מחזור 22 בלה ליגה - המרדף אחרי אתלטיקו ממשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏5/2/21.

  1. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    המחזור ה22 מגיע והקבוצות הבכירות עדיין רודפות אחרי אתלטיקו מדריד שבקושי מאבדת נקודות.

    משחקי המחזור:

    אלאבס - ויאדוליד (שישי, 22:00)
    לבאנטה - גראנדה (שבת, 15:00)
    הואסקה - ריאל מדריד (שבת, 17:15)
    אלצ'ה - ויאריאל (שבת, 19:00)
    סביליה - חטאפה (שבת, 22:00)
    ריאל סוסיאדד - קאדיס (ראשון, 15:00)
    בילבאו - ולנסיה (ראשון, 17:15)
    אוססונה - אייבר (ראשון, 19:30)
    בטיס - ברצלונה (ראשון, 22:00)
    אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו (שני, 22:00)

    מחזור פורה ומעניין!
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ויאדוליד בצרות. לא רק שהיא מפסידה, היא מפסידה לקבוצות שמתמודדות איתה על הירידה.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם ויניסיוס וגם אסנסיו עם רמות ביצוע של ליגת העל. הייתה לי תקווה שלפחות מאחד מהם יצא שחקן גדול (בעיקר ויניסיוס, לאסנסיו הייתה תקרה), נראה לי שכדאי להכיר בעובדה שזה כבר לא יקרה, בריאל בטוח.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    נשיקה צרפתית
    | איך רציתי שהבעיטה של מרסלו ברגל ימין תהיה שער הניצחון, כמה הגיע לו. כבר הכנתי את המילים הזועמות במקלדת, אבל באמת שנתלונן ביום אחר, הספסל שלנו ברמה של סגונדה ב' והמקום בליגת האלופות מרגיש בסכנה, אם היינו מועדים וסביליה הייתה מנצחת מחר - המקום הרביעי קורא לנו. כמה חשוב היה לגרד ניצחון בשיניים וכבר שכחתי מהו הטעם המתוק של הרמונטדה. כן, עצוב שזה הסטדנרט הנמוך של אוהד ריאל מדריד ב-20-21, זו כולה האחרונה בטבלה שהביכה אותנו שוב ושוב ושוב במתפרצות (הצלה מדהימה של קורטואה).

    שמח עבור ואראן, צמד שני בקריירה, עד שנרגיש שהוא מוכן להנהיג - ייקח עוד זמן, אטאלנטה או משהו כזה. שלישיית מרכז השדה עושה כל מה שהיא יכולה אבל ההתקפה שלנו בושה, ובתחילת העונה חשבנו שעם השלישייה הזו עוד אפשר לשחק כדורגל. ויניסיוס עבר שחקן פעם אחת לדעתי, כשהיה לו שטח. אסנסיו האמת בסדר גמור ועשה דריבל כמו בימים היפים - אבל אף אחד לא מספק מספרים. בנזמה עם עוד אחת מהחמצות העונה, אוי ואבוי אם בן ארצו לא היה "מציל אותו" ואותנו.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    סחתיין על כל מי שאמר שמויניסיוס לא ייצא כלום, הוא כנראה צדק. מודה שחשבתי שיש לו פוטנציאל ענק. מישהו פעם אמר פה משהו שאני תמיד נזכר בו- "ראיתי שחקנים כאלה בגולדטיים".
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שאפשר היה לדעת דבר כזה מהרגע הראשון. האופטימיים דיברו על סטרלינג כמשל - איך הוא התקדם משנה לשנה וגם בזכות פפ, הפסימיים אמרו שהסיומת שלו כל כך לקויה שגם בשער ריק זה לא יצליח. הוא צריך להיות מושאל ורודריגו צריך להישאר. העניין עם ויני - את הכדורגל הכי טוב הוא שיחק עם סולארי, כשהיה שחקן הרכב בלתי מעורער - ואלה היו החודשים הראשונים שלו בקבוצה, עד למשחק נגד אייאקס. הוא באמת היה משגע שחקני הגנה על ימין ועל שמאל ולא רק את פיקה, טיפה מסורבל אבל עושה מהומה. אמנם אין לו רצף ארוך של משחקים ב-11 תחת זידאן, אבל הוא רק הלך לאחור. הוא חסר ביטחון והדריבלים שלו ממש מביכים, זה לא עניין של לא להצליח או לאבד נגד שחקן הגנה - הוא נותן לעצמו פור גדול לעתים, מאוד שקוף ומסורבל. אני די מיואש ממנו.
    לנוכח המצב הנוכחי - מה גם שטוני קרוס ייעדר נגד חטאפה ואין סגל - הייתי עולה עם מרסלו בקישור ההתקפי, אמנם אנחנו לא לפני 11 שנה ועדיין - ככה לא נצטרך לסבול את מנדי עם הכדור אבל הצרפתי יהיה זה שיעשה הגנה - חלוקת עבודה ברורה.
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אופי מטורף של הקבוצה, טרינקאו עם שער שאף אחד לא ציפה שיבעט בעיטה כזאת. מסי שינה את המשחק, הדאגה הגדולה זה אראוחו. בלעדיו יהיה קשה מאוד נגד סביליה ופסז

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שבתקשורת בספרד ('ספורט') סיכמו את זה בצורה הטובה ביותר - אחרי חודשיים של אדישות: אוהדי ברצלונה חזרו להרגיש את הקבוצה - לשמוח, להתעצבן, לכעוס, להיות מתוסכלים. אתה מרגיש שהגול יגיע, גם במשחק חוץ, גם בפיגור לא פשוט, יש לה שש רמונטדות ב-16 המשחקים האחרונים. קומאן ניצח כאן בגדול למעט הפציעה של אראוחו ששיבשה את התוכנית גם לתת מנוחה לדה יונג - הוא ביצע רוטציות (מסי, מסי, מסי) וצלח משחק חוץ לא פשוט בכלל. לא מופרך לחשוב שברצלונה תסיים במקום השני ותעשה צרות-צרורות לפ.ס.ז' (די מאריה נפצע אתמול, אגב). אליפות זה כבר גדול עליה. אולי בסיבוב השני היא תסגור חשבון עם ריאל ואתלטיקו. אפשר לומר שרק פיאניץ' לא ממש מחובר..

    אף אחד לא התייחס לזה פה - הפציעה של לוקאס אוקמפוס לא חמורה ככל הנראה, הדריכה של דג'נה הפירחח הייתה מכוערת, התפתח עימות גדול בין צמד המאמנים שהורחקו. גם סביליה נראית לא רע למען האמת, שער אדיר לפאפו גומס בהופעת הבכורה שלו.
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    הכי טוב בהיסטוריה, שווה כל פאקינג שקל.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk