Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    לא שאני מזלזל חלילה אבל יש להם עוד הרבה מה ללמוד בשביל להגיע לרמות אוליגופרניה של השיקגו ברס. הפוטבול שלהם אלגנטי מודרני נעים לצפייה בשונה מהגן חיות ההגנתי העתיק והאובססיבי הזה שמנסים לשחק בשיקגו, לא רואה שום סיבה שלא תהיה לזה המשכיות גם אחרי העידן של רודג'רס, אבל ברור שאני מבין על מה אתה מדבר. סתם בשביל להמחיש לך עד כמה המצב בויסקונסין זה סוכר לעומת מה שקורה בשיקגו. מה גם שג'ורדן לאב שם בנתיים מקבל חפיפה אולי מהטוב ביותר בדורו אז סיכוי גבוה שהיה שם שמח גם אחריו.

    למעשה המצב בשיקגו כל כך קשה שגם בחירה במהומס לא היתה מצילה אותם, תחשוב רגע שבמקום לשבת שנה מאחורי אלכס סמית' הוא היה נזרק לתופת אחרי 4 שבועות מאחורי מייק גלנון, או במקום למסור לקלסי והיל עם קו התקפה שהוא מעל הממוצע הוא היה מוצא את עצמו מוסר לקנדל רייט, דונטרל אינמן ואדם שאהין. או במקום ללמוד מאנדירידביתספרלאימוןפוטבולבעמ הוא היה לומד מדאוול לוגניס וג'ון פוקס. סיכוי גבוה שהוא לא היה רוצה לשחק יותר פוטבול עם פוטנציאל להיכנס לרשימה על שם אנדרו לאק.

    דווקא אני חושב בריידי יכל לעזור להם הרבה הוא היה מביא שם התחלה של שינוי שכרגע אני לא ממש רואה מי יכול להביא אותו.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קודם כל בוא נתחיל מזה שלפי דיווחים ג'ורדן לאב מפספס זריקות למטרות נייחות באימון ולא התלבש לאף משחק העונה כבקאפ לפני טים פאקינג בויל (בדיוק. גם סבתא שלו לא יודעת מי הוא.). ככה שהוא לא מקבל שום חפיפה על או מחוץ למגרש, בטח לא מדושבג על חלל כמו רודג'רס והסימנים המקדימים לא מבשרים טובות בגיזרה בכלל. זאת קלישאה שזורקים הרבה כשקבוצות עם QB שפיץ בוחרות QB צעיר אבל ההיסטוריה מוכיחה שאין טעם ליפול אליה. ברוב המקרים הם בקושי מחליפים איתם שלום שלום ביום יום. אלכס סמית הוא חד קרן מהבחינה הזאת ועל כל מקרה של מענטש כמוהו (אגב הצ'יפס אשכרה מודעים לכמה שזה נדיר וממשיכים להזכיר אותו בכל הזדמנות עד לרמה ששלחו לו טבעת סופרבול שנה שעברה) יש בסביבות המאה מקרים סטייל בריידי נועל את ג'ימי פורנסטאר מחוץ לקליניקה של המאמן האישי שלו ליד מתחם האימונים של הפאטס בפוקסבורו ואז בוכה לרוברט קראפט שיראה נאמנות וידאג להעיף אותו. או את רות'לסברגר שחוץ מלשלוף את הזין ולהשתין על מייסון רודולף כל פעם כששואלים אותו שאלה עליו עושה ואומר כל דבר משפיל שהוא יכול להגיד. זה הכל בולשיט אחד גדול ורמות האיבה והתחרותיות גבוהות מאוד.

    אבל כן, ברור שזה תפוחים ותפוזים. ההשוואה הייתה רק ברמת הפוליטיקה הקטנה של הקוקודים וגניבת הדעת האינסופית בלי URGENCY אמיתי להישגיות כל עוד זה לא קורה בתנאים שלהם. בלפלנד התנאים האלה הם "אחריות כלכלית", "DRAFT AND DEVELOP" ושאר בבל"תים, בשיקאגו זה מיצ'ל עד המוות וגם לאחריו בגלל שעשינו עליו ALL IN. למרות שנראה לי שהגענו לגהינום ויש כרגע לפחות את התקווה שמי שיוזרם במקומו אשכרה יהיה ראוי לצפיית בני אדם.

    ואין ספק שסיטואציה זה הכל בפוטבול. פאטי ספציפית לדעתי הוא transcendent talent שהיה מצליח ומתעלה בכל שיטהול אפשרי שהליגה הזאת הייתה זורקת עליו (אולי לא לרמת על חלל מטומטמת כזאת אבל כן מספיק כדי להגיע לפלייאוף מינימום כל שנה) אבל הנקודה שלך נכונה לגבי רוב מוחלט של ה-QB's. ובניגוד אליך אני עדיין לא הרמתי ידיים מנאגי. חושב שיהיה הוגן לשפוט אותו רק אחרי שנראה אותו מאמן QB שקשור לענף, בתקווה שזה אשכרה יקרה סוף סוף. לא שאני אופטימי יותר מדי כי הווייב הכללי מדכא ולא בא טוב אבל בכל זאת תלמיד של בעלי ואני אתן לו להנות מהספק עד שהוא יוכיח מעל כל צל של ספק שהוא AINT IT.
     
    Armstrong ו-Sweetness אוהבים את זה.
  3. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    כל הרעיון הזה של ALL IN בפוטבול הוא לא נכון כי הוא לא קיים. אין דבר כזה ALL IN. כל שנה יש שינויי חוזה, פרנצ'ייז טאג וכו' וכו'
    כל עוד קבוצה לא מוותרת על כל בחירות הדראפט שלה וממקסמת את הקאפ (וגם אז זה תופס לשנה-שנתיים עם כסף מת בניהול טוב) תמיד יהיה לה לאן לזוז מבחינת שינויים חוצמיזה שאין שום דבר רע ב"למכור" את העתיד עבור ההווה כי ההווה הוא מה שקובע. אם AR12 היה מביא 2-3-4 טבעות הפרנצ'ייז היה מרוויח בעשרות מונים יותר באספקטים אחרים כי יש את הWINNING MENTALITY ויש שחקנים טובים בליגה שיעדיפו לוותר על כסף טיפה בשביל ההזדמנות לטבעת (ריבס בפטס, זכה בטבעת וחזר להרוויח הון תועפות אחרי זה במקום אחר)
     
  4. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    בתכלס זה סופרבול די משעמם עם קבוצות די פרווה,קנזס זה מהצד של קנזס או מיזורי?
    וטמפה זה מקום אמיתי או שהמציאו את זה?
    אני זוכר שראיתי לפני כמה שנים את סוזנה הופס ב GROVE ולא הורדתי ממנה את המבט ואז היא נתנה לי את הסייד וויו המפורסם שלה כאילו היא אומרת לי GO FUCK YOURSELF YOU PERVERT
    זה היה יותר מעניין מהסופרבול המסריח הזה
     
  5. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    איזה חלום אם הליינמן המפלצתי הזה איכשהו בדרך נס היה מגיע ללוס אנג'לס של ג'סטין.

    הוא דומיננטי ברמות פסיכוטיות, נכס צאן ברזל.

     
  6. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39

    מאצ'אפ חלומי

    מה שיפה בהתקפה של הצ'יפס חוץ מזה שהם יכולים לחיות עם 2 פאמבלים של הארדמן ועוד פיק סיקס של מהומס.
    זה שטוני רומו כבר הופך להיות מעיק עם הזיוף בקריאת מהלכים שלו.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אני במקום ראיין פייס הייתי מתבייש מעצמי לפני שהייתי מדליף על ״התעניינות״ חסרת סיכוי של הקבוצה שאני מריץ. כאילו חלאס אחי. מיצית. איחרת ת׳רכבת. הטיטאניק טבעה. התאומים נפלו. תכיר במצב ותתקדם. ותתפלל ש- @Sweetness ישכח ו/או ימחל ביום מן הימים. כי אדושם יודע שלהיות בפה שלו זה גיים אובר לבני אנוש באשר הם.
     
  8. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    דשון שחקן שרוט לא הייתי ממהר למשכן עליו מועדון. ממליץ להם להתרחק. הוא צריך מינימום שנה של שיקום אחרי הטראומות שהאירגון הזה האכיל אותו. מספיק להתסכל על ההתנהלות שלו בחודש האחרון בשביל להבין שמשהו בקופסה שם נדפק (לא באשמתו אבל זאת התוצאה של אירגונים מסויימים בליגה הזאת, כל אחד והמזל שלו איפה הוא נופל) אבל בגלל שיש לו בחירה הכי יפתיע אותי אם הוא יעבור לג'טס הוא צריך למצוא לעצמו סביבה בריאה לפני הכל, הג'טס ידפקו אותו עוד יותר ממה שהוא עכשיו.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין לו יותר מדי ברירות. ה-No trade נחמד והכל אבל הוא לא באמת מאפשר לו לבחור ספציפית לאן לעבור (קבוצות כמו הראמס/ניו אורלינס לצורך הדוגמה) כמו פשוט לאן הוא לא יעבור בשום מצב (דטרויט לצורך הדוגמה). ליוסטון כמו כל קבוצת NFL (בשונה מהאסקופות הנדרסות בליגה של סילבר) יש עדיין לברג׳ ורמת שליטה מסויימת על המצב; הם יקבלו את שווי השוק האמיתי שלו ואין יותר מדי קבוצות עם הדראפט קאפיטל כדי לשלם את זה.

    כמו שאני כותב פה כבר כמה שבועות יש לו בסך הכל 3.5 אופציות ריאליות: ג׳קסונוויל, ג׳טס, מיאמי וחצי אופציה לסן פרנסיסקו. וכולן טובות משמעותית (מיותר לציין מי החלום הרטוב והדביק) מהכת ע״ש דייוויד כורש שאיבדה שליטה ביוסטון.
     
  10. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אני מרחם על הקוורטרבק שיצטרך לעשות את הדרך ההפוכה (טואה/טרבור לורנס) סמי מקרה אבוד גם ככה, שמעת איך סלאח עף עליו היום? חח אהבתי גם את הערה שלו על מהומס. בכל אופן דבר אחד שאני יכול להבטיח במי שתיקח בסוף את ווטסון מעבר לכישרון וכל הדברים הברורים. לבנאדם הזה יש לב מזהב.
     
  11. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אני מוכן לתת את בן סימונס על ווטסון
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הם לא צריכים אותו, יש להם כבר בעמדה הזאת של הנגר סוס מת את דייוויד ג׳ונסון

    הכומר כנראה יבקש שתוסיף את פורקאן קורקבנים בעמ כדי שיהיה לו מוסלמי לשרוף בפסחא ואת הטלפון של הפקיד ב-IRS שעוזר לג׳וש האריס להלבין את הכסף שלו
     
  13. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    איזה טרייד איום ונורא לראמס
    לא יעשו עם סטאפורד שלא עשו עם גוף
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא איום ולא נורא. דוחפים את הז׳יטונים לאמצע השולחן במקום להחזיק את הביצים ולשבת עם הצמד 8 שלהם ולמות מראש שנה אחרי שנה אחרי שנה.

    אני לא מחזיק מסטאפורד Elite כמו כל מיני אנשים אבל הוא לפחות נותן להם סיכוי וימקסם את הסגל שלהם שבנוי להצליח עכשיו ולא בעוד X שנים. במיוחד תחת השיטה של מקוויי.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שאלה: איך החיים נראים כשאתה אירגון אשפה עם צוות מאמנים דושבגים ובינוניים עד שיוכח אחרת?

    תשובה: