולח של הרצליה כבר הוכיח בשנה האחרונה שאין לו בעיה להעביר את אסולין מקבוצה לקבוצה גם לאחר שהכל סגור, ואם לא תהיה פשרה בנושא בקרוב, חלוץ המריבה עוד עשוי לשחק במכבי ת"א בעונה הבאה. בחזרה לנושאים מקצועיים- עופר טלקר יוזז ימינה עקב חסרונו של בנטו, ובמקומו יחזור להרכב מיקי עטיה. עדין מליחי וטל בנין יהיו בקישור האחורי, ובהתקפה יפתח לראשונה עמית בן שושן הצעיר.

    הפועל ב"ש מסרבת להשלים עם ירידתה לליגה השניה, למרות שהעניינים ממש לא נראים לטובתה. למרות הניצחון על בני יהודה, שהושג לאחר פיגור מוקדם ומהפך, הקבוצה עדיין מרוחקת מהפועל ת"א וסכנין, וכרגע כלום לא תלוי בה, במיוחד עקב לוח המשחקים הלא פשוט שנשאר לה (בית"ר בחוץ, סכנין בבית, הפועל ת"א בחוץ, הפועל חיפה בחוץ, מכבי חיפה בבית). רמי אליהו עבר בדיקת MRI לאבחון הפציעה בברכו, ויעדר מהמשחק מול בית"ר. יחליף אותו אביתר אילוז, שבימים האחרונים נפוצו שמועות (אותן אישר השחקן) לגבי התעניינות של מכבי ת"א בו. יניב אלול יחליף את סתיו אלימלך המוצהב.

    בני סכנין- הפועל ת"א (שבת, 20:30, הרצליה)
    בשבוע שעבר הגיע צעד שאולי אם היה נעשה לפני חודשיים, סכנין הייתה נמצאת היום במקום אחר לגמרי- אייל לחמן פוטר. המאמן, שהצעיד את הקבוצה לזכיה היסט(ו)רית בגביע המדינה והעפלה מהשלב המוקדם בגביע אופ"א, סיים את תפקידו בקבוצה לאחר שרשרת אירועים שהאחרון בהם היה ההפסד המשפיל 4-0 להפועל חיפה, שקירב את הקבוצה לקו האדום. לאחר סיום עבודתו של לחמן בקבוצה פתח המאמן במלחמה תקשורתית עם האדם שהפך אותו לשם דבר בכדורגל הישראלי, מאזן גאניים, שבמקומו של לחמן מינה לתפקיד את מומי זעפרן, אותו אחד שהעלה את הקבוצה של המגזר לליגת העל ופרש מיד לאחר מכן בטענה שהוא לא מעוניין להשפיל את עצמו בליגה הבכירה. מאיר כהן, תומר אליהו וקלבר רודריגז יעדרו מהמשחק עקב הרחקות, אבל בסכנין מקווים שזה לא ישפיע על יכולת הקבוצה במשחק הכ"כ חשוב הזה. הנהלת הקבוצה תקצה עשרה אוטובוסים לאוהדים שירצו להגיע למשחק בהרצליה, שם תשחק הקבוצה עקב עונש הרדיוס שהוטל עליה לאחר המשחק הקודם מול הפועל ת"א ואי-אישור המגרש בנתניה.

    הפועל ת"א קצת חורקת בשבועות האחרונים, ולאחר שהייתה משוכנעת שתישאר בליגה הגיעו ההפסד לבני יהודה (4-0) והתיקו מול בית"ר, שסיבכו מעט את המצב בתחתית, אולם ההישארות של הפועל היא על גדר הבטוחה. לרשותו של שייע פייגנבוים יעמוד סגל כמעט מלא, כשהחסר הוא טל חן. ג'ון פנסטיל, שהיה פצוע בשבועות האחרונים עקב פגיעה בארובת העין, יחזור לסגל, ואולי אף להרכב. הגנאי שהגיע ממכבי ת"א באמצע העונה הביע את רצונו להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. כתמריץ לקראת המשחק החשוב, קיבלו השחקנים את המשכורות שהתעכבו מעט, והקבוצה יצאה לארוחת ערב משותפת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/05
  2. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק סופר חשוב בין פתח תיקווה לאדוד במרוץ לאירופה-יהיה צמוד בטוח..
    אני מהמר על תיקו...

    בני סכנין באה אחרי החלפת מאמן,לדעתי היא לא טובה אנרגיה חיובית לקבוצה ואני מאמין שהפועל תל אביב תמצל את הבלבול בסכנין ותנצח...
    מקומה של הפועל בליגת העל,והיא תבטיח הישארות בשבת...

    בית"ר מארחת את באר שבע,אוהדי ביתר רוצים להפסיד כדי שסכנין או תל אביב ירדו,אבל דווקא בגלל זה אני חושב שביתר תנצח ותשאיר את באר שבע עמוק בבוץ...
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    יש לנו בעיה רצינית בקישור כאשר רמי אליהו פצוע וסתיו אלימלך מושעה בחמישה צהובים.

    אבל לופא חושב על להפתיע את בית"ר עם מערך התקפי כשמינטואן אלין וסאריץ (או מאטיץ לא יודע מי הקשר מבינהם , תמיד אני מתבלבל) ישחקו בקישור .
    בהתחלה דובר על אילוז וסאריץ בקישור , אבל מינטואן מפגין יכולת טובה באימון ויש סיכוי שיפתח .


    עדיף שהפועל ת"א תנצח את סכנין ואם אפשר שזה יהיה בתבוסה כי הפרש השערים מתחיל לשחק משחק חשוב פה ולסכנין יש פלוס 7 עלינו .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/05
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נצרת עילית - הפועל חיפה (שישי, 16:00, נצרת עילית):
    המפגש השלישי בין העולות מהלאומית: הפועל חיפה כבר כרתה את הקבר של עצמה, אבל בשבועות האחרונים היא מתחילה לטפס ממנו החוצה. לחיפה לא היה ניצחון ליגה 16 משחקים, אבל ב-3 משחקיה האחרונים היא לא הפסידה בליגה, כולל 0-4 ענק על סכנין במחזור האחרון, כך שבחיפה קצת הצטערו על הפגרה בזמן הלא נכון. עם זאת, היא גם הודחה מהגביע ע"י מכבי ת"א. בשקט בשקט סכנין מרוחקת רק 6 נקודות מהחבר'ה של ניר לוין, ולסכנין יש קרב תחתית קשה השבוע.
    מהצד השני, הפועל חיפה פוגשת קבוצה שגם עבורה יש עוד על מה לשחק וגביע אופ"א עומד על כף המאזניים. חניכיו של מוטי איווניר בתקופה חלשה ביותר. שלושה הפסדים רצופים לקבוצות הגדולות, ועכשיו מתחילה סדרת מפגשים עם קבוצות קטנות יותר. ה 4-2 באשדוד במחזור שעבר החליש את הסיכויים להגיע לאופ"א אבל בנצרת עילית לא מוותרים, ויודעים שהפער שגדל ל-4 נקודות הוא עדיין בר מחיקה.
    ניר לוין יחסר למשחק רק את אסלאם כנעאן החולה. אפילו שלומי אדרי ישחק. בקבוצה חשבו שיש לו 5 צהובים אבל פקס מההתאחדות אומר: ארבעה בלבד. ניר לוין לא יחליף הרכב מנצח, וזה אומר שורמוט ועובד שוב יפתחו על הספסל. לא ברור אם סיבוני ימשיך בקישור או שליבוביץ' יחזור.
    אצל מוטי איווניר גם כן רק שחקן אחד חסר- ישראלביץ' שמושעה בגלל ששאל את השופט "כמה שמת בווינר?". גם איווניר יפתח בהרכב הרגיל שרץ ברוב שלבי העונה, כשחיים בנון משחק בקישור.
    *פרט מעניין- שתי הקבוצות עדיין מחכות שיכבש השער הראשון במשחקים ביניהן העונה.
    הרכבים משוערים:
    נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, יאלן פוקורן, שחר סימנטוב, יואב זיו, ליז'ורנו סקרפנטי, ז'וזה דוארטה.
    הפועל חיפה: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, מאיר בן-מרגי, סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, שי סיבוני (כפיר לייבוביץ'), ברנארד האגן, ג'ף טוטואנה, שלומי אדרי.

    בסיבוב הראשון: 0-0. בסיבוב השני: 0-0.

    מכבי ת"א - מכבי פ"ת (שבת, 16:35, בלומפילד):
    מפגש הכנה לחצי גמר הגביע שיערך בהמשך השבוע, יפגיש בין מכבי ת"א ומכבי פ"ת, שתי קבוצות שבשלב הנוכחי אשתקד רצו שתיהן לעבר המקום השני, אך היום מכבי פ"ת נמצאת בו בביטחה, ומכבי ת"א גמרה את העונה מבחינת הליגה.
    כאמור, מכבי פ"ת עם יתרון 8 נק' על המקום השלישי, ככל הנראה לא תאבד את המקום הזה. גם למכבי ת"א אין על מה לשחק בליגה, וגם כאן 8 הוא מספר המפתח- הצהובים מרוחקים 8 נק' מהמקום ה-3, ו-8 נק' מהקו האדום, לבד לבד באמצע, ומתכננים כבר את העונה הבאה. למי שחושב שהמשחק הזה הוא חסר ערך ספורטיבי, שיזכור שזו הצהרת כוונות גדולה לקראת אמצע השבוע, והזדמנות טובה להכין שיעורי בית של הרגע האחרון על היריבה.

    מכבי פ"ת עם עונה גדולה, לא הפסידה מאז סוף ינואר (בני יהודה) ובמחזור הקודם סיימה ב1-1 בדרבי העירוני. חדשות נוספות מצוינות ללוזונים הוא האישור לסלים טועמה, כן כן, טועמה חוזר לקבוצתו בעונה שעברה ויוכל לשחק כבר בשבת. על פי הדיווחים מהקבוצה, טועמה מתאמן כבר 4 חודשים עם הקבוצה ולכן הוא בכושר משחק טוב ויכול להיות שיפתיע ויפתח.
    מכבי ת"א לא ניצחה מאמצע מרץ בליגה, וזה כולל את שלושת משחקיה האחרונים במסגרת זו. חדשות רעות נוספות לקלינגר- יקיר שינה נפצע בשריר והוא בספק למשחקים בליגה (ובגביע), נוסף על סטרול המוצהב שיעדר וג'ובאניני הפצוע. מי שאמור לפתוח במרכז ההגנה הוא ככל הנראה ליאור ג'אן הצעיר. שחקן נוסף שכנראה יעדר עקב מתיחה הוא אמיל אמבמבה. הוא בספק גדול מאוד למשחק, וקלינגר עוד לא החליט אם לפתוח ב 4-4-2 עם פרוחננקובס ולוי, או 4-5-1 ולהשיב את דגו להרכב.

    בסיבוב הראשון: 1-2 למכבי פ"ת. בסיבוב השני: 0-1 למכבי ת"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מישהו מוכן להמר על 0:0?

    בכל אופן אני מקווה בשביל הליגה שהפועל חיפה ינצחו...אני מקווה גם שהפועל פ"ת תיתן לאשדוד בראש כי לראות את אשדוד באירופה בשנה הבאה יהיה סיוט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  6. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    יש סיכוי שטועמה ישחק נגד מכבי? את השיחרור מפיפ"א ומההתאחדות הוא קיבל...
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כן אמרו בחדשות הספורט שהוא יהיה בסגל...לא יודע עד כמה זה יהיה משמעותי אחרי הכל הוא לא שיחק כמעט חצי שנה...(לא שלפני כן הוא שיחק סדיר...)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  8. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טועמה התאמן עם הקבוצה בלי הפסקה
    אז אולי הוא קצת יתרגש אבל כדורגל הוא לא שכח,קשר שמאלי מצויין
    שבעבר תמיד רציתי בחיפה,עכשיו אני לא בטוח-אולי הוא יחזור להיות טוב כמו בעבר...

    שנה הבאה בכל אופן נראה אותו שוב בהרכב ושחקן חשוב מאד במערך של פתח-תיקווה...

    הימורים שלי על שני המשחקים הנוספים:
    מכבי תל אביב-מכבי פתח תיקווה(תיקו).
    הפועל חיפה-הפועל נצרת עילית(תיקו).

    חיפה תשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  9. שגיא Guest

    הפועל חיפה עולה ליתרון 1-0 על נצרת עילית!

    סלאח חסארמה בשער נפלא, בבעיטה חופשית מפינת הרחבה, לעמוד ופנימה וקבוע 1-0 להפועל חיפה, שלא מוותרת. חיפה הייתה טובה יותר מפתיחת המשחק והזדמנויות של טוטואנה (מעל השער) ושלומי אדרי (הדיפה נהדרת של אושרי לוי) לא נכנסו ומנעו יתרון מוקדם יותר.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    זה כבר מתחיל להפחיד, אף אחד לא סופר את הפועל חיפה והם מתרוממים לאט לאט בסוף אנחנו נרד יחד עם סכנין.

    ברודווין משווה בדקה ה71.

    איזה תענוג זה לראות את עובד וורמוט משחקים יחד ,שניהם יחד פורצים בדאבל פס נהדר תהגנה של נצרת עילית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/05
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    4 דקות לסיום עובד עושה 2-1 לחיפה .

    איזה תענוג לראות את עובד וורמוט יחד....
     
  12. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    תגידו, זה נדמה לי, או שהוציאו לא מזמן את הפועל חיפה מהטוטו?

    בכל מקרה - לבאר שבע זה רע, מפני שההפסד של נצרת עילית מקרב את בית"ר לאירופה, והיא תעלה עם יותר מוטבציה נגד נואשי הנגב.

    ובתחילת העונה רוב ה"פרשנים" קברו את נצרת עילית והפועל חיפה... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה חוזרת לחיים, עכשיו זה רשמי. במחזור הזה היא צימקה את הפער מהקו האדום למקסימום 4 נקודות, מינימום 3. עכשיו נשאר לאוהדי הפועל חיפה, שהייתה עדיפה לאין שעור היום, להתלבט מה הם מעדיפים שיהיה מחר בין סכנין להפועל ת"א.
    להזכירכם- להפועל חיפה עוד יש את ב"ש והפועל ת"א בבית!
    בקיצור, כיף לראות ליגה כשיש מתח, וכשיש קבוצה שמשחקת לא רע (עד ה-16 לפחות) וכשיש אבא ואח לידך שעושים רעש כמו 5000 צופים בגולים וההחמצות. ואם כבר החמצות, דוארטה האפס הפסיד את המשחק כשהגיע עם כבודי מול שוער וביזבז את המצב.
     
  14. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח דרך צורה מעניינת להסתכל על זה,חשבתי שלבאר שבע זה רע בגלל שהיריבה בתחתית משיגה 3 נקודות...

    בכל אופן חיפה הפתיעה אותי,לא כשיחקה טוב או ניצחה אלא שלא נשברה גם אחרי שהשוו לה לקראת הסיום,בעבר היא הייתה חוטפת שם עוד גול...

    דרבי בשנה הבאה,זה לא חלום....

    באר שבע וסכנין תתחילו לחגור חגורות....
     
  15. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    וואלה, באמת קשה.
    אני חושב שלהפועל עדיף תיקו, כי ניצחון של אחת הקבוצות תרחיק אותה מאוד, וכרגע הפועל חיפה בעדיפות שנייה להישאר, מכיוון שבאר שבע מעליה.