ליגת האלופות - שמינית גמר: אתלטיקו מדריד - צ'לסי ולאציו מארחת את באיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/2/21.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לי יותר מפריע שצ'ולו לא סומך על לודי. פליקס מקבל הרבה דקות יחסית להשפעה שלו על המשחקים.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    פליקס הוא פלופ, בטח ביחס למחיר ששולם עליו. הוא חא באמת סקורר, ונעלם ברוב המשחק.

    בגיל שלו קון אגוארו קרע רשתות.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אבל הם סגנון אחר לגמרי, אגווארו חלוץ ופליקס יותר סוג של קאקא. אין שום סיבה להשוות את כמות השערים ביינהם.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא רואה הבדל בסגנון המשחק של הקבוצה הזאת בין היום לאותה תקופה. יש משתנים מסביב ששונים: איכות הסגל, איכות היריבות, סגנון המשחק המודרני.
    ובסוף בסוף: אתה יכול להיות *הכנס את שם המאמן המועדף עלייך* ולעוף בשמינית, ואתה יכול להיות רוברטו די מתאו ולהניף את הגביע.
    רמת המאמן היא לא מדד ישיר לאיפה הקבוצה תגיע בטורניר.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני בקושי רואה את אתלטיקו (עונש לצופה נייטרלי) אבל הסגנון כל כך מסורס התקפית שאני לא יודע כמה אפשר לבוא בטענות לפליקס. זאת פשוט לא קבוצה בשבילו, הוא צריך קבוצה התקפית, עם תנועה בלי כדור, עם הצטרפות של שחקנים.
    סימאונה פשוט מאמן מאוד הגנתי ושלילי ביחס שלו למשחק.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ניכר מאוד שמעט מאוד צופים במשחקיה של אתלטיקו מדריד שבוע אחר שבוע. גם מול הקבוצות הקטנות הקבוצה הזאת בקושי היתה מסוגלת לכבוש יותר משני שערים, השנה זה השתנה. במשחקים הגדולים צ'ולו נופל פעם אחר פעם כשהוא חוזר לאותו פחד מריאל מדריד ומצ'לסי.

    נדמה היה שסימאונה יצא קצת מהקיבעון, שינה מערך, שחקנים התחילו להתחבר סוף סוף (למאר). וזה נכון, אבל הגישה שלו נשארה אותו דבר, שהוא האנדרדוג ביחס לעשירות מאתלטיקו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    אתמול היו 5 שחקני התקפה בהרכב כאשר המערך הקלסי של צ'ולו כולל שלושה.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    5 שחקני התקפה בעמידה טקטית של הפועל יהוד.
     
    Gianzola01 ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההשוואה לאגווארו קצת שונה - קון הגיע כשהיה את טורס ועונת הבכורה שלו לא הייתה מדהימה, הכישרון היה ברור לכל אחד אבל הוא לא פעם שיחק מהספסל. מעבר לכך אלה לא אותם סכומים והבדל אחד ברור - אתלטיקו של אז הייתה התקפית ומבדרת הקהל, ללא מטרות, בטח לא קבוצה בסגנון של צ'ולו. אני לא חושב שז'ואאו הוא פלופ אבל האם היה שווה את המחיר? קשה לדעת. הוא דריבליסט מעולה ומבין את המשחק, המספרים שלו השנה גם כן בסדר.
    אתלטיקו גם השנה לא באמת התקפית, אנשים רואים משחקים ופשוט זו דעתכם. שישייה אחת אדירה על גרנאדה ושתי רביעיות זה יפה. בפועל? המספרים התיישרו, פחות משני שערים בממוצע למשחק, כל מוליכה בכל ליגה כובשת יותר. מייד אחרי ה-1:6 ההוא היו גם שתי תוצאות תיקו מאופסות לא מרשימות בכלל. אני חושב שאנשים חשבו שדייגו קוסטה ייתן קצת יותר וסוארס ייתן טיפה פחות ככה שזה התאזן. הם עדיין מחכים לדמבלה שהשתלבותו התעכבה מסיבות כאלה ואחרות כמו קורונה וכשירות.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לא תמיד זה התבטא בכמות השערים, אפשר היה לראות שיפור של הרבה שחקנים, כמו יורנטה, קראסקו, למאר, הרמוסו. סוארס כפינישר במקום מוראטה זה המובן מאליו כמובן. אבל הגישה היתה התקפית יותר, משוחררת יותר, הכדורגל היה זורם. אתלטיקו הזאת לא ברמה של האלופות בספרד בעשור וחצי האחרון, אבל היא כן נראיתה עד ההשעייה של טריפייר קבוצה שכיף לראות, ווינרית הרבה יותר, גם כשלא הלך היא השיגה בסוף את הניצחון.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אני ממש נכנס לדקויות אז השיפור של מרקוס יורנטה החל כבר בשנה שעברה אחרי הצמד המטורף באנפילד, משהו שאף אחד לא ציפה לו. סוארס זה שיפור עצום כמובן, לגבי היתר אני חושב שאין התקדמות ניכרת. למאר עדיין לא מספק מספרים ואחרי סוארס-פליקס-יורנטה יש שחקנים עם ארבעה שערים. הגישה יכולה להיות יותר התקפית, אני חושב שלא רק שזה לא התבטא בשערים אלא גם שהיו הרבה משחקים עם מעט מאוד הזדמנויות הבקעה. אני פשוט אומר שהשוואה לאתלטיקו מודל 2019/20 היא לא חכמה ולא מספרת את כל הסיפור כי זו קבוצה שבאמת הייתה באשפתות מבחינת הגולים והייתה סופר-אפורה גם במונחים שלה ומה שצ'ולו גיבש שם מאז עונת האליפות בערך..
    אגב, אתלטיקו נגד הגדולות הייתה בסדר אבל לא מדהימה. ניצחה את ברצלונה כשטר שטגן די שגה, בדרבי נגד ריאל לא בעטה לשער בכלל במחצית הראשונה. היא סיימה בתיקו ביתי עם ויאריאל. מנגד יש לה ניצחונות על סביליה וסוסיאדד בחוץ שזה אחלה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על הקבוצה הבכירה של מדריד ברשותכם:

    בסה"כ שתי מילים, "ליגת האלופות" - אך עם כל כך הרבה משמעות. ספרתי את הימים מאז יצאו הכדורים בהגרלת שמינית הגמר בחודש דצמבר והפעם הדרך לשם הייתה אפילו קשה מהדרך המפרכת אשתקד. כשכתבתי את הספר על ריאל מדריד הדגש היה כמובן על הזכיות בליגת האלופות ולא היה לי ספק לגם השם: "המלכים של אירופה" - וכעת אפילו צריך יותר לשקוע בנוסטלגיה בימים קשים אלה. לפני ימים אחדים, לפני שנתיים – השלימה ריאל אלף ימים כאלופת אירופה – אלופת אירופה הנצחית, כמה כיף היה לכתוב את זה. אז ליגת האלופות חוזרת, ההתרגשות קיימת אבל זה פשוט לא זה. לא זוכר את עצמי כל כך מבואס ומתוסכל לפני משחק גדול. גם בהרכב מלא הייתי כועס ומתוסכל אבל מה שקורה היום - אני חושב שזה פשוט תקדים. ממש שבוז וחסר חשק לקראת המשחק הזה

    זו ליגת האלופות, האמנם? זו ריאל מדריד? אותם השמות ואותם השערים עולים בדימיון – ראול, כריסטיאנו, לה דסימה וראמוס, ההמנון המצמרר, הילדים המנפנפים בדגל. אבל מה נשאר מזה? בחיים לא חיכיתי כל כך לראות את בנזמה משחק וזה לא יקרה (זה לא סוד שאני לא מאוהדיו).

    עזבו שהמשחק נערך בברגמו, והייתי כותב את אותם הדברים גם אם היריבה הייתה באיירן (יש לי המון כבוד לאטאלנטה) – אין ברנבאו ואין אוהדים, לא יהיה טירוף סביב האוטובוס בשדרה. אין את כריסטיאנו (כבר שנתיים), אין את ראמוס ומרסלו – שלושת גיבורי הזכיות, כל אחד מסיבותיו הוא, איסקו נראה חצי בפנסיה והוא גם שחקן הספסל היחיד מהקבוצה הבוגרת. בעצם אין אף אחד. ההרכב שיפתח מחר מתאים לקסטיליה עם כמה שעצוב לומר זאת, אולי ה-11 הגרועים ביותר ששלחנו לשלב הנוקאאוט. אתה נקרע בין ההיסטוריה המפוארת ודברים שאתה חייב להגיד לבין המצב האמיתי – המצב בקאנטים. מה נשאר חוץ משלישיית הקישור האימתנית?

    לא פעם נזרק המונח "התחת של זידאן" שאני הייתי ממתנגדיו הראשיים - מעניין אם המזל היום ישחק לצידנו. לצאת משם בשן ועין. ואראן עם הופעה מספר 350 הוא משחקני המפתח, בטח כשאתם יודעים מי לצידו. וכרגיל הקישור - הדבר היחיד הטוב שנשאר לנו. קאסמירו מספר1 בהגנה וגם בהתקפה. גם אם נשלוט בכדור אני מתקשה לראות אותנו עושים משהו. אגב לטעמי לטיבו חסר משחק גדול במפעל הזה בערך מאז עונת הדסימה שלנו - הגיע הזמן. לא יאומן איך אין לנו שום אלטרנטיבה, מספיק שקרבחאל היה כשיר ולוקאס היה עובר לקישור (בהשוואה למה שיש לנו היום - מהיר, פס טוב, לא תמיד צפוי - זה זהב) - זה היה נראה יותר מסוכן מאשר ילד הפדלאדות הכושלות. אפילו מרסלו לא כשיר ואי אפשר לשחק עם שלושה בלמים.

    אגב במארקה אומרים שהיה נאום מוטיבצייה ממש מרגש לשחקנים ואפילו בשעות האחרונות שזידאן מתכנן איזה שפן אבל הבעיה היא שאנחנו לא ב-2017 ועם כמה שמריאנו שחקן קשה לצפייה - אולי הטירוף שלו יעשה משהו מועיל. זה עוד מוקדם לשתף את אחד הצעירים כבר משריקת הפתיחה.

    טוב קבלו ביטול על כל מה שכתבתי - אני יודע שאיך שהמשחק ייצא לדרך ונראה את השחקנים בלבן עולים לאט לאט לכר הדשא עם חזה נפוח והסמל המלכותי - אחסיר פעימה. האללה מדריד! Hasta El Final-Vamos Real! תיקו-תיקו שוויון כמו שאומר פאדי?
     
  13. Christian Dailly Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    451
    לייקים שהתקבלו:
    73
    אטלנטה בלתי צפויה.

    או שתפרק את ריאל או תתפרק.

    אני הולך על 4-1 אטלנטה.

    4-0 לסיטי.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    הרסו את המשחק.
    לדעתי זה לא אדום. מוגזם לגמרי.
    אין שום מצב שקאסמירו במצב מקביל גם מקבל אדום. פשוט אין.
    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    Roma ו-VAR אוהבים את זה.
  15. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    אז הנה אנחנו מקבלים עוד הוכחה למה מערכת ה var הזאת מיותרת לגמרי והורסת את הכדורגל.
    בקושי כרטיס צהוב מגיע לשחקן אטלנטה, אז אדום ??? איך שופטי ה var לא מתקנים את הטעות החמורה הזאת של השופט??

    מה הטעם במערכת וידאו אם לא בשביל לתקן החלטות ביזיונית כאלו ??

    בושה.
     
    כינוי אוהב/ת את זה.