ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    טרנט היה טוב הגנתית והשתפר התקפית במחצית שנייה אבל הוא לגמרי נראה חסר כוחות ולא רק הוא, גם אנדי לפרקים היה לא מרוכז ומדויק, שלא לדבר על וויינאלדום. השלישייה נראיתה אאוט לחלוטין אולי חוץ מקצת מאנה, הנדו מפתיע לטובה לדעתי, פאביניו זה פנומן הגנתי, שאקירי לא רע אבל חסר מרץ גם כן. בגדול יונייטד באו להאט את המשחק ונתנו להם לעשות את זה.

    אנחנו צריכים את ג'וטה בחזרה באופן בהול, אין פה שאלה בכלל. מישהו שייתן איזה בעיטה בתחת לשלישייה, זה לא יכול להמשיך ככה. את תיאגו הייתי מציב ב50/50 בכל מצב, אמנם הוא היה פנטסטי בעבודת ההגנה היום אבל אנחנו צריכים אותו קדימה יותר. בנוסף האינטרספשנים שלו במשחק הלחץ גבוה על המגרש יכולים להפוך אצלנו מהר מאוד להתקפות נגד. סעמק איזה קישור זה יהיה איתו + פאביניו והנדו. רוצחים.

    אני יודע שחלקכם כבר ויתרו על אליפות בעונה הזאת, אם לא נביא בלם עד סוף החודש גם אני אוותר. כרגע זה תאורטית 4 נק' מסיטי, עם החזרה של ג'וטה ובלם אנחנו עוד יכולים להיות בתמונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/21
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,555
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    לפחות מאשר את התיאוריות שהבחור ריאלי מאוד ולא באמת פנטזיונר.

    בנינו גם בלי שתי פציעות שמסיימות עונה זה סגל בעייתי מאוד לריצה בעונה כל כך דחוסה.
    במצב הנתון, אני מאמין שיש לכם מספיק איכות מקדימה ועל הקווים כדי להכנס לטופ 4 אבל יהיה מאוד קשה לרוץ ראש בראש עם סיטי, למרות שלא תהיה פה אלופה עם 90.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא מאמין לשנייה שזה מה שהוא משדר פנימה. על זה תיאגו חתם? העפלה לליגת האלופות כל שנה?

    זה שהבעלים חסרי אמביציה זה לא אומר שגם קלופ.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שעצם הרכישה של ז'וטה הוכיחה שקלופ זיהה את הירידה הצפויה של שחקני החלק הקדמי. כעת בסגל הזה קשה לרענן הרכב אבל במהלך המשחק כן צריך לשנות דברים, לא היו מספיק חילופי מקומות. סלאח היה תקוע המון-המון זמן בצד ימין לדוגמא ולא שיחק בחוד אפילו לא לרגע. זו בעיה קשה גם שיש תלות כזו גדולה במגנים והאגפים לא מייצרים מצבים אם לא הם. מאנה כן מסוגל להקשות על כל מגן שמולו ולייצר משהו אבל זה לא קורה מספיק לאחרונה לדעתי. לפעמים ליונייטד יש "תחת", אם הרצף הביתי היה נקטע דווקא אתמול זו קטסטרופה. זו עדיין מעידה ראשונה נגד קבוצה חזקה באמת, את התיקו עם סיטי אני לא ממש מחשיב כפאשלה ויש עוד מפגש נגדה.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קלופ מזהה את הרוב המוחלט של הבעיות, אפילו מה שאתה מתאר לגבי חילופי מקומות זה משהו שכן קרה אתמול, גם מאנה וסלאח החליפו אגפים באיזשהו שלב שזה משהו שכמעט ולא קורה. גם את הבור במרכז ההגנה הוא זיהה אבל הבעלים נתנו לו בחירה בין בלם לבין תיאגו והוא הלך עם האחרון. קשה להאשים אותו בהתחשב בזה שמדובר בכדורגלן על, שחקן מיוחד שמשדרג את הקישור שלנו בטירוף, אבל זה מדגיש את הבעיה עם FSG. אם לא יגיע פה בלם בחלון הזה מדובר בפיגוע התאבדות של הבעלים האלה, לא פחות.

    יש כמה בעיות עם התפקוד שלנו בחודש האחרון, רוב המקור שלהן הוא בבור הזה. פאביניו חתיכת שחקן מטורף (שחקן העונה שלנו עד כה hands down), הקשר האחורי הכי טוב בליגה בקלות לדעתי, משחק כבלם העונה. זה פוגע מאוד בהנעת הכדור. שלא לדבר על הנדו כבלם שזה אילתור שעצוב שהגענו אליו.

    הדבר הזה גם פוגע בגמישות הטקטית שלנו, פאביניו-הנדרסון-תיאגו זה שחקנים שיכולים לשחק בקלות במערך של 2 קשרים, שאר הקשרים שלנו פחות. אתמול לדוגמה שאקירי נאלץ לרדת הרבה אחורה בשביל לעזור בהנעת הכדור, אידיאלית אם פותחים איתו אני חושב שגם קלופ היה רוצה מערך התקפי יותר, אבל כשיש לך גולם כמו וויינאלדום קשה להניע כדור ככה.

    הכל יקום וייפול על האם יגיע בלם רכש בחלון הזה, זה יהיה ההבדל. מספיק לראות כמה דיברו על מאטיפ אתמול (פרשנים ואוהדים כאחד) כדי להבין את זה. נביא בלם - נוכל להסתכל למעלה על סיטי ולקוות לתפוס אותם אם ימעדו, לא נביא - נצטרך להסתכל למטה ולהתעסק בהעפלה לצ׳מפיונס.

    Jürgen Klopp: "They [#mufc] have given Ole superb backing on and off the pitch and are now reaping the benefits. Big investment into the team and the squad while allowing a manager and his staff time to develop their methods." #mulive [lfc]

    זה כבר נהיה פאסיב-אגרסיב מקלופ בשלב הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/21
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אולי לאולה יש בקינג, רק שהוא לא ממש יודע מה לעשות איתו העונה, חוץ מקבאני.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא שמתי את זה פה כי מעניין אותי אולה, שמתי את זה כי אני מבין פה את הסאבטקסט. קלופ בשבוע האחרון מדבר יותר ויותר על אפשרויות, כסף, וכו׳ וכו׳. כמה שהוא גאון ואני משער שגם מניפולטור לא קטן הוא בעיקר מונע מרגש, בראיונות כאלה אתה מרגיש שהסאבטקסט שלו זה ״תראו איך משקיעים בסולשאייר ואני פה צריך לקושש פאונדים לבלם״.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בחצי השעה הראשונה החזקת הכדור הייתה 71-29 לטובת ליברפול, הכדורים הגיעו לאיזורים המסוכנים בין אם זה ליד הרחבה או לעמדה נוחה מצד המגנים שיגביהו. היה חסר משהו אחר, שלטעמי פחות מושפע מהדברים שציינת. אני לא חושב שהקישור מספק את המסירה הקריטית בשליש האחרון לדוגמא, טיאגו הוא כמובן שחקן כזה אבל העונה הוא בקושי שיחק אז אני מתייחס יותר לעונה שעברה. היה חסר משהו כמו פעולה אישית מסוכנת של מאנה שעבר על הקו את וואן ביסאקה לדעתי אולי פעמיים. גם מגווייר ולינדלוף ניצחו במאבקים את שחקני ההתקפה. היה חסר איזה ספרינט נוסף של סלאח שיהיה רעב ונחוש לתת גול. מפירמינו למשל היו לי פחות ציפיות. גם במשחק נגד יריבה שעושה בונקר, אף קבוצה לא יכולה לשמור 90 דקות על העמדות וציפיתי מליברפול שתנצל הזדמנות אחת לצאת למתפרצת מסוכנת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא חושב שזה מה שהוא משדר פנימי. הוא ווינר.
    אבל התמיכה שהבעלים נותנים היא לא תמיכה להתמודדות על תארים. הפציעות שקטלו לנו את העונה פשוט מאירות את זה בזרקור.
    לשחקנים הוא משדר תארים, פחות או יותר כל שחקן בעולם חולם לשחק אצלו. טיאגו ראה מאנה, סלאח, וירג'יל, קופ, קלופ - אמר אני גם רוצה. הוא עוקב אחרי הקבוצה כמונו? הוא יודע שאנחנו לא מוציאים כסף? הרי גם פה בפורום לא כולם הסכימו עם הרטינות עד לא מזמן וגם עכשיו תנסה לדבר עם אוהדים מטומטמים בפורומים\רשתות חברתיות והם לא מבינים שיש פה בעלים שהפנטזיה שלהם זה ארסנל של ונגר השנים המאוחרות.
    הוא ראה מכונה, אדירים באירופה, אדירים בליגה, מועדון היסטורי. קלופ סיפר לו איך הוא משתלב - זה עשה את העבודה.

    אבל אי אפשר שלא לשים לב (אפשר, אם אתם אוהדים אנגלים מטומטמים עם הראש עמוק בתוך התחת) שקלופ מתוסכל יותר ויותר ממה שקורה. הוא לא יוצא למלחמה כמו בניטז בזמנו (והם כמובן לא גרועים כמו השרמוטות היקס וג'ילט) אבל הוא אומר לנו שהוא לא מקבל כסף ובתנאים האלה אי אפשר להתמודד על תארים באופן קבוע.
    הוא גם מראה על הדשא כמה הוא לא מחזיק מפיליפס וויליאמס (איך אפשר כן להחזיק מהם?) אז גם כל בילבולי השכל שהוא מרוצה מהאופציות שלו כי מפרגן להם כבר לא מחזיקות מים.

    בימים האחרונים אפילו העיתונאים המקורבים (שלא לומר שופרות כמו פירס) מדברים על זה שזאת התאבדות לא להביא בלם בינואר ואפילו אם צריך לשים קצת יד בכיס - חייבים.

    בלי שנביא עכשיו בלם (ואני לא רואה אותנו מביאים בלם) - אנחנו נילחם על מקום בטופ4. לחלום על אליפות זה יפה, אבל זה לא ריאלי כרגע ופיספוס מקום בטופ4 ריאלי מאוד. וזה יהיה אסון גדול כי גם כשאנחנו באלופות אנחנו לא מוציאים כסף, אתם מבינים מה יקרה אם לא תהיה לנו ההכנסה הזאת?
    וכולנו רואים שהקבוצה חייבת ריענון\בנייה מחדש.
    בלם חדש אנחנו כבר מבינים שזה חובה, אבל מה לגבי קשר? ווינאלדום עוזב והוא שחקן הרכב קבוע, מילנר בן 35, קייטה אף פעם לא כשיר, אוקס ככל הנראה בדרך החוצה, גם שאקירי לא בטוח כמה עתיד יש לו בקבוצה, הנדרסון יהיה כבר בן 31 בתחילת העונה הבאה...
    ובהתקפה גם כבר מתחיל ליפול האסימון שאנחנו צריכים אס חדש.
    שלא לדבר על גיבוי לטרנט.

    במצב נורמלי אני רואה אותנו עושים גג 2 החתמות רציניות בקיץ אחד, גג (וגם זה בהתחשב במכירות כמובן). אז בלי כסף של ליגת האלופות?

    אגב, סלאח שוב התראיין ואמר שהוא רוצה להמשיך במועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/21
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קלופ מתוסכל מאוד מהמצב אין ספק בכלל. זה לא רציני מה שקורה פה, שוב עם הסתייגות שאולי משהו מתנהל מאחורי הקלעים, אבל להישאר עם הסגל כמו שהוא זאת החלטה שכמו שאתה אומר, עלולה להתברר כמאוד, מאוד יקרה. כמה מכניסים כל עונה מהצ׳מפיונס? 20 מיליון פאונד במינימום? לא מבין את הקטע, מוכנים לקטוע פה התקדמות שמכניסה לנו חוזי חסות מטורפים, באז מסחרי, שלא לדבר על הצלחה ספורטיבית - על מה?

    לא תעפיל לליגת האלופות = הפסדת גם ככה 20 מיליון פאונד. תביא בלם במחיר הזה שלפחות תבטיח שתגיע לשם בעונה הבאה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    זה 20 מיליון מינימום רק על השתתפות. עם הפסד בכל המשחקים ובלי העפלה לנוקאאוט.
    כל ניצחון זה 3 מיליון.

    לזה כמובן צריך להוסיף חסויות, זכויות שידור, קהל (בתקווה שיהיה).

    זה הרבה מאוד כסף. אם אנחנו לא מסיימים טופ4 אני חושב שהדאגה תהיה בכלל את מי מוכרים ולא את מי קונים.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,994
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    Liverpool are constantly reviewing deals but have yet to present new terms to the likes of Virgil van Dijk, Fabinho and Alisson since they joined. The financial repercussions of coronavirus are also
    [paul joyce - times]being factored into Liverpool’s decision making

    הגיוני, צריך לראות מה הנזק הכולל של הקורונה על הספרים שלנו. במידה והנזק משמעותי אפשר לוותר על אליסון, קלהר נראה טוב במשחקים ששיחק.
    גם הראנו העונה שאנחנו סופגים מעט גם בלי ואן דייק. הוא פחות חשוב ממה שחשבנו.
    פאביניו לא רע, יש מצב שאין ברירה אלא לחדש איתו חוזה למרות שהקורונה גמרה את המועדון.
     
    modric19, alexshw ו-oranfu אוהבים את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אתם מבינים? זה בכלל לא עניין של רכש, אנחנו צריכים להגיד תודה אם לא נמכור כוכבים.
    בלי טופ4 אנחנו נמכור שחקנים מובילים, לא נרכוש.

    זה אליסון, וירג'יל ופביניו שלא קבלים הארכות חוזה, זה סלאח שמתראיין שרוצה חוזה חדש אבל אין כלום, זה ווינאלדום (שעזבו שאני לא מחזיק ממנו בשיט) הוא באנקר מוחלט של קלופ שכל הזמן אומר כמה הוא רוצה שיישאר שלא מקבל חוזה שמקובל עליו.

    אולי מבחינת התמונה הגדולה יש הגיון לא לתת חוזים חדשים לחלק מהשחקנים הנ"ל. נגיד. אבל כשכל אלה ביחד, כשקלופ כבר לא יכול להסתיר את התסכול שלו, כשאנחנו במצב חירום אדיר מבחינת פציעות ויש חלון פתוח - האוהדים המטומטמים בטירוף שלנו צריכים להתעורר ולהבין שיש לנו בעלים שיקדשו אמצע טבלה והצמרת תהיה חלום רחוק אחרי שקלופ יעזוב.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סתם שתי תהיות בין כל הפסימיות כאן:
    1) ומה עם אפשרות שהיא לא כל כך מונפצת: מנצ'סטר סיטי זוכה באליפות אבל ליברפול מקנחת בצ'מפיונס, זכייה שנייה תוך שלוש שנים? זו עדיין הקבוצה שהכי לא הייתי רוצה לפגוש בנוקאאוט לצד באיירן מינכן.
    2) איך אתם עם אפשרות של למכור את רוברטו פירמינו בקיץ ולאו דווקא להביא כוכב גדול אלא למצוא את הפירמינו הבא (כן, אני יודע שהוא נרכש עוד לפני יורגן קלופ) כשדיוגו ז'וטה שחקן הרכב בלתי מעורער בחלק הקדמי?

    דבר נוסף, יש תקופות בעונה שאתה רואה הכל שחור מכל הבחינות לדעתי, אני יודע שיש גבול כמה מאמן יכול לעשות אבל קלופ חשוב יותר מכל שחקן אחר ולא שהוא אחד שישבור את הכלים אבל כל עוד הוא על הספסל אני רגוע. תסריט כאן של עזיבה המונית נראה לי מנותק מהמציאות. ואן דייק דווקא כן אחד שנראה לי שמעניין אותו להיות אגדה באנפילד (מה שלאו דווקא היינו אומרים על סלאח), הוא זוכר היטב איזה קבוצה שמה עליו טריליון יורו בלי פחד ועם ים אמונה. הוא חתום עד 2023, יש עוד הרבה זמן. רק מזכיר שאנחנו בשנת קורונה מחורבנת. ריאל לא מצליחה להגיע עם ראמוס לעמק השווה וזה הזוי שעניין קיצוץ של 10% עלול להשפיע על אחד המנהיגים הגדולים שלנו| דויד אלאבה תופס את באיירן מינכן בביצים| כמובן הפרימדונות ניימאר וקיליאן אמבפה. לברצלונה אין גרוש על התחת. מנצ'סטר סיטי היא כנראה עולם נפרד מה שנקרא, אסור להסתכל עליה כמודל ובכלל יש הרבה מאוד ענייני חוזים שזזו הצידה. אל תשכחו כמה רעש שמענו ממנצ'סטר יונייטד בקיץ ושחקנים הגיעו בדקה ה-90 אבל סאנצ'ו לא. וכל זה לא סותר את זה שההנהלה היא ברמת היואב כץ (של לפני השינוי).

    בואו נגיד שמנצ'סטר יונייטד מבזבזת יפה בקיץ אבל סולשיאר, שלא זכה בתואר אבל נניח נתן פייט על האליפות ועשה שוב איזה משהו כמו חצי גמר ליגה אירופית, נשאר על הקווים - אתם תהמרו שיונייטד תסיים את העונה הבאה לפניכם? צ'לסי השתוללה בקיץ ומה קרה אז?
     
  15. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    אם אני מסתכל על העונה הבאה והתמונה הגדולה, אז יחסכו משכורות על ווינאלדום ולא יכניסו כסף עבורו.
    לגביי כל השאר: אדריאן - מאטיפ - פיליפיס - ר.וויליאמס - צימיקאס - מילנר - אוקס - מינאמינו - שאקירי - קייטה - אוריגי מה העתיד שלהם אם בכלל במועדון?
    איפה מישהו כמו אדוארדס שיגיד הריי נמכור 3/4 מהם שגם ככה כמעט ולא רלוונטיים ליום משחק וננחית בלם עכשיו ונתקזז בקיץ עם השאר.
    לי אין בעיה עם ההתנהלות הכללית של בעלי המועדון, יש להם החלטות טובות לצד שגויות אבל מניח גם הם יודעים שמבחינת הכנסות עתידיות מלג"א והתקדמויות שונות, הם חייבים להנחית בלם רק בשביל להבטיח מרוץ שוויוני עד כמה שניתן בטופ 4 ומאבק בלג"א.
     
    Scouser Tommy, yakov_y, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.