ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    מבין אותך וגם אצלי ליגה>ליגת האלופות, ביי פאר אפילו. אבל המשחק הזה חשוב לי (ולנו) מאוד בדיוק בגלל הפציעה של ואן דייק, ככל שתתחיל יותר טוב את התקופה הזאת, כך האמונה של השחקנים תתחזק שאפשר גם בלעדיו וכו׳. נצחון עכשיו באייאקס יוסיף המון בטחון, ואז יש שפילד-מייטילנד-ווסטהאם הכל באנפילד. משחק חשוב ברצף הזה.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    ברור לי, פשוט כרגע קיבלתי פצצה לפרצוף.
    עוד 50-55 שעות יתאפס משהו אני מניח.

    מסכים לגמרי שהמשחק חשוב כמו שציינת.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    ההתאחדות החליטה שפיקפורד לא יורחק כי העבירה לא הצדיקה כרטיס אדום. תיראו מופתעים.

    אני מתחבר לדברים שנרשמו שהמכה הזאת יכולה להכניס אותנו לדרייב של רצון להוכיח, לחדד, שכולם יתעלו, SIEGE MENTALITY.
    הבעיה היא שגם אם זה יקרה, יש בעיה שהבלמים הכשירים שלנו מאוד נוטים להיפצע (במיוחד מאטיפ) ואין לנו מחליפים. זאת בעיה גדולה מאוד.

    מצד אחד, אנחנו מאבדים מהירות במרכז ההגנה (VVD מהיר מאוד ומאטיפ - לא) אז אפשר לחשוב על צמצום לאחור קצת של קו ההגנה (שהיה גבוה מאוד העונה) אבל הבלמים האלה חלשים מאוד באויר. אני לא חושב שאנחנו יכולים להגן בקו עמוק איתם, יקחו להם כדורים בראש כל הזמן. בטח ובטח ובטח כשאין את אליסון כי אדריאן לא יוצא מהשער.

    עד ינואר מי יודע מה יהיה. אני לא רואה אותנו מביאים בלם יקר. הלוואי, בלי קשר לפציעה הזאת היינו צריכים להביא בקיץ בלם רציני.

    גם לי ליגת האלופות חשובה הרבה פחות מהליגה. אבל הפציעה הזאת שינתה הכל. אני חושב שגם מאוד מאוד חשוב שהקבוצה תשחק טוב ותנצח (רצוי עם משחק שקט בחלק האחורי) בשביל להחדיר ביטחון בכולם. זאת גם מכה מנטאלית לא פחות ממקצועית.


    לדעתי פתחנו את העונה טוב מאוד. לא כמו בעונה שעברה, אבל זה היה משהו שאי אפשר לשחזר.
    ניצחנו קבוצות קשות, נתנו משחקים מצוינים. המשחק נגד וילה זה משהו פריקי לחלוטין. דקה שניה שוער נותן להם ממש גול במתנה, אנחנו לא מקבלים פנדל ברור והם עוקצים במתפרצת בצד השני ואז 3 דפלקשנים שהובילו להתפרקות. רע מאוד, אבל היו שם כמה וכמה צירופי מקרים מוגזמים לרעתנו שהתכנסו במשחק אחד.

    היינו מצוינים נגד אברטון. בטח המשחק הכי טוב שם מאז שקלופ מאמן ואולי גם מלפני זה.
    הנדרסון היה מצוין לטעמי, עד הרגע שבעט מאזה 18 מטר מעל השער. באותו רגע אמרתי לאח שלי שיש לו משחק מצוין ומאותו רגע כל הפעולות שלו היה רעות. הבקיע שער חוקי בסוף שנשדדנו ולדעתי הוא נראה מאוד עייף במהלך המחצית השניה, אבל היה לו משחק טוב מאוד.
    יכול להיות שכשהוא משחק עם פביניו וטיאגו, שני שחקני כדורגל, זה מאוד עוזר לו ומוריד ממנו את הלחץ לשחק עם הכדור אלא פשוט להתרכז בלהילחם ולרוץ.

    מבאס הפציעה של טיאגו :sm_1luvu: אבל אני מקווה שזה משהו קליל ויחזור כבר בשבת. לא שהוא עשה פעולות גדולות, אבל הוא מקבל כדור ומחפש לדחוף קדימה, לא מפחד מלחץ. על הדברים האלה תמיד דיברתי בהקשר לקישור שלנו. לא ביקשתי פריצות עם הכדור, דריבלים... רציתי קשרים שמקבלים כדור גם תחת לחץ ולא מתייחסים לכדור כמו רימון רסס ורק מחפשים להיפטר ממנו. סורקים את המגרש, מחלקים מסירות, מתקתקים את העסק.
    המסירה שלו למאנה בגול שנפסל לא משהו מיוחד (בטח עבורו) אבל היא בדיוק מה שהיה חסר לנו.


    צריך לקוות שיהיה לנו מזל עם פציעות מכאן והלאה. הרבה הרבה הרבה יהיה תלוי במאנה וסלאח. הם פתחו את העונה מצוין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/20
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    הנדרסון עם פאביניו וטיאגו מאחוריו הראה דברים שאני חושב שלא ראינו מאז רודג'רס. הרבה תנועה קדימה ותמיכה בהתקפה, ממש מעורב בבילד אפ באזור הרחבה, ובניגוד לג'יני הוא לא לגמרי חסר מושג באזורים האלה וכן יודע לעשות דברים מעניינים ולתת שערים. זו הייתה הדאגה הכי גדולה שלי סביב שלישיית קישור כזאת, שהיא תהיה יותר מדי סטטית, אבל אני חושב שהוא הראה שעדיין יש לו מה למכור כסוג של בוקס-טו-בוקס וקלופ כן רואה אותו משחק בתפקיד הזה, גם אם הוא כבר לא אותו פצצת אנרגיה שהיה לפני הפציעות.

    אני חושב שלהגיד שהוא היה טוב כי כל מה שהוא צריך לעשות זה "לרוץ ולהלחם" וכאילו שאין לו שום דבר למכור חוץ מזה זה לא הוגן, אבל אני לא מצפה ממך (אורן) למשהו אחר, יש דברים שקטונתי מלהבין ואחד מהם זה כמה שאתה מקטין את השחקן הזה כל הזמן.

    המסירות של טיאגו כמו זו למאנה (@Liverpool-Forever זוכר שדיברנו על למה הוא לא מבשל ואמרתי שהוא שחקן שנותן המון את המסירה למבשל? אז הנה, כאלה) זה משהו שהוא מובן מאליו רק עבורו, אין לנו עוד קשר שנותן את הפס הזה. אולי רואה אותו אבל לא מנסה, או אולי מנסה אבל לא מצליח - טיאגו מחלק כאלה כאילו זה כלום. אני לא אוהב שאומרים על הפציעה שלו רק ש"היא לא רצינית" והמועדון לא אומר משהו מעבר, מקווה שיחזור כבר בשבת. ואם כבר שבת, קשה היה לבקש משחק יותר בהזמנה להגנה החדשה ללא ואן דייק מאשר שפילד יונייטד כרגע.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אורן, מסכים עם רוב מה שכתבת חוץ משני דברים:
    1. מאטיפ מצוין באוויר לדעתי, גומז אכן בעייתי וחלוצים כמו קלייברט-לווין יחגגו עליו ויתמקמו רק עליו. מצד שני, זה לא מאוד שונה ממה שהיה עם וירג׳יל, כי כולם היו מחפשים לברוח ממנו ולהתמקם על גומז גם ככה. הוא צריך לשמור על ריכוז וביטחון, נגד אברטון היה לו משחק לא רע אבל איבד ריכוז לחלוטין בגול השני. הוא לא יכול לתת לחלוץ להתמקם על אנדי במצב כזה, זה סוף ידוע מראש.

    2. תיאגו עשה דברים *מאוד* מיוחדים נגד אברטון. דווקא ממך הכי הייתי מצפה לשים לב, זה קצת מעל ללדחוף קדימה (מה שנכון כמובן). היו שם יותר מפעמיים שהוא נלחץ על ידי 2-3 שחקנים, נתן כמה נגיעות קטנות למקומות הנכונים ושיחרר כדור מושלם. גם המסירה למאנה הייתה מדהימה בעיניי, כל התנוחה של הגוף שלו הייתה לכיוון אגף ימין, הוא לא הסתכל לשם בכלל. זאת יכולת שאין להפחית בכמה שהיא מיוחדת, הוא מטורף לגמרי. במהלך המשחק גם קלטתי עוד סיטואציות כאלה שבהן הוא הסתכל לכיוון אחד ומסר לצד השני, לא רק זה הוא גם מתנצל באופן קבוע לשחקן שהוא הסתכל עליו... זה משהו מיוחד. אני כבר עכשיו מודה שפספסתי לגמרי באיך שהערכתי אותו כשרק קישרו אותו אלינו, הוא משחק כדורגל אחר ממה שראיתי כמעט מכל הקשרים כיום בעולם.

    כהערת אגב, מה שכתבת על הנדו זה 100%. מבליטים את היתרונות שלו, הוא היה נהדר בדרבי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    להנדרסון, מלבד עבודה קשה, יש יכולת מסירה מצוינת במסירות ארוכות, בעיקר כשאין עליו לחץ. חוץ מזה אני לא חושב שיש לו עוד איזה משהו. אין לי מושג מה אחרים רואים שיש בו. רשמתי שהיה לו משחק טוב מאוד, שאולי בהרכב הקישור הזה הוא יכול להביא יותר את מה שיש לו ולהסתיר את מה שאין. אני אמור עכשיו לתת לו סופרלטיבים שלא קשורים אליו בכלל?
    הוא לא יכול לשחק תחת לחץ, אין לו דריבל, ההצטרפות שלו להתקפה לא להיט (אבל בסדר) ולדעתי הוא שחקן ממש לא חכם.
    אני חושב שהדבר היחיד שיכולים להתווכח פה על מה שרשמתי זה החכמה שלו.
    מה עוד יש?

    כשיש פביניו וטיאגו, אנחנו רואים איך נראים קשרים איכותיים באמת.
    בתקווה שעוד שנה שנתיים נביא עוד קשר ברמה ואז אולי ייפול אסימון לחלקנו לגבי כמה שהנדרסון שחקן מוגבל. יש לו שימוש אולי, אבל מוגבל ואפשר וצריך להשתדרג גם עליו.


    לדעתי מאטיפ עלוב באוויר. בעיקר כי הוא שחקן מאוד רך (כי גובה יש לו). הוא לוקח כדורים באוויר, אבל מבחינת מאבקים באוויר? אני לא רואה אותו לוקח, בטח לא במרכז ההגנה כששחקני ההתקפה אשכרה תוקפים את הכדורים.

    גומז חלש מאוד באוויר. ה-נקודת תורפה שלו. אני מקווה שיעבדו איתו על זה וישתפר משמעותית כי גם אם לא יהיה דומיננטי באוויר, אין סיבה שיהיה כזה חלש. יש לו גובה טוב, הוא חזק, הוא אתלט.
    לא חושב שהיה לו יותר מדי מה לעשות בגול השני שלהם. זה התחיל מהפקרות של טרנט*, נמשך עם זה שרוברטסון לא חשב בכלל להקשות על DCL ושאדריאן לא חשב לצאת לכדור גובה.

    *טרנט - עם כל הכבוד לתרומה ההתקפית שלו, צריך להזכיר לו שהוא קודם כל מגן. הוא פשוט זלזל לחלוטין בריצה של דין על הקו שם בגול השני. או שלא היה לו כבר כח לרוץ איתו, או שהוא לא חשב שזה חשוב, לא יודע. אבל דין רץ, כולם רואים שהם הולכים לתת לו את הכדור וטרנט משום מה מסתכל עליו אבל לא רץ איתו. בטח ובטח ובטח כשאין את VVD אנחנו חייבים למנוע כמה שיותר את ההגבהות לרחבה שלנו.

    רוברטסון לא ניסה בכלל להפריע לDCL. ברור שאין לו סיכוי לקחת לו כדור באוויר, אבל תקפוץ, תציק, אל תוותר מראש. זה משהו שנכון גם לגומז וטרנט במאבקי גובה. הם כאילו מוותרים מראש עליהם. גם אם לא מנצחים, אבל להקשות על התוקף כמה שיותר במאבקים האלה בשביל למנוע ממנו נגיחה קלילה.

    אדריאן, כמו בהגבהה עם הנגיחה של רישארליסון לקורה, נותן להגבהות ללכת מהאגף עד לקורה הרחוקה בתוך תיבת החמש בלי שהוא יוצא אליהן. מה זה? איך שוער נותן לכדור שנמצא שעה באוויר לנחות על ראש של שחקן בתוך תיבת החמש שלו? שוב ושוב ושוב.
    כמה שהוא עלוב, גיס חמישי.



    מסכים לגבי טיאגו, ניסיתי לפשט. הוא ענק.
     
  7. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    מאטיפ נמצא בבי"ח עם חשש לפציעה

     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אם זה נכון ולא איזה סרטון ישן, זה כבר באמת יהיה מצב של מגיע לנו. מגיע לנו, מגיע לקלופ, מגיע לכל מי שהיה מעורב בהחלטה לא להביא בלם. כי זה צפוי - אולי זה שטויות, אבל גם אם כן עוד שבועיים, חודש זה כבר יהיה אמיתי, כולם מכירים את השחקן והחליטו לקבור את הראש בחול.

    לא חושב שרחוק היום שנראה ציוות של הנדרסון ופאביניו במרכז ההגנה, כדאי להתכונן לזה נפשית. ולגבי מאטיפ, באמת שאין סיבה להשאיר את השחקן הזה מעבר לעונה הנוכחית.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    OMFG. בלי מאטיפ אלה יהיו חודשיים מאוד קשים לצפייה.
     
  10. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    עבר סריקה בשבת אחרי שהתלונן על כאב בשריר, ימשיך להיבדק לקראת רביעי

    James Pearce@JamesPearceLFC
    Joel Matip underwent a scan on Saturday after complaining of discomfort in a leg muscle after the derby. Nothing major but will continue to be assessed ahead of Ajax away in the CL on Wednesday night.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/20
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    חחח, הספיק לו משחק אחד בשביל להיפצע.

    כמו שרשמנו כבר, אין מה לבנות על הציוות שלו עם גומז. מאטיפ שביר כמו סטארידג' ולאלאנה. כל עונה הוא חצי מהזמן בחוץ עם פציעות.
    גם אם הוא היה בלם מצוין (והוא לא) סימן שאלה עצום אם שווה להחזיק אותו.

    מניח שפביניו יהפוך להיות בלם קבוע העונה.


    לא להביא בלם בקיץ היתה רשלנות, אבל אין כסף וצריך להחליט על מה מוותרים.

    השאיפות שלנו כרגע הן לשרוד את העונה הזאת בכמה שפחות נזק. העפלה לשמינית או רבע גמר אלופות (תלוי הגרלות) בשביל הכסף ולסיים בטופ4.


    פיקפורד לא ייענש כי גם השופט אוליבר וגם שופט ה-VAR לא חשבו שהעבירה מצדיקה אדום.
    שופטים מכורים.
     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אני באמת מתקשה להבין את התלונות גם על החלון הזה עם איך שהוא נגמר בסופו של דבר. ואן דייק נפצע ואכלנו חרא, נכון.
    עכשיו ההחלטה לא להביא בלם נראית עוד הרבה יותר רע מאיך שנראתה עד לפני יומיים. אבל הביאו שחקנים וחיזקו בדיוק את מה שהיה צריך לחזק.

    בא לי גם להתלונן ולבכות על הסגל כי ככה המועדון הזה הרגיל אותי לעשות מאתיים שנה, אבל בוא שניה נצא מעצמנו ונסתכל מה יש סביבנו. הסגל שלנו לפני הפציעות של אליסון ווירג'יל הוא הטוב ביותר באירופה. מותר להכיר בזה.

    בעולם דמיוני יש שני חילופים שהייתי עושה: מסי במקום פירמינו ודה בריינה על הנדרסון. אולי בלם על שאני לא מכיר על גומז.

    אם נקרוס מנטלית ונתמוטט בגלל פציעות של שחקני מפתח זה כבר משהו אחר, אבל עם וירג'יל ובלעדיו, אנחנו בטופ 1-5 באירופה וראוי שנילחם עד השניה האחרונה על אליפות וצ'מפיונס.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    השופט VAR הספציפי הזה (דיוויד קוט), יש לו היסטוריה איתנו ומישהו חייב לתת את הדעת על מה שקורה איתו. בעונה שעברה רוברטסון יצא עליו אחרי המשחק נגד ברנלי. זה אותו שופט VAR שבעונה שעברה לא הרחיק את לו סלסו נגד צ'לסי, עוד בזיון שעשה כותרות.

    אסור לתת לבנאדם הזה משחקים שלנו, ובכלל לא מובן לי איך שופטים כושלים ממשיכים לחזור ולהכשל כל פעם מחדש אחרי שהרוחות נרגעות קצת. מה הם צריכים לעשות כדי לשאת בהשלכות כלשהן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/20
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אפשר להגיב בציניות מוגזמת אורי, ואפשר להגיב עניינית.

    זה שהיה חלון טוב זה נכון. אבל הייו צריכים בלם, זה ידוע לא מאתמול. למה לא הבאנו בלם? או ששוב יש כאלה שרוצים לספר לי שקלופ מעדיף סגל קצר וחסר?
    היינו צריכים לתעדף עמדות ובלם היה עדיפות נמוכה מגיבוי למגן שמאלי (שהיה מאסט) וגיבוי לחלק קדמי (שהיה מאסט). זה אולי נראה אחרת, אבל שוב עברנו קיץ עם הוצאה מינימלית כשיש עמדה נדרשת לחיזוק.


    השופט המחורבן הזה גם היה השופט VAR במשחק שלנו באולד טוילט שנה שעברה כשהתעלם מעבירה ברורה על אוריגי במהלך שהוביל לשער שלהם.
    מכור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/20
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ואן דייק באמת מזכיר לי את מיגל ויטור אצלנו, בלם מעל הליגה, שמשפיע בכל אספקט כולל בהתקפה, שטוב בקרקע כמו באוויר, בלם שהוא טוב מכדי להיות אמיתי, בטח לאורך זמן. ואני גם חושב שכמו ויטור ואן דייק ימשיך להיות שחקן טוב (כמובן כל אחד בהשוואה לליגה שהוא משחק בה) גם לאחר הפציעה, אבל כמו ויטור לדעתי כן נראה ואן דייק פחות טוב מבעבר, בסופו של דבר קרע ברצועות כן פוגע לך במהירות, ביכולת התגובה, בצעד הראשון, אלמנטים שואן דייק היה הכי טוב בליגה והסתמך עליהם לא מעט, ככה שמעבר לחודשים הקרובים, הפציעה של ואן דייק גם כניראה תשנה דברים גם בעתיד, גם אם הוא עדין יהיה בלם טוב בזכות הבנת המשחק שלו והמיקום שהנפלא שלו.

    בהחלט יכול להיות שפאביניו יחליף את ואן דייק כי גומז בירידה ענקית בחודשים האחרונים ומאטיפ לא מספיק כשיר, בטח לאורך זמן. בסופו של דבר גם העובדה שווילנדאום נשאר למרות החתימה של טיאגו יכולה להקל על המעבר של פאביניו לעמדת הבלם, לדעתי נראה לא מעט קישור של הנדרסון - ווילנדאום - טיאגו.
     
    Ajax Amsterdam ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.