ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    או שאתה אנטי זידאן, גם זה יכול להיות. אלא אם כן זרקת את שמו של הזאר בכוונה - מה אתה רוצה מזידאן? שומרים עליו בצמר גפן והוא עדיין נפצע. מי קידם את פדה ואלוורדה? סבתא שלי ז"ל? המאמן שלו בדפורטיבו לה קורוניה? הגיעו שחקני רכש לא מספיק טובים בקיץ 2017 שלא הצליחו בשום מקום אחר במידה ניכרת. תבין, מילאן רק היום אולי מדגדגת את סיר הלחץ והלבל הזה שנקרא 'ריאל מדריד', עובדה שאף קבוצה גדולה לא רדפה אחרי תיאו הרננדס. חסוס ואייחו נפצע גם בגרנאדה, דני סבאיוס התייבש על הספסל בארסנל. בייל שחקן הרכב בטוטנהאם בליגה האירופית. אתה לא מדייק בשום דבר שאתה טוען שאמרתי - בקיץ שעבר, לאור זה שלא הוחתמו מספיק שחקנים, היה כדאי להשאירו כשחקן סגל וזהו. יוביץ' היה צריך לשחק יותר אבל הוא נפצע גם יותר מדי. אמרתי תמיד שרונאלדו הוא האחרון שצריך ללכת בקבוצה הגדולה הזו והייתי מחתים אותו לכל החיים. מעולם לא הייתי מסנגוריו של בנזמה, אמרתי שהייתה לו עונה טובה אשתקד, ושעונה קודם לכן - 2018/19, הוא סיפק מספרים אבל כבש נגד החלשות כך שלא עפתי, וכמובן שהוא היה פרטנר טוב לרונאלדו.

    אסנסיו העונה שיחק 787 דקות ולא תרם אף שער ובישול. החמיץ נגד שחטאר, יצר מצבים פה ויצר מצבים שם. והוא קיבל הזדמנויות יותר מרודריגו ואם לא היה נפצע בתחילת העונה אז סביר שגם מוויניסיוס. אף אחד מהברזילאים לא זכה לפתוח בהרכב כל כך הרבה ברציפות כמוהו. אי אפשר תמיד לצעוק 'המאמן אשם', יש גבול.

    אני אגיד את זה שוב: אני מעתיק לכאן תכנים מהמארקה וה-AS ורושם מאוד בבירור מתי זו דעתי האישית ומתי לא. בלא מעט פעמים זה הביא לדיונים, חלק מהזמן לא. זה גרר ביקורת מצדך ומעוד אחד. הפסקתי עם זה לזמן מה ולעתים אני רק מביא לינקים לאלה שמעוניינים לקרוא. או שאתה משחק את עצמך לא חכם או שאתה באמת כזה. זה לא מסובך לדעת מתי דור כותב שבייל נמצא בכושר מטורף ומתי בספרד מניחים שזה קורה או מביעים אופטימיות.
    מעבר לזה, אני בן 28 מחר, אני חושב שאתה באיזור או אפילו יותר [מדברים שאתה אמרת], קצת מביך שלקחת אותי כפרוייקט ואתה מחפש איפה טעיתי בפסיק או בנקודה. מילא ההודעה ברצלונה ההוא שתמיד בכה על שופטים וכתב 'מסי על חלל' וזהו שהיה משחק אותה 'למי יש יותר גדול' ואין לו אומץ להראות את עצמו פה אחרי השמינייה העלובה שהם חטפו, אבל ממך זה מפתיע אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/20
  2. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    שתדע שאני, ואני בטוח שגם אחרים, אוהבים לקרוא גם את העדכונים שאתה מביא מעיתוני הספורט הספרדיים וגם את דעתך.
    זו הדרך שלי להעמיק בכל מה שקשור לריאל מעבר לכתבות של אתרי הספורט הישראליים.

    אני יכול רק להמליץ לשניכם להפסיק לחפש לתפוס אחד את השני במילה ולהכנס לוויכוחים אישיים, מה זה משנה אם אמרת משהו לפני שנה וצדקת/טעית? מילא בפוליטיקה, אבל אלו בסהכ דיונים על כדורגל.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת באיחור אמנם אבל מקבץ כאן באיחור - היום שאחרי הניצחון על אתלטיקו מדריד בדרבי:
    [אולי זה יביא לנושאים לדיון]

    כותרות העיתונים לאחר הדרבי:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1607847947697.Xxx

    שער המארקה : הרבה מאוד ממדריד - החבורה של זידאן מפילה את אתלטיקו ומציגה את עצמה כמועמדת לתואר| אזכורים לשליטה המוחלטת של ריאל בדרבי וכך שהנחילה לאתלטיקו הפסד בכורה מאז ה-1 בפברואר - נגד אותה ריאל; וגם לשבוע המטורף בו עמדה ברף המקסימלי וניצחה בכל שלושת המשחקים| בסיקור המשחק נכתב: “ריאל מדריד נהדרת מחייה את הליגה - גברה על המוליכה בכל ההיבטים ובצורה בלתי מעורערת. ריאל גדלה ככל שהמשחק מולה היה תובעני יותר. בדרבי, נגד יריבה חזקה שלא הפסידה מאז הדרבי הקודם וספגה פעמיים בלבד - היא גרמה לאתלטיקו להיראות חיוורת, לא הקבוצה שחשבו שהיא”. עוד נכתב כי רוב ההתקפות היו מצד ימין - עם קרבחאל ולוקאס היה הרבה לב, רגליים וריאות, ושקרוס ומודריץ’ תסכלו את אתלטיקו שוב ושוב. בציוני המשחק - קרבחאל ולוקאס עם שלושה, מודריץ’ וקרוס עם שניים.

    “ריאל מדריד שוב בעטה במשבר הקיצוני בו הייתה”, נכתב במארקה על שלושה ניצחונות קשים - פיחואן-גלדבאך-אתלטיקו עם יחס שערים 0:5. “חמישה ימים קשים, לאחר ההפסדים לאלאבס ובעיקר לשחטאר - פינו את מקומם לשמונה פנטסטיים בהם ניצחה הקבוצה בשלושת הגמרים שלה. רכבת ההרים של הקבוצה חווה פרק חדש. ריאל לא ניצחה שלושה משחקים ברציפות מאז תחילת אוקטובר. כעת זידאן יוצא מחוזק מאוד”.

    שער ה-AS עם אותה התמונה בדיוק, שמתם לב? “ריאל מדריד מצטרפת לליגה”, נכתב. נגיחה של קאסמירו ופצצה של קרבחאל העניקו ניצחון מוצדק לריאל שהייתה טובה בהרבה| El Madrid ya está aquí - ריאל מדריד כבר כאן, הייתה הכותרת בסיקור המשחק. “הקבוצה של זידאן, עדיפה בהרבה על יריבתה, מצטרפת שוב לליגה בזכות שערים של קאסמירו וקרבחאל. משחק נהדר למודריץ’ ובנזמה. ז’ואאו פליקס וסוארס אכזבו וכעסו”. עוד נכתב כי ריאל נראתה הקבוצה שזכתה באליפות - יציבה ובטוחה בהגנה ומחפשת ומוצאת הזדמנויות בהתקפה. הציונים? קרבחאל, לוקאס, קרוס ומודריץ’ עם שלושה כוכבים|

    קצת טורי דיעה. “קרבחאל חזר ובגדול”, כתב אנטוניו רומרו. “קרבחאל האב נתן משחק נהדר עם שער מרהיב. הוא ולוקאס חסמו כל אפשרות בצד ימין ונהנו לשחק יחד”| אליאס ישראל כתב כי לאתלטיקו היה חסר את מה שקאסמירו עשה. 'אתלטיקו הייתה רק קריקטורה והצל של עצמה בוולדבבאס. ריאל שיחקה נהדר מדקה ראשונה ועד דקה 80"| אלפרדו רלאניו העורך הראשי כתב: “זידאן השתחרר, סימאונה היה המום. זידאן השלים שבוע מאושר ובגדול”.| בכתבה אחרת נכתב: “מגיליוטינה משולשת - לכתר משולש”.

    כשהוא הגיע למועדון הוא יכל רק לחלום על שיא כזה: בנזמה הפך לשחקן הזר ששיחק הכי הרבה משחקים בריאל מדריד . לאחר המשחק כמיטב המסורת הוא קיבל את החולצה המרגשת והצטלם יחד עם הנשיא פלורנטינו פרס ועם רוברטו קרלוס אותו עבר (528 משחקים לצרפתי מול 527 משחקים ל-RC). כמובן ששחקן זר הכוונה שחקן שאינו ספרדי. בנזמה, שכבש 257 שערים ומדורג במקום ה-12 בטבלת ההופעות, חסרים 15 משחקים כדי לעקוף את גוטי וזה יקרה עוד העונה. בעונת הבכורה שלו רשם 33 משחקים בלבד. העונה הפורייה ביותר שלו ברמת ההופעות הייתה עונת 2018-19 בה רשם 53 משחקים. היו לו גם שתי עונות עם 52 משחקים - עונת האליפות עם מוריניו וכן עונת הדסימה. “לילה מרגש, גאה בקבוצה על הניצחון ובי עבור ציון הדרך”, כתב בנזמה באינסטגרם.



    קבלו את טופ שיאני ההופעות במועדון - השחקנים הזרים. 1) בנזמה - 528 משחקים; 2) רוברטו קרלוס - 527 משחקים; 3) מרסלו - 515 משחקים; 4)כריסטיאנו רונאלדו - 438 משחקים; 5) אלפרדו די סטפאנו - 396 משחקים; 6) לוקה מודריץ’ - 361 הופעות; 7) רפאל ואראן - 336 משחקים; 8) פפה - 334 משחקים; 9) קרוס - 294 משחקים; 10) סנטאמרייה - 281 משחקים.

    זינדין זידאן היה מרוצה מאוד לאחר המשחק והרשה לעצמו לחייך. בליגה יש לו שלושה ניצחונות מול דייגו סימאונה, ארבע תוצאות תיקו והפסד בודד: “הקבוצה מציגה רמה גבוהה מאוד, התגברנו על יריבה חזקה בזכות משחק נהדר. לחצנו למעלה, הכרענו את היריבה ולא הורדנו את הקצב מהדקה הראשונה ועד לסיום. ידענו שאנחנו חייבים לעשות את זה נגד יריבה שלא הפסידה כבר 26 משחקים. זה אומר הרבה עבורי כמאמן. הם לא הגיעו למצבים עד לנגיחה של סאול לקראת הסיום. כשאין לך את הכדור אתה צריך לדעת להגן ועשינו את זה היטב גם בעזרת שחקני הכנף. אין משחק קל, אתה תמיד צריך לנצח. הצגנו שלושה משחקים טובים, אפשר להיות מרוצים, אבל אסור לשמוח יותר מדי כי ביום שלישי מגיע עוד משחק”.

    המאמן החמיא לשחקנים: “קרוס, מודריץ’, הקפטן, קארים, כולם היו פאקניג נפלאים. גם ואראן, קרבחאל, מה אני אגיד כבר. זה חשוב שהשחקנים מאמינים במה שאנחנו עושים, אני שמח עבורם כי הם אלה שנלחמים על המגרש ואנחנו יודעים שנעשה עוד הרבה דברים טובים. התחלנו עם משחק טוב נגד סביליה, התגברנו על גלדבאך ואז הגיע הדרבי, אנחנו נמשיך להשתפר. הראינו לכולם שריאל יודעת לשחק. הביקורות לעתים כואבות אבל גם מחזקות אותך”. כשנשאל על רוטציות, ענה: “תמיד אמשיך לחשוב אותו הדבר, אני מאמין בכל השחקנים וסומך עליהם. נכון שיש שחקנים שמשחקים פחות, אבל כולם יקבלו הזדמנויות. שחקנים יודעים שיש תקופות קשות בעונה ושביחד נוכל לעשות דברים טובים”.

    קאסמירו כבש את השער הראשון בדרבי בנגיחה מכל הלב. לאחר המשחק אמר: "חשוב לדבר על כל שלושת המשחקים האחרונים, לא רק על היום. פגשנו יריבה נהדרת גם היום וגם במהלך השבוע הזה. שיחקנו טוב מאוד בליגת האלופות ושלטנו במגרש. אנחנו משתפרים, צומחים, משחקים טוב יותר, סולידיים ועובדים כקבוצה. השער שלי? “טוני יודע לעשות את העבודה, ידעתי שהוא יגביהה אליי לפינה הקצרה. יש לו תמיד איכות, אני נגחתי כמו שצריך, אני מברך את כולם על הניצחון”. עוד אמר: “לקבוצה יש הרבה עליות ומורדות אבל זה נורמלי כי יש הרבה משחקים, אמרתי כבר שאנחנו לא מכונות. אנחנו מקבלים ביטחון, התחושות טובות. העבודה של כולם היא פנומנלית. אנחנו משחקים היטב”.


    עוד פרגן לחבריו: “לדבר על לוקאס וטוני זה קל, אני מכיר אותם זמן רב”. על זידאן: “אנחנו סומכים עליו ונותנים הכל בשבילו, לסמל הזה, למועדון הזה, כולנו ביחד”

    דני קרבחאל שהתקאמבק ב-11 כבש בדיוק בזמן לכבוד הולדת בנו: “אין חגיגה טובה יותר”, אמר לאחר המשחק. “היה לי ברור שאני הולך לבעוט וזה יסתיים ככה. הבן שלי מאוד צעיר ואנחנו נשמור את התמונה הזו כשבעוד כמה שנים הוא יגדל ויבין את כל מה שקרה”. עוד אמר: “עמדנו בפני שבוע קשה מאוד עם שלושה גמרים והשגנו שלוש משלוש, זה נהדר, אבל עלינו להמשיך ככה וליצור עוד ועוד רצף של ניצחונות, זה הקו שצריך לשמור עליו. קשה לדעת מדוע אנחנו מופיעים במשחקים הקשים יותר מאשר ביתר. זו עונה לא טיפוסית עם פציעות, לאט לאט נשתפר. ראיתם שריאל מדריד מתקדמת משחק אחר משחק. היינו בחצי המגרש שלהם כל הזמן וליד הרחבה, חילקנו כדורים לשליש האחרון במגרש. רק לקראת הסוף הם הגיעו למצבים”. על המאזן בליגה: “אנחנו עדיין בשלב מוקדם מאוד אבל אם היינו מפסידים זו הייתה משימה קשה מאוד. עכשיו הפנים למשחק נגד בילבאו ללא ספק”.

    “זידאן הימר עליו ועל לוקאס, צד ימין של הקנטארה - ולא יכל לבקש יותר. הם תקפו היטב והגנו יחד וקרבחאל כבש עם כל הלב וחגג - מבחינתו ומבחינת האוהדים זה השער שלו”, נכתב במארקה. “זה היה משחק נהדר שלו, הוא לא התקשה בכלל מול קראסקו. כמה טוב שחזרת”. “מאמא מיה קרבחאל” נכתב ב-AS על השער המשוגע שלו. “למי אכפת שהשער יירשם על שמו של אובלק, כל הכבוד על הבעיטה האדירה הזו”.

    המספרים מהמשחק :

    ריאל מדריד רושמת משחק ליגה תשיעי ברציפות בלי הפסד לאתלטיקו מדריד - מאז ההפסד בפברואר 2016, והמאזן מאז: ארבעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו; על הדרך, ריאל קטעה לאתלטיקו את הרצף הארוך בתולדותיה של 26 משחקי ליגה ללא הפסד.

    אגב, ריאל מדריד לא הובילה בדרבי ביתי בליגה כבר שמונה שנים, מאז שכריסטיאנו רונאלדו כבש בכדור חופשי בעונת 2012/13 נגד אתלטיקו (המשחק נגמר ב-0:2 לריאל).

    קאסמירו, בהופעתו ה-255 בקבוצה, פתח את הדלת לניצחון עם שערו ה-26 במועדון, אותה נגיחה נהדרת. יש לו יותר גולים מלוקה (24 ב-361 הופעות) וקרוס (19 ב-294 משחקים). היום הוא גם חזר להיות הגרזן.

    כמו שאמרנו לא פעם - סרחיו ראמוס רשם ציון דרך עם הופעתו ה-43 במשחקי הדרבי של מדריד - יותר מכל אחד אחר, התנתק מפאקו חנטו ומנואל סאנצ’יס.

    כל המבקיעים הבולטים של ריאל בסגל הנוכחי: בנזמה ראשון עם 257 שערים (528 משחקים), ראמוס שני עם מאה, איסקו שלישי עם 51, מרסלו רביעי עם 38 משערים, אסנסיו רביעי עם 30 שערים. ואראן סוגר את הרשימה עם 15 שערים.

    טוני קרוס הציג פארטידזו, 87 מסירות מדויקות מתוך 90, כלומר 96.7% הצלחה. הכי הרבה לשחקן כלשהו בדרבי של מדריד מאז התחילו לבדוק את הנתונים ב-Opta בעונת 2005/06. יפה מאוד.

    מה עם ההגנה? קורטואה, יחד עם הסופרקופה הספרדי, ספג שער אחד בלבד נגד אתלטיקו מדריד בשישה משחקים - במהלך ה-1:3 של ריאל בליגה במטרופוליטאנו ב-2018/19.

    ועוד לגבי ההגנה: זו הפעם הראשונה מאז עונת 2003/04 שריאל לא אפשרה ליריבתה העירונית לבעוט ולו פעם אחת אל עבר השער במחצית הראשונה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת כותרות היום:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/3806_1607933752816.Xxx

    בשער ה-AS עפים על בנזמה ("חלוץ טוטאלי - שיש לו הכל) שלטענתם היה הטוב ביותר בדרבי. בכל מקרה בשבת הוא יהיה בן 33 ואכן נמצא בכושר טוב. אזכור לכך שהוא השחקן הזר עם הכי הרבה משחקים במועדון ומחמאות מזידאן| בשער המארקה התייחסו להגרלת ליגת האלופות: 'המקום שלי' והציגו את האפשרויות של כל קבוצה מספרד, עד כמה המצב נוח לריאל שכן היא סיימה ראשונה.

    במארקה נכתב שכעת, אחרי שהעומס ירד וליגת האלופות זזה הצידה, זה הזמן של הקבוצה להמריא בליגה. זידאן ביטל אופוריה מסוימת אחרי הדרבי. מצד אחד מגיע לוח משחקים נוח מאוד כמעט עד סיום הסיבוב ומצד שני אלה בדיוק המשחקים בהם הקבוצה קרסה שוב ושוב העונה. הגיע הזמן לחבר רצף ניצחונות ארוך, דומה במקצת למה שקרה עם חידוש העונה אשתקד והזכייה באליפות. והרי השמות: אתלטיק בילבאו, אייבר, גרנאדה, אלצ'ה, סלטה ויגו, אוססונה, אלאבס, לבאנטה והואסקה. 27 נקודות, אפשר? כולן יריבות מהתחתית| בנושא אחר, איסקו אפילו לא שיחק דקה בשלושת המשחקים הקריטיים השבוע. במארקה נכתב עד כמה הוא לא שימושי.

    ועוד: אל תצפו לחדשות בנוגע לחוזים חדשים למעט דני קרבחאל עמו יש סיכום עקרוני עד 2024. המועדון ייבחן לעומק ברמה הפיננסית את מצבם של סרחיו ראמוס ולוקה מודריץ' (כמובן שלגביהם זו שאלה רק של הגיל ומדיניות ארוכת השנים) ולוקאס ואסקס שמניותיו עלו במידה ניכרת. על אף שהם רשאים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, רק בסוף ינואר תתקבל החלטה ככל הנראה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיכום - היום שאחרי ה-1:3 על אתלטיק בילבאו:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1608141371079.Xxx

    הפעם הזרקור בתקשורת (מארקה) הוא על הקשרים שלנו: קרוס ומודריץ’ - המאסטרים והמפתחות בהמראה של ריאל מדריד. אז נכתב שזידאן לא ניסה לבצע מהפכות וכל ארבעה הניצחונות הגיעו בזכות לב-ליבה של הקבוצה, שחקנים וותיקים אך עם איכות שאי אפשר לערער עליהם. מודריץ’ וקרוס בני ה-35 ו-30 בהתאמה, רשמו הופעות יוצאות מן הכלל בריצה הזו וממשיכים להיות שחקני מפתח. ‘לוקה היה קרוב לשלמות במשחק נגד גלדבאך וקרוס לקח פיקוד בדרבי ועם הניצחונות האלה העתיד נראה לבן ו-ורוד’, נכתב. עוד נטען כי לוקה מרגיש רוח נעורים ואודגור שהגיע בקיץ כלל לא מאיים עליו. מודריץ’ שותף בכל המשחקים שלנו (!) ופתח בהרכב ב-15 מה-19. יש לו שניש ערים ו-1,338 דקות. לוקה יצר 29 הזדמנויות הבקעה והמסירות? מעל 90%. 29 דריבלים ביצע. אין ספק שהוא אחד הגדולים בהיסטוריה שלנו. גם לקרוס אין במה להתבייש. הוא נעדר רק נגד ויאדוליד ולבאנטה והשתתף ב-17, ב-14 מהם פתח בהרכב. כבש את שער הבכורה נגד בילבאו ותרם שני אסיסטים. אחוז הדיוק? 93.7%. הוא יצר 38 מצבים, אם כי צריך לזכור שהוא גם מבצע את המצבים הנייחים. “הסקורר” באמצע הוא קאסמירו עם שלושה שערים ובישול. אחד הגולים קריטיי במיוחד - חילץ את ה-2:2 בגרמניה נגד גלדבאך. הוא שיחק פחות מחבריו - 15 משחקים. קשה להאשים את זידאן שהוא נאמן לגווארדיה הוותיקה.

    ובצד העצוב של רצף הניצחונות הזה - מי שלא שיחק אפילו לא דקה. “למרסלו לא מגיע הסוף הזה” , כותב סנטיאגו סגורלו בטור במארקה. הוא מבהיר כי אין בכוונתו לערער על זידאן ולבקר אותו כי המיסטר יודע טוב מכולם מה צריך לעשות כדי לנצח וזה הגיוני שמנדי משחק לפניו (מרסלו היה על המשחק בארבעה מחמשת ההפסדים שלנו השנה). “המתמטיקה מנצחת כנראה את ההיסטוריה, הקריירה, היוקרה והחיבה של המאמן כלפיו”. בטור נכתב את מה שאנחנו יודעים - היורש של רוברטו קרלוס שהגיע איי שם בחורף 2006 הוא מועמד לגיטימי לתואר ‘המגן הטוב בתולדות המועדון’. הוא ציין את השער בדסימה ואת הבישולים לאסנסיו (מול יובה ב-2017) ובייל (2018). בקיצור, סגורלו טוען שזידאן צריך למצוא איך לשקם את מרסלו שיהיה שחקן לגיטימי לפחות על הספסל וייקבל קצת יותר מפירורים. יש לו חוזה עד 2022 ו-515 משחקים בלבן וגם הקהל מתגעגע. “גורלו מעורפל מכמה סיבות, אבל הוא כדורגלן אגדי ממיליון סיבות”.

    כותרות העיתונים לאחר הניצחון על בילבאו:

    שער המארקה : “עם בנזמה - לראש (פסגה)”| צמד של בנזמה והצלה גדולה של קורטואה המשיכה את הריצה היפה של ריאל מדריד| ניצחון רביעי ברציפות לזידאן שהשתווה לסוסיאדד ואתלטיקו בטבלה| אזכורים לבילבאו ששיחקה טוב והתמודדה יפה עם ההרחקה של ראול גארסיה בדקה ה-13| בסיקור במארקה נכתב: “בנזמה מנצח את בילבאו הגאה. ריאל נאלצה לנצח משחק שלוש פעמים, היא הסתבכה כפי שלא ציפתה. בפעם הראשונה היא ניצחה עם ההרחקה של ראול גארסיה, בהמשך הובילה ואז אחרי השוויון של בילבאו השיגה את ה-1:2. היריבה הייתה נמרצת ונחושה על אף הנחיתות המספרית. 'ריאל לא יצרה הרבה אבל הייתה חכמה ונעה לעומק, וקרבחאל שבישל - אין שני לו”. קורטואה ובנזמה עם שלושה כוכבים בציונם, קרבחאל-ואראן-לוקה-מודריץ’ עם שניים, ויניסיוס עם כלום.

    בכתבה אחרת במארקה נכתב: “היסטוריה של שינוי” - ריאל של זידאן הפכה את המצב שלה כמו ללבוש גרב אחרת. משבר נובמבר (הפסדים לוולנסיה ואלאבס ותיקו נגד ויאריאל) פינה את מקומו לחוזק בדצמבר, גם בליגה וגם בליגת האלופות. נכתב שריאל ידעה לנצח בפיחואן ברגע קשה מאוד - בפעם השנייה העונה הגיעה עם שני הפסדים רצופים. 'ריאל כאילו קיבלה את החשמל לו הייתה זקוקה ויצאה מהתרדמת. ריאל לא מאיימת או מבריקה אבל רצינית ומרוכזת שוב. נכתב גם על השליטה בדרבי. ‘ריאל שוב בצמרת’.

    שער ה-AS: “בנזמה הוא הלידר-מוביל-מנהיג”| צמד של הצרפתי הכריע את בילבאו המצוינת שנאבקה עד לסוף. ריאל השתוותה לריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד המוליכות (לריאל שני משחקי עודף על אתלטיקו)| “הרבה בנזמה ומעט רגליים”, נכתב בסיקור המשחק. שני שערים של הצרפתי והצלה גדולה של קורטואה הצילו את ריאל מאיבוד נקודות במשחק אפור מאוד וכמובן שגם ההרחקה של ראול גארסיה בדקה ה-13 השפיע. קבוצתו לחצה למרות זאת עד לסיום. “ניצחון במרכז המדבר”. קורטואה ובנזמה קיבלו את הציון הגבוה שלושה כוכבים, מודריץ’ עם שניים וכל השאר עם אחד. ואלוורדה אפילו זה לא. “הפעם לא היה את הקסם של צד ימין עם לוקאס, ויניסיוס דעך ככל שהמשחק התקדם. בסוף בנזמה הסתיר לילה רע מאחורי לוח התוצאות”.

    כתבה אחרת ב-AS היא על השימוש הדל של זידאן בסגל וגם אתמול מיעט לבצע חילופים עם כל הכבוד לרודריגו ואסנסיו שעלו מהספסל בשלב מאוחר. ‘קבוצה של 14’ נכתב. הצרפתי השתמש רק ב-14 שחקנים כאמור במרתון המשחקים הזה בארבעה ימים. איסקו רשם 26 דקות בלבד, הכי נמוך, אסנסיו עם 78. פדה, לו היה בריא, היה משחק יותר מ-66. קרבחאל המתקאמבק עם 169. ויניסיוס עם 306, לוקאס עם 345 דקות. קורטטואה-ואראן-מנדי-קרוס-בנזמה שיחקו הכל. לוקה קיבל מנוחה של שתי דקות, ראמוס שהחמיץ את הפיחואן שיחק 270.

    זידאן פרגן לבנזמה כובש הצמד לאחר המשחק ואמר: “מבחינתי הוא החלוץ הטוב ביותר בתולדות צרפת, כן, הוא מראה את זה בריאל והרבה פעמים - למעלה מ-500 משחקים, הרבה שערים. בסופו של דבר השיאים שלו מדברים בעד עצמם. מבחינתי הוא הכי טוב, זה ברור מאוד. הוא לא ‘9’ טהור, הוא לא חושב רק על להבקיע ולכן אני אוהב את זה. אנחנו לא מחכים רק לשערים שלו, והוא מגיע וכובש בזמן שצריך אותו, כמו במשחק הזה. זה מה שיש לו”.

    על הניצחון הקשה: “המשחק היה קשה עבורנו, משחק רביעי בעשרה ימים וזה השפיע. היינו פזיזים בשלבים מסוימים אבל בסופו של דבר ניצחנו שוב והשגנו את שלוש הנקודות. בליגה אתה תמיד סובל, אבל היה חשוב לנצח בבית. לא צריך לדבר הרבה אחרי המשחק גם אם היינו פחות מבריקים. גם כשאתה לא משחק טוב אתה צריך לנצח”. כשנשאל מדוע לא עשה רוטציות, ענה: “תמיד יגיבו על מה שאעשה, עליי לעשות דברים ולבחור. כולם מעורבים ורוצים לשחק והכי חשוב להמשיך ככה. כולם חלק מהקבוצה”.

    בנזמה הגיע לעשרה שערים העונה כששערו הראשון היה ה-28 שלו בליגה הספרדית בנגיחה, בעשור הנוכחי רק סטואני (29), ראמוס (39), פרננדו יורנטה (42) וכריסטיאנו הגדול (52) עשו זאת יותר ממנו. כמו כן זה היה הצמד ה-50 שלו במדי הקבוצה ויש לו גם חמישה שלושערים. הצרפתי אמר לאחר המשחק: “זו תוצאה של עבודה קשה. עלינו להיות סבלניים, ואנחנו כאלה. המתנו לרגע הנכון כדי לכבוש. מבחינה פיזית אנחנו ברמה טובה על אף העומס וגם ברמה הנפשית. בילבאו שיחקה טוב והצליחה לחזור למשחק אבל היינו חדים בסוף. עם המנטאליות הזו אנחנו נשיג דברים. אין משחקים קלים. כל יום הוא כיף אבל גם קשה במועדון הכי טוב בעולם. עלינו לעבוד קשה ולהמשיך לנצח משחקים חשובים כמו המשחק הזה. אני מאוד אוהב את השער שכבשתי, לגעת בכדור, לנוע על המגרש בחלק הקדמי, לשחק בנגיעה עם החברים לקבוצה. כמובן שאני רוצה לעשות את ההבדל ולפעמים בעזרת השערים”. אגב, בסקר ב"פראנס פוטבול", 78% מהנשאלים השיבו שבנזמה הוא השחקן הצרפתי הטוב ביותר ב-2020 - יותר מאמבפה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפרק החמישי של הדוקו על איקר קסיאס שודר אתמול. השוער האגדי נזכר בשנה האחרונה הקשה עם ז'וזה מוריניו, המתח בקלאסיקוס וכמובן גם את הדסימה וההצלחות בנבחרת.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/06/03/15912034797930.Xxx

    על המתח בקלאסיקוס אמר: "זה היה קרב לנסות להיות טוב מהאחר. היו משחקים מתוחים, אבל מתוח מדי, קצת מהכל חוץ מפוליטיקה אבל מצד עדין. לא היינו מוכנים וצריכים לשחק משחקים כאלה. הרגשנו שלא הגענו לשיא שלהם. היו לנו הפסדים לא נעימים מולם ונגרם לנו נזק. זו הייתה הקלה שמוריניו ואינטר הדיח אותו בליגת האלופות ב-2010. סבלנו בהצלחה שלהם". עוד אמר: "אני כקפטן ריאל והנבחרת נאלצתי לתמר. זו לא הייתה מלחמה אבל בטח היה מרחק מסוים בין שחקנים משתי הקבוצות".

    גביע המלך ב-2011: "הייתה אגרסיביות גדולה. לפעמים אני צופה במשחק הזה וחושב שזה היה מוגזם. כל עבירה שלנו - שחקני ברצלונה הקיפו את השופט אז עשינו את אותו הדבר. לא יכולנו להיות אדיבים איתם. הגמר הזה היה חשוב בגלל הניצחונות של ברצלונה".

    אתם שואלים אותי אם אני מסכים עם מוריניו בענייני השיפוט? אני מסכים אית לא במאה אחוז אלא במ-200%. ברור שהרגשנו שנפגענו. באוגוסט 2011 בסופרקופה כקפטן דיברתי עם חבריי לקבוצה. אבל התמונה שנתנו הייתה מצערת, היו שם יותר מדי קרבות. האצבע בעין של טיטו זה היה מגעיל. הטריקים האלה התאימו לקבוצות אחרותא בל לא לריאל מדריד".

    הדיון עם מוריניו: "היה משחק נגד לבאנטה ומאז הפסקנו לדבר. הוא אמר שהוא יעשה הכל למען הקבוצה, כשהיינו לבד בחדר ודרש ממני לעשות זאת גם כן. אמרתי לו שזה לא לעניין שאיש מקצוע או בכלל מהמועדון שם את האצבע בעיניו של מאמן אחר (טיטו וילאנובה). שוחחנו אחד עם השני דווקא בהמלצה של אחד מאנשי התקשורת כדי שלא יהיו בינינו חיכוכים". מערכת היחסים נשברה ב-2012-13: "ישנם שלושה משחקים בהם לא היינו טובים. רוחות העבר חוזרות לשם שוב כשהתרחקנו מברצלונה. עד העונה השנייה היו אלה יחסי אהבה-שנאה. הוא טען שאני לא מרוכז, וחשבתי שהוא צודק כי היו דברים שהטרידו אותי. הגיע חג המולד, שנה חדשה התחילה. אני לא יודע. לא רציתי לדבר בתקשורת, ואחר כך הייתה לי פציעה בגביע (ארבלואה נתקל בו בטעות). דייגו לופס הגיע, והיה חיכוך גם עם אייטור קראנקה משום הוא היה עוד חבר שלי כששיחקנו יחד. למה לא דיברתי? מה אעשה - קרקס? שתקתי והניחו שאני המדליף כביכול לעיתונות. שתקתי יותר מדי. מה עליי לעשות, להגן על עצמי מפני שקרים?"

    הוא ספג ביקורות מהאוהדים: "יום אחד ראיתי כמה חבר'ה עם החולצה של ריאל מדריד וחייכתי. הייתי בשלווה במכונית שלי, והם התחילו לומר שהכל זו אשמתי. הייתי הקורבן של השתיקה. אמרתי את הגרסה שלי, אולי בעוד 10-20 שנה אגיד דבר נוסף. עכשיו תורו להגיד את שלו".

    "מוריניו שלח לי הודעה מייד אחרי שנודע לכולם על התקף הלב ועם הרגעים האלו אני נשאר. אמנם הייתה מתיחות אבל אנשים עשו מזה יותר ממה שאני ומוריניו בעצמנו הרגשנו".

    יורו 2012 עם ספרד: "זה היה נהדר, זה היה הרגע השלם ביותר, להרגיש שהנבחרת שלך טובה מהשאר. הייתי בטוח לגמרי שאנחנו הולכים לזכות בתואר הזה". מנגד על התבוסה נגד הולנד וה-5:1 אמר: "התייאשנו. לא היו לי ביצועים טובים, גם לא לאחרים. הרגשתי שאנשים מחכים להפיל אותי".

    לה דסימה והטעות שלו בגמר: "כולם אומרים שעשיתי טעות וזה ברור אבל כדי להגיע לגמר עלייך להצטיין. אמרתי לעצמי בגמר: 'בבקשה לא היום, איקר, אתה משחק טוב כל עונה, אל תעשה טעות. ואז הרגע הקשה הזה הגיע ואתה מרגיד לבד שם. התייסרתי. הקבוצה עובדת קשה ונותנת הכל אבל לא כובשת. פחות הביקורת עניינה אותי אלא כאב לי על הקבוצה".

    שריקות בוז בברנבאו: "היו שריקות בוז מהרגע ההוא וגם בגלל מה שקרה עם מוריניו. כעסתי כי חשבתי שזה לא הוגן. אמרתי לעצמי שאני לא נהנה ללבוש את הכפפות, אני לא מרגיש טוב עם עצמי והרגשתי שהרגע בו עליי לקבל החלטה הוא קרוב. כל משחק הרגיש לי כמו הדקות האחרונות".

    על העזיבה: "לעזוב מועדון אחרי 25 שנה, על אחת כמה וכמה בריאל מדריד - אסור ששחקן יעזוב וייפרד בצורה כזו, שני הצדדים טעו. אני מרגיש רע מכל מה שקרה בכל פעם מחדש". על פורטו: "זה היה להרגיש שוב שחקן כדורגל. הכדורגל היה שונה מאוד אבל הרגשתי אהוב וצעיר שוב. זה גרם לי גם להעריך את מה שריאל הייתה מרחוק. אנשים המשיכו להכיר אותי בזכות מה שעשיתי בריאל מדריד והנבחרת. גם אני הייתי צריך לזכור מי אני ומה עשיתי".
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בספרד כמדי שנה התקיים “ערב גאלה” מסורתי לסיכום העונה שחלפה לה אך הפעם כמובן לא היה מדובר באירוע נוצץ אלא חלוקת פרסים קצת אחרת. ריאל מדריד, כמובן, שיחקה תפקיד חשוב:

    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/c/c2827290678d30f00d6254e5939e167f71c1ec0d.Xxx

    ערב הגאלה של המארקה נערך היום במתכונת די שונה. נתחיל עם המצטיין שלנו: קארים בנזמה נבחר לשחקן העונה והקדים את ליאו מסי . התואר על שם אלפרדו די סטפאנו. מה עשה אשתקד, ככה בקצרה? פתח נהדר עם 12 שערים ב-17 משחקים. ניצח את הדרבי השני, כבש בפיחואן, צמד במשחק האליפות נגד ויאריאל. 21 שערי ליגה בסך הכל. החלוץ אמר: “זה גורם לי לגאווה וסיפוק, אני שמח מאוד, זה פרס על העבודה הקשה שלי בקבוצה הזו מאז 2009. שנים רבות שאני בריאל ומנסה תמיד לעזור לקבוצה. אני גאה לקבל פרס בו זכו מסי ורונאלדו. השניים האלה הם משהו אחר, זכו בכל כך הרבה פרסים”.
    “אני משתדל לחשוב על כל אימון וכל משחק, להוכיח כל יום למה אני מסוגל, שאני ראוי לשחק במועדון הזה שתמיד היה הכי טוב בשבילי”. הוא נשאל למי היה מעניק את הפרס: “לרבים, למשל לראמוס שעשה עונה נהדרת. אני מסתכל רק על חבריי לקבוצה ולא על מועדונים אחרים”.

    באיחור של שלוש שנים, כשבעונת 2016/17 התואר “נגזל” ממנו - זינדין זידאן זכה בפרס המאמן הטוב ביותר , הפרס על שם מיגל מוניוס, בצוותא עם ז’ולן לופטגי שהוליך את סביליה לזכייה בליגה האירופית. פיניש של עשרה ניצחונות ותיקו לאחר הקורונה הביא לזידאן אליפות שנייה כמאמן. אגב, ב-2017 הוא זכה בפרס המאמן הטוב בעולם, זה כן. זידאן, כרגיל, פרגן לשחקניו.“לזכות בעוד אליפות? אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים וניתן שוב את הכל. זה יהיה אותו המאמץ הכביר. נמשיך ככה ונוכל להשיג דברים. אנחנו משתפרים מאוד. השחקנים רצו לחזור לשחק כדורגל אחרי הקורונה, זה בער בהם והם עשו מסע מרהיב. הם רצו את האליפות וקיבלו אותה, לקחו אותה, הפרס הזה הוא לגמרי שלהם”

    20 ספיגות בלבד ב-34 משחקים עשו את שלהם. טיבו קורטואה קיבל את תואר הזאמורה לו הוא כה ראוי. משחקני העונה שלנו ללא ספק. זכייה שלישית שלו אחרי שתיים במדי אתלטיקו ב-2012/13 ו-2013/14. הבלגי קטע את רצף הזכיות של יאן אובלק שקטף את התואר ארבע פעמים ברציפות. ויקטור ואלדס חולק את הפסגה יחד עם אנטוני ראמאייטס ששיחק בברצלונה בשנות ה-40-50. טיבו אמר: “אנחנו במצב בו כל טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר והדבר הכי טוב שאפשר לומר על השוער הוא שהוא עוזר לנו משחקים. זה תואר מיוחד כי הוא הראשון שלי עם ריאל וזכינו באליפות. שוער תמיד יכול להמשיך לגדול ולהשתפר בהרבה דברים, למשל היכולת עם הכדור ברגל ועוד”. השוער שמר אשתקד על שער נקי בדאבל הקלאסיקוס וגם בדרבים נגד אתלטיקו, בפיחואן ועוד. “בעונה שעברה הוא הראה תמונה שונה כל כך מעונת הבכורה שלו במועדון וזכה לאמון של חבריו”. ריאל אגב הייתה הקבוצה הראשונה מאז 2003-04 שלא ספגה שער מחוץ לרחבה. אגב, הרקורד שלו דווקא אצלנו טוב ממה שעשה באתלטיקו.


    בנושא אחר: התקופה הקשה בקריירה של מרסלו| שישה משחקים ברציפות שהמגן האגדי לא משחק, אפילו לא דקה. זה הרצף הקשה ביותר שלו מאז עונת הבכורה ב-2006/07 אז הצטרף בחורף ולא שותף בשמונת מחזורי הסיום של העונה כשבשערה מ-11 המשחקים לא היה בסגל בכלל. "זידאן מעולם לא הסתיר שאחת ההחלטות הקשות ביותר עבורו היא להשאיר את מרסלו על הספסל, האיש שהיה כה משמעותי בארבע הזכיות בליגת האלופות, אך הכדורגל מכיר רק בהווה" - נכתב. העונה עם מרסלו ריאל הפסידה בארבעה משישה משחקים בהם שותף - חרפת שחטאר, אלאבס, קאדיס ו-ולנסיה.
    ב-2007/08, עונתו השנייה, הגיע שוסטר שהחל לשלב אותו. מרסלו שיחק במחזור השלישי נגד ויאדוליד ומהמחזור החמישי שיחק די בקביעות. אלא אם סבל מפציעות או היה מושעה, לא קרה שהוא נעדר משני משחקים ברציפות, עד ינואר 2013, כאשר נגד חטאפה בליגה ונגד ברצלונה בגביע - קונטראו וארבלואה פתחו בצד שמאל. "למאמנים שהגיעו לריאל מעולם לא היו ספקות לגביו ורק חיפשו את הזמן הנכון כדי שיוכל לנוח". עם סולארי הוא לא שיחק נגד לבאנטה, ברצלונה בגביע ובליגה ונגד אייאקס. נגד ויאדוליד, משחקו האחרון של הארגנטינאי, מרסלו הושפל ועלה מהספסל לדקה. כשזידאן חזר מרסלו שוב שיחק, בתשעה מ-11 משחקים. אשתקד הוא הפך להיות המגן המשני אבל אבל לא בפער גדול, עובדה שהוא פתח בקלאסיקו השני בלגיה לדגומא ורשם משחק נהדר כשעצר את מסי במתפרצת. אחרי הקורונה הוא פתח נגד אייבר וכבש. האם תהיה למרסלו עוד הזדמנות להחזיר לעצמו את המושכות?

    "לוקאס ועוד עשרה" - הקשר פתח בהרכב 13 פעמים ברציפות כחצי שנה לפני תום חוזהו. 14 פעמים בסך הכל הוא פתח בהרכב, כמו הקפטן ראמוס. קרוס ומנדי עם 15 פעמים, מודריץ' ובנזמה עם 16 פעמים וגם ואראן (19) וטיבו קורטואה ששיחק בכל 20 המשחקים - מקדימים אותו.
     
  8. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה נדמה לי או שזיזו מפספס את ויניסיוס?
    מה הסיבה שהוא לא שיחק במשחק האחרון והושאר מחוץ לסגל?
    מהמעט שראיתי (ואני לא נמנה מאוהדי ריאל...)
    הוא לא פחות טוב משאר שחקני ההתקפה..
    מקווה שיהיה בסגל למשחק הקרוב במיוחד שיש להם רצף של משחקים נוחים על הנייר..
    סיבה מספיק טובה לראות אותו על הדשא
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במשחק האחרון הוא סבל מקלקול קיבה ולכן נעדר. אני חושב שהוא לא התקדם כמעט בשנתיים וחצי שלו אצלנו אבל כמובן שזידאן הוא לא האיש המתאים ממש לקדם צעירים. לטעמי את הכדורגל הטוב ביותר שלו הוא שיחק תחת סולארי עד שנפצע. לגבי הניתוח שלך - תראה הסיומת שלו לוקה בחסר מאוד-מאוד, רודריגו צעיר ממנו בגיל ועם שנה פחות בקורות החיים בכדורגל באירופה והוא כבר נראה שחקן עם סיומת טובה פי כמה ובעיקר קבלת החלטות וקור רוח. הוא נכלל בסגל למחר ואולי אף יהיה בתמונת ההרכב. כרגע: רודריגו> ויניסיוס> מרקו אסנסיו. איפה הזאר? פצוע כמעט כל הזמן.

    ************************

    יש דברים שחייבים לקרות, והנה זה: איקר קסיאס חזר הביתה לריאל מדריד| "איקר קסיאס הוא אגדה של ריאל מדריד, מייצג את ערכי המועדון והוא השוער הטוב בהיסטוריה שלנו", נאמר בהודעה הרשמית יחד עם פירוט הישגיו הכבירים: 725 משחקים - שני רק לראול, שלוש זכיות בליגת האלופות כשאת הגביע האחרון הוא הניף כקפטן וסה"כ 19 תארים ב-25 שנה. הוא ישמש כעוזרו של מנהל הקרן אבל זה כלל לא משנה. איקר: "אני גאה לחזור הביתה, מתמודד עם האתגר החדש הזה עם כל ההתלהבות, התשוקה והרצון בעולם. תודה על קבלת הפנים".

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/3839_1608640777413.Xxx
     
    Iker Casillas אוהב/ת את זה.
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    מרודריגו לא ראיתי שום דבר מיוחד שמצדיק את זה שהוא שחקן ריאל מדריד. אולי זה בגלל שהוא משחק לרוב בצד ימין והוא מעדיף להיות בשמאל.
    לגבי ויניסיוס בהתחלה הייתי בדעה שכן מדובר בכישרון יוצא דופן אבל ככל שעובר הזמן אני משתכנע שטעיתי.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    רודריגו חייב לשחק בשמאל כדי שנוכל לראות אם הוא טוב מספיק. לדעתי ככל שויניסיוס והזאר נמצאים, צריך להשאיל אותו לאיזה סוסיאדד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    בהחלט כבר שמעתם כותרות כאלה: "התוכנית המיוחדת של ריאל עבור הזאר"| במארקה נכתב כי הבלגי כבר השתחרר מכל כאב השבוע אך לא שיחק נגד גרנאדה מטעמי זהירות. הוא אפילו לא עלה להתחמם. נטען כי במועדון למדו ממקרי העבר. בריאל מקווים כי הפעם הקאמבק הזה של הזאר יהיה האחרון והוא יוכל לשחק באופן רציף. אף אחד לא ייקח שום סיכון כלפיו בניגוד לעונה שעברה אז חזר לאחר הפגרה בלי כושר משחק ולפרקים נראה לא רע אך היה סביבו לחץ כבד לפני המשחק נגד מנצ'סטר סיטי והרכש היקר שיחק כשאינו כשיר. "לבלגי יש שקט נפשי כעת", נכתב, לא מעט בשל הדינמיקה הטובה של הקבוצה שתקל עליו. הוא בריא ומרגיש הקלה ומקווה להציג את הגרסה הטובה ביותר שלו. הוא צפוי לשחק חצי שעה נגד אלצ'ה כדי שיגביר את הקצב בהדרגה.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1608831653568.Xxx

    ב-AS נכתב: "ריאל מדריד סוגרת את הפצעים" - אומרים שריאל בעידן פלורנטינו לא יודעת להיפרד יפה מאגדות המועדון. כעת, עם חזרתו של איקר קסיאס לתפקיד ניהול הקרן, חמש שנים אחרי שעזב בדמעות - החוב נסגר? פרננדו היירו שגורש לאחר משחק האליפות נגד בילבאו ב-2003 - מונה לעוזרו של אנצ'לוטי בעונת 2014/15 (כבר ב-2004/05 קיבל טקס פרידה במחזור הבית האחרון של העונה)| ראול שעבר לשלאקה בקיץ 2010 כשהבין שאין לו סיכוי לשחק אצל מוריניו - קיבל את הכבוד הראוי לו במשחק גביע הברנבאו ב-2013 וכעת הוא מאמן קסטיליה (זכה בגביע האלופות עד גיל 21) והיורש המיועד לזינדין זידאן; גוטי ("אני חייב הכל למועדון הזה, הגעתי בגיל 9 ואני עוזר בגיל 33, עצוב לי שאני לא פורש כאן" )אימן בהצלחה את קבוצת הנוער של המועדון - Juvenil A ובקבוצה מצפים לפרק ב'. בכתבה נכתב שלואיס פיגו הוא יוצא הדופן, הגלאקטיקו הראשון שנדחף החוצה לאינטר ב-2005, בכל מקרה הוא שגריר אופ"א.

    שבירת שגרה: נפרדים מהגנן של המועדון| פול בורגס, האיש שהיה אחראי על כר הדשא בברנבאו ובוולדבבאס מאז 2009 - נפרד מהמועדון לאחר כמעט 12 שנה. "היום היה המשחק האחרון שלי", אמר לאחר ה-0:2 על גרנאדה אתמול. "אני גאה שהייתי חלק מריאל מדריד, המועדון המדהים הזה, בתקופה הטובה בתולדותיו. כעת, אחרי שנתתי לדשא את כל מה שיש לי - החלטתי לחפש אתגר חדש". לאחר מכן הוסיף שלל תודות לנשיא, למנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס, לשחקנים, לצות המקצועי וגם לקולגות במשרדים ובמחלקה. "אני מאחל למועדון את כל הטוב שבעולם בפרויקט של המגרש החדש ומקווה לחזור לברנבאו המשופץ עם 80 אלף אוהדים כדי ליהנות מריאל מדריד כאוהד". נכתב שעבודתו לא תסולא בפאז והוא פתר הרבה בעיות ישנות מאז שהגיע מארסנל.

    "דקת התהילה של אסנסיו". תוך דקה וחצי הוא שינה את המזל שלו - תחילה עקב נהדר ולאחר מכן בישול, סוף סוף, כמה הוא היה צריך את זה. מה דעתכם יקרה עם אסנסיו? המשחק אתמול הצית וויכוח ישן לגבי העמדה שלו. נראה שעל אף שכבש חלק משעריו הגדולים דווקא כשהתחיל כביכול בצד ימין - נוח לו יותר בצד שמאל שם הוא מרים כדורים טובים לרחבה ומסכן את השער. אך זו העמדה של הזאר ו-ויניסיוס....
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם אסנסיו רוצה להמנע מלהפוך ללוקאס, הוא חייב לשחק בשלישייה המרכזית או בצד ימין.
    ברור שיותר נוח לשחקן בקבוצה שמגביהה כל המשחק לרוץ לאגף ולהגביה, אבל כשזה אחד מהשלישייה הקדמית, מי בדיוק אמור להיות ברחבה ולנגוח?
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    דווקא לדעתי אסנסיו יותר טוב בימין, יש לו אחלה מסירות רוחב וגם האחד על אחד שלו קצת יותר יעיל שם. מה שכן באמצע זה המקום היחיד שיש לו סיכוי להיות כוכב אבל כנראה כוכב הוא לא בכל מקרה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רודריגו נפצע לשלושה חודשים, התחזיות הקודרות התבררו כנכונות - יחמיץ את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד ובעיקר את צמד משחקי שמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה, שריר הירך האחורי. כנראה שהקבוצה הזו לא מסוגלת ליהנות מסגל מלא לאורך זמן.

    לגבי אסנסיו - הוא כבש כמה מהשערים הגדולים שלו מצד ימין - בסופר קאפ נגד סביליה, שער הבכורה שלו במועדון, נגד ולנסיה בליגה, נגד ברצלונה. הוא לא שחקן שבנוי על מהירות (ולכן אין קשר לפציעה) או על להשתחרר לבעיטה כמו רובן או בייל לפני שהיה בפנסייה, אלא לנצל שנייה אחת פנויה ו-'לשגר'. אני גם חשבתי שעדיף בשבילו לשחק בימין, אבל המשחקים האחרונים שינו דברים, הוא גם בהחלט מרים ממש טוב. באמצע זה בהחלט רעיון יפה, זו לא ממש השיטה של זידאן ואם זה יקרה נאבד משהו באמצע הדי בינוני שלנו גם ככה, אבל בהחלט הייתי מנסה את זה נגד בונקרים.

    *******

    בנושא אחר אם מסקרן אתכם:

    במארקה כתבו על "הסודות" של הסנטיאגו ברנבאו החדש שאמור להיות מוכן בקיץ 2022 (700 פועלים עובדים על כך מדי יום) - השאלות שנותרו לא פתורות:

    * האם המגרש יישא שם מסחרי? - כרגע זה לא מתוכן אך הצעות לא חסרות וגם לא יחסרו. תחילה היה נראה שכן, אך ההסכם הופר והנושא בבית המשפט. לפי שעה הרעיון הוא שהשם של נשיא המועדון המיתולוגי יישאר. ריאל תבחן כל מיני הצעות אם יהיו.

    * בכמה יגדלו ההכנסות? ההערכות הן שבסדר גודל של 150 מיליון יורו - כמובן שהמספרים עשויים להשתנות עקב משבר הקורונה. "הנורמליות תחזור במוקדם או במאוחר ולקבוצה יהיה יתרון על פני המועדונים האחרים", נכתב.

    * האם יהיה בית מלון במגרש? - "מגה מלון" לא בא בחשבון אך כן שטח קטן ומפנק. בפרויקט הראשון היו חדרים המשקיפים על המגרש אך מועצת העירייה הטילה הגבלות. ברור שזה יהיה מקור הכנסה נהדר אם וכאשר.

    האם יהיה מלון? מלון מגה לא בא בחשבון, אך לא יכול להיות שהוא קטן ומפנק. בפרויקט הראשון היו חדרים המשקיפים על המגרש, אך מגבלת השטח שהטילה מועצת העיר בסופו של דבר השליכה את הרעיון. במדריד הם ברורים שזה יהיה מקור הכנסה נהדר והרעיון לא נשלל במאה אחוז

    * האם המושבים יישארו כחולים? - שאלה שמטרידה את האוהדים, תתפלאו. במועדון אוהבים לשמור על המסורת והצבע הכחול מתלכלך פחות. אל תפסלו שילוב של סגול ולבן, עוד צבעים של המועדון.

    * לא ראינו אף תמונה של חדר ההלבשה המסתמן - הם המבנה החדש ישמור על צורתו או שיהיה מעגלי יותר? האם יהיה חדר חימום מיוחד? האוטובוס צפוי להגיע ממקום אחר.

    * האם יהיה דשא נשלף? - מדובר בפרויקט מאוד מסובך. הרעיון היה להפוך את הברנבאו גם למגרש כדורסל תוך שעות וכבמה לקונצרטים.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1608885435271.Xxx
     
מצב נושא:
הנושא נעול.