הסופר קאפ האיטלקי: יובנטוס מחפשת תואר ראשון עם פירלו, אינסינייה ונאפולי מנגד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/1/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יובנטוס בפעם התשיעית בתולדותיה או נאפולי עם זכייה שלישית? תואר ראשון יחולק מחר (רביעי) בכדורגל האיטלקי כאשר האלופה תפגוש את מחזיקת הגביע במגרשה של ססואולו (22:00, שידור ישיר בספורט4) בגמר הסופר קאפ האיטלקי. אנדראה פירלו, שספג ביקורות קשות אחרי ההפסד 2:0 לאינטר - רוצה לזכות בתואר ראשון בקריירת האימון במשחקו ה-25 בלבד (עד עתה רשם 15 ניצחונות מול שלושה הפסדים). מעבר לכך, הביאנקונרי ישמחו לנקום ביריבה שגברה עליהם 2:4 בגמר הגביע אשתקד בדו קרב פנדלים.

    https://www.juventusnews24.com/wp-content/uploads/2020/06/insigne-ronaldo.Xxx

    האלופה מגיעה למשחק עדיין בסגל חסר מאוד - ללא החלוץ הפצוע פאולו דיבאלה שנעדר גם מהמשחק בראשון, כאשר גם מתייס דה ליכט, חואן קוואדראדו ואלכס סנדרו ימשיכו להיעדר בשל נגיף הקורונה. פירלו עשוי לפתוח עם ווסטון מקני במרכז השדה כדי לרענן. ייתכן ופדריקו ברנרדסקי ישחק כמגן שמאלי לאור האכזבה מיכולתו של ג'יאנלוקה פרבוטה.

    פירלו אמר: "נאפולי קבוצה חזקה עם קצב מצוין והרבה טכניקה, נהיה חייבים להיזהר ולנצל את המצבים שלנו". המאמן רמז כי רצה לשתף את ג'יאנלואיג'י בופון בין הקורות אך השוער הוותיק סובל מפגיעה קלה ועל כן זה לא יקרה. "זה משחק חשוב שמגיע אחרי הפסד רע מאוד בליגה, אנחנו להוטים לחזור לנחישות ולרעב שמאפיינים אותנו ולזכות בגביע. אנחנו רוצים להפוך את הדף".

    המאמן נשאל האם יובה שבעה אחרי תשע אליפויות ברציפות: "אני מעדיף שיעבירו ביקורת עליי ולא על השחקנים. אנחנו רוצים לנצח ולשכוח מזה, זה רגע קשה ויש כאלה במהלך העונה. עליי להפיק את המיטב מכל שחקן ביובנטוס. אם קבוצה זכתה תשע פעמים ברציפות בסקודטו זה מוכיח שזה לא צירוף מקרים אלא פרס על עבודה קשה. יש לנו את אותה השאיפה. אנחנו רוצים את התואר העשירי ברציפות".

    אלסיו טקינארדי ששיחק 13 שנה בגברת הזקנה, הזהיר: "המשחק של יובנטוס הותיר הרבה ספקות. היא יכולה להפסיד, אבל לא ככה. יובנטוס חייבת להגיב עם זכייה בסופר קאפ, אחרת זה יהפוך למצב עדין". הקשר מתח ביקורת על אדריאן ראביו וארון ראמזי, כשגם באיטליה סימנו את מרכז השדה כנקודת התורפה של יובנטוס. "שניהם הגיעו כדי לעשות את קפיצת המדרגה אך זה מעולם לא קרה. הייתי רוצה לראות מהם קצת יותר מהרוח של יובה.

    האיטלקי מתח ביקורת גם על רונאלדו: "קודם כל, צריך למצוא את הדרך להגיע אליו. לא אהבתי את החיוך שלו אחרי השער השני של אינטר, זה היה נראה כמו סרקזם ומעין כניעה. אני שיחקתי עם הטובים ביותר כמו זלאטן איברהימוביץ' לדוגמא, אתה צריך לדעת להעביר את כל הרגשות - גם מתח ונחישות". בכתבה גדולה ב"גאזטה דלה ספורט" ציינו כי יובה הגיבה לשני ההפסדים שלה העונה עם 1:4 - אחרי ההפסד 2:0 לברצלונה היא ניצחה 1:4 את ספציה בליגה, ואחרי תבוסה 3:0 נגד פיורנטינה היא ניצחה 1:4 את אודינזה. בשני המקרים רונאלדו כבש צמד שערים. העונה יש לו 19 שערים ב-19 משחקים בכל המסגרות. "יובה יודעת לקום ואחרי התבוסות רונאלדו תמיד עונה בצמד", נכתב. "הדרך להצלחה עוברת ברונאלדו", נכתב בנוסף.

    נאפולי, מנגד, מגיעה למשחק במצב רוח מעולה אחרי 0:6 אדיר על פיורנטינה במחזור האחרון. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו מדורגת במקום השלישי בליגה המקומית, במרחק תשע נקודות מהפסגה אמנם אך יש לה משחק חסר. החלוץ אנדראה פטאנייה שבישל פעמיים היה בספק למשחק אך התאמן כרגיל וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן. החלוץ אמור לשמור על מקומו בהרכב כאשר דריס מרטנס עדיין לא כשיר לפתוח.

    הקפטן לורנצו אינסינייה חולם על ערב מוצלח במהלכו יכבוש את שערו המאה במועדון ויניף את הגביע. הקשר בן ה-29, שכבר זכה בסופר קאפ עם נאפולי ב-2014 ובסה"כ בשלושה תארים, כבש העונה כבר תשעה שערי ליגה ב-14 הופעות. אינסינייה אמר: "אני חולם על ניצחון יותר מעל השער המאה שלי. זה מה שחשוב באמת. אני חושב שהיינו נהדרים נגד פיורנטינה מעבר לתוצאה הגבוהה. התואר הזה אומר הרבה עבורנו, לאוהדים, למועדון ולעיר. אנחנו רוצים לזכות בו. החברים שלי בטירוף באימונים. המשחק הזה שונה מגמר הגביע ההוא. נגיע מולם בלי פחד".
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    בואו (אלא אם אני לבד פה) נקווה שהמחצית השניה תהיה טובה יותר.
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    משחק מיותר ומגוחך. וככה זה גם נראה.
    השחקנים יודעים, המאמנים יודעים. כולם יודעים. וככה גם המשחק נראה ומרגיש.

    ADL צפה את זה מראש. וצדק בכל מילה שלו כשקרא לדחות את המשחק המצחיק הזה. קיווה שיובנטוס גם יצטרפו לקריאה שלו לדחות את המשחק (כי זה הדבר ההגיוני לעשות). אבל יובנטוס לא הצטרפו כי גאווה היא תחליף עלוב לתבונה. -והנה אנחנו כאן.

    חסר משחק ליגה בין השניים. משחק ליגה - לא משוחק.
    אבל משחק ראווה - כן.
    חחחחחח
    היו צריכים להשתמש בתאריך הפנויי (הנדיר) הזה כדי להשלים את משחק הליגה.
    -אם לא מתכוונים לעשות כך - אז יאללה כבר עדיף לדחות למאי את משחק הראווה הנטול קהל המשעמם והמסוכן הזה.
    ולתת לשחקנים של שתי הקבוצות קצת לנוח בעונת המגיפה והפציעות וה20 משחקים בחודש הנוכחית.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    @uri אתה חי במדינה שבא גם האינטרנט טוב יותר וגם ערוצי הספורט טובים יותר.

    האינטרנט ניצח אותי בגדול , אפילו לא הצלחתי למצוא לינק נורמלי שעובד עד הדקה ה-60.

    מאז שהצטרפתי לשידור הולך לנו לא רע.

    אני מסכים עם @טל. לגבי זה שהמשחק מיותר.
    אבל לצפות למצוא הגיון בבירוקרטיה איטלקית זה שאיפה גדולה יותר מלזכות בלוטו פעמיים ברצף
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    ברכות לפירלו על התואר הראשון שלו כמאמן.
    ומגיע לו, כי יובנטוס השתפרה והשתלטה במחצית השניה, גם אם השער היה מקרי (כדור קרן שניתז מבאקאיוקו המגושם) וגם אם נאפולי החמיצה פנדל (שגם היה מקרי מאוד), בעוד נאפולי הצליחה לכפות את עצמה רק בעשר הדקות האחרונות.
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    טוב אז לפירלו ולנו יש תואר - מזל טוב!

    המשחק עצמו, לפחות החצי שעה האחרונה שהצלחתי לראות, הייתה סבירה מהצד שלנו, איומה מהצד הנאפוליטני.
    קולוסבסקי נוטה להתחכם וזה עולה בפעולה הנכונה, וזה קורה לא מעט פעמים.
    קוודראדו היה פאקינג חסר לנו
    ראביו נכנס בדקה ה80 והצליח להיות הכי גרוע במגרש.

    נאפולי נראו בהחלט כמו קבוצה שלא אכפת לה חוץ מללכת לישון כבר.

    העניין המנטלי פה,התגובה להפסד, הייתה חשובה. אז לפחות זה
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,685
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    רואה עכשיו את ההקלטה של באיירן-שטוטגארט. רני חדירה, האח של, מנסה לתקל לבנדובסקי ובטעות מוריד סטירה לגורצקה ברחבה של שטוטגארט. שום פנדל ושום נעליים. למה מה שהיה היום עם מקני זה יותר פנדל? הרי בשני המקרים היתה עבירה לא מכוונת ברחבה, בשני המקרים השחקן אפילו לא ראה את השחקן שהוא ביצע עליו את העבירה. להתאחדות האיטלקית התשובות.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אתה מחפש סערה על כלום חבר.. זה שהוא לא ראה את מרטנס לא אומר שזה לא פנדל.

    איפה בחוקה כתוב שהשחקן צריך לראות את היריב בשביל שזו תהיה עבירה? לדעתי אפילו לא כתוב דבר על כוונה ..
     
    itzik.miro ו-EO11 אוהבים את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,685
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    יכול להיות שאני לא מכיר את החוקה. אבל בוא תסביר במה זה שונה מאח של חדירה? האם גם השופט גרמני לא מכיר את החוקה?(והתיאור שלי הוא מדוייק למה שקרה. כאילו חוץ מזהות הקבוצה, זה היה בכלל אאוסבורג)
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. יש בזה משהו מאוד סמלי שבערב בו ריאל מדריד מודחת מהגביע על ידי יריבה מהליגה השלישית, כריסטיאנו רונאלדו הופך לסקורר הגדול בהיסטוריה (ברמה המספרית, כי לדעתי הוא מזמן היה כזה, ולא אמרתי שהיה לו משחק גדול).
    2. חשבתי שפירלו משחק קצת יותר זהיר לאור מה שקרה נגד אינטר וזו הסיבה לכך שאלברו מוראטה התחיל על הספסל. תואר ראשון זה תמיד טוב ואם המשחק הזה היה נערך בקיץ לדוגמא זה היה יכול לתת לו דחיפה גדולה לקראת עונת המבחן הזו. זה לא סוד שנאפולי הגיעה למשחק במומנטום טוב יותר.
    3. אולי ההשוואה שלי מוגזמת אבל חואן קוואדראדו, לא רק בגלל "הקאמבק" המטורף אתמול - קיבע את עצמו כאחד השחקנים החשובים ביובנטוס, למשל לוקאס ואסקס משחק מעולה כמגן בפן ההתקפי אבל לעתים אנחנו משלמים עליו מחיר כבד בהגנה ופה זה לא המקרה. אלכס סנדרו למשל, המגן מהצמד השני - הולך ודועך ואתה מרגיש בחסרונו כי במימד של "זה שלא משחק הוא תמיד הכי חסר".
    4. קראתי שאינסינייה עם החמצת פנדל שלישית בקריירה נגד יובנטוס - כלומר לא כבש נגדה (אם אתה שם בצד את דו קרב הפנדלים), זה נתון די מוזר וכואב על הבכי שלו, הוא כל כך חיכה לשער המאה שהיה יכול להגיע בתזמון נהדר. לא ערב מבריק שלהם אבל בגדול אני מרוצה מהעבודה של גאטוסו. בכל מקרה בגלל האמוציות והסיפורים האלה אנחנו אוהבים כדורגל.
     
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    האמת שסנדרו לא חסר בכלל, אם היה לנו עוד מגן שמאלי גם לא היינו מדברים על ההיעדרות שלו. בקיץ מקווה מאוד שיפתרו ממנו ומהחוזה המעיק שלו.

    לגבי קוואדראדו - זו כבר עונה שלישית (לפחות) שהוא אחד השחקנים החשובים בסגל של יובנטוס, רק מה, גם הוא אנושי ולא יכול להיות טוב בכל משחק והוא לא "סקסי" כמו חאקימי ותיאו אז פחות מעריכים אותו בחוץ.

    סופר שחקן קוואדראדו. מייצג את יובה שאני רוצה לראות - לא נוצץ, לא מבריק אבל שחקן שכל משחק נותן 150 אחוז מעצמו למען הקבוצה והמועדון. מלך.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע פעם ראשונה שאני בודק את המספרים שלו, נכון שהיה ליובה בית קל מאוד בליגת האלופות אבל יש לו עשרה בישולים ב-1,476 דקות העונה ואלה מספרים שגם קשר על היה מתגאה בהם. יציב הגנתית (יותר מתיאו הרננדס ואשרף חכימי, אני מתייחס אליהם כי אתה זרקת את שמם), ורסטילי ואפשר לשנות מערך תוך כדי תנועה, מהיר, חזק אנרגטי. הפס האחרון שלו מצוין וגם הדריבל בסדר גמור, נכס. התכוונתי יותר שאם תשאל את האוהד הממוצע של יובה [לאו דווקא פה] וחובבי הליגה - על אלכס סנדרו היה דיבור חזק מאוד של קראק וכן הלאה, היו שמועות שהוא מבוקש, בעוד קוואדראדו לא היה באור הזרקורים. העסקה עם סיטי לגבי דנילו-קאנסלו בוודאי לא הייתה מקצועית אבל אף אחד כבר לא זוכר את זה.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    @DRORIKO - לא ראיתי את המקרה על אח של חדירה, אבל במקרה הזה, הוא ממש בועט במרטנס, בלי כוונה - כן, לא ראה אותו - נכון, אבל עדיין בועט לו ברגל.
    אני חושב שמרטנס התחיל ליפול גם קצת לפני הפגיעה בפועל, אבל זה לא משנה את זה שכמעט כל שופט היה שורק על זה בראיה נוספת ב-VAR.

    בכלל התפיסה ששופטים מכריעים אליפויות היא מגוכחת בעייני, יש 38 משחקים, אתה צריך להיות טוב מהיריבות שלך לאורך עונה שלמה, שופט יכול להכריע משחק, וגם זה צריך להיות ארוע נדיר(פנדל בדקה מאוחרת או אדום למשל). אבל כל עוד זה לא נוקאאוט - להגיד ששופטים העניקו אליפות זה מגוכח בעייני, וגם מקטין את השחקנים והמאמנים.

    במשחקי גביע הסיפור שונה לחלוטין כמובן. ארור האקוודורי שאין להגיד את שמו.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    ארור גם מייקל אוליבר.

    לגבי השאר מסכים לחלוטין.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,685
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    טעות אחת לא מכריעה אליפות, אבל כשזה קורה באופן מגמתי זה סיפור אחר.