30' בעליון, 29' בתחתון: הטוענות לכתר ממשיכות במרוץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏10/4/21.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    אם מכבי תל אביב הייתה חושבת כמוהו, ככל הנראה לא הייתה משיגה 3 אליפויות רצופות וערן זהבי היה עובר בין פלארמו, טורינו וקטאניה.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    תלוי גם אם מדובר בפרובוקטור או בשחקן שפשוט שיחק בקבוצה השניה, במקרה הזה אצילי די למל"מ, לא שחקן שמעורר רגשות.
    לי ממש לא הפריע שגרשון ונימני עברו ישירות מהפועל ומכבי לבית"ר, שניהם גם היו בהיררכיית הקפטנים בשלב מסוים, גם לא היה בעיה מבחינתי.
    היו סמלים בקבוצות שלהם אבל לא ראיתי בהם כאנשים טיפוסים שאני לא יכול לראות בקבוצה שלי, זה רק עניין של איפה הם שיחקו קודם, אותו דבר עם דגני כיום. אבל כן אני פחות סלחן לשחקנים שהיו בקבוצה שלי, עזבו שמו עליי ועל שאר האוהדים זין ואז חזרו וציפו שינשקו להם את הרגליים, דן איינבינדר למשל שעד עכשיו לא מבין איך לאף אחד לא היה אכפת שזרקו "סמל" כמוהו.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני יודע שהדיעות שלנו שונות לגבי רוקאביצה, אבל היום בהחלט ראיתי שעם דוניו יש יותר שטף מחוץ לרחבת היריב. לדעתי זה גם קורה בגלל שהאחד יותר חלוץ רחבה והשני הרבה יותר שחקן כנף. אני עדיין לא מחשיב את דוניו כמספר תשע. אין לו נגיחה.

    אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אבל לבכר כבר אין אמונה בלתי נגמרת ברוקאביצה? מאז הפציעה והקורונה ניקיטה אפילו לא כובש יותר. אם זאת המציאות אז לדוניו יש כרגע יותר מניות. בכל מקרה אני חושב שלא מן הנמנע ששוב נראה בקרוב את רוקאביצה פותח. אגב, אם מסתכלים לעונה הבאה, אם החלוץ כבר לא יכול לסיים תשעים דקות הגיע הזמן להפרד.

    דבר אחרון, עוואד? איפה הוא מתחבא? החזירו אותו בינואר מתוך פאניקה די מוצדקת, אבל הוא פשוט לא תורם. לדעתי די ברור שבקיץ הוא שוב יעזוב. ציפיתי ממנו ליותר.
     
    oranfu ו-EsheD אוהבים את זה.
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    אני דווקא חושב שחיפה צריכה למצוא את הדרך לשתף את שניהם בהרכב. מרגיש לי שהם שני שחקנים שיכולים להשלים אחד את השני בצורה טובה. היום בכר הראה ששינוי מערכים או לעלות עם שניים באמצע זה על השולחן. מה גם שלא יקרה כלום אם חזיזה יראה קצת ספסל וירגע כי נדמה שעלה לו השתן לראש מכל כתבות ה ״שחקן השנה״.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    הוא מצא איפה שהוא צריך להיות,בספסל. הוא לא שחקן מספיק טוב להרכב,ואני בכלל לא בטוח שהוא מספיק טוב למכבי חיפה. אפשר גם להוסיף את האופי המחובן שלו,והאוגיסטיות המעצבנת שלו בכול פעם שכן מקבל דק'.

    לדעתי טוב שבכר הולך עם דוניו,הוא חם יותר,מה גם שניקיטה לא חזר לעצמו מאז הקורונה.
    בכללי אפשר להגיד על בכר שכמעט כל החלטה שלו זה בינגו.
    שמח בבשביל אצילי, חיכה לזה הרבה זמן. ידענו מהשנייה שהגיע שהוא מסוג השחקנים שמביאים אליפות,מהקילרים הבודדים שיש לליגה שלנו להציע.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @EsheD
    לא יודע אם דוניו יותר חם מרוקאביצה. בסך הכל הוא לא מבקיע הרבה, אבל כמו שראינו אתמול משחק ההתקפה שטף יותר. למרות זאת אני לא משוכנע שבכר החליט עכשיו בכל מקרה ללכת על דוניו. כל עוד אצילי וחזיזה מבקיעים גם השערים של האוסטרלי פחות קריטיים. היה שלב העונה שללא הכיבושים של ניקיטה הקבוצה לא היתה מנצחת. כרגע נראה שיותר שחקנים יודעים להבקיע וזה מאד חשוב להצלחת הקבוצה. לגבי עוואד נראה לי ששנינו יודעים שהסיפור שלו אצלנו פשוט גמור.

    @Clock End Stand
    קשה לי כרגע לפנטז את דוניו ורוקאביצה במגרש באותו הזמן. נראה לי שבכר החליט ששניהם מספרי תשע. אנחנו נמצאים בשלב קריטי של העונה, ניסיונות עושים בתקופה אחרת. אם אין פציעות אז לדעתי זה או רוקאביצה או דוניו בהרכב. לא ביחד.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הניצחון הכי משמעותי של מכבי חיפה בעונה הזו. כל המוקשים האפשריים היו טמונים ב-יא' והירוקים צלחו את המשחק כשבהרכב הפותח לא משחקים בהתקפה שניים מהשחקנים המשמעותיים ביותר של הקבוצה.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    אני חושב שכבר יותר מחצי סיבוב רוקביצה ושרי לא השחקנים הכי משמעותיים שלנו בהתקפה. בכלל, מאז פגרת הסגר השני, רוקביצה ושרי לא חזרו לעצמם. דווקא חזיזה ולביא הפכו להיות השחקנים החשובים שלנו מקדימה. לביא יודע להוציא מסירה חותכת קדימה וחזיזה מצליח להיכנס לרחבה מקו הרוחב ולהכניס כדור לשחקנים מהקו השני.

    אגב, ללביא ראיית משחק נהדרת. אני לא ידוע כמה מכם שמים לב, אבל בעוד שיש שחקנים שמפחדים למסור מהאמצע (כי זה מה שמאמן מזהיר שחקנים לעשות), לביא תמיד נותן את המסיר החזקה לחלוץ על קו הרחבה, שזה משאיר בנגיע לאצילי/חזיזה ואז אנחנו מגיעים לאיום.
     
    oranfu ו-G.B7 אוהבים את זה.
  10. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,299
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מין:
    זכר
    התשובה המהירה היא שלא, לא סובל אותם ואת התנהגות שלהם על המגרש ומה שהם אומרים מחוץ למגרש (התנהלות ואמירות שחצניות). אבל ברגע שמים עוברים בנהר (מעבר ישיר בין הקבוצות בקושי קורה) והם לובשים ירוק ועוזרים לקבוצה שלי אז הם יקבלו את המחמאות.
    וצריך לעשות את ההפרדה בין שחקנים כמו זהבי, בניון וכאלה לבין עומר אצילי.
    לפני 30 שנה אולי היה ערך לדברים האלה, היום כמעט כל שחקן טוב עבר ב2 3 או 4 הקבוצות הגדולות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    אגב, לא חושב שמישהו שם לב לזה. אולי אוהדי הפועל באר-שבע. אבל ספורי לדעתי עם הבישול ה-7 או ה-8 שלו לגול של מכבי חיפה.
    עוד מימי הפועל תל אביב היה לו את איבוד הכדור ליד הרחבה שהביאה לשער שלנו, ואת האיבוד כשהם יצאו למתפרצת של 3 על 1 (ומהמחטיפה השוונו, בעידן רוטן), ו3 הבישולים שלו שנה שעברה במדי באר שבע והיו הרבה מאוד טעויות שלו נגדנו. קיצר, אתמול בשער הראשון, עוד פרגון נהדר שלו לשער של מכבי חיפה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמעון גרשון מעולם לא אמר מילה רעה על אף אחד בכדורגל, גם לא על אוהדי מכבי ת"א או בית"ר ירושלים כששרו על אבא שלו שנרצח כשהיה בן שלוש, אני חושב שלא רק שלא צריך להיות ולו אנטי קטן נגד שחקנים שבאו מהיריבה אלא להיפך זו הרגשה של ניצחון - הבאת את הסמל של הפועל ת"א והחלשת משמעותית את ההגנה שלה. גרשון לא היה טוב בית"ר כמו בהפועל, הוא קצת השמין ונהיה איטי אבל נתן שנתיים בסדר גמור (בנאדו שהתחיל על הספסל פה ושם נדמה לי היה נחשב לשחקן הבכיר בהגנה) והוא לא שיחק בחמישייה נגד קראקוב ואולי דווקא כששחקן חסר אתה מבין את תרומתו.
    לטעמי לא צריך להתרגש גם מכל מיני אמירות מטופשות של דור מיכה או עומר אצילי, זה היה בלהט הרגע אחרי ניצחון חשוב או אפילו זכייה באליפות, זה לא רלוונטי ואסור שזה יהווה שיקול ולו הקטן ביותר, התרומה המקצועית תמיד צריכה להיות הכי חשובה. אף אחד לא יצפה שאצילי יהיה השחקן האהוב במכבי חיפה וכן הלאה אבל הוא יכול לעזור לה לזכות באליפות.

    איינבינדר כרגע יש לו מקום בבית"ר מקצועית כי אין קשר אחורי נוסף, אולי אם הוא היה משחק לצד מוחמד וזרגרי והיה פחות דריבליסט אחד בהרכב - בית"ר הייתה יציבה יותר, מגיעה לפלייאוף העליון ולא עושה עונה מביכה. כמובן שדן לא הקשר הטוב בארץ אבל זה לא שאתם רצים לאליפות.

    לטעמי התנועה של רוקאביצה הרבה יותר טובה לעומק והוא פתח את העונה מצוין ואז דעך ולא חזר לעצמו, אפשר להגיד שבנקודת הזמן הזו דוניו עדיף. הזהרתי לגבי עוואד מראש - לא מספיק טוב להיות בהרכב מכבי חיפה, לא הגיוני שהוא דרש את זה בקיץ, כרגע הוא די מיותר. לדעתי חזיזה מאוד משפיע גם במשחקים שהוא לא מספק מספרים.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,589
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    דוידה פעמיים מסבסב את הקלר הזה. פעם אחת זה נגמר בפנדל גבולי, פעם שניה בפנדל על אמת.
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    רוני "אסון" לוי, הבנאדם לא יודע לאמן.
     
  15. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,957
    לייקים שהתקבלו:
    2,340
    מין:
    זכר
    כמה אין כדורגל במושבה.
    וזה עוד מקבוצות שיגנבו דעת על מאבק על אירופה.
    פשוט מביך.

    פ"ת עוד יש איזה תבנית פה ושם, אצלנו פשוט כלום.
    רוני לוי ממשיך להעדיף שחקן חסר הכנה למוח כמו יוספי על הדשא.
    בטח בהמשך יכניס את הטאלנטים שבירו וחטואל.