ליגת העל חוזרת: 0-0 בין מכבי ת"א להפועל ב"ש; כפ"ס מפתיעה את מ. חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/10/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחרי תקופה קשה מאוד של השבתת הליגה לחלוטין, כשעלינו היה לחפש בתפוצות - הרגע לו חיכינו הגיע כי 'אין כמו בבית' ליגת העל חוזרת. ביום שישי אושרו לקיים משחקי אימון, בשעה טובה ומוצלחת, והערב ייצא לדרך המשחק שהוקדם מהמחזור החמישי. כי אין כמו לחזור לעניינים עם משחק בין האלופה מכבי תל אביב להפועל באר שבע מחזיקת הגביע, שהצליחו ובגדול בליגה האירופית והציגו באור מגוחך את ההחלטה של משרד הבריאות (יחד עם אי הפעלת שריר מצד משרד התרבות והספורט) - להתייחס לליגה כאן כאל קייטנה. על שתי הקבוצות יש לחץ משחקים מטורף כרגע אבל שדוניס ואבוקסיס יישברו את הראש. אנחנו אוהדי הכדורגל. חבל שנאלצים לראות את המשחק דרך המסך ולא מהמגרש - אך זה מה יש.

    היריבות הזו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע הלכה וגאתה בחמש השנים האחרונות, גמר הגביע של פריצה נתן דחיפה מסוימת והעניין בער במשך שלוש שנים. מאז 2018, ב"ש לא באמת פקטור במאבק האליפות ועדיין בשנה שעברה הצליחה להרוס את השאיפה של מכבי לסיים עונה ללא הפסד כשבמחזור הסיום ניצחה 0:2 כשגם קייס גאנם הבקיע. העונה נפגשו הקבוצות במסגרת אלוף האלופים והתואר הלך לדוניס.

    מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי 0:1 לא פשוט על קרבאח אבל עם כל הכבוד לפתיחה החיובית של הליגה האירופית, הרי שבליגה המצב חרבנא ואין את מי להאשים. הצהובים נכנעו 2:1 למכבי פתח תקווה העולה החדשה במחזור הפתיחה וספגו שער מאוחר נגד בני יהודה (זה דבר שלא קרה לה מאז 2007/08). רגע לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה, אסור לקבוצה לאבד שוב נקודות. ברמת ההרכב, ההערכה היא שדן ביטון ישוב לקישור. אל תופתעו אם יהיו רוטציות נוספות ושנראה שוב את מערך שלושת הבלמים. "חשוב שיהיו לי אפשרויות רבות בסגל כשמשחקים כל 3-4 ימים", אמר דוניס שפרגן להפועל ב"ש. "אני מצפה למשחק קשה מאוד, חשוב שנבצע פעולות טובות ליד הרחבה". אבי ריקן או עדן קארצב עשויים להחליף את גולסה שיכול לנוח לפני סיבאספור.

    הפועל באר שבע חגגה 0:3 על סלאביה פראג ביום חמישי האחרון. זה לא משנה אם היה לה מזל או לא, היא מייצגת את הכדורגל שלנו בכבוד. אבוקסיס נחשב לאלוף במשחקים האלה נגד מכבי ואמלל אותה לא מעט. אלטון אקולטסה שכבש צמד הותיר רושם חיובי מאוד, ז'וסואה שנוטה להתחמם - על אחת כמה וכמה נגד מכבי - ימשיך להיות שחקן המפתח. הבעייה היחידה של הקבוצה מהדרום היא הסגל הקצר. ההערכות הן שאבוקסיס יעשה את ההתאמות שלו ונראה את תומר יוספי במקומו של קשר התקפי - סינטיהו סלליך. ישנה התלבטות בין שיר צדק ללואי טאהא ששיחק בחמישי. הבלם הרי חש ורע והוחלף במחצית. ב"ש לא ניצחה את מכבי בחוץ מאז אפריל 2018 והיא תשמח לעשות זאת. עד כה בליגה היא ניצחה את מכבי נתניה 2:3 אחרי לא מעט קשיים ובהמשך נכנעה 3:1 למכבי חיפה.

    [​IMG]

    הרכבים משוערים:
    מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, יונתן כהן, טל בן חיים, אילון אלמוג

    הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מיגל ויטור, מרואן קבהא, שון גולדברג, תומר יוספי (סינטיהו סלליך), ז'וזואה, מנואל בריירו, אלטון אקולטסה וג'ונתן אגודלו
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  2. Designer Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/16
    הודעות:
    235
    לייקים שהתקבלו:
    144
    מין:
    זכר
    איזה כיף לחזור.
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    לא הכניסו בווינר אדום לב"ש עד הדקה ה45 בעקבות החלטת ואר?
     
    Sir Alex Ferguson ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מסוג המשחקים שאתה מרגיש צביטה שאתה לא רואה אותם במגרש -

     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מעניין אם הייתם מנצחים את סלביה ופלזן גם בטרנר עם קהל (לא בטוח).
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא בטוח בכלל. חוסר בקהל בגדול בא לטובת אנדרדוג . אי אפשר לדעת.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
     
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    דעה לא פופולארית - לא היינו עולים לליגה האירופית אילולא הקורונה. אבל זה חסר חשיבות לדבר על זה כי יש את מבחן המציאות ובמציאות אנחנו לא יכולים ללכת למשחקים אבל משחקים בליגה האירופית.
    לגבי היום, ממש מקווה שאבוקסיס לא מתכנן רוטציה רחבה כדי לשמור כוחות לניס, אני מקווה הניצחון בחמישי לא מבלבל אף אחד ושאף אחד לא שכח שהליגה תמיד תהיה הלחם והחמאה והחלק הכי חשוב בעונה.
    יש לנו יותר סיכוי להוציא נקודות היום מאשר בחמישי עם ההרכב הראשון שלנו ולכן המאמץ חייב להיות מרוכז להיום, קל וחומר כשמדובר בליגה ולא בלוקסוס של אירופה. עם כמה שזה ישמע מצחיק את הרוטציות הייתי עושה מול ניס, עם כל הכבוד להם ולליגה האירופית המשחק היותר חשוב השבוע ישוחק היום.
    המשחק היום זה אחלה אינדיקציה לעומק הבלתי נגמר של מכבי לעומת השמיכה הקצרה שלנו, כשאצלנו שוברים את הראש איך לחלק את הכוחות למכבי יש סגל לליגה וסגל לאירופה כשהאחד לא נופל מהשני, זה נותן להם יתרון עצום במיוחד היום אבל ביום טוב של ההרכב הראשון שלנו אפשר להוציא משהו.
     
  8. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    כיף לחזור. לצערי טיימינג גרוע למשחק עם החזרה המאוחרת לאימונים. הכושר הגופני אמור להכריע כאן.
    לפחות יש מספיק זמן לתקן בכל הקשור לליגה, פתיחה של 3/9 זה לא אידאלי אבל לא אסון
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אני יכול להבין את מה שאתה אומר, אבל מצד שני, קורונה או לא, גם אף אחד לא ציפה שניתן 3 חתיכות לסלביה פראג. אצל אבוקסיס אי אפשר לחזות כלום.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק נגד מכבי תל אביב הוא משחק ליגה אירופית לכל דבר, גם בגלל כל הפיקנטריה מצד אבוקסיס ומאבק האליפות, מילא היריבה הייתה בית"ר ירושלים או מכבי חיפה. אני לא רואה שום אפשרות של רוטציות גם כי בב"ש, לדעתי הרבה יותר מאשר במכבי - יש הבדל גדול בין ה-11 לבין המחליפים. אני חושב גג שיהיה שינוי אחד או שניים. לטעמי מכבי יותר בלחץ בגלל פתיחת העונה הרעה שלה כי מכבי חיפה מעבר לפינה, זה מבחן גדול עבורה איך היא מצליחה לפרוץ הגנה חזקה. אני חושב שמכבי צריכה לוותר על שלושה בלמים ופשוט שייני יסופסל כי הוא איטי, אמנם מאוד חכם ומנוסה אבל עלול לשבור את הנבדל. אני חושב שיהיה לאוהדי באר שבע קצת באסה אם דן ביטון ישחק ויצטיין, בעולם מושלם הוא היה לובש את החולצה שלהם ואולי מה שחסר כדי להוריד קצת עומס מז'וסואה. לגבי המשך העונה הלוואי וב"ש הייתה יכולה להיות חזק במאבק האליפות (יעני אני מהמר שזה לא יקרה) ולהתחזק בינואר בשחקן התקפה נוסף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/20
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אחלה הרכב, שמח שאבוקסיס לא מזניח את הליגה. סלליך גם ככה מאוד חלש במשחקים האחרונים אז חסרונו לא אמור להיות מורגש.
    נקווה לעוד התעלות של אבוקסיס כאנדרדוג.
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אין פה תחרות בין הסגלים בכלל, אין לנו עומק בשיט. חייבים להתחזק ב2-3 שחקנים.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אבוקסיס מעלה אחלה הרכב, כי אין לו ברירה. יש לנו שחקני ספסל ברמה נמוכה ביותר, ספסל שיש שם אולי שחקן וחצי שראויים הרכב לצמרת הליגה. השחקנים באים אחרי מאמץ גדול בחמישי, כי להתגונן 90 דקות תמיד מעייף יותר, לפני משחק מהגיהנום בחמישי, השחקנים יפלו מהרגליים בקרוב מאוד, אין ספסל לבצע שינויים וכשיהיו שינויים פשוט נהיה חלשים מאוד מאוד בלי כלים ראויים.
    נצטרך גם היום, כמו בחמישי, הרבה מזל ולנסות לעקוץ.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
     
  14. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,182
    לייקים שהתקבלו:
    4,194
    מין:
    זכר
    ״אני יכול לערער״ עלק. איזה ליצן השפיגלר הזה.
     
  15. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    איפה הצהוב על התחזות?