הפועל חיפה 2020/21 - קפיצת מדרגה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HHFC1924, ‏29/8/20.

  1. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    אתה דיברת על מישהו שיודע לקחת אחריות, הבנאדם לא לקח אחריות על התוצאות שלו משנת 2004 וחוץ מסכנין פיטרו אותו מכל מקום והוא לא עזב שום מקום מרצונו.
    וכן, אין ספק שהתקופה שלו בכפר סבא הייתה מדהימה.
    11 נקודות בסיבוב משחקים שלם, ניצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים, חמישה הפסדים רצופים והדחה מהגביע נגד יריבה מהפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית, 3-0 בבית. אם זה מה שאתה מאחל גם להפועל חיפה, מי אני שאתווכח, מי יתן וישחזר את ההצלחה הזו.
     
  2. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    וסילבס כבר בדרך לכפר סבא*/aaarofl
    אין לתאר.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  3. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    כמו שאמרתי, כפר סבא חתמה רשמית על ירידה
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני מאוד מתקשה להבין אנשים שאומרים שבן אדם צריך לקחת אחריות ולהתפטר. כשאתם נמצאים בעבודה שלכם, ומזייפים או עושים טעות, וזה לא משנה איזה סוג עבודה, אם זה בנק, שוק ההון, טלמרקטינג, וואטאבר - אתם קמים ואומרים אני מתפטר ומוותרים על השכר? או פיצויים? באיזה סרט אתם חיים תגידו לי? למה שבן אדם יתפטר רק בגלל שמדובר בכדורגל. לא רוצים אותך? שיפטרו. זה תקף לכל ענף וכל מקצוע. להתפטר זה הדבר הכי מטומטם שצריך להיות. גם בכדורגל.

    אני דווקא חושב שזה מינוי טוב. אנשים שוכחים אבל אלישע שנה שעברה הגיע לבני יהודה בפתיחת הפלייאוף התחתון ורשם 6 נצחונות ותיקו ב-7 משחקים. והשנה אנשים שוכחים שאמנם בני יהודה בתקופתו היתה בחלק התחתון אבל הבעלים ה"גאון מוילנה" ברק אברמוב שממשיך לעשות בקבוצה כאילו זה מסעדה יפנית - משחרר לו שחקנים על ימין ועל שמאל ואת החלוץ היחידי בסגל שנראה שייך (עם כל הכבוד לגאדיר) דור ג'אן הוא מכר לפורטוגל. בני יהודה כבר שנתים תחת אברמוב זה כלום ושום דבר, ואין סיבה לחשוב שזה ישתנה רק כי אלישע אימן שם.

    בכפר סבא נכון, הוא כשל, בטח כשהיה לו סרייה של 3 מ-27 או משהו כזה, מבחינת נקודות, אבל יחסית למאמנים אחרים, אלישע נכשל הרבה פחות, ועל הרבה יותר כשלונות אחרים מאמנים ממשיכים לקבל ג'ובים בקבוצות קקמייקה. קורצקי, אביטן, סילבס, מימר.

    אלישע מתאים מאוד להפועל חיפה. קודם כל זה מועדון לא עם תקציב מינימום, אלא תקציב מכובד. מה שסילבס הוציא מהמועדון הזה בשנה הזאת היה אפס אחד גדול ועגול. מבחינת סגל, הוא היה אמור להיות פלייאוף עליון, ועכשיו נכון שההגנה יותר חלשה, זה בסדר, ועדיין אם אני מסתכל על סגל השחקנים

    ובלי קשר - מי אימן בהפועל חיפה בעשור האחרון ואלה שמות:
    טל בנין, ניר קלינגר, שלומי דורה, ראובן עטר, טל בנין, מאיר בן מרגי, אלי כהן (לא השריף), דני גולן, ניר קלינגר, שרון מימר וחיים סילבס.
    פרט לניר קלינגר שזכה בתור מאמן באליפות עם מכבי והצליח גם לזכות עם הפועל חיפה בגביע טוטו (בגלגול הראשון) וגביע המדינה (גלגול שני) תוך שהוא רושם פלייאוף עליון ומגיע לאירופה (גם בעונה בלי הגביע) עם קבוצה שקצת יתר פיין טיונינג גם היתה מסיימת סגנית לבאר שבע כי באמת היתה להם עונה חבל"ז, מה שאר המאמנים שווים פה בחייאת? בהפועל חיפה הבעיה תמיד היתה שהמאמנים לא התאימו ליצירתיות והכישרון של השחקנים במועדון כמעט אף פעם.

    אלון תורג'מן, רוסלן ברסקי (לא ברמה של מכבי אבל לגמרי שחקן הרכב בכל קבוצה אחרת בליגה), נס זמיר, חנן ממן, עדן בן בסט, עידו שחר, גל אראל, דור מלול, וויליאם אגדה (מבחינתי השנה הזאת זו עונת הסתגלות לליגת העל אחרי שנים בקטמון, המבחן האמיתי הוא בשנה הבאה) - אלה 9 שחקנים, ושימו לב שפרט ל-1 כולם זרים, שביכולת שלהם לבד הפועל חיפה שווה מקומות 6-7, ועם זרים איכותיים היא פלייאוף עליון בליגה שלנו.

    אז נכון ההגנה פחות טובה, אבל זה לא משהו שאי אפשר לפתור באמצעות זרים כפי שכתבתי קודם. וסילבס פשוט הוציא מהפועל חיפה כלום ושום דבר, פשוט כישלון טוטאלי. אפס כדורגל. אפס יצירתיות. אפס במשחק התקפה. מספיק לרואת את הפועלחיפה במשחקי הדרבי בשנים האחרונות נגד מכבי חיפה, תחת מאמנים אחרים עד לפני שנה שהיא היתה באה ולא בתור תפאורה ונוכחת על המגרש ובשנתיים האחרונות היא כלום ושום דבר במשך 90 דקות.
     
  5. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    היום מסיימים את העונה הסיוט הזו כאשר אנחנו נהיה במקום התשיעי (אלא אם ננצח היום 7-0 ואז נעלה למקום שמיני)
     
  6. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    נערים א' בדרך לרדת ליגה כשהיא בפיגור 2-0 מול סכנין.
    בעונה הבאה לא תהיה לנו שום קבוצה ממחלקת הנוער בליגה ראשונה.
    זו תוצאה של הזנחת מחלקת הנוער מאמצע 2004 ועד היום וזה עוד עלול להמשיך.
    המועדון חייב לעבור לבעלות חדשה כי רק זה יציל את המועדון שמתדרדר לאט לאט.
    אנחנו הקבוצה היחידה בליגת העל בלי מחלקת נוער. פשוט עצוב
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    יש לי ביקורת גדולה על התנהלותו של יואב כץ ואני תמיד בעד שימכור את המועדון אבל הפעם אני אפרגן לו על המכתב שהוא שלח לעינת קליש רותם בנוגע לכוונה שלה לקרוא לחוף ים בעיר על שם היריבה העירונית. הפעם הוא עשה את הדבר הנכון