המחזור ה-24 לעונת 2020/21 ב-SerieA:: רומא - מילאן במרכז הדיון.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏26/2/21.

?

המנצחת במפגש המסקרן בין רומא למילאן?

  1. מילאן

    2 הצבעות
    18.2%
  2. רומא

    6 הצבעות
    54.5%
  3. תיקו

    3 הצבעות
    27.3%
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    רומאניולי סובל מתקופה רעה שתעבור. מדאיג אותי יותר איך נראה משחק ההגנה שלנו בלי בנאסר, וזה לא קשור לשום אינדיבידואל תורן שהאוהדים בוחרים להתעלק עליו.

    טומורי זה שחקן שהיה ב-shortlist שלנו עוד בקיץ (ככה אמר מאסארה, לא אני). יש לו את כל הנתונים היבשים שחיפשנו בבלם ונשאר רק לראות אם יתמיד ביכולת. אגב, אני לא יודע מאיפה הונפץ שהסעיף קניה שלו זה 30. בפעם האחרונה שבדקתי זה נסגר איפשהו סביב ה-25.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה מדבר בפאונד, אני מדבר ביורו. 30 מיליון יורו זה נכון להיום קצת פחות מ26 מיליון פאונד. המטבע לא משנה, מה שמשנה זה שהסכום הזה לא ריאלי עבורנו.

    הבעיה עם רומאניולי היא שהוא לא מתקדם. הייתה לו עונה טובה ב18/19 ומאז הוא ברגרסיה. הוא בן 26 כבר, ועכשיו אי אפשר יותר לתרץ שיש סביבו קבוצה לא מתפקדת. הוא החוליה הכי חלשה בהגנה העונה.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין לי מספיק נתונים להתווכח עם זה. אני רק יודע שזה בדיוק הפורפיילז (והסכומים) שמילאן מכוונת אליהם מאז הגעתו של מסארה. "מהלכים כאלה" נעשו בעמדות אחרות (תיאו\לאאו). למה שגם משבצת הבלם הפותח לא תקבל תשומת לב דומה? התבנית שאתה מתאר (בלם זול, קיצוני ימין ומס' 10 יקרים) יכולה להיות גם הפוכה. לדוגמה: פלוריין טובאן ואוטביו יהיו שחקנים חופשיים בקיץ והכסף יכול ללכת לבלם צעיר שכבר מרשים בהרכב שלכם. הכל סובב סביב ההזדמנויות שיש במרקאטו. טומורי הוא אחת מהן.

    כששחקן הגנה צעיר מליגה אחרת מציג 4 משחקי בכורה מצויינים (לפחות ברמה האישית), ניתן לסמן וי על ההתאקלמות שלו. אם ישמור על הרמה הזו עד סוף העונה יצדיק את רכישתו.

    מילאן כבר שנים מתנהלת כמו שייח קטארי. אין שום קשר בין ההכנסות שלה לפעילות במרקאטו. אחרת לא הייתם מקבלים את הבאן מאירופה.

    +
    הוא מסיים חוזה ב2022 והביא את ראיולה כדי לשדרג את החוזה מ3מ' ל4.5מ' (אם להאמין לדיווחים האחרונים). הארכה של 3 שנים תעלה כמו הסעיף הנוראי של טומורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/21
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מילאן מגיעה לקיץ עם כמה חורים בסגל:
    בהרכב: 1. בלם. 2. קשר התקפי. 3. קיצוני ימני. 4. חלוץ.
    בספסל: 5. מגן ימני. 6. מגן שמאלי. 7. קשר אחורי. 8. קשר מרכזי. 9. קשר התקפי.
    אין סיכוי שנוכל להוציא מספיק כדי לסגור את כל העמדות האלה כמו שצריך, ולכן בחלק מהמקרים נצטרך צעירים, השאלות או קשישים.

    העדיפויות שלי:
    1. מימוש האופציה על טונאלי.
    2. קיצוני ימני להרכב.
    3. רכישת ברהים דיאז.
    שלושת אלה חובה. השאר פחות קריטי:
    לאאו לא יותר הימור מאשר זלטאן או מנדזוקיץ, ובלוטי זה עדיין לא לבנדובסקי.
    גאביה וקאלולו לא הרבה פחות אמינים מטומורי.
    מייטה, דאלוט, הקאן - אחלה אם יישארו במחיר טוב, לא נורא בכלל אם יעזבו.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תיאו ולאאו זה כל מה שהצלחת למצוא? ב4 חלוני העברות? זה די אומר דרשני.

    לא זכור לי שהצעתי להביא מס' 10 יקר. מה שאני מציע זה משהו אחר לגמרי: לוותר על מס' 10 ולשים את טונאלי ליד קסי ובנאסר ב4-3-3. זה כמובן בהנחה שהאקאן לא מתכוון לרדת בדרישות שלו. לא מכיר את השחקנים שקישרת אלינו. אם ההוא ממארסיי יחתום דווקא במילאן אז זה בהחלט יכול לעזור להתמקד בעמדות אחרות. אבל אם הוא כזה טוב אני בספק שמילאן תהיה היעד הכי אטרקטיבי עבורו בקיץ.

    נכון שהכל סובב סביב הזדמנויות, אבל טומורי ב30 מיליון זו לא הזדמנות. זה הימור יקר מאוד שתסריט שבו אנחנו יוצאים ממנו "מורווחים" הוא בעל סיכוי נמוך ביותר ביחס לסיכוי שבו הוא הופך לגרסה דהויה של רומאניולי בעוד שנתיים.

    דקה 3:58. מראים אמנם את סוף המהלך, אבל זה כדור שהגיע לורטוט אחרי שטומורי פספס אותו ונאלץ להתחיל לרדוף. שים שם את רונאלדו או לוקאקו וזה שער יתרון לרומא במקרה הטוב ופנדל + אדום במקרה הרע. הוא נראה חומר גלם לא רע אבל חוסר הניסיון שלו ניכר (לא רק במשחק נגדכם). כשיהיה לגיטימי מבחינתנו להוציא 30 מיליון על חומר גלם אני אדע שהתקופה הרעה מאחורינו. הסטנדרטים שלך מאוד נמוכים אם לזה אתה קורא התאקלמות מצוינת. אבל אני לא מאשים מישהו שפאציו וכריסטאנטה הם בלמים ברוטציה שלו.
    אתה משווה תפוחים לתפוזים. לא אותם אנשים ניהלו את מילאן במהלך השנים האלה. מיראבלי התנהל בפזרנות, נו? זה אומר שמה בדיוק? שיש אור ירוק להמשיך כך לנצח? צריך בסוף לבוא מישהו שיתחיל לנקות את האורוות.
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    *פאציו הוא שחקן זקן שעושה כמיטב יכולתו. שני שליש עונה מאחורינו ועדיין ההגנה של רומא היא במקום ה 10 בטיבה בליגה - לא בגלל פאציו... זו בסה''כ הופעה שניה שלו בהרכב.

    *כריסטאנטה הוא יצור נטול טיפת כבוד עצמי + עם חוזה עתק, ששילוב של שני הנק' הללו מונע מבעדו לסרב לכל תפקיד שרק מציעים לו (אוהדי רומא נטולי הבנה בכדורגל, שלא מבינים גם למה כל הזמן אומרים להם שאין להם מושג בכדורגל - משום מה מחזיקים מצמד הנקודות שלעיל לזכותו של כריסטאנטה! ולא לחובתו.)

    אף אחד מבין השניים לא נמצא ברוטצית הבלמים מתוך בחירה.
    הסיבה להימצאותם שם היא כי קומבולה אייבנז וסמולינג: שלושתם פצועים. תדיר.
    ולא יציבים גם כשלא פצועים.

    מי שרוצה לתקוף (בצדק) את השפלים הנמוכים והשיאים הנמוכים שאליהם מגיעה מרכז ההגנה הרומאית בכל ''משחק גדול'' כל פעם מחדש: צריך לתקוף ישירות את אייבנז וקומבולה וסמולינג.

    לא צריך לרדת עד כדי רדיפה אחר פאציו וכריסטאנטה האומללים.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני אמור לנחש ששתי הדוגמאות הבולטות ביותר לא מספיקות כדי להבהיר את אסטרטגיית הרכש של מילאן? עובדתית, כמעט כל ההשקעות של מילאן הן בשחקנים צעירים (לפני שהוכיחו את עצמם בקבוצה גדולה). שאר הסגל נסגר עם השאלות ופרופיילים נמוכים. אם נראה לך שמקרה סופר חריג בו ריג'קט מבוגר של אטאלנטה הופך לאחד הבלמים החזקים בליגה זה משהו שאפשר לשחזר או לכוון אליו באופן שיטתי, בהצלחה.

    לא חייב 10, שיהיה עוד קשר. אם כבר הזכרת את פירלו, לדעתי בסקאלה בינו לבין גאטוזו, טונאלי נמצא בדיוק באמצע, ואין צורך ליצור לו תנאים מיוחדים.

    ציינתי את "ההוא ממארסיי". השני זה הפלימייקר של פורטו שמסיים בקיץ חוזה.

    הוא לא גדול על מילאן בשום צורה.

    אני לא שם את הבית על ההצלחה שלו, אבל תאורטית, לשחקן צעיר שעושה את הפריצה בקבוצה החדשה שלו, יש יותר סיכוי להצליח מכזה שעשה את הפריצה במקום אחר ואז עבר למילאן. אם נתעלם מזה שגם חומר גלם איכותי הוא יקר, זו הסיבה היחידה שהמחיר שלו לא צריך להפחיד אף אחד. להאריך לרומאניולי את החוזה ב3 שנים יעלה לא פחות ממימוש האופציה שלו.

    מיותר. ראיתי את המשחק. אף אחד לא מצפה ממנו להיות חסין מטעויות. גם ליבאנייז של רומא לא חסר טעויות ובעיניי כבר היום הוא שווה יותר מ40מ'.

    להיפך, ברומא הרגילו אותי למנצ'יני ויבאנייז + לא להתפשר רק על סמולינג למרות העונה הטובה ולהנחית גם את קומבולה שמרבית הסכום ששולם עליו מבוסס על נתונים התחלתיים (של שחקן גדול) בלבד.

    אני לא מתרשם מבינוניזם רגעי כמו "תקופות טובות של רומאניולי" ונראה לי שגם הכושר של קאייר זה עניין זמני. בקיצור, אין לי בעיה עם השקעה יקרה יותר על שחקן שמראה תקרה גבוהה יותר ועשה טעות בדקה 3:58.

    לא התייחסתי לקיץ של מיראבלי (לא רלוונטי) אלא לשנתיים שהגיעו אחריו. מילאן המשיכה לפזר ללא קורלציה עם ההכנסות שלה והציגה הפסדים שמאפיינים מועדונים בתקופת קורונה. מילאן לא התנהלה בצורה רציונאלית (רציונאל כלכלי - כשמניחים שכל צד רוצה למקסם את הרווח) גם בבעלות הנוכחית. לא רואה שום סיבה להיות חרד לכסף שהאמריקאים מוציאים, אם הם בעצמם סבבה עם זה.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אסטרטגיית הרכש של מילאן לא שונה מאסטרטגיית הרכש של 99.9% מהקבוצות בעולם שלא משתייכות לtier העליון - לרכוש את השחקנים בעלי הסיכוי הטוב ביותר לייצר ערך עבור המועדון (בין אם כלכלי כמו תאו ולאאו ובין אם מקצועי כמו קייאר) באמצעים המוגבלים העומדים לרשותה. מה שלא הבנתי זה מה הקשר בין לאאו ותאו שהיו בעלי סיכוי סביר ומעלה להצדיק את ההשקעה בהם (ואכן הצדיקו אותה אחרי פחות משנה בקבוצה) לבין בלם בן 23 שהיה החמישי ברוטציה של צ'לסי (שישי אם אתה מחשיב את אספיליקוואטה כבלם) ושאפילו קבוצות תחתית מהפרמיירליג לא היו מוכנות להמר עליו בהשאלה. כאילו, כמה גבוה צריך להיות סעיף הרכישה כדי שתגיד "וואלה, לא שווה"? 50 מיליון? 60 מיליון? ישנו איזשהו גבול? או שבגלל שהוא נתן 4 הופעות שהן בגדר הסבבה (נגיד) זה מספיק לא רק להגיד שהוא שווה את ההשקעה אלא גם לצאת בהצהרה שזו צריכה להיות העדיפות העליונה של מילאן בקיץ הקרוב?
    אני חושב שלכולם ברור שצריך להגיע עוד קשר (אחד לפחות). לגבי טונאלי - מרכז השדה איתו ועם קסי פשוט לא מספיק חזק. אני חושב שלכל המאוחר במשחק נגדכם זה היה אמור להיות ברור.
    יודע שציינת את ההוא ממארסיי. קראתי לו ההוא ממארסיי כי אני לא באמת מכיר אותו ולא ראיתי אף משחק שלו מעולם (אתה כן?).
    למה האופציות שלנו בקיץ 2021 חייבות להסתכם בהחתמה של טומורי ב30 מיליון יורו או בהארכת חוזה של רומאניולי? אין עוד איזה 20 אלף בלמים שמסתובבים שם בעולם? טומורי היחיד שנמצא בshortlist של הצוות המקצועי? באמת נראה לך שטומורי וקיאר זה מה שאני רואה בסוף התהליך של מילאן לחזרה לצמרת? ואפילו אם אתה מתעקש על שחקן ש"התאקלם במועדון" - לא קיימת האופציה לנסות להאריך את ההשאלה שלו (יהפוך פתאום לשחקן הרכב בצ'לסי?)? לא קיימת האופציה למשוך את רומאניולי עוד שנה ואז להיפרד כידידים בתום החוזה שלו?
    התייחסת למאסארה. אז מאז שמאסארה הגיע מאזן ההכנסות/הוצאות של מילאן מקניות/מכירות שחקנים הוא בערך 0 אם לא מחשיבים את ההתחייבות המוקדמת על פרנק קסי.
     
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    ברמה "היבשה" בלבד (כי אנחנו לא יכולים לדעת איך הוא יתאקלם במילאן) ת'ובאן הוא סוג של אוקאמפוס משודרג - לשניהם מהירות, טכניקה טובה ובעיטה נהדרת רק שת'ובאן נותן הרבה יותר מספרים (סיסטמטית) מאוקאמפוס. בהעברה חופשית זה רכש מאוד מעניין עבור מילאן (אם כי כמעט את כל הקריירה העביר בצרפת ובפרמיירליג לא הצליח בחצי עונה שם). לדעתי ת'ובאן גם טוב יותר מאוטאביו.



    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    גם בלי לדעת כלום עליו ברור שהוא הימור מצוין בהעברה חופשית. כדאי לנסות ולו רק בשביל להקל עלינו את המלאכה בשאר העמדות.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ואם לאאו ותיאו היו על חוזה בצ'לסי הם לא היו אופציה חמישית? אין מדד דבילי מזה. אם טומורי ירכש, יהיה זה על סמך מה שהראה במילאן. השאר נרכשו על סמך מה שהראו בקבוצות אחרות. המשותף לשלושתם זה הגיל הצעיר ו-attributes ברמה מאוד גבוהה שניתן להפיק מהם שחקן הרכב ברמה מספקת.

    מה הטעם לחזור על אותם הדברים לאחר שכבר הבהרתי את הנקודה? 30מ' עבור טומורי זה קצת יקר. יכולת טובה עד סיום העונה (לא 4 משחקים אם זה לא ברור גם בפעם החמישית) תיצור מצב בו השלב הראשוני עם כל סימני השאלה שיש לשחקן צעיר שמגיע לקבוצה חדשה יהיה מאחוריו, ותהיה הצדקה לשלם קצת יותר.

    *בלם להרכב זו העדיפות העליוני בעיניי לקיץ הקרוב.

    אמור להיות ברור שכרגע הוא לא מספיק טוב להרכב של קבוצת צמרת. דבר נוסף שאמור להיות ברור הוא שסגנון המשחק שלו - לא פירלו.

    אלה לא האופציות היחידות אבל נורא קשה למצוא בלם איכותי להרכב, ומנגד כל ילד גבוה ומהיר מצרפת יעלה לא פחות מטומורי, לו יש את כל הכלים לקבע את מקומו במילאן עוד לפני הרכישה.

    אין מה לעשות עם טיעון כזה. מי לדעתך יכול להיות אופציה טובה יותר?

    נראה שהוא הפייבוריט, כן.

    עד כה הבנתי שזה קאייר-טיאגו סילבה.

    לא יודע.

    התייחסתי למי שחותם על הצ'ק. אותו אחד שאיפשר להוציא מעל 100מ' יורו עונה אחת אחרי הקיץ הסיני ללא שום כיסוי מצד ההכנסות (שנגמר בבאן מאירופה). יש יותר "שייח" מזה? מסארה המשיך את המגמה (השקעה בפרוספקטים יקרים) עונה לאחר מכן ונעצר עם טונאלי בלבד בקיץ האחרון בגלל קורונה. לא הצעתי להחתים את ניימאר או 10 שחקני הרכב יקרים. השקעה בטומורי תואמת במדויק למה שאנחנו רואים בשנים האחרונות מצד האמריקאים. זה לא אמור למנוע ממילאן לרכוש יותר מ"טומורי" אחד לעמדות אחרות, אם תהיה הצדקה מקצועית לכך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/21
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה אולי מדד דבילי לקבוע יכולת של שחקן/פוטנציאל שלו, זה לא מדד דבילי בכלל לקבוע מחיר. אם מאסארה חושב שיש בו משהו שבצ'לסי (וב19 קבוצות פרמיירליג אחרות) לא זיהו אז אני מאמין לו (אולי. לא יודע. נראה. אבל זה מה שיש כרגע). אבל מצופה ממנו לפעול לפי האינטרסים של מילאן ולא לממן לאברמוביץ' חצי מהרכישה הנוצצת הבאה שלו ע"י קנייה של הבלם החמישי שלו. שיהיה לצ'לסי בהצלחה למצוא מי שתשלם עליו 30 מיליון יורו. עם כל הכבוד. הזכרת מקודם את לאאו ותאו. אז תאו עלה 8 מיליון פחות ולאאו אותו דבר. אלה שחקנים עם פוטנציאל "קצת" יותר גדול ורזומה "קצת" יותר מרשים מטומורי. לא יודע מה היה מעמדם ברוטציה במדי צ'לסי, אבל עם הניסיון שצברו הם בודאות היו לפחות נכנסים אליה.
    גם אני מעדיף לא לחזור על עצמי 5 פעמים אז בפעם האחרונה: לא משנה כמה טוב יהיה טומורי עד סוף העונה (במילאן) - 30 מיליון הוא לא שווה בשום עולם. גם פייר קאלולו נתן 4 הופעות טובות (במילאן). ובמקרה שלו חוסר הניסיון עוד מתקבל על הדעת כי הוא בן 19 בסך הכל. אני לא חוזה מעבר שלו לקבוצה אחרת ב30 מיליון יורו. גם אם ירשים עד סוף העונה.
    בעיני לא. אבל זה דיון אחר.
    הפייבוריט שלי הוא מתייס דה ליכט. מה, יקר מידי? באסה. טוב נשרוף 30 מיליון על בלם בן 23 עם ניסיון של שחקן שעלה לפני שנה מהנוער. רק כי חייבים להפטר מרומאניולי איכשהו.
    אז הבנת לא נכון.
    מי שחותם על הצ'ק? ספק אם מי שחותם על הצ'ק יודע מה זה נבדל. השקעה בטומורי לא תואמת במדויק לאף השקעה של אף מועדון באף שחקן מאז ומעולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/21
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    בעוד כחצי שעה ישוחק המשחק החסר בין טורינו לסאסולו:

    Torino (3-5-2) - Sirigu; Izzo, Lyanco, Bremer; Ansaldi, Rincon, Mandragora, Lukic, Murru; Belotti, Sanabria.

    Sassuolo (4-2-3-1) - Consigli; Toljan, Marlon, Ferrari, Rogerio; Obiang, Magnanelli; Berardi, Defrel, Djuricic; Caputo.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    סאסולו הפסיקו לשחק במחצית. טורינו אחרי המחצית רק התחילו. הכניסה של זאזא הייתה קריטית למהפך. ניצחון חשוב מאוד עבור ניקולה והחברה שלו. אני נהנתי.
     
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    משחק נהדר.
    הרבה מצבים, הצלות טובות ןדרמה ענקית.

    סרייה נפלאה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    uri אוהב/ת את זה.