הגרלת 1/8 גמר ליגת האלופות: מסי שוב נגד באיירן מינכן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/12/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://static01.nyt.com/images/2019/08/29/sports/29hampions/merlin_159880965_5dd2ed9c-e43b-44be-a8ba-07b2c9ff08f4-superJumbo.Xxx

    הדירוג:
    אלופות הבתים: באיירן מינכן, ליברפול, יובנטוס, ריאל מדריד, פריז סן ז’רמן, מנצ’סטר סיטי, צ’לסי, בורוסיה דורטמונד
    הסגניות: ברצלונה, אתלטיקו מדריד, לייפציג, לאציו, סביליה, בורוסיה מנשנגלדבאך, אטאלנטה, פורטו

    בשבוע שעבר הסתיים לו אחד משלבי הבתים המרתקים ביותר של ליגת האלופות – שני "בתי המוות" הבטיחו וקיימו ובסופו של דבר מנצ’סטר יונייטד מצאה את עצמה בחוץ, מנור סולומון ושחטאר דונייצק הסתפקו בליגה האירופית, והיה גם מהפך גדול בקרב על המקום הראשון בין ברצלונה ויובנטוס. היום (שני) ב-13:00 הדרמה תתעצם אף יותר עם הגרלת שמינית הגמר. החוקים ידועים היטב: אף קבוצה לא יכולה לקבל יריבה מאותה המדינה ולא את זו שפגשה בשלב הבתים.

    השנה לוח המשחקים היה צפוף במיוחד כשהמשחקים בשלב הבתים נערכו בשתי פעימות של מרתון בן שלושה שבועות. כעת ישנה הפסקה עד אמצע פברואר. המשחק הראשון ייערך ב-16 או ה-17 בפברואר והגומלין ב-23 או ה-24 בחודש, כשאלופת הבית תארח את הגומלין שישוחק בתשעה או העשרה במרץ או ה-16-17 במרץ.

    ברצלונה היא הקבוצה שנמצאת בצרות הכי גדולות. היא ניצחה בכל חמשת משחקיה הראשונים במפעל עם רונאלד קומאן אך הובסה 3:0 בקאמפ נואו מול יובנטוס, איבדה את המקום הראשון ועלולה לקבל הגרלה אכזרית במיוחד. האם ליאו מסי שוב יפגוש את אלופת אירופה באיירן מינכן שרק בחודש אוגוסט הביסה את קבוצתו עם שמינייה היסטורית (2:8)? גם ליברפול אלופת אנגליה שהדיחה את הקטלונים לפני שנתיים עם 0:4 ענק בגומלין באנפילד – בין האפשרויות יחד עם מפגש נגד פפ גווארדיולה ומנצ’סטר סיטי, או נגד ניימאר ופריז סן ז’רמן.

    אצל היריבה הגדולה, ריאל מדריד, המצב הפוך לחלוטין. זינדין זידאן הגיע למחזור הסיום עם הגב אל הקיר לאחר הפסד 2:0 לשחטאר דונייצק באוקראינה. ריאל דורגה רק שלישית אך הצליחה לנצח 0:2 את גלדבאך, נהנתה מתיקו במשחק המקביל ועלתה מהמקום הראשון. בכך היא נמנעה מיריבת ענק. מנגד, אסור לזלזל בלייפציג שגברה על מנצ’סטר יונייטד במשחק המכריע, או באטאלנטה שהגיעה אשתקד רחוק במפעל.

    זה לא סוד שכריסטיאנו רונאלדו הגיע ליובנטוס בקול תרועה רמה כדי לעזור לה לזכות בגביע אחריו היא רודפת מאז 1996. הביאנקונרי נמנעים מברצלונה, כאמור, כשהגרלה קשה תזמן להם למשל את אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה, מוליכת הליגה הספרדית, שהדיחה אשתקד את ליברפול עם ניצחון כפול. מנגד, לרונאלדו ויובה זכרונות טובים עם אותו 0:3 גדול בשמינית הגמר ב-2018-19. הקבוצה של סימאונה מסתמנת כהגרלה הקשה מבין סגניות הבתים.

    נסיים עם אלופת אירופה. רצף 15 הניצחונות של החבורה של האנזי פליק נעצר עם 1:1 במשחק החוץ נגד אתלטיקו בהרכב חסר. הבווארים כמובן לא יכולים לקבל את אתלטיקו, לא את גלדבאך ולא את לייפציג שכן הן מאותה המדינה. את סביליה למשל הם כבר פגשו בסופר קאפ האירופי השנה וניצחו בהארכה. רוברט לבנדובסקי שאשתקד הבריק בשלב הבתים (ובכלל) עם עשרה שערים בחמישה משחקים, הסתפק העונה בשלושה שערים בארבע הופעות. את טבלת הכיבושים מוליכים ניימאר, אלברו מוראטה, מרקוס ראשפורד שלצערו כבר הודח וארלינג הולאנד עם שישה. הנה טבלת האחוזים לכל הגרלה.
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מי תזכה להביא בראש לברצלונה? בקרוב התשובות.
    מקווה לדורטמונד, לא כי אני חושב שנוכל לעבור אותם, פשוט התבוסה תהיה קצת פחות כואבת.
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    פסז ברצלונה. כן היה כדבר הזה.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,419
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא רע, שאפואיזט
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    ניימאר שהיה המצטיין של אותו משחק מפורסם יהיה הפעם מהצד השני. בהנחה שיהיה כשיר עד אז.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    תלוי ביום הולדת של אחותו.
     
    Ever Banega ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    האמת, הגרלה יחסית משעממת למה שיכול היה להיות.

    בארסה יצאה יחסית בזול. פסז׳ עדיפה אבל פגיעה, לא מאומנת ותלויה ביכולת אישית של הכוכבים. בהחלט אפשר לעבור אותה עם יום טוב של מסי + קריסה מנטלית אופיינית של הצרפתים.

    אתלטיקו מבחן רציני ומסקרן לצ׳לסי. עד עכשיו יש לי הרבה ספקות כלפי הקבוצה של למפארד כי היא לא נראתה מספיק טוב מול קבוצות חזקות - לתחושתי המפגש הזה יחזק את סימני השאלה.

    לייפציג יכולה להיות מוקש אמיתי לליברפול בתור קבוצה חזקה ומאומנת מאוד. גם אטלנטה יכולה להיות מוקש לריאל בדיוק מאותה סיבה.

    שאר המפגשים די צפויים (דורטמונד / סביליה כנשכרות שיכולות למצוא את עצמן בסוף הרבה יותר גבוה ממה ששוות באמת).
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באמת הגרלה משעממת, אם לא ניימאר נגד מסי זה הרגיש לי כמעט כמו הליגה האירופית. אני חושב שזה משחק שיש בו הכל, קצת מפתה - הפיקנטריה בגלל אותו 1:6 (היה מעורב שם גם שיפוט, מצטער), השמועות הבלתי פוסקות על ניימאר משום מה, מבחן לאמבפה נגד קבוצה גדולה. לדעתי ליברפול ובאיירן היו הגרלות קשות יותר לבארסה, זה לא סגור במאה אחוז מה שנקרא.

    צריך לזכור שעד פברואר הרבה ישתנה, אם מכת הפציעות תרחם על ליברפול (לא ואן דייק - כל היתר) - היא תתייצב ויש לה יתרון גדול על לייפציג עם כל הכבוד. פיקנטריה נוספת גם בבאיירן מינכן נגד לאציו - קרב בין שניים מהחלוצים הטובים ביותר בעולם. ריאל? פינטזתי על מפגש עם פפה המרגש, בסופו של דבר כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס זכו בתענוג. אין ספק שעלינו להשתפר במידה ניכרת, לא יודע אם יותר הגנתית (יש להם הרבה כישרון וסגנון ברור) או התקפית. מה שכן הניסיון שלנו במפעל כמאמר הקלישאה כן יכול לשחק תפקיד, ראו מה שקרה בעונה שעברה.
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אותו ״ניסיון״ שלנו במפעל לא עזר בכלל בשנתיים האחרונות מול סיטי שמשלשלת כמעט בכל נוק אאוט בצ׳מפיונס כבר 7 שנים (אפילו כשהיינו ביתרון 0-1 בדקה 75 בבית ״הניסיון״ לא עזר לשמור עליו), ולא מול אייאקס ששחטה אותנו בברנבאו אחרי שלא הייתה במעמד הזה 15 שנה.

    לתחושתי המשחק מול אטאלנטה יוכרע על היכולת שלנו לייצר מצבים שלא דרך הטריו מודריץ’-קאסמירו-קרוס ועל עצירת המתפרצות שלהם. יש הרבה זמן עד אז ויש סיבות לאופטימיות (משחק טוב של רודריגו או ויניסיוס? אולי הזאר יראה משהו עד אז?), אבל בסה״כ אני די חושש מהם.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אם זה ירגיע אותך במשהו אז הם כנראה יגיעו בלי פאפו גומז שקרוב לודאי יעזוב בינואר
     
    Captain Canada ו-Roma אוהבים את זה.
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    כרגע פאפו גומז בדרך לעזוב בינואר. בלעדיו הם הרבה פחות מאיימים.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש משהו יותר מדכא בכדורגל מנייאר?
    תג המחיר, האם יעבור לברצלונה, עכשיו פוגש אותם. ככ מעניין את הביצה.

    גם כל האתטלטיקו - צ'לסי הזה ככ נדוש ומשעמם כבר.

    איזה מפעל מיותר.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הייתי בברנבאו נגד מנצ'סטר סיטי ובלי קשר תאמין לי שאני מכיר את הקבוצה שלי. למזלי אגב 'תיקנתי' כמה ימים אחר כך עם הקלאסיקו, המשחק הגדול האחרון בברנבאו ועם קהל. לא היינו טובים בצמד המשחקים האלה נגד סיטי, דה בריינה אחד היה שווה יותר מכל השחקנים שלנו, כשהובלנו בדקה מאוחרת הרגשתי שעם הגנת ברזל כביכול (מנדי פתח במקום מרסלו) - נוכל לשמור על ה-0:1 הזה אבל טעיתי. סיטי המשלשלת בליגת האלופות עדיין קבוצה שמתקרבת שוב ושוב ואטאלנטה משחקת בפעם השנייה, אתה לא רואה את ההבדל? אם אני צריך לשים את האצבע על מה שיכריע אצלנו זה כרגיל המשולש ראמוס-מודריץ'-בנזמה, הקשישים שלנו הם העוגן לטוב ולרע, וגם ואלוורדה. זה משחק קלאסי של זידאן לשחק עם רביעיית קשרים מה שהשנה לא קרה, כנראה בצדק. פגשנו אינטר שמפחדת מהצל של עצמו, את צ'ולו, את ברצלונה שבאשפתות. הסטטיסטיקה של רודריגו בליגת האלופות מטורפת. הזאר? אפילו אני לא מאמין.

    * רק מזכיר שרפא הגדול בישל לסיטי שני שערים במשחק באנגליה, ככה הרבה יותר קשה. אולי עוד היינו נותנים מאבק קצת-קצת-קצת יותר צמוד. שני שערים במתנה זה יותר מדי.