כדורסל - הישראליות באירופה 2022/23

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י כינוי, ‏3/7/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מכבי צריכה עוד פורוורד, בעייתי גם שבאמת אין תחליף לאבדיה.
    ג'ונס צריך לשחק יותר, הוא מוביל כדור ברמה גבוהה.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לדעתי הבעיה הכי גדולה שלנו היא כסף...משבר הקורונה פוגע קשות בקבוצה. לא אופתע אם בכלל אין כסף בשביל פורוורד נוסף. לגבי ג'ונס אני לא יודע, הבחור גם הגיע כמעין ברירת מחדל. היה לו משחק ראשון טוב ואז למעשה נעלם. פשוט חסר לי כבר הרבה זמן מישהו שמנווט את הקבוצה ותתן לסקוטי וטוני את האפשרות לקבל את הכדור ברגע המתאים.

    ואבדיה? מתגעגע אליו כל דקה. אני מבין שהוא רוצה לשחק בנ.ב.א, אבל נורא חבל לי שהוא עזב אחרי כמה חודשים באמת טובים.
     
  3. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    טוב מכבי מנצחת, פעם ראשונה העונה שהיא מנצחת משחק צמוד העונה אחרי שלושה הפסדים רצופים במשחקים צמודים.
    היכולת לא מרשימה, ההגנה עובדת לפרקים וההתקפה העומדת עושה לי חשק לנקר את העיניים אבל גם זה משהו
    נתחיל משלושת השחקנים הכי חשובים של מכבי העונה: סקוטי, אנג'לו קלויארו, אות'לו האנטר. בסדר הזה
    אנג'לו הוא שחקן שאני מחמיא לו על בסיס שבועי, אחלה שומר, מבין את המשחק ברמות הכי גבוהות שיש, נותן את הלב והנשמה שלו על המגרש. הנכס הכי גדול שיש היום למכבי בעמדות הפורוורד בלי ספק בכלל. מי חושב על זה שחיפשו להיפטר ממנו שנה שעברה. משחק בשביל פינאטס אם אני במכבי אני מאריך לו את החוזה עד הפנסיה.
    עוד בשורה למכבי היא שאות'לו חזר לעצמו והוא ענק כרגיל משני צידי המגרש.
    עכשיו חסר רק שחקן אחד שיתחיל להיראות טוב וזה סקוטי, בכל המשחקים העונה הוא היה פשוט לא מספיק טוב כשמדי פעם הוא טורח להופיע לרבע הרביעי וככה הסטטיסטיקה שלו מאוזנת יחסית כי בכל זאת הוא שחקן קלאץ' מטורף (היום היה פח בקלאץ').
    טיילר דורסי ביום קליעה שאני לא זוכר הרבה זמן במכבי תל אביב ובכללי וואו וואו וואו.
    ג'ונס אחלה של שחקן, מביא בדיוק מה שציפו ממנו רכז שהבחירה הראשונה שלו היא מסירה והוא עושה עבודה לא רעה בכלל. הוא וווילבקין חולקים את עמדת הרכז וזה מה שיאניס מכוון אליו ואפשר לראות את זה באיך שהוא מנהל את הרוטציה של מכבי כווילבקין משחק כרכז פותח וג'ונס עולה מהספסל ובדרך כלל גם מחליף אותו.
    עכשיו נגיע לצמד הקרואטים, ונתחיל מאיפה שקל וזה כמובן דראגן בנדר איזה בלוף הוא אלוהים ישמור.
    אמרו עליו אחרי שלוש או ארבע עונות ב-NBA הוא השתפר, שחקן יותר בוגר מאז שדחפו אותו בכח למכבי, ייתן למכבי את הקליעה לשלוש כי בNBA הוא קלע בכמעט 40% (הנתון המדויק הוא 38.6% אבל אני לא בטוח, כותב מזיכרון) ובהגנה הוא בורררר חוטף שלשות על הראש כמעט כל פוז'שן זה כבר כמעט כישרון. מעניין אותי לדעת מה מדד הפלוס מינוס כשהוא על המגרש כי הוא נראה לי יהיה מדויק כשמדובר בו כי זה כמו לשחק עם ארבעה שחקנים על המגרש כשהוא משחק, לא קיים בהתקפה כשהוא מעז להרים שלשות זה לא באיזור חיוג של הסל ובהגנה זה בכלל קטסטרופה מרגיש לי כשהוא על המגרש מכבי נמצאת במינוס דו ספרתי.
    עכשיו לשני אנטה ז'יז'יץ' עכשיו בהתקפה הוא אחלה, לא רע בכלל באמת. מכבי לא יודעת עדיין לנצל אותו כמו שצריך והסגל שם יותר מתאים לסנטרים מהסגנון של בלאק והאנטר ועדיין בהתקפה אין תלונות על אנטה. בהגנה זה סיפור הוא בור מטורף (וכשהוא משחק עם בנדר זה בכלל נוראי לראות את זה), כשהגוף נמצא במצב של עקה יש בדרך כלל שתי תגובות Fight or Flight נחמד לראות שכמשחקים עליו פיקנ'רול אנטה בוחר באפשרות השלישית שהיא Freeze כמות הפעמים שראיתי שקולעים לו על הראש זריקה שהוא לא בדיוק לוחץ על הקלעי שהוא קיבל בשמירה היא פשוט מרשימה, לא שההתאמה בהגנה נגד הפיקנ'רול שניסו עם ז'יז'יץ' שבוע שעבר או לפני שני משחקים כשיחק אדג' מאוד אגרסיבי עבד אבל גם זה לא בדיוק עוזר.
    אגב אם כבר מדברים על החורים המטורפים שיש למכבי בהגנה אז קראתי משהו מאוד מעניין שעם ז'יז'יץ על המגרש מכבי ניסתה המון התאמות שונות בהגנה לפיקנ'רול, הרבה יותר ממה שעשתה עונה שעברה, ואיך זה מראה את האתגר המקצועי שבו יאניס עומד העונה עם הסגל שיש לו.
    הבא בתור שיש לי מה לומר עליו הוא עוז בלייזר ולדעתי הוא ממש סבבה העונה, הוא נותן לא מעט דברים שספרופולוס אוהב למכבי ולכן לדעתי הוא יקבל קרדיט גם, הוא נותן עוד עומק לעמדה 3, הוא אחלה בהגנה, והוא גם קולע ממש לא רע לשלוש. הוא הראה שהוא מסוגל לתת משחקים לא רעים (ע"ע אלבה ואוליאמפיאקוס), הוא לא בא להיות כוכב אבל לדעתי הוא מראה שהוא ממשיך את גרף העלייה שלו שהוא הראה בשנים האחרונות והוא מראה שהוא מסוגל להיות חלק מקבוצה ביורוליג כשחקן משלים וזה אחלה כי לשם כך הוא בא.
    פתיחת העונה של מכבי מראה את החשיבות של זוסמן לדעתי וכמה היא משוועת לחזרה שלו, נכון לפעמים התקפית הוא שחקן שיכול להוציא מהדעת כי הוא לא לידר והרבה לא לוקח זריקות איפה שאחרים כן, ואז גם היו מנסים להשוות אותו לדני ואיך הם מושווים כשחקנים צעירים במדי מכבי ביורוליג (למרות שהם שני הכישרונות הכי גדולים של הדור הנוכחי הם עדיין לא באותו סקאלה מבחינת רמת כישרון ואופי שונה באופן מוחלט) אבל מה שזוסמן מביא מבחינת ההגנה שלו ואינטילגנציית המשחק שלו זה נכס ענק שבגללו ספרופולוס מת עליו והוא בין השחקנים שבאופן קבוע אצלו מקבלים הכי הרבה דקות.
    השחקן האחרון ששיחק היום שאני אגע בו הוא אלייז'ה בראיינט הוא חלק משליישית הסקוררים של מכבי והוא פתח מביניהם הכי פחות טוב את העונה (וסקוטי וטיילר לא פתחו את העונה מרשים) אבל בהארכה ראו טוב מאוד את החלקים הטובים שלו שבאו לידי ביטוי עם הגנה טובה ושתי שלשות קלאץ' שדי ניצחו למכבי את המשחק.
    העונה של מכבי תקום ותיפול על השלד שנשאר משנה שעברה, יאניס יסתמך עליו כי אלה השחקנים שהכי מתאימים לשיטה שלו והם סקוטי, קלויארו, אות'לו, זוסמן, דורסי (כשהוא לא צריך לקבל החלטות), אלייז'ה בראיינט וג'ונדי.
    עכשיו אני אגע קצת במחלקת הפצועים של מכבי שבלי שהעונה תשוחק היא מלאה, נכון כבר דיברתי על זוסמן אבל אני חושב שאפשר לדבר על שני הישראלים הנוספים של מכבי שהם פצועים והם ג'ונדי ועמרי כספי (כן הוא עדיין לא פרש באופן רשמי ואפילו החלים מהפציעה שלו לטענתו).
    ג'ונדי עונה שעברה נתן וואחד שדרוג (מי זוכר שמכבי חיפה הביאה אותו מליגה שלישית בספרד) והיה עוד אחלה אופציה לעמדות 1-2 כשהוא נותן הגנה לא רעה וקליעה מצויינת לשלוש. עונה שעברה היה מצויין ואם במכבי יצליחו להימנע מפציעות קשות בצד שלו אז אני מאמין שהוא יחזור וייתן את הדברים שהוא נתן.
    הבא שאני רוצה לדבר עליו הוא כמובן עמרי כספי, אם באורך נס הוא יחזור לשחק כדורסל ויצליח למשוך עונה שלמה הרי מדובר בהחתמה הכי טובה שמכבי יכולה לעשות לעמדה 4 הכל כך בעייתית שלה, שנה שעברה כששיחק היה השחקן הכי חשוב של מכבי.
    אל תדאגו עוד מעט סיימתי והשחקן האחרון שמתחשק לי לדבר עליו הוא קווינסי אייסי כי אלוהים ישמור מכבי צריכה אותו, דבר ראשון אחרי היכולת של דראגן בנדר (שנשבע שאני לא לוקח אותו חזרה למכבי רמת גן) הוא יכול לדרוש ממכבי מה שהוא רוצה וישלמו לו.
    קווינסי חוזר עכשיו מפציעה והוא בתהליך ההתאוששות שלו, הוא בין השחקנים הכי חשובים של מכבי עונה שעברה ונראה שהם חייבים אותו.
    מכבי יכולים להוציא לא מעט מעונה גם ככה כל הגדולות התחילו מזוויע את העונה אז יש עוד זמן לתקן את הנזק של שלושת ההפסדים הראשונים, כמובן גם שההכנה הלא טובה של מכבי נותנת את אותותיה כשהיא שיחקה רק שני משחקי אימון וגם הם היו נגד הפועל חיפה והפועל חולון.
    לסיכום אם מכבי תתבסס על הקאדר של שנה שעברה, סקוטי, קלויארו, אות'לו, זוסמן, דורסי, אלייז'ה בראיינט וג'ונדי, כספי אם יהיה כשיר, אייסי אם יצליחו להחזיר אותו וכשעל זה מוסיפים את זיזיץ' שנותן דברים יפים בהתקפה (והאנטר ישחק במאני טיים), בלייזר שבא כסוג של מחליף לג'ייק כהן ולדעתי הוא לא רע בכלל, כריס ג'ונס שהוא באמת שחקן שאפשר להחזיק ממנו כרכז מחליף ואולי אפילו מדי פעם סנדי כהן יהיה מועיל אז למכבי יש את הסגל שאמור לעשות לפחות טופ 6 במפעל.
    טוב באתי לכתוב כמה שורות על קלויארו (שהשבוע שמעתי איך הוא הוגה את שם המשפחה שלו וזה משהו שאני צריך להתרגל אליו) ויצא לי הדבר הארוך והמפלצתי הזה, נראה לי שאני צריך עזרה (וללמוד למבחן בביולוגיה כללית ב')
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @כינוי
    בסך הכל מסכים איתך בהרבה דברים, אבל אני עדיין לא משוכנע שבלייזר וסמית' יכולים לתת את האקסטרה שמכבי צריכה באירופה.

    דבר שני, ברור שיש הרבה זמן עוד לתקן, אבל האם לדעתך יש לקבוצה הזאת פוטנציאל שווה לזו של העונה האחרונה? לחלוטין מסכים איתך שהגרעין הקשה נשאר והוא לא רע, אבל חסר לי את אבדיה למשל. אני באמת מקווה שאייסי יחזור, אבל האם זה בכלל יקרה? כמה זמן הוא יצטרך לחזור לכושר? האם בכלל ישאר בריא?

    בשבוע הבא משחק סופר חשוב מול פרנבחצ'ה בבית.

    (שכחתי לציין את הגג המדהים של אותלו חצי דקה לסוף המשחק. ללא הפעולה הזאת המשחק היה מסתיים עם ניצחון מקומי).
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    תומר גינת מככב בליגה הצרפתית וביורוקאפ.
    13 נק׳ (2 בקבוצה) ב-26 דק׳ בלבד ביורוקאפ, צפוי, זוכר אותו מצטיין בלאומית והיה ברור שמדובר בכישרון אם כי לא האמנתי שהוא שחקן התקפה עד כדי כך טוב, כל פעם משפר משהו אחר למשחק.
    בתחילת הדרך הוא היה ריבאונדר ממש טוב, בקטע הזה הוא נחלש בשנים האחרונות אבל עדיין...

    חתם רק לשנה, מעולה, נקווה שיגיע למכבי ת״א בקיץ.

    אם אני מאמן נבחרת זאת החמישייה שלי בלי מתזראחים ועם כספי למרות מצבו:
    מקל אבדיה כספי בלייזר ליף

    גינת מהספסל, לא פחות טוב משחקני החמישייה פשוט בגלל ההגנה לקחתי את בלייזר.
     
  6. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    אתמול נתן משחק שיא מול לימוז' עם 23 נקודות, אחלה תומר
    אפשר גם לציין את רפי מנקו שנראה כאחד השחקנים הבולטים בקבוצה שלו והיה השחקן המצטיין של הקבוצה שלו כבר בשני מחזורים מתוך חמישה משחקים כשבניצחון היחיד שלהם העונה גם נבחר ל-MVP לדעתי.
    אפשר גם לציין את בלייזר לטובה במכבי לדעתי הוא ממש לא רע כרגע ואפילו טוב ביחס לציפיות שלו.
    עקרונית מבחינת שחקנים פנויים שנה הבאה רומן סורקין שחקן חופשי (ושלשום קבע שיא קריירה של 29 נקודות), גם תומר יהיה חופשי ואם הוא ימשיך להציג יכולת מצויינת אולי יהמרו עליו קבוצות קצת חזקות יותר מרמה של יורוקאפ.

    אם כבר ציינת את הנבחרת לי יש תחביב שמדי פעם אני מסתכל על החומר שיש לנו מבחינת כישרון ואוהב לבנות ממנו נבחרות, כמובן שזאת יכולה להיות נבחרת לגיטימית עוד 2-4 שנים לדעתי.
    חמישייה: נועם דוברת, דני אבדיה, יובל זוסמן, טי ג'יי ליף, מתאזרח
    ספסל: ים מדר, רומן סורקין, תומר גינת, יותם חנוכי,
    אולי: עמנואל שארפ, תמיר בלאט, רפי מנקו, עוז בלייזר, איתי שגב, זלמנסון, גלעד לוי, קופרברג (הכי פחות)
    ככה זה נראה אצלי כרגע לתקופה הזאת.
     
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    1. הגזמת לגמרי עם הנבחרת, אתה צריך להבין שלא כל פוטנציאל מתממש ובנבחרת מדובר אך ורק ביכולת הנוכחית.
    גלעד לוי לא באמת שיחק בוגרים, קופרברג לא ראוי אפילו להיות בסגל המורחב, שארפ לא מכיר מספיק, חנוכי עוד לא סיפק כלום לנבחרת, סורקין באנקר ועדיין זה דיון שלם נבחרת.

    2. לא עוקב אחרי מנקו אז לא הגבתי עליו, ריבאונדר ממש טוב וקלעי סביר, זה הכל אבל עושה קריירה מרשימה, הלוואי ויצליח.

    3. גינת וסורקין זה קו קדמי נהדר, שילוב של פיזיות, טכניקה, הגנה ובעקיר 2 קלעים לא רעים שמרווחים את המשחק.
    בלייזר כמובן נהדר כמו שאמרתי.

    --------
    הפועל י-ם:
    אמרתי את דעתי על קטש והסגל וגם על גיא הראל,
    חומסקי הוא לב ענק שאי אפשר שלא להעריך אבל חולה פירסום.
    מבחינת סגל לליגה הישראלית בלבד, חסר סמול פורוורד וגבוה ישראלי לסגל.
    הישראלים כבר אמרנו וגם הזרים על הנייר בסימן שאלה.

    הפועל חולון:
    4 זרים בקו האחורי, למה ?
    המילס הזה 3 ולא 4, הוואל כבר נמאס עלי, הייתי מעיף גם את וורקמן.
    קו קדמי עלוב, פשוט עלוב, לא יודע איך יצליחו, בטח לא באירופה.
     
  8. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    אמרתי שזה הסגל שאני מקווה שיהיה עוד 2-4 שנים לא עכשיו, לדעתי הרוב ששמתי יהיה תקף עד אז.
    בנוגע להפועל ירושלים הבנתי שתמיר בלאט נתן את התפוקה הרגילה שלו במאני טיים
    ובנוגע לחולון מאוד מדאיג אותי ההגנה שלהם כי מבחינה התקפית מה שהם בנו אמור לעבוד ואמור לעבוד מצויין, זה לא יהיה כדורסל יפה לצפייה אבל זה הכיוון שהמשחק הולך אליו ואנחנו נראה את הקבוצה הזאת כדרך קבע מרימה המון שלשות ובקושי זורקת שתיים, הבעיה שכל קבוצה עם גבוה מעט איכותי תטחן אותם בצבע כמו שראינו עם גלבוע/גליל (ולמרות זאת חולון ניצחה כי הגישה שלוש זה יותר משתיים עבד פה) השאלה איך קבוצה יותר איכותית תהיה נגדם.
    אם אני בחולון אני שוקל להביא זר חמישי שיהיה איזה סנטר מאסיבי שיהווה לפחות איום בהתקפה (ואולי שגם ידע להרים קצת לשלוש).
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הפסד למכבי. למעשה לא מופתע, הניצחון אצל חימקי היה יותר מזל משכל. לחלוטין נמאס לי ממשחק ההתקפה שמבוסס על אותו תרגיל. די, הבנו את הפיק אנד רול. בשלב מסוים אפשר לצפות גם למשהו אחר, לא? אני חוזר על זה כמו תקליט בפעם המיליון, אין לנו רכז נורמלי. תן לווילבקין את הכדור בבלטה הנכונה והוא יפרח. ברגע שהוא צריך גם להוביל את ההתקפה וגם לסיים אותה אז אנחנו בבעיה.

    העונה הזאת הופכת להיות ארוכה מאד. כרגע לא ראיתי מאז פתיחת העונה הרבה כדורסל ממכבי. בנדר למשל בדיחה. כן, הוא איבד את הביטחון, אבל משחקן שמגיע מהנ.ב.א אני מצפה ליותר. האנטר גם ברב העונה בנתיים לא מופיע. זיזיץ' חור בהגנה. מה נשאר? הברקות של ווילבקין או דורסי. פעם זה סקוטי, פעם דורסי, אבל אף פעם ביחד.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    איך שי האוזמן אמר ? המנהל המקצועי הגרוע בעולם, פאקינג איש המקצוע הכי גרוע שראיתי בספורט וראיתי הרבה.
    איזה דברים טובים יש לו ? רק נזק הוא עשה.

    הגיע בתקופת השיא של בלאט ורשם לעצמו ברזומה זכייה באליפות אירופה למרות שיש לו 0 אחוזים בהצלחה, לאחר מכן נכשל בצורה מטורפת, כישלון שהיה ידוע מראש עם בניית סגל מזעזעת ובלי שחקני הגנה.
    הגיע יאניס ובנה קבוצה אתלטית שכוללת שחקני הגנה, מה קרה השנה בניגוד לאשתקד ? שימו לב:

    הקו הקדמי:
    אתלטים: האנטר בן ה-34 שלא יישחק כדורסל עוד הרבה שנים בגלל מצבו הפיזי ו... זהו.
    לא אתלטים: זיזיץ׳, בנדר, בלייזר, קאלוירו, אטיאס.

    כספי וזוסמן לא ייפתרו את הבעיה ההגנתית בעמדה 4.
    יש בעיה הגנתית בצבע !

    * לא ברור לי למה ווילבקין אומר שיש בעיה התקפית, משחק ההתקפה לא מושלם אבל מכבי ת״א קולעת 78.3 נק׳, אחד הגבוהים בליגה, הראשונה בליגה היא באיירן עם 80.8 נק׳ למשחק.

    * מכבי ת״א קבוצת הריב׳ השנייה במפעל, מן הסתם יש סייז עצום והרכב מאוד גבוהים עם בלייזר/קלויארו ב-3 ושחקני הגנה בסגל (כהן וברייאנט מהספסל, בלייזר וקלויארו לדוגמא).

    * מקבוצות הקליעה הגרועות בליגה, 32 אחוז לשלוש, 76 אחוז בלבד מהעונשין.

    * רק 2.3 חס׳ למשחק, מהנמוכים במפעל.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    האוזמן אמר שוויצ'יץ' המנהל המקצועי הגרוע בעולם?

    אתמול הוא דווקא בצהריים העלה עוד כתבת תעמולה השלהם על איך עוז בלייזר כזה טוב ואיך הוא "ראוי למכבי" (ממש פסגת הכדורסל) במסגרת יחצ ה"היי תראו דוברי העברית מאוד מאוד מאוד חשובים במכבי שלנו".
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גור שלף לרסקין "רק בן אדם עם איקיו ופסיכומטרי כמו שלך יכול להבין את מפת הזריקות" נראה לי שהיה רצוי שגם הפרשן היה מבין אותה אבל אולי זה רק אני.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בואו נגיד שאם לא מה שספרופולוס עשה שנה שעברה, והוא באמת עשה דברים גדולים, הוא היה הולך הביתה לא היום אלא לפני שבועיים. אתם יודעים הרי מה זה ההנהלה של מכבי.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הקבוצה פשוט יותר חלשה מאשר לפני שנה. נקודה. נשארנו היום בחיים בגלל קליעות מבחוץ. זה כל הסיפור. כרגע נראה שהיורוליג הופך לסיפור של סבל. אם לא נוכל לנצח קבוצה ללא שני כוכביה הכי גדולים אז חבל על הזמן. פלייס קיבל בכל המשחק שטח מחייה בלתי נסבל. הבחור הזה כל כך רך, אבל יד יש לו.

    היינו היום צריכים לנצח בשביל שבאמת השחקנים יבינו מה השעה. הפסדנו בפעם המי יודע כמה העונה בהפרש מינימלי. זה גם אומר דרשני. אני לא מצפה לדבר כי לדעתי אין כסף בשביל להתחזק. אנחנו נקבל חודשים של סבל.

    שכחתי לציין שדברים כמו איבוד הכדור יכולים לקרות. שחקני כדורסל הם בני אדם, אבל לדעתי זה גם קורה בגלל שגם דורסי וגם בראיינט אינם מובילי כדור אמיתיים. למכבי יש בעיה קשה בשתי עמדות, עושה משחק ופאוור פורוורד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/11/20
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    להעמיד לדין את ניקולה וויציץ׳ על בגידה במדינה.

    הבנאדם בנה קבוצה לא אתלטית בשביל החברים והמיוצגים שלו, ביזיון !!!
    חייב את אייסי/בלאק לסגל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.