מכבי חיפה 2020/21 - אלופת המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    הסיומת של דוניו מרהיבה יחסית לסטנדרטים של ליגת העל ובאופן כללי נראה שהוא יודע מה לעשות בפעולה האחרונה, אבל הוא לחלוטין נגר בכל מה שקשור לטכניקה ולטיפול בכדור. אולי ההפך הגמור ממוחמד עוואד למשל. אני לא יכול לבוא בטענות לחלוץ שמבקיע בכל משחק אבל מודה שלפעמים נורא קשה לצפות בו, בטח כשלצידו יש שחקנים טכניים כמו שרי ואבו פאני.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ''מכבי חיפה קופחה בדרבי ומול בית''ר י-ם'' - ספורט 5

    נו, את זה ידענו כבר מאותו הרגע שראינו את התמונות לא? אגב גם אתמול ראינו מקרה עם פנדל אפשרי. ארד לדעתי הוחזק ברחבה, אבל שוב לא קיבלנו דבר. אתמול זה לא הזיז לי כי מול יריבה מהלאומית צריך פשוט לנצח, אבל בוא נראה מה יקרה במשחקים הקרובים. מבחינתי חכמון וליאני צריכים לקבל איסור לשפוט אותנו (או את מכבי ת"א).
     
    EsheD ו-oranfu אוהבים את זה.
  3. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    מה הפואנטה בועדה הזאת?
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    היה אתמול פנדל 100% על ארד. שחקן שלהם פשוט הפיל אותו כשהוא היה מול השער.

    מה הפואנטה? אין פואנטה. שופטים ימשיכו לזיין אותנו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הבנתי שהיו "הפגנות" מול בתים של שופטים, לא? הדבר היחיד שאולי היה עוזר ששחר היה פעם יוצא להתקפה בתקשורת. ראינו אתמול מקרה נוסף שבהחלט היה ככל הנראה צריך להיות פנדל (מקרה ארד). לא מעניין אותי שבכל המקרים ניצחנו. ההתאחדות קבעה שהיו שני מקרים שהיינו צריכים לקבל פנדל. בשניהם הלכו לדעתי למוניטור ובשניהם החליטו את הדבר ההפוך. אתמול לא היה ואר, אבל הסיפור חוזר על עצמו. בוא נראה מה יקרה בקרוב בליגה...
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא ישתנה כלום. למה שיפסיקו לזיין אותנו? המועדון עושה על זה רעש? התקשורת מדברת על זה? לא.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  7. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,273
    לייקים שהתקבלו:
    1,555
    מין:
    זכר
    לא יודע אם זה היה 100% בכל אופן לא פוסל את האופציה שכן הגיע שם פנדל אתמול.
    אבל מה שהכי מעצבן שבמכבי חיפה אין שום ספק או חצי ספק אצל השופטים הם בוחרים פשוט לא לשרוק בשבילנו על כלום.
    כל העונה לא משנה מה קורה על הדשא שום אירוע לא נבדק באמת ב-VAR, האירוע היחיד שזכור לי הוא הדריכה על אצילי שחכמון בהחלטה פושעת החליט להתעלם ממנה. מה כן נבדק, רק דברים שלרעתנו- האם אם אבו פאני עבר את ה-16 (בפנדל נגד בית"ר), האם דוניו היה בנבדל (למרות שלא) ? האם הכשילו את שכטר בגול הראשון שלנו נגד מכבי ת"א במשחק? האם בן חיים דחף את דוניו לא זכור לי שבדקו (אולי אני טועה).
    ה-VAR קיים בשביל ללכת אליו ברגעי מחלוקת או שהשופט פספס משהו גדול ואם זה קורה צריכים להביא אותו למסך וזה פשוט לא קורה....

    והאמת שזה קורה גם בדברים הקטנים במהלך משחק, לא פעם ולא פעמיים בכל משחק- שריקות הפוכות לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/2/21
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    למה לא 100%? ארד מקבל כדור 3 מטר מהשער, השחקן הפיל אותו בצורה ברורה.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי מה שראיתי בכל אתרי הספורט לקחו את דוניו כסיפור המרכזי לקראת המשחק היום והאמת בצדק. קראתי קצת את סיפור החיים שלו ב"ישראל היום" - הטרגדיה כשהיה צעיר, היה מגיע לאימונים יחף ועוד ועוד, וואלה אני מעריץ שלו. אומרים שהוא לא התלונן אף פעם על זה שהוא לא שיחק או כששובץ בכנף, באימונים "היה מבקיע בלי סוף". שחקן שקט וביישן שעושה את העבודה שלו והחגיגה שלו עם הידיים על האזניים זה "אני לא שומע אתכם ומרוכז בכדורגל". שוכחים שלפעמים זה לא רק כדורגל אלא התאקלמות בכלל במדינה חדשה. מי שאוכל את עצמו אולי זה עוואד כי ייקח לו הרבה זמן לקבל הזדמנויות בטח כשניקיטה יחזור. דוניו לא צריך לכדרר, "לריב" לעשות מסביב, הוא מקבל כדור ומבקיע וגם השופטים גזלו לו איזה שער נדמה לי.

    בכל מקרה אני מצפה לראות את ברק בכר מביא למועדון הזה זרים ברמה גבוהה, משהו כמו צ'ארון שרי לדוגמא. בוגדאן פלאניץ' בסדר, דוניו שחקן ספסל טוב. מה הלאה?
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אפרופו מקצוען ששומר על שקט גם כשלא מקבל דקות - רמי גרשון. לדעתי השחקן הכי מקצוען שהיה במכבי חיפה, אפילו שהציג רמה נמוכה. למרות שנחשב כ"בכיר" ולמרות שבגילו הוא חייב קבוצה שנותנת לו דקות, הוא עדין סתם את הפה ולא קיטר שהוא רוצה לעזוב/לקבל עוד דקות.

    לגבי דוניו, אני לא קונה את כל ה-"שחקתי יחף" , "לא היו לי נעליים" כי שמעתי את זה מאוגובונה, אניימה, איינוגבה והרבה שחקנים אפריקאיים שהגיעו לארץ. אלה סיפורים שפשוט אוהב לספר. אני כן יכול להגיד שממשחק למשחק הוא משתפר אבל עדין הוא לא החלוץ הפותח שהייתי רוצה לראות. הוא לא עוזר למשחק הלחץ והוא תקוע בחוד ולא עושה תנועה. הוא כן משפר את ה-רגיל-קיר שלו והבעיטה בנגיעה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא לא הגיע על תקן החלוץ הפתוח שאתה רוצה לראות, רוב השנה הדיון היה איך מכבי חיפה לא הביאה גיבוי לניקיטה רוקאביצה. אז היא הביאה אבל חבל שהוא לא שיחק יותר, היו משחקים שמכבי חיפה הכריעה מוקדם יחסית גם בלי לתת רביעיות או חמישיות. אני חושב שבמכבי חיפה כולם מכדררים, הכי הרבה בליגה אולי פרט לבית"ר ירושלים ולדעתי גם השחקנים בחדר ההלבשה קצת הטילו בו ספק. כרגע אין סיבה להעדיף את עוואד בכוח לדעתי.
    לגבי רמי גרשון - זה נכון מה שאתה אומר ומצד שני זה הדבר הטוב היחיד שאתה יכול להגיד עליו, מהכישלונות הכי גדולים של הקבוצה בעשור הזה והיו הרבה נפילות. הגיע על תקן גלאקטיקו עם שכר עצום - כמובן שהוא לא הכריח אף אחד, ועדיין, מה תזכור ממנו? אפשר להגיד כמובן שכאשר יש לך בובה כמו נטע קשה להתרכז בכדורגל :) הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה דרג ב', אולי לא בני יהודה שעמה היה עלול לרדת ליגה ואני בטוח שגם במועדון ישמחו לחסוך קצת משכרו ושיעזוב.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אני חושב ששחקן זר לא צריך להיות חלוץ לספסל. כמו שלמכבי ת"א יש את בלקמן ושכטר שהם ישראלים או שלב"ש היה את וראן/מלמד כשסהר שיחק.
    אני באמת חושב שלקחת לבני יהודה את דור ז'אן כחלוץ שני היה אפילו עדיף. כמובן שדוניו טוב יותר מדור ז'אן, אבל הוא עדין זר, וזה מתקשר לשאלה שלך לגבי הזרים.

    עוד דבר, הרבה פה, וגם אני, לא מתלהבים מרודרידז, אבל אני חושב שהוא לא על משבצת הפלופ כמו ששמנו אותו. הוא לא הכי נוצץ בסגל, אבל אני חושב שהוא נותן מענה בקישור שאין שחקן ישראלי שיכול לתת. הוא tackle and pass, לוקח את הכדור בלחץ ונותן לנטע/אבו פאני. אז עם פלאניץ', שרי, דוניו ורודריגז הייתי ממשיך עוד עונה, אבל הייתי מחליף את ווילדסחוט (היה מאוד אהוב בעונה הראשונה) ומאבוקה ומחפש בלם זר במקום ארד ומגן ימני זר במקום מאבוקה/רז מאיר.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זר או ישראלי תלוי במבנה הסגל, להחליט מראש שזה לא מתאים זה לא רעיון טוב.
    הסגל גם משתנה בכל חלון ויכול להיות שהחלוץ הזר ישתדרג להרכב בעקבות עזיבה של החלוץ הבכיר יותר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האמת שאני חשבתי שבכר ישחק עם שני קשרים אחוריים בחלק מהמשחקים, בעיקר נגד קבוצות שיבואו עם האוטובוס - סכנין, בני יהודה וכאלה אבל זה קרה בגדול רק בשל פציעות או צהובים (לצד הרצון לשלב את אצילי במהירות). בשנה שעברה נטע לביא הסתדר עם יובל אשכנזי לצידו ברוב המשחקים (או.קיי, לא נגד מכבי) או כל שטות אחרת. אני חושב שאבו פאני מתחכם לפעמים ומנסה להרשים בכוח (הוא נתן שער ענק ועכשיו תראו אותו בכל משחק מנסה עוד פעמיים-שלוש מ-30 מטר) אבל עושה עבודה טובה וחוסה רודריגס שחקן שבהחלט ניתן לוותר עליו. אני חושב שהוא בסדר וקשה לי לתת לו ציון מעבר לכך. הייתי אולי משאיר אותו מחשש שיגיע משהו פחות טוב. השאלה אם זה שהוא לא פלופ זה מספיק והוא באמת נותן ערך מוסף כמצופה לשחקן במכבי חיפה.

    את דוניו היה יותר קל להנחית כחלוץ שני מאשר דור ג'אן או כל אחד אחר שנוהר לחו"ל כי חושב שהוא יעשה כמו שון וייסמן. יש דוגמאות כמו מוחמד עוואד שאמנם האריך חוזה קודם לכן אבל ראית מה קרה. מאוד רצו להשאיר אותו והוא התעקש.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.