מחזור 22 בליגת העל: חיפה ותל אביב ממשיכות לנצח, בית"ר וב"ש נעצרות בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏27/2/21.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני חושב שהיה דיון שופטים. לדעתי הוא פשוט צלל למטה.

    אני לא בעד סתימת פיות ובטח לא יצא לי למחוק הודעות, אבל אני מודה ומתוודה שמתחילים פה מאות תגובות על איזה טעות שיפוט או כמה מקפחים את הפועל מכבי ביתר ראשון, אז אני בורח.

    וכן מסכים שצריך דיון שיפוט. לטעמי צלל למטה אם לא אפתח עוד מעט.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני בעד שרשור טבלה אלטרנטיבית של עידן
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ניסיתי לעשות את זה ואמרו שאני הזוי.
    במקום זה כל דיון מחזור הופך להיות דיון שופטים.
    כנראה לאנשים סבבה עם זה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    יוסי אבוקסיס קלאסי.
    משחק מול מכבי פתח תקווה שמגיעה עם 3 הפסדים רצופים בליגה וביטחון בריצפה (ניצחו בקושי את נס ציונה בגביע עם שער דקה 96), אבל הוא בשלו, כמו מול הפועל תל אביב בליגה רוצה להוציא 0-0 ולהרוס תמשחק ועולה עם 5 שחקני הגנה ועוד 2 קשרים אחוריים.
    ואז הוא סופג גול דקה 4 וכל התוכניות שלו הלכו לפח או כפי שאבוקסיס אמר: "היינו בהלם ולקח לנו זמן להתאושש" (כלומר לקח לו זמן להבין שהתוכנית של לבוא ולהרוס משחק היא מיושנת ומתאימה לתקופה של הפועל יהוד כי אם אתה סופג מוקדם אתה בבעיה).
    ואז במחצית השנייה, למרות שהייתה ב-10 שחקני מדקה 55, בני יהודה העיזה לנסות ולשחק כדורגל, ולא תאמינו, למרות החיסרון המספרי הייתה הקבוצה היותר מסוכנת והייתה מאוד קרובה/שווה לפחות שער אחד.
     
    AmitHBS אוהב/ת את זה.
  5. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    אלישע לוי הראה גם בסוף השנה שעברה וגם בתחילת השנה הנוכחית שיש לבני יהודה סגל שאפשר לשחק איתו כדורגל. אמנם לא סגל מרשים במיוחד אבל בוודאי לא כזה שיורד ליגה. מפה לשם הם חזרו ל"קומפורט זון" המוכר והלא-אהוב של הכדורגל הישראלי, עם מאמן ששונא את הענף בו הוא עובד וידכא את הצופים כל הדרך להישארות "הירואית" בליגה. בינתיים אלישע שרוצה להישאר רלוונטי תקוע בקבוצה חלשה תחת הנהלה מפוקפקת.
    הערבוב הזה בין מאמנים שנלחמים על המשכורת שלהם להנהלות קפריזיות מוליד רק מפסידים.
     
    Ajax Amsterdam ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם מותר כאן כמה מילים על כדורגל: למרות כל מה שעבר על באר שבע, המצב בטבלה לא רע בכלל, בפלייאוף העליון יהיה אפשר לתקן נזקים מה גם שאני צופה קריסה של אשדוד ודי מגיע לה אחרי הוויתור על יחזקאל. חבל שאין קהל וגם ב"ש וגם בית"ר (קוסמי משהו שרוני לוי עורך את הופעת הבכורה דווקא נגד האקסית) בהרכבים חסרים אבל יש מספיק שחקנים טובים על כר הדשא. השילוב האפשרי (שניהם בהרכב לפי התקשורת) בין שגיב לווארן מאוד מעניין. אחד שחקן של מהירות ודריבל וגם שיפר את התנועה שלו לעומק ואחד טוב במשחק האווירי ובכלל זה אמור להיות יום חג של ב"ש כאשר ז'וסואה חוזר רעב מתמיד ובמשחק הקודם כבש צמד. בית"ר רחוקה משחק אחד מהפלייאוף ויש לה עוד משחק חסר אבל אני חושב שסיפור העונה שלה הוא מיכאל אוחנה על הספסל. בלי קשר מעניין לראות את זרגרי ממשיך להתקדם. אגב כל הזמן מוחמד משחק כשהוא לא בריא במאת האחוזים בין אם בגלל פציעה ובין אם הקורונה והשלכותיה - בית"ר בסוף תתחרט על זה.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ז'וסינק'ה חוזר היום?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסגל של בני יהודה? מתיאה ליואיץ' שהתלהבנו מהפסד האלגנטי שלו - עושה הכל הפוך. החמצות פנדלים וכאלה. ניב זריהן שחקן של תרגיל אחד אלא אם כן משחקים נגד בית"ר ירושלים. עמית זנטי? פעם החשיבו אותו כדבר הגדול הבא. רק מוחמד גדיר נותן גולים והבנתי שדוחקים אותו לפינה בגלל השכר שלו. סגל טוב לא סוגר סיבוב שלם בלי לנצח גם אם היה חסר מאמן נורמלי. אגב קורה שקבוצה זקוקה לזמן ופותחת חרא, כלומר בני יהודה ספגה כבר בדקה הרביעית זה לא נכון להסיק מה היא תיכננה. עכשיו הלחץ גם גבוה פי כמה כי הזמן הולך ואוזל. מאחל ליוסי שישרוד.
    לגבי אלישע, אם הוא יירד ליגה אף אחד לא יבוא אליו בטענות והוא יחזור ובגדול לאותה בורסת מאמנים, הוא אוהב לאמן ואין לו מה להפסיד. נזכרתי גם שהוא אימן את דה סילבה ויבואה. בהפועל תל אביב הוא עוד לא עבר ואולי יש את אות הקלון של "משחק השרוכים", זה הולך ודועך. בינתיים שומי נותן שקט וכפ"ס עוד יכולה לשרוד. "הנהלה מפוקפקת" לדעתי זה דווקא אצל סכנין למרות השקעה כספית יפה כדי להביא את כיאל. ניסו גם נאחד בקרנות המזבח.
     
  9. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    שימו לב מה קרה להרכב החזק שלנו מהקיץ, זה שרץ באירופה וניצח את פלזן ופראג:

    לויטה - ישחק הערב
    דדיה - פרק את הכתף, ייעדר כחודשיים
    ויטור - ישחק (כנראה) הערב
    טאהא - ישחק הערב
    קבהא - ייעדר, סובל מאנמיה (?!)
    גולדברג - קרע בשריר, ייעדר כחודשיים
    באריירו - שבר בעצם הבריח, גמר את העונה
    זוסוואה - ישחק הערב
    סלליך - קרע בשריר, נעדר כבר חודש וחצי
    אקולטסה - נעדר כבר כחודש, לא ברור מתי יחזור
    אגודלו - קרע בשריר, לא ברור כמה ייעדר

    לא פחות משבעה שחקני הרכב לא כשירים לתקופות ארוכות.... הזיה
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    קבהא שחקן כדורגל כבר 12 שנה ורק עכשיו גילו שהוא אנמי?
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    איזה סגל יש בחדרה שאליה קורצקי הגיע כשהיא במצב קשה יותר?
    איזה סגל יש בכפר סבא?
    איזה סגל יש בסכנין?
    בני יהודה כבר הייתה בצמרת העונה, גם אם זה לא המקום הטבעי שלה, הסגל שלה אמור להישאר בליגה, בטח עם אבוקסיס על הקווים.

    מה זה לא נכון להסיק מה תיכננה?
    עלה עם חמישה שחקני הגנה ועוד 2 קשרים אחוריים (כשעמית כהן המגן ההתקפי על הספסל, כמו גם בצ'ראי וזריהן).
    מה לדעתך הוא קיווה להשיג כשעלה במערך והרכב כזה?
     
    AmitHBS אוהב/ת את זה.
  12. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    כמה מאמנים בליגה הזאת לא נאחזים בקרנות המזבח? כמה הנהלות יש שלא מפטרות מאמנים כמו אחרוני האוהדים הצעקניים? למה לצמצם את זה רק לסכנין? איפה איזי שמפטר מאמנים במחצית, כץ, הניסנובים (ד"ש לאופיר חיים) והרשימה עוד ארוכה.
    שומי נותן שקט? תודה רבה, אחרי שפיטר מאמן שהשאיר קבוצה חלשה בליגה וגם העונה יחסית ענה על הציפיות, כי הוא ציפה ל"כדורגל טוב יותר". לפעמים מרגיש שמנהלי הקבוצות פה בטוחים שכל מה שמגדיר את התפקיד ואת המעמד שלהם זה היכולת לפטר מאמנים. אני שמח שהוא הסתבך בתחתית.
    את מה שבני יהודה תכננה נגד מכבי פתח תקוה, ובגדול גם את מה שהיא מתכננת עד סוף העונה אפשר להסיק כבר מההכרזה על אבוקסיס כמאמן. אני מחשיב את עצמי כאחד ממעריכיו בקרב אוהדי באר שבע כי אי אפשר לעשות גביע ושלב בתים באירופית על פארש, אבל התקופה שלו שם הבהירה לכל כי בכלל לא משנה לו איזה סגל עומד לרשותו, מבחינתו כל משחק הוא אנדרדוג והוא ישחק בהתאם. לפי דעתי לבני יהודה יש סגל טוב יותר מזה של כפ"ס, סכנין וחדרה בוודאות, והסיבה להתרסקות שלה היא אותה התנהלות חובבנית של סיבוב שלם ללא מאמן שהתחילה במומנטום שלילי לאחר ה"קדנציה" של האנטי-כדורגל התורן (ברקוביץ'). גם מכבי תל אביב התחילה את העונה מזעזע יחסית, האם זה אומר שהסגל שלה לא עדיף בפער גדול על רוב הליגה?
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עונת 2018/19 בליגת העל, זוכרים אותה? לא ממש מזמן. ההתקפה הכי טובה בליגה חוץ ממכבי תל אביב - זו של בני יהודה והאנטי כדורגל יוסי אבוקסיס - 56 שערי זכות, והיא שיחקה בפלייאוף העליון ככה שלא ניפחה את המספרים נגד קבוצות חלשות. קצת ריספקט ליוסי לא יזיק. הוא עשה צעד ענק לאחור בקריירה שלו כשבחר בבני יהודה במצבה אבל אנשים פה עוד מסוגלים להאשים אותו בירידת הליגה אם וכאשר. הלחץ עכשיו פי אלף מאשר במחזור העשירי. כן אני חושב שבנו בבני יהודה קבוצה חרבנא. תראו כמה שחקנים התקדמו אצל יוסי בדרך למקומות אחרים אגב, זה לא נחשב? חזיזה, קנדיל, אשכנזי, יונתן כהן גם.

    אני שוב אומר את דעתי: הסגל של הפועל באר שבע לא מספיק טוב, אני לא משווה אותו להפועל חדרה אלא לבית"ר ירושלים. הציגו פה את "ההרכב החזק" שעלה לשלב הבתים וקיבלתי בחילה - אגודלו, סלליך שבמכבי חיפה ויתרו עליו בקלות, שון גולדברג, אור דדיה בסדר אבל אני לא חושב שהוא עילוי למרות שהוא התקדם, ואקולטסה לא מסוגל לתת גול אם זו לא לברקוזן. אגב, אני חושב שאני מהאוהדים היותר גדולים של תומר יוספי בפורום.
     
  14. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כשבני יהודה כובשת 56 שערי זכות עם סגל של בסטיונרים משוק התקווה - קצת ריספקט ליוסי.
    כשהפועל באר שבע נראית כמו הפועל יהוד עם סגל שעל הנייר יש רק שתיים או אולי שלוש קבוצות עם סגל יותר טוב - הסגל לא מספיק טוב.
    הגיוני סך הכול. אני האחרון שאפשר להאשים אותו באובר אמפתיה לסגל של הפועל באר שבע אבל לומר שהסגל של בית"ר יותר טוב מהסגל שלנו זה חוסר הבנה במקרה הטוב.
    במחמאות כולם מחפשים להוכיח כמה הנסיבות קשות כדי להאדיר את ההצלחה, אבל כשזה הפוך ובעוכריו של אבוקסיס אז זה הופך לתירוץ.
    מי שראה את הפועל באר שבע מספיק העונה יודע שאבוקסיס זה האנטי כדורגל הכי גדול היום בכדורגל הישראלי וכמו שכשהוא מצליח עם סגלים בינוניים מאדירים את יכולות האימון שלו ככה כשהוא לא מצליח להראות כדורגל בסיסי עם סגלים הרבה יותר טובים ראוי שיקבל על כך ביקורת.
     
  15. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    אני דווקא מכיר במעלות של אבוקסיס כמאמן שמשפיע מאוד על הקבוצה שלו וכמקדם שחקנים הן צעירים והן כאלה שצריכים יחס מיוחד (שועה, ג׳וסוואה), אבל מה אני אגיד לך, עם כל הכבוד ל18/19, הוא היה המאמן של הקבוצה שלי שנה ומעולם לא חשבתי שאתעסק כל כך הרבה זמן בפלאפון מול משחקים. אי אפשר היה לראות את זה.
     
    שי, italiano, oranfu ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.