מחזורי ההכרעה בספרד: ריאל מארחת את אוססונה, ולנסיה נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏10/4/21.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    למה ממשיכים להכניס את גריזמן? זה פוגע בבארסה משלוש סיבות, הוא גם משחק בשביל היריב ולא בשביל בארסה, גם תג המחיר שלו יורד על כל דקה שהוא על המגרש וגם לא תהיה לו סיבה להתגמש בשכר אם הוא יכול להישאר בבארסה ולשחק. הזוי שנותנים לדבר הזה להמשיך.
     
  2. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    מסכים, הוא נוראי וכל דקה שלו על כר הדשא פוגעת בקבוצה .
    גארת בייל בתקופות הכי גרועות שלו במדריד היה יותר טוב ומועיל מגריזמן העונה .
    הוא גם משחק בחוסר חשק ומוטיבציה וגם כל פעולה שלו היא לטובת היריבה ( אני לא פוסל שהוא משחק רע בכוונה ) .

    השיחרור של סוארז בחינם לפני תחילת העונה ואי הבאת מחליף זו אחת ההחלטות המקצועיות הגרועות בהיסטוריה של הכדורגל .
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/6/69e33a46056f2d5106f6c2145a66e17e0cabbdf9.Xxx

    הביטוי “לילה לבן” נראה מדויק יותר ויותר| כבר אמרתי לכם שהעונה הזו ככה פתאום בלי התראה מוקדמת חזרה לחיים, הלב שוב דופק (טוב, אצלי תמיד זה ככה). מתחבר מאוד למה שנכתב על ההרכב שסיים את המשחק. תראו את נאצ’ו בסיום, איזה ענק הוא. זה מוכיח כמה לב ונשמה יש לקבוצה הזו. אולי היו שנים שהיה סגל לפנתיאון אבל השחקנים והקבוצה לא עמדו בציפיות. השנה יש הרבה אפור אבל גם לב ונשמה וחיבור אמיתי למאמן. זה מטורף על כמה דברים הקבוצה הזו התגברה השנה ואנחנו עדיין לא באמת טובים - לא יודעים להרוג משחקים, יש שחקנים שאין להם מקום בסגל, ההרכב החזק שלנו עם מלא חורים וכבר שכחתי מתי שיחקנו בו.

    אני חושב שאכלנו כל כך הרבה חרא בקלאסיקוס גם בשנים הגדולות שלנו וטוב שהמספרים מתיישרים: דאבל ראשון מאז עונת הפאסיו, ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד וכן הלאה. באמת שאי אפשר לבקש יותר ממיליטאו למשל. אודריוסולה לעומת זאת הכי טוב בברצלונה, כנראה שהרגשנו מה שהם חווים כאשר לנגלה משחק. לא נבהלנו מהמהירות של דמבלה וסוף סוף התרגלו לתרגיל של אלבה בצד שמאל ולזה שמסי מגיע מיד כמה סנטימטרים לאחור כדי לבעוט, הוא כבר כבש שער ניצחון כואב נגדנו ב-2017 והשחקנים היו ערוכים לכך. מקווה שלמסי כבר לא קר בביצים - אם היה יכול הוא היה משחק עם מעיל, ושקומאן יפסיק לבכות על השיפוט וכך גם פיקה. די, זה פאתטי.
    אני כן רואה דברים שהשתפרו חוץ מהחדות מול השער - הנעת כדור שלנו תחת לחץ מצוינת, כך זה מרגיש, בלי קשר להאם ואראן משחק או לא. תמיד אחד הקשרים בא לאחור, יוצאים מהר קדימה, מבטלים את הלחץ. המתפרצות קצת יותר טובות ו-ויני מקבל לשטח, כמובן שנוח יותר להתפרץ נגד ברצלונה וליברפול אבל זה קורה גם במשחק ליגה רגיל. לא ממהרים להגביהה למרות זה הנשק שעבד לנו. בנזמה עם שער מטורף בעקב, לא פחות, כל בניית המהלך, גם לוקאס שהוא מגן קטלני והיום טוב מקרבחאל.

    זידאן פשוט גאון, מאמן היסטורי. פגע בול, הריח את פדה והפריצות הסוחפות בכנף ימין, האורוגוואי החזיר ובגדול, לא היה פשוט לספסל את אסנסיו במשחק כזה. המזל? השחקנים נופלים כמו חיילים, זה מזכיר את ליברפול העונה. מזל זה אם פדה היה עושה 0:3 או ויניסיוס לא מוסר ברשלנות - והזהרתי: ויני עדיין שחקן מתסכל למרות הצמד בשלישי. מרגש לנצח בדקה ה-90 ככה אבל זה עוד דפיקות לב מיותרות. כולם עמוסים ופצועים. זה נראה סוד הקסם: אנחנו ריאל מדריד. הלוואי וקרבחאל יעשה נס וייתן מחצית באנפילד, אולי פדה יהיה מגן. אם העונה הזו תסתיים עם דאבל זה מטורף. כן, אני חולם על דאבל ואשמח להוסיף עוד פרק בספר שלי על הזכייה ה-14 בליגת האלופות. טוב, הלכתי לישון ואמשיך לחלום על זה בלילה. ניצחון עצום! Hasta El final - Vamos Real.
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    למה איסקו לא פתח ובכלל למה הוא לא נספר ע"י זידאן?

    בכלל גם לפתוח נגד ברצלונה בלי אסנסיו זה לוקסוס גדול, אישית גם רודריגו שחקן מפתח אצלי. זידאן מעדיף לשחק בעמדות שלהם עם קשר מרכז שדה כמו ולווארדה. אולי עם השלושה האלה בהרכב משחק ההתקפה של ריאל היה יותר שוטף ויותר יצירתי? לטעמי סבירות גבוהה שכן.

    על בנזמה מה לא אמרו, אבל האיש הזה ממשיך להשתיק את כולם. איפה שלא תשים אותו ולא חשוב מול מי - הוא את הגולים שלו יתן. תותח.

    לגבי בארסה, לא יודע מה המצב של אומטיטי אבל הוא עד כדי כך גרוע ששני ילדים מועדפים עליו? גם לפיאניץ' מגיע לשחק יותר במקום דה יונג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/21
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    איסקו איטי, מחזיק יותר מדי את הכדור ולא מחויב מספיק. אין שום היגיון לבנות עליו בכללי, ובפרט בתכנית משחק שמכוונת להעביר כדורים מההגנה להתקפה במהירות כדי לעקוץ במתפרצות. מהסיבה הזו גם אסנסיו לא פתח (למרות שהוא הרבה יותר פרודוקטיבי ומחויב ביחס לאיסקו כמובן).

    אולי הדבר היחיד שהייתי עושה במקום זידאן זה להכניס את רודריגו כמחליף לכנף ימין במקום אסנסיו. יכול להיות שהיינו מצליחים לייצר מתפרצות גם ברבע האחרון של המשחק ולהכריע אותו בלי עצבים מיותרים. אמנם ההכנסה של שחקנים טריים שיכלו ללחוץ גבוה בדקות מאוחרות הייתה נכונה ושיבשה לבארסה את הנעת הכדור, אבל היא עדיין הצליחה ליצור 3 מצבים מסוכנים (״תודה״ לאודריוסולה) וצריך להודות ביושר שהיה לנו לא מעט מזל שהתוצאה נשארה לטובתנו. בלי קשר לפנדל הגבולי והמשקוף - מספיק שמסי פחות רטוב מהגשם והוא מצליח לנפק בעיטה חופשית נורמלית והיינו מסתבכים.

    האיש מספר 1 בניצחון ובכל התקופה האחרונה הוא זידאן כמובן. אנחנו עוד יכולים לסיים את העונה בלי כלום - אתלטיקו עדיין תלויה בעצמה, בארסה בסך הכל נקודה מאחורינו ולהוציא 8 מ8 עם ליגת האלופות במקביל יהיה לא פשוט בכלל (אפילו המשחק הקרוב מול חטאפה בלי כל הפצועים הנוכחיים + נאצ׳ו, ואסקז וקאסמירו יהיה חתיכת מוקש). אבל לראות את מה שהוא מצליח להוציא מהקאדר המוגבל כל כך שיש לנו, להיזכר איך אותו סגל בגדול נראה עם לופטגי וסולארי לפני שנתיים ולא להאמין שיש אוהדים שעדיין לא מעריכים אותו כראוי. בשנתיים האחרונות זידאן מוכיח שהוא לחלוטין אחד המאמנים הטובים בעולם - לא רק מבחינת ניהול חדר הלבשה אלא גם טקטית. עילוי, אשרינו שזכינו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/21
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לפי מה שהבנתי אסנסיו נפצע באימון ובגלל זה לא פתח. למרות שכווינג באק הרבה יותר הגיוני לשחק עם ואוורדה.
    מהרגע שאודריסולה נכנס לשחק דמבלה היה צריך ללכת לקו שלו, הניסיונןת שלו מול מנדי רק הדגישו את החוזקות של מנדי.
    אני חושב שקומאן הפסיד הרבה נקודות זכות בסיכוי שלו להיות מאמן גם בשנה הבאה.
     
  7. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    מסכים.
    במקום קומאן אני הייתי הולך אפילו יותר לאקסטרים ומעביר את מסי לצד שמאל, שיתמודד מול אודריוסולה במקום מול קסאמירו.
    הוא היה מתעלל בו.
     
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    פעם ראשונה שאני שומע על שחקן שנפצע באימון המסכם ובכל זאת סוגר 35 דקות אינטנסיביות באחד המשחקים הכי חשובים של העונה :)
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    ממש לא, לפעמים זו פציעה כזו שמאפשרת לך לשחק רק חלק מהמשחק. לפעמים אפילו יש הוראה של הרופאים השחקן הזה יכול לשחק מחצית וכן הלאה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. איסקו של 2017 היה אחד השחקנים הטובים בעולם, איסקו מ-2020 ואילך הוא בעיקר נטל. שום סיבה לפתוח אותו. זידאן לקח הימור כשוויתר על עוד שחקן שמסוגל להבקיע כמו אסנסיו אבל שיחק אותה בגדול עם פדה. הכנסה של רודריגו אולי הייתה נכונה יותר.
    2. לא היה לנו שום מזל, אין לנו כבר הרכב, לשחק עם אודריוסולה זו צרה צרורה וכבר לא פייר. פדה יכל לעשות 0:3 ולגמור עניין ואז במחצית כבר עולים עם קסטיליה. יותר הגיוני גם שריאל תגיע למצב בעיטה כשהיא יוצאת למתפרצת של שניים\שלושה על אחד (אבל ויני זה ויני) מאשר שמסי כמעט יכבוש שער מטורף כזה מהקרן. זה חגיגה לאוהד אבל גם נטל אמיתי שיש קלאסיקו בין שני משחקי רבע גמר הצ'מפיונס. כבר אין לנו 11 להרכיב.
    3. כמעט ולא מדברים על החולשה של מסי בקלאסיקו לפחות ברמת המספרים - הרצף הכי גרוע שלו איי פעם, נקודה רעה לתקשורת הספורט. גם הוא בן אדם אבל שימו לב לנאצ'ו והתמונה שלו חוגג את הניצחון, הוא היה מסוגל גם לכרוע ככה חצי שעה בדשא אם היו מבטיחים לו ניצחון. מסי נראה סובל מכל רגע, בא, מחליף חולצה פתאום - אולי היה מתחיל לרוץ במזג אוויר קיצוני לשם שינוי.
    4. לקומאן לא הייתה שום תוכנית אחר, דמבלה כ-'9' לא עבד, הוא יודע רק לבכות על השיפוט, כמו פיקה הדגול, פאתטי. אני הייתי מתבייש לו הייתי מהצד השני. כבר 24 משחקים לא נשרק פנדל לטובת ריאל. נכון שרוב הזמן היינו קבוצה התקפית נכה, ובכל זאת זה הזייה. אם בריית'ווייט מקבל פנדל צריך לסגור את הכדורגל, הוא אפילו בקושי נגע לו באצבע (מנדי).
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    דווקא לדעתי מסי היה מצוין אתמול, גם בכדרורים וגם במסירות מפתח שלו. שם לדמבה את הכדור על הראש אחרי טיול נהדר ברחבה, שם לאילאז' את הכדור על הראש גם במצב נהדר, הכניס מסירות אדירות לג'ורדי אלבה בין השחקנים. לא עולה לי בראש מישהו שהיה טוב ממנו.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    @Raulito - אתה צודק שהיינו יכולים לגמור את המשחק עוד במחצית הראשונה (המצב של פדה היה צריך להסתיים ברשת אבל השער של קרוס היה מזליקי מצדנו ומאוד רך מבחינת ברצלונה), ושעם שחקן פחות בוסרי מויניסיוס אנחנו במקסימום שמים את השלישי באחת המתפרצות שהיו לנו בתחילת המחצית השניה ומרגיעים את המשחק מאוד. ובכל זאת, בסיטואציה הנתונה שנוצר בסוף - יתרון שביר כשבארסה תוקפת עם כל הכלים שיש לה ואנחנו מתגוננים - היה אולי נכון להשאיר לעצמנו מרחב להתקפות מתפרצות ולא רק להתגוננות פאסיבית (בדיוק בגלל שהשחקנים כבר עייפים ויש לך טרול כמו אודריוסולה שמסדר מצבים במתנה). הניצחון מוצדק, לאף אחד אין ויכוח - אבל יכולנו להשיג אותו בצורה פחות לחוצה ושוחקת גם עם ההחמצות.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם היית אומר לי בתחילת העונה שנסיים את הקלאסיקו עם ההרכב שפתח הייתי אומר לך שאני מאוכזב ושואל אותך 'איפה כולם'. אפילו בנזמה הוחלף וזה לא קורה אף פעם. אז פשוט אין מה לעשות. קבוצה טובה ממול, לא מצוינת אבל כן, אתה נדחק לשער שלך, הגשם, הפעם אלה לא באמת תירוצים. מבחינתי תיקו לא היה משקף לעולם. הכניסה של אודריוסולה פגעה בכל המשחק כי הוא אולי מהיר אבל חסר לו כל כך הרבה בעניין של התזמון להצטרפות להתקפה, הוא חור בהגנה שאי אפשר לסמוך עליו וכן הלאה. אגב מרסלו הגיע שם לחצי מצב ולא הצליח לבעוט וגם מריאנו היה חייב למסור. אגב אני חושב שיש לנו הרבה ניצחונות כאלה העונה, אולי יותר מאיי פעם, לא רק נגד קבוצה כמו ברצלונה. ככה זה שהקבוצה לא מסוגלת לסגור משחקים. מתישהו נגמר לך הכוח והיריבה לוחצת. זה שקרוס ומודריץ' הוחלפו איזה פעמיים-שלוש במשחקים האחרונים בדקה ה-70 זה לא מספיק, אפילו הילד ויני שפך לאגר.
    לא באמת אפשר לדעת מה זידאן מתכנן, אפשר לנסות להניח על סמך כמה כל אחד שיחק אתמול. אולי רודריגו יקבל עדיפות מסוימת כמחליף לפחות לאנפילד, אולי אדן הזאר אפילו כמה דקות. הלוואי וקרבחאל שמבחינתי כיום אחרי עונה כמעט בלי כדורגל פחות טוב מלוקאס - יהיה כשיר במפתיע.

    כל מה שקורה בתקופה האחרונה, וכמו שזידאן אומר אלה רצפים נחמדים אבל לא זכינו בכלום - גורם לי להעריך פי כמה את הקישור שלנו למשל, לשים עין יותר על קרוס ולוקה ולהתרגש מחדש. אני חושב מה היה קורה אם ליד בנזמה היה קראק אמיתי, נניח אמבפה. אולי אנחנו לא כל כך גרועים ועלובים ביחס לטופ.

    אם מסי היה כובש שער כמו של בנזמה אתמול - כל כלי התקשורת היו מתחילים לצייץ בטוויטר, כל האושיות מה שנקרא. בנזמה היה טוב ממסי אתמול לדעתי והוא בלט אולי רק בצד של שחקני ברצלונה. אבל כנראה שאסור לספור משחקים בהם הוא לא כובש בקלאסיקו והוא לא הבקיע מאז שרונאלדו עזב. לא היה לו משחק רע, לא אמרתי את זה.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    דווקא כן ציינו כמה פעמים שהוא לא כבש כבר כמה קלאסיקו. הוא לא נתן הופעה יוצאת דופן אבל הוא כן היה טוב, בטח הטוב מבין שחקני ברצלונה ולדעתי גם יותר מבנזמה למרות השער, למרות שכחלוץ אפשר להגיד שאת שלו הוא עשה. בכלל אני חייב לומר שבזמה השתפר משמעותית הוא לגמרי חלוץ לגיטימי כשבעבר אפילו לא הייתי יכול להגיד שהוא לגמרי חלוץ.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    המאבק על האליפות הולך להיות מטורף, לכל אחת יש את היתרון שלה:
    ברצלונה הכי טובה נגד קבוצות שהם לא טופ 3.
    לריאל נשאר את הלוח משחקים הכי "נוח".
    לאתלטיקו יש יתרון נקודות (אם תשיג נקודות היום).