ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קהל אגב זה לא רק אוהדים ביתיים. זה עצם הנוכחות של קהל במגרש, השירים, גם יש שחקנים שניזונים מלהיות טרולים כמו וארדי... יש לזה השפעה.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    נכון, אבל פירמינו התייחס לאוהדים של ליברפול.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    ברור שיש בדבריו גם את האלמנט הזה... זה לא סותר בעיניי פשוט שיש השפעה לקהל על שחקנים נקודה. גם אוהדי החוץ שבאים אחריך למשחקים זה עניין.

    הבאתי את הציטוט סתם כי ראיתי את זה במקרה אחרי שכתבתי, לא על זה מבוסס כל הטיעון.
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אין באמת הסבר נראה לעין לירידה הקיצונית הזאת בכושר של פירמינו.
    מדהים לראות אוהדים שקוברים שחקן באדמה ומתים להיפטר ממנו אחרי שנה רעה, שמגיעה אחרי ארבע עונות מדהימות.

    דווקא בניגוד למאנה וסלאח שבנויים על המהירות, על הזריזות ועל הכוח, פירמינו הרי נשען על הטכניקה, על ראיית משחק, השליטה בכדור והחוכמה במשחק שלו ואלו פשוט לא דברים שצריכים להיעלם פתאום בגלל שחיקה. כנראה בגלל זה אני מאמין שהוא עוד יחזור לעצמו והוא לא גמור. היו כל מיני דיבורים על מה שקורה לו בחיים האישיים.. לי הרבה פעמים נראה שהראש שלו פשוט לא בכדורגל והוא לא מרוכז ולא בעניין. לא יודע אם הוא מסוגל לחזור לשיא היכולת אצלנו אבל הוא בטח לא שחקן שאני נפטר ממנו בקיץ.
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,801
    שנה רעה? ממש לא. גם שנה שעברה הוא היה רע (למעט כמה משחקים בדצמבר). הוא כבר תקופה ממושכת מדי לא מספיק טוב, בטח לאור מה שרואים מג'וטה למשל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,554
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    אחרי תקופה ארוכה שלא יצא לי לכתוב פה בגלל תקופה של לחץ בלימודים ועבודה. אנסה להתייחס פה גם לכמה דברים.

    1. היכולת של פירמינו, אני חושב שאני אחד הסנגורים הכי גדולים של פירמינו פה. הירידה שלו ביכולת מורגשת, אולי זה לא מתבטא הנותנים סטטיסטיים אבל החדות שלו והזרימה במשחק שלו נפגעה. לדעתי זה מגיע בעיקר מבעיה מנטלית שמשפיעה על סגנון המשחק שלו והופכת אותו ליותר מאולץ. זה בלי שום קשר למשחק ההתקפה שלנו שנבלם, אבל לזה הגיע בנק׳ הבאות.

    2. הבעיה המנטלית, אני חושב שכמו פירמינו, רוב שחקני ההרכב מהעונה שעברה חוו פגיעה מנטלית אדירה. לא מצליח אפילו לתאר איזה פגיעה קשה במוטיבציה זה (ואני מקווה שאצליח להעביר את הנקודה כמו שצריך) אחרי עונה מאוד מאוד אינטנסיבית בשנה שעברה שגרמה לשחקנים לתת 200 אחוז מעצמם, אחרי שסוף סוף זכו באליפות במועדון הזה והציפיות שלהם מהחגיגות היו בשמיים אחרי המצעד מטורף של הגביע השישי (יש מס שחקנים שהתייחסו לציפייה למצעד הזה, אבל לפני הזכייה) אחרי שהם סוף סוף עמדו במשימה החשובה ביותר של הקבוצה הזאת, הזכייה באליפות. דווקא אז. באנטי קליימקס מטורף, קורונה, אין אוהדים, אין חגיגות, הם נשארו רק עם המחמאות וחוסר מיצוי מטורף. אני חושב שזה הגיוני שהדרייב שלהם יפגע בגלל זה, אפשר לקרוא לזה גם סוג של משבר אמונה קטן. מי אמר שעבודה קשה משתלמת?

    3. קצב ושיטת משחק, אי אפשר לברוח מהפציעות שקרו לנו העונה. מה שפגע מאוד באיזון של הקבוצה, שני הקשרים האחוריים שלנו משחקים בתור בלמים, חסרה פיזיות בקישור, חסר סדר בקישור, נראה שאף אחד לא באמת יודע מה מוטל עליו וגם התיאום של הלחץ נפגע. לתוך כל זה נכנס טיאגו, שכולם מצפים ממנו שיושיע אותנו, אבל לא מצליח למצוא את עצמו בתוך כל הבלאגן של הקישור. רק רוצה להזכיר לאנשים איך פאביניו היה נראה בחצי עונה הראשונה שלו. עד שהתרגל לשיטה ולקבוצה. גם טיאגו צריך את הזמן הזה.
    מעבר לבעיות האלה. יש הרגשה שכקבוצה נהיינו מאוד צפויים, אותם כדורים ארוכים למאנה ומו, אותם ניסיונות למצוא את רובו וטרנט ואותם הגבהות. איפה שהוא באמצע העונה שעברה היינו קבוצה מאוד ורסטילית בהתקפה, היינו יכולים לכבוש בכל דרך, בין עם זה במתפרצת, התקפה מסודרת, מהאמצע, מהאגף, מצבים נייחים, לא יכלת לדעת מאיפה זה יגיע. ( אני חושב שהשיא דווקא הגיע נגד אתלטיקו, אפילו שהפסדנו את המשחק הזה באנפילד, הכדורגל ששיחקנו שם היה מדהים לדעתי) מרגיש שהיום אנחנו פשוט מנסים ללכת בכוח על אותם דברים שכבר הבינו איך לסגור אותם.
    שני קיצוניים ששומרים על ארנולד ורוברטסון ולא נותנים להם חופש, חמישייה בהגנה ששומרת נמוך בשביל למנוע את הכדורים הארוכים למאנה ומו. ושני קשרים אחוריים שבדרך כלל סוגרים את פירמינו ולא משאירים לו יותר מידי חללים. הגיוון שלנו נעלם, הבעיות המנטליות גם השפיעו על זריזות הפעולה ורמת הביצוע של 3 התבניות התקפה העיקריות שאנחנו משתמשים בהם העונה.

    4. מה הלאה. אני חושב שבאופן ודאי יצאנו ממרוץ האליפות, מה שעם הסיטואציה הנוכחית שלנו לאו דווקא כזה גרוע, יכול לשחרר המון מזה שחייבים לנצח בכל מחיר כדי לזכות באליפות.
    לדעתי בצוות המקצועי צריכים כרגע לשים יותר דגש על היכולת ולא על התוצאות, להחזיר את הביטחון, להחזיר את השטף של המשחק כדי שבאמת נגיע לישורת האחרונה של העונה חדים יותר.

    5. מקווה מאוד שנגיע מוכנים למשחק מול לייפציג. ליגת האלופות זה הדבר היחיד שנשאר לנו העונה.
     
    oranfu, Ori8 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קראתי את כל הפוסט מעליי, מעניין. אני רק אנסה לחדד\להציף כמה נקודות מהצד שלי. למה הבעיה של פירמינו היא מנטאלית ושונה למשל ממה שקורה עם סלאח ומאנה? אני פחות רואה את סלאח יותר לספרינטים ומאוצים אלא כובש הרבה יותר מתוך הרחבה, זריזות ושנייה אחת יתרון על פני שחקן למשל, את זה כן היה לפירמינו, שחקן שלא היית שולח אותו לשטח בגדול כי הוא לא סילון| הקורונה היא נאחס עצום, אני מסכים, אבל באיירן מינכן לדוגמא חגגה טרבל מטורף וניצחה בכל משחקיה בליגה - ואני רואה את מולר ולבנדובסקי רעבים כל הזמן מחדש. ברצלונה לקחה כל שנה כמעט אליפות ועדיין הייתה בטירוף לעשות את זה שוב.

    הדוגמא, לטעמי לפחות, של המשחק נגד אתלטיקו באנפילד היא לא ממש נכונה ולא כי הפסדתם, זה היה ביש מזל - אלא כי זה היה המשחק הכי טוב של ליברפול בעונה שערה ביי פאר, משחק שהיה יכול להסתיים 0:5. ברוב העונה ההיא לא ראיתי קבוצה כל כך מגוונת כמו באותו ערב, ראיתי ניצחונות של אופי, ניצחונות דחוקים, לעתים היה צריך להיגמר 1:3 ונגמר 1:2 או 0:1. אני חושב שאת הכדורגל הכי שמח-התקפי-יפה ואולי טוב הקבוצה שיחקה בחצי השני של 2017/18 או בעונה של הצ'מפיונס לאחר מכן.
    אתמול כל "המזל הרע" שהיה לפפ נגדכם צף ברגע אחד ושינה כיוון ולכן זה נגמר ב-1:4. הרי היו איזה שתי החמצות פנדל נוספות במשחקים קודמים, השחיטה במשחק העונה אשתקד והמתפרצות וגם המשחק בליגת האלופות אפילו.

    לגבי פירמינו לדעתי הגישה הכי סלחנית צריכה להיות: א-ל-ט-ר-נ-ט-י-ב-ה. אולי לא להציב למכירה ולצעוק שהוא על המדף אבל כן לשקול בהתאם להצעה. הוא שחקן גדול שתרם המון וקיבל לדעתי מספיק זמן כדי להשתפר. מי שלא חותך בזמן עלול להיות מנצ'סטר יונייטד או...ריאל מדריד כפי שזה נראה.

    אגב, תתעודדו, מניסיון, והלוואי שהיה איזה נס ו-וירג'יל היה חוזר כמו אריה לחצי גמר - הגביע עם האזניים הגדולות כל כך מרגש ומחפה על עונות חרא בליגה. באחריות! בפרמיירליג אתה לא יכול להוריד את הרגל מהגז אבל אני מניח שהפער מהמקום החמישי לא יהיה כל כך קטן..
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לחלוטין אפשר לקוות לריצה טובה בצ׳מפיונס אגב, כולנו פה יודעים טוב מאוד עד כמה המפעל הזה הוא לאו דווקא אינדקטיבי ליכולת לאורך זמן. אם קאבאק ו/או דייויס נכנסים לעניינים ושאר הקבוצה קצת מתייצבת, עם החזרה של ג׳וטה בתקווה עד מרץ, יש קייס לתת ריצה יפה במפעל הזה. במשחק נתון אנחנו עדיין יכולים להיות פנטסטיים גם אם אחרי אתמול זה לא מרגיש ככה.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לא חושב.
    אתה לא רלוונטי לתארים עד שואן דייק יחזור.

    פאביניו והנדרסון לא בלמים, מספיק עם זה. ככה אתה רוצה לקחת אליפות אירופה?
    אולי עם פוקסים ומזל נדיר. על סף ה2005.
    גם אין קהל אז אין לך אנפילד.
    אבוד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אבל אתה כותב פה שוב ושוב ושוב כמה שהבעלים זרקו את העונה לפח בגלל שלא הביאו בלם לפני חודש, אז אני לא מבין.
    או שבלם היה מציל לנו את כל העונה או שאנחנו לא רלוונטים עד שואן דייק יחזור. אי אפשר גם וגם.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא, אני רוצה לקחת אליפות אירופה עם קאבאק ואחד מהם בלמים. מספיק שהטורקי בלם סביר (לא יודע אם זה המצב) ואני חושב ש-11 של אליסון, אנדי, קאבאק, הנדו, טרנט, פאביניו, תיאגו, קרטיס/ג׳יני, סלאח, מאנה וג׳וטה יכולים לנצח בשני משחקי נוקאאוט כל קבוצה באירופה.

    אני מבין את הבאסה כי זה רגע ממש מחורבן אבל שוב, זה לא אומר שנגמרה העונה. לא חושב שזה מופרע לחשוב שקאבאק ייתן פה תפוקה טובה ולך תדע, אולי אפילו דייויס יהיה לך רלוונטי. אם שניהם יהיו נפילות אז כן אתה כנראה לא תיקח כלום, רק למה לצאת מנק׳ הנחה כזאת עוד לפני שהם בעטו בכדור במדי ליברפול?
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    יש סיבה שאתה מתחכם בלי הפסקה בחודשיים האחרונים?
    לא הבאת בלם, לכן אתה לא רלוונטי.
    אם היית מביא עכשיו את דיאז מסיטי ופופאנה מלסטר הייתי רשום שאתה לא רלוונטי לתארים עד שואן דייק יחזור?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    דיוויס הגיע למלא מקום. אם תפסת בן 25 שכל הקריירה בליגות נמוכות ועכשיו נותן לך תפוקה של בלם נורמלי, כל הכבוד על הסקאוטינג.
    קאבאק, לא יודע מה רמתו, נקווה שבול פגיעה. אבל אתה מבקש שגם הוא יהיה בול וגם לא יהיו עוד פציעות וגם יסתדר לך לוותר על הנדרסון/פאביניו בקישור וגם שמי שנשאר בלם לא ייפצע וייראה כמו בלם ברמה.
    כמובן שזה נוק אאוט אז אפשר לגנוב אבל עם כל הנסיבות ובלי אנפילד, זאת תהיה סנסציה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    ממש לא מתחכם, אבל אתה לא יכול לטעון דבר והיפוכו. או שאנחנו לא רלוונטים עד שואן דייק יחזור ואז שום בלם לא היה עוזר לנו, או שאנחנו לא רלוונטים כי נפצעו לנו 300 שחקנים ואין לנו מחליפים מספיק טובים. ציינת שאנחנו לא רלוונטים ספציפית עד שואן דייק יחזור. זה משהו אחר.

    או שאמרת את זה כאמירה שנכונה להיום, אחרי שהביאו שני בלמים אבל הם לא יעזרו לדעתך ולכן אנחנו לא רלוונטים עד שואן דייק יגיע. אם זו הכוונה, אז לא הבנתי את זה.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אין פה שום היפוך.
    במצב הנוכחי עד שלא יחזור ואן דייק אתה לא רלוונטי לתארים.
    אם היית מביא מפלצת אחרת ברור שזה מקטין את התלות בו.

    מה זה הביאו 2 בלמים? מישהו פה מאמין שדיוויס מגיע כדי לשחק כדורגל? הוא מגיע למלא את השורות.
    ב21-22 הוא רלוונטי באיזשהיא צורה?
    הביאו בלם, שלא סגורים עליו, הביאו אותו בהשאלה לראות מה הוא שווה. מקווה מאוד שהוא טוב ויפחית את התלות בבלמים אחרים. עדיין יש צורך לשחק שם עם הנדרסון/פאביניו וזה על הפנים.

    אם היו מביאים 2 בלמים באמביציה הנכונה, לא הייתי פוסל אלופות.
    אם היו מביאים 2 בלמים באמביציה הנכונה ב1.1 היית עדיין במאבק האליפות.

    "הביאו 2 בלמים". למשפט כזה יש המון משמעויות, בהקשר שלנו אנחנו יודעים בדיוק איזה 2 בלמים הביאו ומתי הביאו אותם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.