האיטלקיות במפעלים האירופאים 2020/21:: מנסים שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/9/20.

  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כשאתה כל כך מקובע על מערך אחד ושיטת משחק אחת עד כדי כך שאתה לא טורח לעשות התאמות רלוונטיות ובתוספת לכך אתה מגיב מאוחר - אתה נכשל באירופה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    למרות שיש אותם זה מעצבן, בטח בתמורה ל-18 מיליון יורו, זה בלם עם פוטנציאל של 40 מינימום

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    זה לא באמת מאמן. מוטיבטור שיש לו סגלים ברמה עולמית. יש לו שיטה התקפית מביכה.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני דווקא מאוהדי קונטה, אבל לא מצליח לסנגר עליו יותר.
    אפשר להפיל את ההפסד אתמול על פדיחות אישיות של בארלה (בפנדל) ווידאל (טרול מוחלט), אבל כמובן שהבעיה רחבה יותר.
    יש בסגל הזה מספיק כלים התקפיים ומספיק גיוון כדי שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב מזה. הסגל הזה כמעט מושלם לשיטה ולרמה של אינטר, וגם מבחינה אינדיבידואלית יש כאן מספיק כוכבים כי לעשות את השינוי.
    איכשהו בפועל הכל הולך לעזאזל וזו בדיוק נקודת האחריות של קונטה. לא יודע אם הפתרון הוא לרוץ לפטר אותו, אבל הוא אבי הכישלון הזה.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    זה הכל שאלה של ציפיות.
    השאלה היא האם קונטה הוא האיש שיכול לקחת את הקבוצה הזו למקום רחוק יותר מאיפה שהיא נמצאת כרגע? כלומר האם הוא יכול להביא את הקבוצה למאבק ריאלי על אליפות ולשלבים מאוחרים באלופות. אני חושב שהתשובה לכך היא לא. על גבי השאלה הזו יש גם שאלת העלות - אם לא הוא אז מי כן? ובכמה? והאם מוכנים להשקיע את הסכומים.

    לדעתי גם אם יביאו את מסי,ראמוס ומי שלא תרצו לאינטר - קונטה לא האיש שיקח אותה רחוק. לא כרגע.

    בתור אוהד - המחשבה על מה אלגרי היה עושה עם הסגל הזה מטרידה אותי מאוד. שמישהו אחר יקח אותו כבר.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קונטה לקח אליפות ענקית בצ'לסי בזכותו הטקטיקה המבריקה שלו באותו הרגע - שלושה בלמים, זה אמנם עזר לה לא לשחק באירופה אבל לא הייתה מזלזל בזה ובאותה נקודת הזמן בה היה ביובנטוס הוא התאים לה והחזיר אותה להיות קבוצה אלופה. העונה שעברה באינטר הייתה טובה גם כן אז מספיק להגיד שהעונה הזו כושלת ועד כמה אפשר לחיות עם ההתפרצויות ומצבי הרוח שלו, לא לכוון לשם שהוא מורה להתעמלות וכאלה. אני מניח שהוא יעזוב בסוף השנה. מעניין מה באמת קרה - אלגרי לא רצה להגיע או שההנהלה השתכנעה שקונטה שעשה קפיצת מדרגה - יכול גם להביא תואר.
    יש את אריקסן, יש את אלכסיס, פרישיץ' אולי תמיד עולה בצ'מפיונס כשהמשחק גמור אבל הוא לא נרע בכלל. בכל מקרה לטעמי הבעיה היא האמצע (לוקח בחשבון שמרסלו ברוזוביץ' נעדר) וההגנה.

    לגבי זה שהגיב לי ראשון: תסתכל במראה אחי, אוהד יובנטוס מדבר על שיפוט? מתלונן? רומז לי משהו? ולגבי המשחקים שאני מבין שזו נקודה רגישה אצלך - שער חוקי אלף אחוז של איסקו נפסל בברנבאו, הראו את זה ב"אל צ'ירינגיטו". היה פנדל על לוקאס ואסקס לטעמי ואתמול גם כן השופט לא ניצח לריאל את המשחק אלא החולשה של אינטר והטפשות של וידאל שמעניין שחלק מדלגים על זה. למה? כי הוא שחקן נשמה, נלחם, כזה 'גבר' עם תספורת של פאנקיסט בכיכר? שחקן ברמה שלו, עם הניסיון שלו, מה הוא חושב שהוא עושה? הכרטיס הצהוב היה מיותר אולי, אבל כששופט מעיר לשופט והוא לא הקפטן - זה בדרך כלל מה שקורה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    שמע כמו כל החברים פה גם לי יש ביקורת על איך שאינטר נראית, למרות שאני מעדיף שאוהדי אינטר יכתבו אותה כי זאת הקבוצה שלהם. אבל אתמול ספציפית השופט הכריע את המשחק. יכול להיות שהייתם מנצחים גם בלי העזרה שלו, כמו שניצחתם במשחק הקודם, אבל חבל שצריך לדבר עליו במקום על השחקנים, כאילו חוץ מוידאל אבל גם זה לא בהקשר של כדורגל.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    יש לי הרבה הערצה והכרת תודה לאלגרי על מה שעשה אצלנו(כמו שיש לי לקונטה אגב) אבל מרגיש לי שהאיש גמר את הסוס. אם אינטר יביאו אותו לא נראה כדורגל הרבה יותר אטרקטיבי ממה שאנחנו רואים עכשיו. אני במקומם הייתי מחפש משהו מרענן יותר, פוצ'טינו למשל.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רגיל שכל ביקור שלי כאן מתקבל באהבה יתרה אבל לא נורא. אתה אומר שחבל שמדברים על שיפוט ונשאב לשם. אינטר קבוצה לא אינטיליגנטית, לחוצה ומבוהלת, נקרא לזה ככה. זה כולה נאצ'ו שחדר לרחבה, מי אמר שהוא ייתן גול, בשביל מה לשלוח רגל בכלל? אינטר הייתה צריכה במשחק בית והפעם עם לוקאקו - לפתוח חזק. במקום זה היא נתנה לריאל אנמית, בלי קאסמירו (על הספסל), בלי בנזמה וראמוס שהם עוגנים חשובים שלנו - לעשות כל מה שהיא רוצה, אם מנדי לא היה נגר ומוסר כמו שצריך ללוקאס זה 0:2 מהיר ויאללה הביתה. לטעמי השופט לא הכריע את המשחק, אם תרצה אז הטמטום של וידאל הקל עלינו את החיים. אנחנו קבוצה לא טובה אז אני לא אזרוק לך כאן משפטים כמו "היינו מנצחים בכל מקרה". אני פשוט די מופתע כי מאינטר לא נשאר שום דבר טוב מאשתקד כמו לוקאקו. היא לא הייתה קבוצת בלוף וההרכב לא מלא בוורלד-קלאס אבל יש 11 מכובדים שיכולים לנצח כל קבוצה.

    לדעתי אלגרי כן שווה את "ההימור" או הספק הקטן הזה האם הוא מעבר לשיאו או לא, אנסה להקביל את זה למשהו אחר - כל אוהד ריאל שמח לראות את זידאן חוזר למרות שידענו שלא יהיו אותן הצלחות כי זה לא אותו הסגל, וזיזו לא יודע לבנות קבוצה אלא הוציא את המיטב ממה שיש. אולי ביובה כבר הרגיש שהוא נבחן על סמך ליגת האלופות בלבד ואליפות היא לא מספקת ובאינטר זה לא המצב. ונניח עם קונטה הכל מתפוצץ, איזה שמות יש בשוק? אפשר למצוא אלגרי חדש?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    יש כוחות עולים בכדורגל האיטלקי, מעל כולם אינזגי כמובן, אבל גם דה זרבי שעושה דברים גדולים בסאסוולו(כן גם אני נשאבתי להייפ בסוף) אולי גספריני בסקנד צ'אנס. הייתי מתפרע ואומר סארי אבל יזרקו עלי פה עגבניות. אבל כמובן שסימן השאלה הגדול זה אם הם יכולים לעשות את קפיצת המדרגה למועדון גדול כמו אינטר(ומי כמו גספריני יודע). הרי ראינו שכשספאלטי, שזה מאמן שאני סופר מחזיק ממנו, הגיע לאינטר זה גם לא עבד משהו. בסופו של דבר כל שם יהיה סימן שאלה, פשוט לגמרי אלגרי יש לי הרגשה שהוא עבר את השיא ואיבד רלבנטיות.
     
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    @DRORIKO - אלגרי הגיע אצלינו למיצוי מסוים. אפשר לא לאהוב את היובנטוס של השנה האחרונה שלו, ועדיין להגיד שהוא גמר את הסוס.. מה מגבה את הטיעון הזה? אלגרי העמיד בעקביות קבוצות עם השגים מטורפים למרות חסרונות בולטים מאוד בסגל. בתחילת דרכו הייתה זו התקפה חלשה, ובהמשך דרכו קישור לא קיים והגנה רעועה, ועדיין אם יש סיבה שיובנטוס חזרה להיות קבוצת טופ-5 באירופה(גם ברמת התוצאות וגם ברמת הדעה) - קוראים לה אלגרי.

    @Raulito - בכנות, התחושה היא שאתה לא מתייחס למה שאומרים לך.. לאף אחד אין משהו אישי נגדך.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לוקח את אלגרי באהבה. גם את פוצ'. שניהם עדיפים חד משמעית.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    הכדורגל ב-5 שנים אחורונות השתנה מאד. יותר מהיר, יותר ישיר. ואלגרי, לפי מה שראיתי בשנתיים האחרונות אצלנו, סירב להפנים את זה. כל פעם שביקרו אותו על כדורגל איטי ושבלוני הוא הגיב בזלזול ובירבר משהו על איזון.
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    מסכים מאוד.
    אני ממעריצי קונטה. וצורם לי לראות את הביקורת חסרת הרסן עליו. יחד עם זאת אין לי שום נקודות אחיזה לשם סניגוריה עליו. בעונה הנוכחית.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    לא חושב שיש מישהו שלא מכבד את קונטה כמאמן, אבל הוא גם רחוק מלהיות מושלם. הוא בנה את יובה מחדש אבל מאמן אחר החזיר אותה לקדמת הבמה האירופית, בצ׳לסי הוא עשה עונה גדולה אבל עונה אחרי המאיס את עצמו על האוהדים, ועכשיו באינטר זה נראה שהוא רחוק מלממש את הפוטנציאל האדיר שיש לו בסגל(למרות שעדיין לא הייתי פוסל את אינטר מהמאבק על הסקודטו, בטח כשיובה בבניה מחדש).